יום חמישי, 18.04.2024 שעה 20:41

ורמוט: ייתכן שזה המשחק האחרון שלי בהפועל

אחרי ה-0:1 על אסטנה וההדחה מאירופה, התייחס הקשר לעתידו: "אין הרבה אופציות בישראל". במכבי מאמינים שורמוט יגיע (רז אמיר, שליח ONE ללרנקה)

|
ורמוט. בדרך לעזוב את הפועל? (רז אמיר)
ורמוט. בדרך לעזוב את הפועל? (רז אמיר)

הפועל ת"א ניצחה היום (0:1) את אסטנה, אבל הודחה מהליגה האירופית לאחר שהובסה 3:0 במשחק הראשון. 

לאחר המשחק, התייחס גילי ורמוט לעתידו במועדון: "יכול להיות שזה המשחק האחרון שלי בהפועל. לא יודע בוודאות. בארץ אין הרבה אופציות. אני נמצא כרגע באי וודאות. לא רוצה להתייחס לגביי מעבר למכבי. נראה מה יהיה". במכבי מאמינים שיצליחו להביא את ורמוט ומקווים בימים הקרובים לסגור עם הפועל שבינתיים לוחצת על השחקן להישאר. גורם בצהוב אמר: "הסיכוי שלנו גדול יותר מהסיכוי של חיפה להביאו".

לגבי המשחק עצמו אמר הקשר: "יש פה שחקנים טובים ואנחנו עשינו משחק טוב. הצלחנו לבטל קבוצה שהפתיעה אותנו. אם היה לנו את עומר דמארי והיינו משחקים בבלומפילד, אז היינו עוברים לשלב הבא. גם האדום במשחק הראשון הוביל לכך שהסיפור הפך להיות שונה. הפועל זה מועדון חזק ואני לא דואג לו".

שי אבוטבול אמר לאחר ההתמודדות: "הפועל זה מועדון גדול ומי שיישאר יצטרך להוכיח את עצמו. תמיד ניתן את הכל. ימים לא קלים עוברים על הקבוצה והמועדון, הראש והלב עם המשפחה של ניצן שירזי ז"ל. זה לא היה דבר של מה בכך לבוא ולשחק".

אסי דומב התייחס גם הוא להדחה: "ידענו שהמשחק יהיה מאוד קשה. בכל שלב ראינו שהמשחק נזיל. עדיין, קשה לחזור משלושה שערים. אני גאה בשחקנים שלי שבאו מחוייבים, רצו והאמינו. אם היינו מכניסים השער השני, היינו כובשים את השלישי".

"לא חשתי שעמוס יכול להתרכז במשחק"

בהמשך דבריו, התייחס המאמן להמשך העונה של האדומים: "יש פה תהליך וזה לוקח זמן. אי אפשר לשחק טוב כבר במשחק הראשון. יש בקבוצה שחקנים צעירים ומוכשרים. יש בעיות וקשה בגלל המצב בארץ ובגלל פטירתו של ניצן שירזי ז"ל. אנחנו כל הזמן חושבים עליו. אבל, כדורגלנים צריכים לדעת להתנתק. יש לנו שלושה משחקים בגביע הטוטו ונראה איפה אנחנו צריכים חיזוק. בטוח שעד המחזור הראשון נשחק טוב יותר".

על כך שדני עמוס לא פתח בשל סכסוך עם מאמן השוערים יום טוב טליאס אמר: "אין שום פרשה. יש לזה קשר עקיף כי ראיתי בתור מאמן שעמוס לא מרוכז. הייתה החלטה מקצועית שתום אלמדון ישחק והוא היה מצוין היום. מעבר לזה אני לא מתייחס לשחקנים שלא משחקים. אין שום ערובה בכדורגל להיות שוער ראשון או מגן ראשון או חלוץ ראשון. מי שמתאים באותו רגע ישחק".

שחקני הפועל חוגגים (רז אמיר)
שחקני הפועל. יגיע עוד חיזוק? (רז אמיר)
 

לגבי גילי ורמוט, שאמר כי אולי זה היה משחקו האחרון בהפועל, אמר: "מדובר שחקן מצוין שכל מאמן היה רוצה. הבנתי שיעשו הכל כדי להשאיר אותו ואני מקווה שכך יהיה".

מהפועל ת"א ביקשו למסור: "נערכה היום דקת דומייה לזכר ניצן שירזי שאתמול הלך את דרכו האחרונה. הדבר הראשון שנעשה אחרי שנחזור הביתה יהיה לנחם בבית המשפחה. הראש שלנו איתם וכמובן שאנחנו מוסרים את תנחומינו לכל המשפחות השכולות בכל הארץ. אחד מהאוהדים הצעירים שלנו והטובים נהרג בנגמ"ש של גולני והובא למנוחות, יהי זכרם ברוך ונקווה שיהיה שקט בקרוב".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */