יום חמישי, 28.03.2024 שעה 10:27
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ראדי טרם חתם, מליקסון מועמד מוביל למכבי ת"א

אילוצי לו"ז מנעו מהקשר לחתום חרף הסיכום, אך הדבר יקרה בקרוב. קשר ולנסיאן בראש רשימת הרכש. ב-20:50: סכנין בדוחא. גדיר בסגל

|
ראדי ומליקסון בנבחרת. בעונה הבאה ביחד? (שי לוי)
ראדי ומליקסון בנבחרת. בעונה הבאה ביחד? (שי לוי)

במכבי תל אביב קיבלו בשמחה את הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 למכבי חיפה ובקבוצה יודעים שניצחון בסכנין הערב (שני) ב-20:50 בדוחא, יכול להבטיח כמעט באופן סופי אליפות צהובה שנייה ברציפות.

ניצחון נוסף מצד החניכים של פאולו סוזה יעמיד את הפער של 14 נקודות, כאשר יישארו 15 בלבד בקופה, אולם עד שלא יעשו זאת, בקבוצה לא יכולים לחשוב על האפשרות של חגיגת האליפות באופן רשמי במשחק הדרבי ביום שבת, למרות שבמועדון כבר היו מי שהצהירו כי מבחינתם זה יהיה הדבר הכי מתוק ומרגש.

החלוץ ראדה פריצה כשיר למשחק וכאבי הגב מהם סבל עברו. רשימת הנעדרים כוללת את ערן זהבי (מתיחה קלה בשריר האחורי) וגל אלברמן (צהובים).

סוזה אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "זו הפעם השלישית העונה שאנחנו פוגשים את סכנין והפעם הראשונה שאנו נשחק באצטדיון דוחא, מגרש שבדרך כלל קשה מאוד לקבוצות החוץ. אני צופה לעוד משחק צמוד בדיוק כמו כל המשחקים שהיו בפלייאוף עד עכשיו. אנחנו זוכרים שסכנין הייתה הקבוצה הראשונה שכבשה נגדנו שער העונה בליגה".

"בשעה שאנו מנסים תמיד לכבוש יותר מהיריבה על מנת לזכות בשלוש נקודות - אנו שואפים להגדיל את כמות המשחקים בה אנו שומרים על רשת נקייה. השבוע הזה, יותר מכל שבוע אחר, ננסה ליישם את הדברים עליהם עבדנו באימונים".

הבלם איתן טיבי הוסיף: "סכנין הפגינה השנה יכולת מרשימה ומקומה בפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד. למכבי ת"א יש מטרה והיא כרגע קרובה יותר מתמיד לכן עלינו לנסות ולנצח תוך שמירה על רשת נקייה במיוחד מאחר ולסכנין יש התקפה מאוד מאוד מסוכנת".

מליקסון מועמד מוביל
ובזמן שהאלופה המכהנת תתכונן למשחק, ההכנות של המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, לקראת העונה הבאה כבר בעיצומן ועל פי אנשי המועדון המאמן, פאולו סוזה, לוקח בהן חלק בלתי נפרד. בגזרת הרכש, נכון לעכשיו ישנם שני מועמדים מובילים לחיזוק בעונה הבאה והם מאור מליקסון ואייל גולסה.

מאור מליקסון (יניב גונן)
מליקסון. בראש רשימת הרכש (יניב גונן)
 

למרות שנעשו גישושים מול קשר הפועל ת"א, גילי ורמוט, דווקא השם החם ביותר ברשימה בעמדה בה משחק ורמוט הוא של קשר ולנסיאן, שקבוצתו נמצאת עמוק בתחתית הליגה הצרפתית ועלולה לרדת, מה שגם יכול לעזור להוזיל את העלויות שלו. מו"מ רשמי טרם נפתח אך הקשר נמצא בראש סדר העדיפויות ועל פי הערכות, ורמוט הוא רק גיבוי למקרה שמליקסון לא יגיע.

מנגד, שמו של גולסה הושמע לא פעם כמועמד ונראה כי אם השחקן שמסיים חוזה בתום העונה ויהיה חופשי בקיץ לא ימצא קבוצה בחו"ל עד לסוף חודש מאי, מכבי תעשה הכל כדי להחתימו בשורותיה.

עד שני שחקנים ששמם הוזכר כמועמדים אך הדברים כרגע בערפל לגביהם הם שחקני עירוני קריית שמונה, הבלם שיר צדק, והחלוץ אחמד עאבד. הראשון נחשב לבלם העתיד של הכדורגל הישראלי והוא מושך עניין באופן טבעי גם ממכבי. לשני הודבק תג מחיר של 2 מיליון יורו, שיכול גם להיות זה שיטרפד ניסיון להביאו.

צדק (משה חרמון)
צדק. בלם העתיד של מכבי ת"א? (משה חרמון)
 

בנוגע לסגל הקיים, הקשר מהראן ראדי שסיכם על הארכת חוזה עם אופציה לעונה נוספת, עדיין לא חתם, אולם ל-ONE הובהר כי הסיבה היחידה שבגינה טרם התבצעה החתימה הפורמלית היא מספר עניינים טכניים בלבד, שכן טיוטת החוזה כבר הועברה לנציגיו ורק אילוצים של לוח זמנים מנעו את השלמת המהלך, אך בסופו של דבר ראדי יחתום על החוזה במכבי.

בגזרתו של איתן טיבי, לשחקן חוזה לעונה נוספת בצהוב כאשר סעיף השחרור שלו עומד על מיליון דולר. במועדון רוצים מאוד להאריך את ההתקשרות עם השחקן, אך מסתמן כי הם מעוניינים לעשות זאת בתנאי החוזה הקיימים ולהשאירו למעשה בחוזה ארוך יותר אך בתנאי שכר דומים.

איתן טיבי (יניב גונן)
איתן טיבי (יניב גונן)
 

מכבי וגם נציגיו של השחקן שומרים על הקלפים קרוב לחזה בכל הקשור למו"מ. מספר סוכנים באירופה הציעו את טיבי למועדונים בגרמניה, בצרפת ובאי הבריטי אך שום דבר ממשי לא התרחש מאז. לגבי הקשר, ניקולה מיטרוביץ', האופציה בחוזהו תמומש אוטומטית אך הדבר אינו מבטיח כי יהיה חלק ממכבי גם בעונה הבאה.

גדיר בסגל, שושן בלם במקום אבו סלאח
בני סכנין תנסה לעשות את הבלתי יאמן ולקלקל למכבי ת"א את התוכניות לחגוג אליפות בשבוע הבא בדרבי התל אביבי. סכנין תנסה לזכות בניצחון שני במסגרת משחקי הפליאוף העליון.

למאמן מרקו בלבול חסרים מספר שחקנים דוגמת עלאא אבו סלאח המורחק ודדי בן דיין הפצוע. מי שיפתח במקום בן דיין יהיה באסם גנאים הוותיק. במרכז ההגנה ישחק מור שושן לצד אברהם פס. מוחמד גדיר חזר להתאמן אחרי שהתאושש מפציעה אבל בלבול נוטה שלא לפתוח עם גדיר בהרכב. בסכנין נוטים להאמין שניתן לנסות ולהפתיע. במקרה של ניצחון, סכנין תוכל לדבר בקול רם על מאבק לכרטיס לאירופה דרך המקום הרביעי.

מרקו בלבול (יניב גונן)
בלבול. "עשינו הישג גדול" (יניב גונן)
 

יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה :"שחקו משוחרר. אני רוצה לראות קבוצה ביחד". בלבול הוסיף: "בתקציב שלנו עשינו הישג הכי גדול בהשוואה לקבוצות בליגה עם אותו תקציב. אני רוצה שתעלו עם אותה מוטיבציה כמו בתחילת העונה".

מבני סכנין נמסר: "מועדון בני סכנין ותושבי העיר מביעים את ברכת חג פסח שמח לקבוצה האורחת מכבי תל אביב ולכל אוהדיה, אנחנו בטוחים שהיום תשרור בדוחא אווירת עידוד אידיאלית, חמה וחיובית".

הרכב משוער: אחמד שבל, עלי עותמאן, מור שושן, אברהם פס, באסם גנאים, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, אחמד קסום, פיראס מוגרבי, מארק פרננדס ומוחמד כליבאת.

אסור לפספס
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
נגןסוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
סוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */