יום שישי, 26.04.2024 שעה 03:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

אנשי הספורט מבכים את לכתו של ניצן שירזי ז"ל

עולם הכדורגל מרכין את ראשו. רוני לוי: "אין מילים לבטא את העצב הגדול". אייל ברקוביץ': "נזכור את החיוך שלו". יגאל אנטבי: "אני לא מפסיק לבכות"

|
ניצן שירזי. עולם הספורט מבכה את לכתו (שי לוי)
ניצן שירזי. עולם הספורט מבכה את לכתו (שי לוי)

22 ביולי 2014 ייזכר כיום עצוב בתולדות הכדורגל הישראלי, לאחר ששחקן ומאמן העבר, ניצן שירזי, נפטר בטרם עת לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. הלוויתו תתקיים מחר ב-17:30 בבית העלמין בקריית שאול.

שירזי, שרק לפני שנתיים היה בשיא הקריירה כמאמן וזכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב, נאלץ לעזוב את המקצוע שהוא כל-כך אוהב כדי להילחם במחלה ולבסוף הוא נכנע לה. עולם הכדורגל הגיב בעצב רב.

בן דודו של ניצן שירזי, המאמן ניסן יחזקאל, אמר: "אני המום וכואב, ולא מפסיק לבכות על הבן דוד היקר שלי. הכדורגל איבד איש יקר, ישר ונערץ. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. הקדמתי את הטיסה שלי כדי להספיק לראות אותו ולהיפרד ממנו ולצערי כשנחתתי בישרו לי את הבשורה המרה. ניצן היה איש אהוב וכך אזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך".

המאמן רוני לוי, שהיה חבר טוב של שירזי, אמר בדמעות: "זהו יום עצוב, ניצן היה בן אדם גדול, בן אדם אהוב, שנון ואטליגנט. קשה לי לדבר עליו במונחים של עבר. מאוד עצוב לי , אין לי מילים לבטא את העצב הגדול".

מנג'ר הפועל ת"א הנוכחי, אייל ברקוביץ', אמר: "הכרתי את ניצן בגיל 15 כששיחקנו בנבחרות הנערים. כואב הלב, משתתף בצער המשפחה. נזכור את החיוך שלו לעד".

אלי טביב מסר: "אני המום וכואב, הייתה לי הזכות למנות את ניצן למאמן בהפועל תל אביב ולקצור הישגים ופירות מקצועיים אדירים. איבדנו איש כדורגל גדול, אך אני איבדתי חבר יקר, קרוב ונאמן".

בני יהודה מסרה הודעה רשמית: "מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א מרכין ראשו בעצב רב ובכאב גדול עם היוודע דבר לכתו של מאמן הקבוצה בעבר ואיש בני יהודה מבית, ניצן שירזי ז"ל. ניצן ניחן באישיות כובשת והשאיר חותם בכל מקום בו עבד והיה. המקצועיות שלו, האהבה שלו לכדורגל, הרצון ללמוד וללמד יהיו תמיד חלק גדול מהזכרון של כולם את ניצן.

"ניצן נאבק בגבורה במחלה הארורה אך לצערנו לא יכל לה, ואנו אוספים את כל כוחותינו כדי להמשיך ולחזק ידיהם של משפחת שירזי, שושי והילדים, ועומדים לצידם בעת הקשה הזו. יהי זכרו ברוך".

יגאל אנטבי, ששיחק תחת הדרכתו של שירזי בהפועל ת"א: “אני הייתי איתו ברגעים האחרונים שלו, אין לי מילים, ממש כואב לי. הוא קודם כל בנאדם מדהים, חבר טוב, מדבר בגובה העיניים. פשוט ממש כואב ואני לא מפסיק לבכות. משתתפף בצער המשפחה ומחזק אותם מכל הלב ואוהב אותם".

ניצן שירזי ויגאל אנטבי באימון הפועל ת&qout;א.  (דרור רוזנפלד)
שירזי ויגאל אנטבי באימון הפועל ת"א. "קודם כל בנאדם מדהים" (דרור רוזנפלד)
 

רועי גורדנה סיפר בדמעות: "אני מכיר אותו המון שנים כי אני חבר טוב מאוד של הבן שלו, אין לי מילים על אדם כזה, בן 43, איך הוא הלך? הוא צעיר כשכל החיים לפניו, איש מדהים ואיש למופת, כזה טוב, עוזר לכולם ומתייחס לכולם. אין מילים. הוא היה מאמן שכל השחקנים היו מחוברים אליו ולא היה שחקן שלא אהב אותו ברמה של אבא. הוא בדיוק הגיע כשהייתי שחקן צעיר בהפועל ת"א והיה כמו אבא שלנו. דיברתי איתו לפני עשרה ימים ואולי שבועיים ואני בקשר תמידי עם הבן שלו. ידענו שהמצב לא טוב כבר הרבה זמן. זה עצוב מאוד".

טוטו תמוז, שגם הוא שיחק אצלו בהפועל ת"א: “יום עצוב עבורי, הייתי מאוד קרוב לניצן. הוא אדם מדהים, הייתה לי הזכות להתאמן תחתיו, כואב לי ואני מחזק את משפחת שירזי. אני יכול להגיד שלכולנו הוא יהיה חסר. אני מקוה שהוא שומר עלינו שם מלמעלה ואני לא אשכח לעולם את הרגעים היפים שהיו לי איתו”.

שירזי וטוטו תמוז באימון.  (שי לוי)
שירזי וטוטו תמוז באימון. "מקווה שהוא שומר עלינו שם מלמעלה" (שי לוי)
 

גילי ורמוט מסר: "כשחזרתי לארץ מגרמניה הוא היה המאמן של הפועל ת"א ובדיוק אז גילו לו את המחלה, היינו בקשר חודשיים עד שחזרתי. הספקתי ליהנות ממנו רק מספר משחקים. הוא היה מאמן כמו חבר ואח והיה אהוב על כולם. זה פשוט לא נתפס שפתאום הוא איננו. החיים כאלה לא הוגנים. ולמרות שידענו בחודשים האחרונים שהמצב לא טוב עדיין קשה לעכל את זה".

גם הקבוצה מסרה הודעה רשמית: "משפחת הפועל ת"א כואבת ומרכינה ראשה בעצב גדול עקב פטירתו של מאמן הקבוצה לשעבר, ניצן שירזי, לאחר מאבק עיקש ומעורר השראה במחלת הסרטן. שירזי בן 43 במותו, שזכה עם הפועל ת"א בגביע המדינה, היה איש כדורגל בכל רמ"ח איבריו, שתמיד ידע להגיע אל לבבות השחקנים, האוהדים וכל אדם איתו בא במגע, בעזרת חיוך אמיתי ואוזן קשבת. הפועל ת"א ליוותה את שירזי ומשפחתו היקרה לכל אורך מאבקו מעורר ההשראה במחלה הארורה והיום אנו נפרדים מאיש יקר זה בדמעות וצער בל יתואר. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת שירזי ומחבקים אותה חיבוק חם ואוהב. הקבוצה תדע להנציח את זכרו של ניצן. יהיה זכרו ברוך".

ניצן שירזי עם הגביע בו הוא זכה כמאמן הפועל ת&qout;א (שי לוי)
ניצן שירזי עם הגביע בו הוא זכה כמאמן הפועל ת"א (שי לוי)
 

אייל גולן, שהיה חבר מאוד קרוב של ניצן שירזי והגיע לבית החולים כדי להיות עמו בשעותיו האחרונות, דיבר גם הוא על חברו הטוב, שהלך לעולמו: "אתמול באתי להיפרד ממנו. לא יכולתי שלא להגיע. נישקתי אותו ונפרדתי ממנו. כואב הלב, זה בנאדם שהיה כמו אח שלי. אין יום שלא הייתי מדבר איתו ונפגש איתו. אבדה גדולה. הרבה פעמים כשמספידים בנאדם הוא לא תמיד גדול, אבל במקרה של ניצן זה יהיה כל כך נכון. איבדתי חבר ואח. הוא היה קורא לי "הזמר" לא אייל. אי אפשר להבין את זה שבנאדם הגיע למקום טוב כמו הפועל ת"א, לקח גביע, והוא לא הספיק ליהנות. הוא צעיר".

חזי מגן, שהיה בעלי בני יהודה בתקופה בה ניצן אימן בקבוצה, אמר: "מדהים לדבר על ניצן בלשון עבר. אתמול בערב ביקרתי אותו ובאמת ידענו שזה ההרגעים האחרונים. ביליתי עם ניצן 4 שנים נהדרות. לפעמים כשיו"ר ומאמן נפרדים יש חיכוכים, אבל איתו אי אפשר לריב. נשארנו חברים טובים. כשבנאדם אמיתי קשה לא לאהוב אותו. כזה הוא היה. כל מי שהכיר אותו ידע שהוא ג'נטלמן אמיתי ובחור מדהים. זאת אבדה גדולה לספורט הישראלי. אדם מופלא שנפרד מאיתנו בטרם עת".

ניצן שירזי וחזי מגן. היו מאוד קרובים (אלעד ירקון)
ניצן שירזי וחזי מגן. היו מאוד קרובים (אלעד ירקון)
 

למשה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה, שניצן שירזי אימן את הקבוצה תחתיו, והיה קרוב אליו מאוד, היה קשה להתייחס ללכתו של המאמן: "קשה לדבר עליו בלשון עבר. אני הייתי מאוד קרוב לניצן, הוא היה כמו אח, כמו בן. אני גידלתי אותו בבני יהודה. נתנו לו את שרביט האימון. מעבר לכל ניצן היה קודם כל חבר. אני חושב שזה אחד האנשים היחידים שיש עליו קונצנזוס. כולם אוהבים את החיוך, היכולות הוורבליות. צריך להיות איתו כדי להבין במה מדובר. כל מה שאגיד יתגמד לעומת מי שהוא באמת. הייתי חשוב לו, הוא היה חשוב לי. אי אפשר לחשוב שניצן איננו".

שינו זוארץ ממכבי פתח תקווה, שהיה אחד האנשים הקרובים ביותר לניצן שירזי, אמר: "קשה לי בכלל להספיד את ניצן. חבר ואדם מיוחד כל כך. אני לא יכול לדבר עליו בלשון עבר. הוא נלחם במחלה קשה שבלתי אפשרי לנצח. מהרגע הראשון בו פגשתי אותו התחברנו והיחסים בינינו היו יותר אישיים ממקצועיים. יקח לי הרבה זמן, אם בכלל, לעכל את הבשורה המרה. כואב לי הלב וכואבת הנשמה".

"מהרגע שבו ידעתי שניצן חולה במחלה הקשה לא האמנתי שיגיע הרגע הזה בו אצטרך להיפרד ממנו. הוא אולי עוזב את עולמנו, אך יהיה חלק ממני תמיד. איש יקר ומיוחד שנכנע למחלה הארורה. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר - זה אחד הרגעים הקשים ביותר בחיי. נוח על משכבך בשלום, חבר יקר".

ניצן שירזי עם שינו זוארץ (ניר בוקסנבוים)
ניצן שירזי עם שינו זוארץ. "יהיה חלק ממני תמיד" (ניר בוקסנבוים)
 

עומר גולן מסר: "כאב עצום. תחושה אישית של פספוס שלא התאמנתי תחתיו, אבל לפחות זכיתי להכיר אותו מקרוב ולהבין איזה אדם מיוחד הוא".

ממכבי פ"ת נמסר: "משפחת מכבי פתח תקווה כואבת את מותו בטרם עת של ניצן שירזי אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. אין ולא יכול להיות מזור לכאב - איש יקר שאיננו עוד. משפחת מכבי כולה מרכינה ראש ולא תשכח אותו לעולם".

מבית"ר ירושלים נמסר: "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים, מרכין ראש ומבכה את מותו של ניצן שירזי, אנו משתתפים בצער משפחת שירזי. ניצן היה אדם אהוב בעולם הכדורגל ואין ספק שהוא יחסר לנו מאוד. יהי זכרו ברוך".

שחקן העבר וסוכן השחקנים בהווה אבי נמני מסר: "הכדורגל הישראלי איבד איש יקר ומקסים. הלב נשבר, תנחומי הכנים למשפחתו".

ניצן שירזי ואבי נמני. &qout;הלב נשבר&qout;
ניצן שירזי ואבי נמני. "הלב נשבר"
 

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, אמר: ”ליבי ליבי עם המשפחה, אישתו והילדים. איבדנו מאמן צעיר, אנגרטי בעל חיוך תמידי. אנחנו בתקופה של כאב אחד גדול, אבדה גדולה למשפחת הכדורגל”.

ניצן שירזי ואלי גוטמן (עמית מצפה)
ניצן שירזי ואלי גוטמן. "איבדנו מאמן צעיר, אנרגטי, בעל חיוך תמידי" (עמית מצפה)
 

יואב כץ, שמינה את שירזי לתפקיד המאמן בהפועל חיפה, אמר: “מדובר באבדה גדולה לעולם הספורט, ניצן היה אישיות ואדם משכמו ומעלה, היינו חברים מאוד קרובים והמשכנו להיות בקשר אחרי שהוא הפסיק לעבוד בהפועל חיפה, הייתי מגיע לת"א בכל פעם שאני בארץ כדי לשתות איתו בבית הקפה האהוב עליו. יהי זכרו ברוך". הפועל חיפה תקיים מחר בסיור האוהדים דקת דומיה לזכרו של ניצן שירזי ז"ל.

יואב כץ וניצן שירזי (שי לוי)
יואב כץ וניצן שירזי. "היינו חברים מאוד קרובים" (שי לוי)
 

גל אראל, ששיחק אצל שירזי בהפועל חיפה, אמר: "אני זוכר שנפצעתי כששיחקתי אצלו ואחרי הניתוח הוא בא אליי הביתה ואכלנו אוכל של אמא שלי. אני מדבר עכשיו עם המשפחה שלי וכולם נזכרים ברגע הזה כי הוא היה אישיות גדולה. הוא היה אדם כל כך אהוב והיו לי יחסים חמים איתו הרבה יותר מאשר מאמן-שחקן. זה יום עצוב. כשהוא התפטר מהפועל חיפה לפני שעזב להפועל ת"א התחלתי לבכות כמו ילד, עד שיוסי דורה בא אליי והתחיל להרגיע אותי. בתחילת המחלה שלו הייתי איתו בקשר וכשהבקעתי נגד עכו בשנה שעברה הוא שלח לי הודעה ובירך אותי. זה יום עצוב מאוד".

יעקב שחר, נשיא מועדון מכבי חיפה, התייחס גם הוא לפטירתו של שירזי בכאב גדול: “מדובר באבדה גדולה. בתקופה כזאת שאנחנו שומעים מסביבינו לא מעט ידיעות על מותם של חיילים, הידיעה הזאת בתקופה שכזאת כואבת לכולנו, למרות שידענו שהוא חולה. כאשר מגיע רגע האמת זה כואב ונותר לי לאחל את תנחומיי למשפחה, אנחנו משתתפים בצערם". בנוסף, מהקבוצה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם מותו בטרם עת של מאמן הכדורגל ניצן שירזי. אנו משתתפים בצער המשפחה ומאחלים שלא יידעו עוד צער".

ניצן שירזי (יוסי ציפקיס)
ניצן שירזי. "אישיות גדולה" (יוסי ציפקיס)
 

ממכבי ת"א, שם אימן ניצן שירזי במשך שנים את קבוצת הנוער, נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב כואב את לכתו בטרם עת של ניצן שירזי ז"ל. ניצן אימן בעבר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וכן בעוד מספר מועדונים בארץ. יהי זכרו ברוך".

אברם גרנט שהכיר היטב את שירזי עוד בהיותו מאמן מכבי ת"א, סיפר על ההיכרות שלו עם המאמן: "את ניצן שירזי הכרתי בשנות התשעים כאשר הייתי מאמן מכבי ת"א והוא אימן את קבוצת הנערים של המועדון. הוא היה בא לראות הרבה אימונים של הבוגרים. יום אחד בא אלי עמנואל אופיר ז"ל, העוזר שלי, ואמר לי, תזכור - ניצן יהיה מאמן גדול. ואכן הוא נהיה מאמן גדול. איש מקצוע ברמה גבוהה מאוד, התנהג בדיוק כמו שצריך, מקצוען מצד אחד וחייכני ובעל אנרגיות חיוביות מצד שני. כואב הלב עליו כי אין לי שום ספק שבדרך שלו הוא היה מגיע להישגים גדולים בעתיד. גם כך הייתה לו קריירה יפה מאוד. אני אישית אהבתי אותו מאוד, אהבתי את הפגישות שלנו בבית הקפה בגבעתיים, הוא ייחסר לכולנו".

ניצן שירזי בתפקיד שהוא כל כך אהב (עמית מצפה)
ניצן שירזי בתפקיד שהוא כל כך אהב (עמית מצפה)
 

הבלם טל בן חיים, ששירזי אימן בנוער של מכבי ת"א, היה בהלם גדול כאשר שמע את הבשורה. בן חיים שנמצא באנגליה אמר: "אני עדיין לא מעכל את הבשורה שקיבלתי, אני עדיין המום, אני לא אשכח את ניצן בחיים.זו הייתה אהבת אמת הייתה ביני ובינו". בן חיים נזכר שנים אחורה: "אני לא אשכח כאשר הייתי מגיע גמור מהצבא אחרי יום ארוך בשנה הראשונה שלי בצבא, ניצן היה דוחה במיוחד את האימון בשבילי. אבל איך שהוא היה פותח את הפה, הוא היה מציף אותי באנרגיות. בחור כריזמטי, אמיתי. האימונים הכי טובים שהיו לי בחיים, היו תחת ניצן".

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, מסרה: "ניצן היה איש של קסם, טוב ונועם. אדם שהפנים שלו תמיד שידרו חיוך, ותמיד לקח את המשחק בפרופורציה. ניצן מעולם לא נלחץ מהרעש שתמיד סובב את הכדורגל שלנו, ותמיד תמיד שידר שזה רק כדורגל. החיוך שלו והדרך בה נהג בעולם הכדורגל, הכבוד בו דיבר לכולם, החום שהוא הקרין והדרך הנעימה בה חי תמיד יישארו חרותים בי".

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, אמר בתגובה: "מאוד מאוד מצער לשמוע על ניצן כי הוא חבר יקר וזה מאוד מאוד כואב. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחה. הוא חבר יקר ומאוד עצוב לי שהוא הלך בטרם עת".

ניצן שירזי עם אלישע לוי (שי לוי)
ניצן שירזי עם אלישע לוי. "זה מאוד מאוד כואב" (שי לוי)
 

שלומי ארבייטמן, חלוץ הפועל באר שבע, שיבח גם הוא את אופיו של שירזי ז"ל: "זאת אבדה גדולה לספורט הישראלי, בנאדם מדהים. אין לי מילים, זה יום עצוב מאוד. זה בנאדם שעזר לי מאוד. אין הרבה אנשים כמוהו. הייתי בקשר עם ניצן לאורך השנים וגם עם המשפחה. הוא נכנס לי ללב. יום לא קל, עצוב מאוד".

גם מההתאחדות לכדורגל הגיבו ללכתו בטרם עת של המאמן: "ההתאחדות לכדורגל מרכינה ראש עם היוודע דבר מותו של ניצן שירזי, והוא בן 43 בלבד". יו״ר ההתאחדות, אבי לוזון, מסר: ״ניצן שירזי היה מופת למאמן צעיר, שכל העת ביקש ללמוד ולחדש. בשנה וחצי האחרונות הוא היה מודל לחיקוי עבור כל מי שאינו מוכן להרים ידיים ומתעקש להשיב מלחמה גם מול מחלה ארורה. עצוב לי היום וכואב לי מאוד על לכתו בטרם עת. יהי זכרו ברוך״.

שרת הספורט, לימור לבנת, אמרה: "אוהדי הכדורגל בישראל אבלים היום על לכתו בטרם עת של אחד המאמנים האהובים בארץ. ניצן, שהיה ידוע בג'נטלמניות שלו, סחף באכפתיות, בצניעות ובמסירות אין סופית את שחקניו והסובבים אותו בכל קבוצה בה אימן. תמיד נזכור את שמחת החיים שלו על המגרש ומחוצה לו ואת חיוכו הנצחי. זהו יום עצוב לכדורגל הישראלי. יהי זכרו ברוך".

גם בהפועל עכו ההודעה התקבלה בתדהמה, כאשר אלון חרזי, חבר קרוב של שירזי, עצר את האימון, עשה מעגל של כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי וסיפר להם ממש כשהוא נחנק מדמעות על הודעת פטירתו של ניצן שירזי.

ח"כ, עיסאוי פריג', יו"ר שדולת הספורט של הכנסת אמר: "אני מרכין ראש על מותו של מאמן הכדורגל ניצן שירזי שהלך לעולמו בגיל 43 לאחר מחלה קשה. בנוף הכדורגל הישראלי היה שירזי דמות מופת בחינוך ובאימון וטיפח מאות כדורגלנים מצטיינים במהלך הקריירה המפוארת שלו שנקטעה באופן טראגי. אני מביע תקווה שההתאחדות לכדורגל והמועדונים שכל כך הרבה תרם להם ימצאו את הדרך להנציח את זכרו".

סייעו בהכנת הידיעה: דורון בן דור, יגאל ברמן, רותם רוזנסקי, גיא בן זיו ורוני פדלון.

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */