יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:01

להיות או לחדול: הנוער רוצים לעלות לדרג א'

אל' אירופה: הנבחרת תפגוש ב-16:00 את פינלנד ברבע הגמר במטרה לנצח ולהמשיך במפעל, הפסד מנגד יחסל את הסיכויים. הקדטיות יצאו לאסטוניה

|
רומן סורקין באימון (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
רומן סורקין באימון (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל תשחק היום (רביעי) ב-16:00 נגד פינלנד ברבע גמר אליפות אירופה במסגרת דרג ב' והנבחרת חייבת לנצח כדי להישאר חזק בתמונת העלייה לחצי הגמר ומשם אולי לעלות לדרג א'.

הפסד של הנבחרת לצד ניצחון גרמני על סלובניה, יחסל סופית את סיכויי העלייה וישלח את הנבחרת למשחקי דירוג 5-8. שני ניצחונות היום על פינלנד וביום חמישי על סלובניה ולנבחרת יהיה סיכוי טוב לעלות לחצי הגמר, אבל מצפים לה שני משחקים קשים.

בינתיים הנבחרת מבליטה כמה שחקנים ברמה האישית. רומן סורקין מדורג שני באליפות בכדורים חוזרים עם 10.8 למשחק, למרות שהוא עולה מהספסל והוא גם שני בריבאונד התקפה עם 4.4. תמיר בלאט מוביל את האליפות כולה באסיסטים עם 7 בממוצע למשחק ודניאל דנינו הוא קלע המוביל של הנבחרת עם 15.6 נקודות למשחק, מדורג שמיני באליפות בקטגוריה זו ובמקום השמיני באחוזים מהשדה.

נבחרת הקדטיות יצאה לפנות בוקר לאליפות אירופה דרג ב' באסטוניה. הנבחרת תפגוש ביום חמישי את אנגליה, בשבת את הולנד ובראשון את נורבגיה ותנסה לסיים בין שתי הראשונות כדי לעלות לבית רבע הגמר.

לקראת האליפות אמר המאמן רוני קאן: מצד אחד, המצב המדיני ומלחמתי מורכב בעיקר בגבול הדרומי, משפחות בכל רחבי הארץ שמלוות את יקיריהם בדרכם האחרונה - צוות האימון של הנבחרת וכל שחקניות הסגל מצדיעים לכל חיילי צה"ל בגבולות ולכל משפחותיהם  ורוצים לחזק במעט שאפשר את משפחות הנופלים. ומצד שני וממש לא באותו קנה מידה -  העלייה הנפלאה של נבחרת הנערות לדרג א' האירופי והזכייה במדליית הארד באליפות שננעלה ברומניה.

נבחרת הקדטיות  (מערכת ONE)
נבחרת הקדטיות. יצאו לאסטוניה לאליפות אירופה (מערכת ONE)
 

"נבחרת הקדטיות החלה את הכנותיה באמצע חודש מרץ והדגשים העיקריים לכל אורך הדרך היו מבחינה מנטלית -  אגרסיביות,  קשיחות,  חוסן מנטלי,  אומץ,  חברות,  מחוייבות,  ווינריות והתמדה, ומבחינה מקצועית התרכזה הנבחרת במשחק מהיר,  מעברים מנטליים חדים  מהגנה להתקפה ולהפך,  קליעה משלוש נקודות,  נקיטת יוזמה הגנתית על כל המגרש ואיתור פתרונות לנחיתות בגובה מול היריבות באליפות.

"המטרה העיקרית של הסגל תהייה להעניק נסיון בינלאומי לשחקניות שאמורות להוכיח שהן נבחרו בצדק לייצג את המדינה ובנוסף - המטרה ההישגית שהשגנו לעצמנו היא לנצח את המשחק הראשון מול נבחרת אנגליה שייערך ביום חמישי".

סגל הנבחרת: שחר אברג'יל  [ראש הקבוצה],  עדן רוטברג,  יערה יצחקי,  צליל ווטורי,  גילי אדם,  נוגה פלג - פלץ,  ענבל מיכל, ליאור הלוי,  דור סער,  שיראל ברמן,  יעל סטולרמן,  שיר תירוש. מאמן רוני קאן,  עוזרת המאמן - נטע קרומר,  מאמן הכושר נמרוד מלמוד,  פיזיותראפיסטית -  עדי מלכה, ראש משלחת אילן קובלסקי.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */