יום שישי, 19.04.2024 שעה 05:06
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
30 51-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

3:3 בין נתניה לבית"ר י-ם, קריאף סטר להרוש

הכנה: קאיודה, ערן לוי (פ') ואבו עביד כבשו לנתניה, אבל שער של אצילי וצמד של נחמני קבעו שוויון. קריאף לחבריו: "לא היה צריך לקרות". צפו בתקציר

|
שמוליק מלול עם הכדור(יניב גונן)
שמוליק מלול עם הכדור(יניב גונן)

מכבי נתניה ובית"ר ירושלים ממשיכות בהכנותיהן לקראת עונת 2014/15 בכדורגל הישראלי. הערב (חמישי) הן סיפקו משחק הכנה מעורר תיאבון, שנגמר ב-3:3 דרמטי.

החבורה של יוסי מזרחי, שקיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות, פתחה בסערה את ההתמודדות. לארי קאיודה היה זה שהתכבד בשער הראשון, שהגיע בדקה ה-16 אחרי מסירה שהגיעה מכיוונו של ערן לוי. רבע שעה מאוחר יותר קאיודה החזיר טובה ללוי כשהופל ברחבה ע"י טל כחילה, ואפשר לכוכב מספר אחת של נתניה להכפיל מהנקודה הלבנה ולקבוע את תוצאת המחצית.

בדקה ה-35 נרשמה תקרית מכוערת, כשאופיר קריאף איבד את העשתונות ובמהלך מאבק בין שתי הקבוצות סטר לשמעון הרוש. למרות זאת, קריאף לא הורחק אלא הוחלף באופן מיידי, ופינה את מקומו למור שקד.

למחצית השנייה הירושלמים עלו עם רוח חדשה במפרשים, והלחץ שהלך וגבר ככל שחלפו הדקות עשה בסופו של דבר את שלו.

זה הגיע רק בדקה ה-72, כשעומר אצילי הצליח לדחוק את השער המצמק לרשת של שניר דורי ולקבוע 2:1. שמונה דקות חלפו, ולוח התוצאות הראה 2:2. אצילי היה הפעם על תקן המבשל, כשמצא בכדור עומק נהדר את עומר נחמני, שהכניע ללא קושי את דורי.

מכבי נתניה ובית"ר נפרדו בתיקו 3:3

דווקא בדקות הטובות של בית"ר, נתניה הצליחה לקחת שוב את היתרון על אף חולשתה. איאד אבו עביד הצליח לדחוק בקלילות כדור קרן אל הרשת של בן רהב, ולקבוע 2:3 לנתניה. חשבתם שנגמר? תחשבו שוב. נחמני לא הסתפק בשער אחד, וממש בדקה האחרונה של המשחק כבש מקרוב את ה-3:3, וקבע את תוצאת המשחק.

קורצקי על קריאף: "זה לא התנהגות מקובלת"
מאמן בית"ר, מנחם קורצקי, אמר בסיום: "יש לנו עוד עבודה. זו קבוצה חדשה עם סגל חדש כמעט לגמרי, ועדיין לא הגיעו עוד ארבעה שחקנים. אנחנו מחפשים עוד בלם, עוד חלוץ ומחכים לשוער שצריך להגיע יחד עם שחקן באמצע, שאולי יוסיף לנו מימד של מהירות. השחקנים שנמצאים כאן צריכים להבין שהם חייבים לקחת צ'אנסים. אנחנו מתאמנים רק שבוע, אבל אני מהקבוצה שלי מצפה להרבה יותר.

בן שושן: היה משחק אימון טוב

"מחצית ראשונה כזו לא מקובלת עליי", קבע המאמן. "צריך חדוות משחק והשחקנים צריכים להבין שהם מחויבים לעצמם, למועדון ולקהל. אני מצפה לתשוקה מצידם". על ההתנהגות של קריאף הוסיף קורצקי: "זו לא התנהגות מקובלת. נעשה מה שצריך עם זה בתוך המועדון וזה לא יחזור על עצמו, אני בטוח".

בבית"ר העדיפו שקריאף לא יגיב לתקרית אך בשיחות עם חבריו לקבוצה אמר קריאף: "זה מקרה שלא צריך לקרות. הגבתי לסטירה שחטפתי בעצמי אבל לומדים מזה וחבל שזה קרה".

חלוץ מכבי נתניה, עמית בן שושן, שפגש את האקסית, סיפר: "זה סה"כ משחק אימון אז לא הייתה כ"כ התרגשות. כיף לראות את כולם שוב. היה משחק אימון טוב, אנחנו נכנסים לכושר לאט לאט. לא קל לחזור לשחק כי במשך עונה לא שיחקתי באופן רציף, אבל יוסי מזרחי נותן לי את הזמן לשחק".

מחצית ראשונה
דקה 5: ההתקפה הראשונה במשחק הגיעה מצידה של המארחת מנתניה. ערן לוי בעט כדור חזק לכיוון רחבת בית"ר, עמית בן שושן הסיט עם הראש היישר לרן רול באגף ימין, שחתך למרכז ובעט כדור שטוח שבן רהב קלט בקלות.

אלי טביב ביציע (יניב גונן)
אלי טביב ביציע (יניב גונן)
 

דקה 12: לארי קאיודה השתלט על כדור בצד ימין של הרחבה, עקף את שחקן ההגנה ובעט לשער, אך שוב בן רהב היה במקום. ערן לוי השתלט על הריבאונד ובעט חזק החוצה.

דקה 16, מכבי נתניה עלתה ל-0:1: ערן לוי מצא את קאיודה במסירת רוחב מדודה, חלוצה הניגרי של נתניה לא התבלבל מול רהב וגילגל לפינה הרחוקה את השער הראשון במשחק.

קאיודה כובש (יניב גונן)
קאיודה כובש את שער היתרון (יניב גונן)
 

דקה 27: המשחק לא מתעלה לרמה גבוהה, אבל הירושלמים מתעוררים אט אט במטרה להשיג שוויון. הרכש זרקו קוראץ' ניסה את מזלו בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אבל לא הרשים את לויטה. מן העבר השני, ערן לוי בעט מעל לעשר.

דקה 31: פנדל לנתניה, שעלתה ל-0:2. קאיודה הוכשל ברחבה ע"י טל כחילה ושלח את ערן לוי אל הנקודה הלבנה, ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. דווקא אחרי ההתעוררות של בית"ר, הנתנייתים ביתרון כפול.

ערן לוי בועט את הפנדל (יניב גונן)
ערן לוי בועט את הפנדל (יניב גונן)
 

דקה 35: משחק התחמם, אך לא בצורה לה ייחלנו. שחקני שתי הקבוצות החלו להתקוטט באזור מרכז המגרש, אופיר קריאף איבד את העשתונות וסטר לשמעון הרוש וליבה את האש, אך הכל הסתיים בלחיצת ידיים ובהחלפתו של קריאף, שפינה את מקומו למור שקד.

דקה 41: כמה זה היה קרוב לשער מצמק של בית"ר. חנן ממן קיבל הזדמנות נהדרת לכבוש בבעיטה חופשית מ-18 מטרים, אבל הצליח רק לשפשף את המשקוף של לויטה, והכדור יצא החוצה.

בן רהב (יניב גונן)
בן רהב (יניב גונן)
 

מחצית שנייה
דקה 54: אחרי דקות מגומגמות מאוד בפתיחת המחצית, הירושלמים הגיעו להזדמנות קורצת ליד השער. איציק כהן, שעלה כמחליף עם החזרה לדשא, הצליח לחדור לרחבה ולבעוט כדור אלכסוני ברגל שמאל, אבל לויטה לא התקשה להדוף.

דקה 58: שוב הירושלמים קרובים מאוד לשער מצמק, שוב זה מגיע מבעיטה חופשית. הפעם עומר אצילי היה זה שניגש לבעוט, אבל גם הכדור שלו חלף רק בסמוך למסגרת השער.

דקה 62: סוף סוף הזדמנות גם בצד השני. נתניה נרדמה מאז עלתה ל-0:2, אבל בעיטה חדה של אנס דבור אחרי בלאגן גדול ברחבה הבית"רית, הניבה הזדמנות קורצת. לצערו של דבור, הכדור השטוח ששלח לא איים על רהב, שקלט ללא קושי.

קריאף עם הכדור (יניב גונן)
קריאף עם הכדור (יניב גונן)
 

דקה 66: כמעט שער עצמי של בית"ר! מור שקד, שדווקא נראה טוב מאז עלה מהספסל במקום קריאף, כמעט והכניס את הכדור לשערו, אך הקורה מנעה מבוכה גדולה ממנו ומהירושלמים, שכמעט ונכנסו לפיגור 3:0.

דקה 72: בית"ר חזרה ל-2:1. התקפה שהתחילה באגף ימין הסתיימה בדחיקה של עומר אצילי, ששלח כדור שפגע בקורה של שניר דורי ובקושי נכנס לרשת. הלחץ הבית"רי עשה את שלו, האם הירושלמים יצליחו להשוות?

לויטה מוציא את הכדור מהרשת (יניב גונן)
שניר דורי מוציא את הכדור מהרשת (יניב גונן)
 

דקה 80: בית"ר חזרה ל-2:2. כדור עומק נפלא של עומר אצילי מצא את עומר נחמני לבד מול דורי, שהדף רע מאוד כדור די פשוט ואיפשר לצהובים-שחורים לאזן את התוצאה.

דקה 87: נתניה עלתה ל-2:3. לזה אפילו יוסי מזרחי לא ציפה. משום מקום נתניה שוב ביתרון, למרות מחצית עגומה במיוחד. איאד אבו עביד הגיע ראשון לכדור קרן מאגף שמאל, ונגח מקרוב פנימה.

אבו עביד חוגג את השער (יניב גונן)
אבו עביד חוגג את השער (יניב גונן)
 

דקה 90: בית"ר השוותה ל-3:3. מה תגידו על זה? בית"ר שוב עושה צדק, עם עוד שער של עומר נחמני, הפעם בדקה האחרונה בהחלט של ההתמודדות הזו. נחמני קיבל כדור עומק נפלא, ונגח מקרוב כדור די פשוט איתו דורי פשוט לא הסתדר.

מכבי נתניה: אוהד לויטה, עידו לוי, ירין חסאן, ויקי כחלון, שמעון הרוש, גבי ג'יורג'יו, דודו, רן רול, עמית בן שושן, ערן לוי ולארי קאיודה.

בית"ר ירושלים: בן רהב, אלי דסה, טל כחילה, ססאר ארסו, דושאן מאטוביץ', אופיר קריאף (מור שקד, 36'), חנן ממן, לידור כהן, דני פרדה, שלומי אזולאי וזרקו קוראץ'.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */