יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:31

אתם בחרתם: זהבי שחקן העונה, בכר המאמן

גולשי ONE קבעו: כוכב מכבי ומאמן ק"ש מעל כולם. ומה עוד? אבוחצירה המאכזב, קהת הפריצה, קרלוס הזר, וגם: צפו במשחק העונה. הבחירות בפנים

|
ערן זהבי. אלוף גם אצלכם (מיכה בננו)
ערן זהבי. אלוף גם אצלכם (מיכה בננו)

עונת 2013/14 בכדורגל הישראלי כבר הסתיימה לה. יש אלופה, יש מחזיקת גביע, יש מנצחים ומפסידים, מאכזבים ומפתיעים. לכם הגולשים ניתנה ההזדמנות להחליט מי הם נבחרי העונה של ONE, והתוצאות לפניכם.

שחקן העונה: ערן זהבי (מכבי ת"א)
אל תגידו לנו שהופתעתם. הקשר המחונן של האלופה, מלך השערים של העונה והווינר הגדול של הליגה זכה גם בתואר הזה, ובגדול, עם 72 אחוזים מהקולות שלכם. מאז שחזר מהסרייה A, זהבי לא מפסיק לכבוש, לבשל, להנהיג ולנצח את כל מי שנקרה בדרכו, ואף קבוצה בליגה עדיין לא הצליחה לעצור אותו. עומר דמארי, סגן מלך השערים והכוכב של הפועל ת"א, יסתפק במקום השני אחרי שקיבל רק 19 אחוזים מהקולות. שאר המועמדים: מאור בוזגלו (7 אחוזים), קרלוס גארסיה ואוסטין אג'ידה (אחוז כל אחד).

מאמן העונה: ברק בכר (עירוני ק"ש)
הוא סיים "רק" במקום השלישי, אבל בעיניכם ברק בכר הוא מאמן העונה של הכדורגל הישראלי. מי שהוליך את קריית שמונה לעונה נפלאה עם זכייה ראשונה בגביע המדינה ומקום בצמרת ליגת העל, זכה ב-45 אחוזים מהקולות בדרך לתואר המכובד. פאולו סוזה זכה באליפות עם מכבי ת"א אך הגיע רק למקום השני בדירוג שלכם עם 37 אחוזים, אלישע לוי שסיים שני בטבלה עם הפועל ב"ש הגיע למקום השלישי עם 13 אחוזים בלבד. מרקו בלבול של בני סכנין עם שלושה אחוזים, מנחם קורצקי שעזב את הפועל רעננה עם שני אחוזים.

בכר עם הגביע (רדאד ג´בארה)
בכר עם הגביע. מאמן העונה שלכם (רדאד ג´בארה)
 

זר העונה: קרלוס גארסיה (מכבי ת"א)
לבלם הספרדי הנהדר יש חלק ענק בתואר האליפות השני ברציפות של הצהובים. לאורך העונה הוא שמר על יציבות והפגין יכולת מרשימה, והיה הבורג המרכזי בחלק ההגנתי של מכבי, שמאזן הספיגות שלה הוא הטוב בליגה. העונה הוא גם הספיק לכבוש שני שערים ולבשל אחד נוסף. גארסיה גרף 47 אחוזים מהקולות שלכם, במקום השני נמצא שוערה של הפועל ב"ש, אוסטין אג'ידה, עם 16 אחוזים. שער המועמדים: וויליאם סוארס (14 אחוזים), אנתוני נוואקמה (13 אחוזים) ודוד מנגה (10 אחוזים).

קרלוס גארסיה ועומר דמארי (רדאד ג´בארה)
קרלוס גארסיה שומר על דמארי. אי של יציבות (רדאד ג´בארה)
 

פריצת העונה: רועי קהת (עירוני ק"ש)
איזו עונה עברה על רועי קהת. הקשר המוכשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א התחיל את העונה במכבי יבנה מהליגה הלאומית, והצפין לקבוצה של ברק בכר רק בחודש ינואר. מאז הוא כבש שישה שערים, הפגין יכולת נהדרת וגם זכה בתואר הראשון שלו כשחקן בוגרים. 44 אחוזים מכם בחרו בו לפריצת העונה, למקום השני הגיע חברו לקבוצה, אחמד עאבד, שזכה ל-25 אחוזים מהקולות. קני סייף מרמה"ש שלישי (19 אחוזים), שובל גוזלן רביעי (שמונה אחוזים) ולידור כהן חמישי (ארבעה אחוזים).

רועי קהת חוגג (ערן לוף)
רועי קהת חוגג. עונה חלומית (ערן לוף)
 

הקבוצה המאכזבת של העונה: מכבי חיפה
שלא במפתיע, 58 אחוזים מכם בחרו בקבוצה של אריק בנאדו כמאכזבת הגדולה של הכדורגל הישראלי בעונה החולפת. 13 הפסדי ליגה היו העונה לירוקים, שפספסו את הכרטיס לאירופה ואפילו בגביע המדינה הודחו כבר בסיבוב ח'. למקום השני (13 אחוזים) הגיעה היורדת הטרייה, בני יהודה, שסיימה בצורה טראגית את העונה ולמרות שהייתה תלויה בעצמה במחזור הסיום, תשחק בעונה הבאה בליגת המשנה.

שחקני חיפה מאוכזבים (יניב גונן)
שחקני חיפה מאוכזבים. בכרמל החלו בניקוי אורוות (יניב גונן)
 

השחקן המאכזב של העונה: שמעון אבוחצירה (מכבי חיפה)
שמעון אבוחצירה (51 אחוזים) הגיע למכבי חיפה בקול תרועה רמה אחרי עונה נהדרת בעירוני ק"ש, במהלכה כבש 15 שערים. בכרמל הוא פשוט לא הצליח להשתלב, וב-14 משחקים בהם שותף עד שגמר את העונה בשל פציעה כבש רק שער אחד מהנקודה הלבנה. בהתאמה, המקום השני בקטגוריה הלא-מחמיאה הזו הולך לשוערה של בני יהודה, דלה איינוגבה (25 אחוזים), שספג המון ביקורות (והמון שערים) בדרך ללאומית.

אבוחצירה מתחמם (עמית מצפה)
שמעון אבוחצירה. עונה שהוא ירצה לשכוח (עמית מצפה)
 

משחק העונה: הפועל ת"א - מכבי ת"א 3:2 (מחזור 26)
מה לא היה בדרבי הזה? שני מהפכים (אחד מהם בתוספת הזמן) שני קהלים רועשים, שני פנדלים, אדום אחד, אקס אחד עם שני אקדחים שבלט מעל כולם וברוב מוחץ של 67 אחוזים הוא נבחר למשחק העונה.

בדקה ה-33 העלה ערן זהבי את מכבי ליתרון אחרי טעות של בוריס קליימן ורץ לעשות סלפי עם החברים. חמש דקות חלפו והצהובים נשארו בעשרה שחקנים אחרי שראדה פריצה ראה את הכרטיס האדום. עוד חמש דקות חלפו ועומר דמארי קבע 1:1 ועשה פיו-פיו משלו על שער 10-11 הצהוב. הפועל שלטה במחצית השנייה עת היא ביתרון מספרי ובדקה ה-87 הצליחה להשלים את המהפך מפנדל מוצלח של דמארי.

היום לפני 10 שנים: דרבי השלושער של זהבי

מכבי חידשה את המשחק ובהתקפה הראשונה טל בן חיים, שרק נכנס, נפל ברחבה וזכה בפנדל. זהבי ניגש לבעוט ומצא את הרשת, 2:2 אדיר. נגמר? לא אם תשאלו את זהבי. בדקה ה-93 מספר 7 בצהוב קיבל כדור מברק בדש ובבעיטה לפינה הרחוקה הרים את הקהל הצהוב לשמיים וקבע ניצחון ענק.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */