יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:51
איציק זוהר

תוצאה לא נוראית עבור מכבי

איציק זוהר בטור אישי ל-ONE: מכבי הציגה משחק לא רע, מאריבור היא לא בארסה ולא ריאל. זהבי לא צריך לשחק בימין ולמה אוסקר פתח עם 3 קשרים אחוריים?

נורא ואיום לספוג שער בדקה ה-94 לאחר משחק לא רע, אך התוצאה הזו לא כזו נוראית. מכבי תל אביב שווה שער מול מאריבור במשחק ביתי, ואני מאמין שגם יגיע קהל גדול לקפריסין. זה לא בשמיים, הצהובים יכולים לחזור ולעבור את הסלובנים.

ראינו בלא מעט דקות את מכבי תל אביב טובה יותר במשחק חוץ, אך יש עוד דברים שצריכים להשתפר. משחק ההגנה של הצהובים היה בסדר גמור, להוציא את השנייה האחרונה. רואים שמאריבור משחקת בליגה ואילו למכבי חסרים משחקים רשמיים. ראינו את החלודה אצל חלק מהשחקנים. לא מדובר בברצלונה או בריאל מדריד, אלא בקבוצה בינונית מאוד, שפחות טובה ממכבי תל אביב, ולכן אפשר לעבור ולנצח בקפריסין.

שרן ייני (מערכת ONE)
שרן ייני
 

עדן בן בסט ונוסא איגייבור הגיעו לפני כשבוע. הם עשו מעט אימונים, חלק אימוני שחרור. רק הכישרון שלהם יכול היה להשפיע על המשחק, כי הם עוד לא הסתגלו למשחק של מכבי, למרחקים בין שחקן לשחקן, לראייה העיוורת ולמשחק הקבוצתי. זה דברים שלא היה לאיגייבור ולא לבן בסט, שכמעט ולא נגע בכדור כל המשחק. השחקנים האחרים גם לא מכירים את התנועות של שחקני הרכש. אגב, עוד שאיגייבור שיחק בהפועל טענתי שהוא לא יודע לבעוט, וראינו את זה גם במשחק הזה.

אני לא חושב שמכבי צריכה לשחק עם שלושה קשרים אחוריים, אחד דרך על הרגליים של השני. שרן ייני התחיל כמגן שמאלי, למרות שהוא בכלל לא שמאלי ברגל, ואז עבר לקישור. גל אלברמן כמעט ולא הורגש, והיה חסר לי הכניסה שלו קדימה. הרצון להכניס את איגייבור למשחק הגיע על חשבון אלברמן וגם על חשבון מהראן ראדי. יובל שפונגין היה פושר מאוד. הוא עדיין לא מחובר ב-100 אחוז למשחק של האלופה. לא הייתי פותח עם ייני כמגן שמאלי, אלא עם עומרי בן הרוש או יואב זיו, ועם ייני כמגן ימני. אגב הרוש, הוא שבר את מלכודת הנבדל בהתקפה שהביאה לשער.

אני מאמין שאוסקר גארסיה ראה את מה שאני ראיתי ואני חושב שבמשחק הבא לא נראה שלושה קשרים אחוריים, אלא מערך התקפי יותר. ערן זהבי לא צריך לשחק בצד ימין כפי ששיחק בחלק גדול מהמשחק. זה שינוי שלא עושה טוב לא לקבוצה ולא לשחקן עצמו. הוא צריך לשחק אך ורק מתחת לחלוץ ולהשתמש ביכולת שלו. חסרה הייתה לי הכניסה שלו פנימה.

שוב, למכבי היה משחק סביר יותר, יחסית לתקופה שבה היא נמצאת. מה שכן, משחק ההתקפה הצהוב נראה מבולבל ולא מתוכנן. אני לא חושב שהיא צריכה להיראות ככה.

נוסא איגייבור
נוסא איגייבור
 

אני חושב שהקבוצה של גארסיה כן צריכה להתחזק. התלות שלה בזהבי טוטאלית מדי. טל בן חיים, למרות שהוא מעורב יותר מבעונה שעברה, הוא לא גולר. הוא לא מבקיע שערים והוא חייב להוסיף את זה למשחק שלו כדי לעלות מדרגה מבחינה מקצועית. הוא שחקן התקפה, אסור לשכוח. אם שואלים אותי, צריך שחקן בסגנון של גילי ורמוט. שחקן שיודע להחזיק כדור וכזה שיודע לייצר מצבים.

לסיכום, כמו שאמרתי, התוצאה רעה בגלל הדקה שבה נכבש השער, אבל מכבי יכולה לחזור ולהעפיל לשלב הבא. אסור לקבוצה מתל אביב להוריד את הראש ולחשוב שהמשחק הבא אבוד.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים