יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:48

פינס: היו צריכים להיות 20 מתקנים להתעמלות

יו"ר איגוד ההתעמלות העביר ביקורת במהלך קבלת הפנים החגיגית מטעם הוועד האולימפי, במהלכה ניתנו מענקים כספיים. שטילוב: "ענף עם דור עתיד"

|
שטילוב עם יגאל כרמי וד
שטילוב עם יגאל כרמי וד"ר אורי שפר (משה חרמון)

בעקבות המדליות אותן השיגו באליפות אירופה, המתעמל אלכס שטילוב ונבחרת ההתעמלות האמנותית זכו היום (ראשון) לקבלת פנים חגיגית מטעם הוועד האולימפי, במהלכה קיבלו מענקים כספיים.

שטילוב, שזכה במדליית ארד באליפות אירופה בהתעמלות קרקע שנערכה בסופיה, בולגריה, ציין: "זה מאוד משמח שהפכנו לענף עם דור עתיד שמביא הישגים".

נבחרת ההתעמלות האמנותית שזכתה בארד באליפות אירופה בבאקו, אזרבייג'אן, גרפה שבחים רבים על ההישג חסר התקדים שלה. המאמנת אירה ויגדורצ'יק סיפרה בהתרגשות: "זה רגע יותר מרגש מהזכייה במדליית הארד. זה פשוט חלום שכל כך הרבה אנשים מעריכים אותנו. אני גאה להיות ישראלית ואני מרגישה סוף סוף בבית כמו שלא הרגשתי שנים. אחת הסיבות להישג היא תחושת הביחד שהייתה לנו, הצלחנו דווקא במדינה מוסלמית ומול מדינות חזקות בזכות הרוח והגאווה שלנו".

יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי, אמר במסיבת העיתונאים: "בימים אלו אין דבר יותר חשוב מלהמשיך ולבצע את השגרה, וזו השגרה שלנו כאן לאחרונה, לחלק פרסים. ההישג של הבנות הוא מדהים, יש לנו הרבה תקוות לנבחרת האמנותית לקראת ריו 2016. גם אלכס שטילוב הביא לנו הרבה כבוד והוא בפירוש אחד הספורטאי הבכירים בישראל, דוגמא למצוינות".

כרמי: שטילוב הוא דוגמא למצוינות

יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, זכה במענק של 112 אלף ש"ח על ההישגים של הענף ומתח ביקורת על ההשקעה בתשתיות: "כשהייתי בבאקו הבנתי כמה זה גדול להביא מדליה באליפות אירופה. זו מלחמת עולם לעשות זאת ואנחנו הצלחנו לזכות בכמה וכמה מדליות. אני מסתובב בעולם ורואה את התנאים שיש לנבחרות אחרות ואין לנו מספיק מתקנים בארץ. יש פה תמיכה רחבה של כלל הגורמים אבל היו צריכים להיות פה יותר אולמות במדינה, היו צריכים להיות פה לפחות עשרים מתקנים רק להתעמלות".

המתעמלות מקבלות את המענקים (משה חרמון)
המתעמלות מקבלות את המענקים (משה חרמון)
 

ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט, הוסיף: "זהו רגע מאוד משמח בספורט הישראלי. ענף ההתעמלות קיבל רוח חדשה לאחרונה. מי שלא בא מעולם ההתעמלות צריך לדעת שזה אחד מאבני היסוד בספורט ואחד משלושת הענפים שעליהם בנויים הענפים האולימפיים, לכן התחרות בהתעמלות היא הרבה יותר קשה ומכאן נאמר שההישג של הבנות בבאקו זו תוצאה בהחלט מדהימה. כולנו התרגשנו ואני בטוח שהדרך פתוחה בפניכן להביא עוד הישגים. יחד עם זאת, אלכס שטילוב הוא דוגמא ומופת לרצינות והתמדה בענף אולי הכי קשה שיש, כל הכבוד לך".

בתוך כך, הודיע הוועד האולימפי על שיתוף פעולה עסקי על פיו יזכה כל ספורטאי שהשיג מדליה באירוח ללילה בבית המלון "ממילא" בירושלים. שטילוב זכה למענק מטעם הקרן המשותפת לוועד האולימפי, משרד הספורט והטוטו על סך 25 אלף שקלים, מאמנו סרגיי וייסבורג זכה ב-12 אלף ש"ח. בנות הנבחרת האמנותית קיבלו כ-8,000 ש"ח כ"א וכך גם מאמנות הנבחרת.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */