יום שישי, 26.04.2024 שעה 14:23
ליגה אנגלית 23-24
7726-8234ארסנל1
7632-8033מנצ'סטר סיטי2
7434-7534ליברפול3
6650-7134אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5350-5133מנצ'סטר יונייטד6
5054-6933ניוקאסל7
4863-5434ווסטהאם8
4757-6132צ'לסי9
4560-4934בורנמות'10
4454-5233ברייטון11
4354-4634וולבס12
4254-5034פולהאם13
3956-4434קריסטל פאלאס14
3559-5234ברנטפורד15
3348-3634אברטון16
2660-4234נוטינגהאם פורסט17
2575-4734לוטון18
2369-3734ברנלי19
1692-3334שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ווסטהאם
  • שבת, 27/04, 14:30
  • ליברפול
  • פולהאם
  • שבת, 27/04, 17:00
  • קריסטל פאלאס
  • מנצ'סטר יונייטד
  • שבת, 27/04, 17:00
  • ברנלי
  • ניוקאסל
  • שבת, 27/04, 17:00
  • שפילד יונייטד
  • וולבס
  • שבת, 27/04, 17:00
  • לוטון
  • אברטון
  • שבת, 27/04, 19:30
  • ברנטפורד
  • אסטון וילה
  • שבת, 27/04, 22:00
  • צ'לסי
  • בורנמות'
  • ראשון, 28/04, 16:00
  • ברייטון
  • טוטנהאם
  • ראשון, 28/04, 16:00
  • ארסנל
  • נוטינגהאם פורסט
  • ראשון, 28/04, 18:30
  • מנצ'סטר סיטי

בשירות ליברפול: 1:2 מדהים לסנדרלנד על צ'לסי

הקבוצה שהרסה לסיטי את חלום האליפות באמצע השבוע, עשתה אותו דבר למוריניו. אטו פתח (13), וויקאהם (17) ובוריני (80, בפנדל) הפכו. צפו בתקציר

|
סמואל אטו מתוסכל, הלכה האליפות? (רויטרס)
סמואל אטו מתוסכל, הלכה האליפות? (רויטרס)

ז'וזה מוריניו לא האמין שכך הוא יסיים את החזרה הגנרלית לקראת חצי גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד ביום שלישי. צ'לסי הגיעה הערב (שבת) למשחק ביתי קל על הנייר מול נועלת טבלת הפרמייר ליג, סנדרלנד, אך הפסידה 2:1 במה שיכול להיות המסמר שיפוצץ את בלון האליפות של המאמן הפורטוגלי.

סנדרלנד, שנאבקת על חייה בתחתית הליגה, תהיה כמובן מרוצה מאוד מ-3 הנקודות, אך המנצחת הגדולה באמת היא ליברפול. הקבוצה של ברנדן רוג'רס צריכה לשלוח זר פרחים ענק לצפון אנגליה, אם היא אכן תיקח אליפות. באמצע השבוע סנדרלנד עצרה את מנצ'סטר סיטי עם 2:2 מפתיע והפעם היא שמה לצ'לסי מקלות בגלגלים, וליברפול תוכל להגדיל את הפער ל-5 נקודות אם תנצח את נוריץ'. 

צ'לסי דווקא התחילה את המשחק בצורה טובה מאוד. נמניה מאטיץ' ורמירז שלטו במרכז המגרש והפעילו לחץ אדיר על ההגנה הרעועה של סנדרלנד, בדקה ה-13 כדור קרן מבריק של וויליאן מצא את אטו חופשי ומאושר, החלוץ הקמרוני בעט כדור חזק לרשת הגבוהה של ויטו מאנונה וקבע 0:1 לצ'לסי.

היתרון העיר את האורחת, אדם ג'ונסון ופאביו בוריני הפעילו לחץ על הגנת צ'לסי וכדור קרן חכם מצא את ג'ונסון מחוץ לרחבה, הקשר האנגלי בעט ברגל שמאל בעיטה חזקה שנהדפה בצורה איומה על ידי מארק שוורצר, שהחליף את פטר צ'ך, קונור וויקאהם קפץ על המציאה והימם את סטמפורד ברידג' כשקבע 1:1.

סנסציה: צ'לסי מפסידה לסנדרלנד

הכחולים עשו הכל כדי להחזיר לעצמם את היתרון, אך קו הקישור האגרסיבי של האורחת מנע את החדירות לרחבה של אוסקר, וויליאן ומוחמד סלאח. הדרך היחידה של צ'לסי לאיים על ויטו מאנונה הייתה דרך הגבהות וכדורים נייחים. מוריניו ידע שאיבוד נקודות יגמור את חלומות האליפות שלו ושלח למגרש את דמבה בה, פרננדו טורס ואנדראה שורלה כדי להציל את המשחק.

אוהדי סנדרלנד חוגגים  (רויטרס)
אוהדי סנדרלנד, ממשיכים להאמין בהישרדות (רויטרס)
 

החלוץ הסנגלי, שהציל את מוריניו בשני המשחקים האחרונים, זכה להזדמנות נפלאה להעניק למאמנו שלוש נקודות בדקה ה-64 לאחר שחילופי מסירות בינו לבין וויליאן, השאירו אותו מול השער, אך החלוץ בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

קונור וויקאהם חוגג  (רויטרס)
קונור וויקאהם חוגג, שער שלישי תוך שלושה ימים (רויטרס)
 

גוסטאבו פוייט הגיב לחילופים ההתקפיים של מוריניו ושלח למגרש את ג'וזי אלטידור. החלוץ האמריקאי קנה את עולמו כשניצל איבוד כדור רשלני של סזאר אספיליקווטה, המגן הספרדי החליק והעניק את הכדור לחלוץ רחב המימדים שחדר לרחבה של שוורצר והוכשל על ידי המגן הטועה.

השופט מייק דין לא היסס ושלח את בוריני אל נקודת ה-11, החלוץ האיטלקי הכניע את שוער הבלוז וקבע 1:2 מהמם לסנדרלנד. הקבוצה שהדהימה את סיטי עשתה זאת שוב ובעצם העניקה לליברפול את האליפות על מגש. צ'לסי מתגעגעת לאדן האזר, והיא תקווה לקאמבק של הגאון הבלגי לקראת חצי גמר האלופות מול אתלטיקו מדריד. היכולת הירודה מהליגה לא תספיק מול דייגו סימאונה. 

מחצית ראשונה 
דקה 3: כדור קרן ראשון לחניכים של ז'וזה מוריניו. וויליאן הברזילאי הרים לעבר רחבת החמש, ויטו מאנונה הגיב במהירות ואיגרף את הכדור הרחק מקו השער של האורחים.

דקה 9: הקישור של הבלוז מצהיר על כוונות לתפוס את המקום הראשון. חילופי מסירות בקישור האחורי, כשנמניה מאטיץ' העביר כדור מדויק לעברו של וויליאן, הקשר הפעלתן חלף על פניו של סנטיאגו ורג'יני ובעט בעיטה חלושה לידיו של מאנונה.

דקה 12, 0:1 לצ'לסי: הלחץ הכחול משתלם, האורחים של גאס פויט לא הצליחו לעבור את החצי ובקרן השנייה במשחק וויליאן הנפלא מצא את אטו חופשי ומאושר, הקמרוני בעט כדור אדיר לרשת הגבוהה של מאנונה והעלה את צ'לסי זמנית למקום הראשון.

סמואל אטו נוגח לשער של ויטו מאנונה (רויטרס)
סמואל אטו נוגח את שער היתרון (רויטרס)
 

סמואל אטו חוגג עם אוסקר (רויטרס)
סמואל אטו חוגג עם אוסקר (רויטרס)
 

דקה 17, 1:1 בסטמפורד ברידג': הקבוצה של מוריניו נרדמה לאחר שער היתרון והאורחים הגיבו בכדור קרן שהגיע לאדם ג'ונסון שבעט כדור אדיר. מארק שוורצר הדף בצורה איומה ישירות לרגליו של קונור וויקהאם שגילגל בקלות לרשת וקבע 1:1מפתיע.

סנדרלנד חוגגת  (רויטרס)
קונור וויקאהם, שער קליל לאחר הטעות של שוורצר (רויטרס)
 

דקה 21: האורחים התעוררו לאחר שער השוויון, פאביו בוריני פרץ באגף השמאלי ועבר את איבנוביץ', ניסה להעביר כדור רוחב בתקווה למצוא את וויקאהם, ג'ון טרי סיכל את הניסיון של האיטלקי.

דקה 26: איבנוביץ' הגיח מהאגף הימני, עבר את בוריני בקלות ומסר כדור מדויק אל אוסקר. הברזילאי השתחרר מהשומר שלו וניסה להקפיץ מעל מאנונה, אך השוער האיטלקי נותר עירני וקלט את הכדור בקלות.

דקה 28: וויקאהם נותר פצוע על הדשא, שחקניה של צ'לסי הריחו הזדמנות לכבוש שער והמשיכו לשחק, אך הקפטן של החתולים השחורים, לי קאטרמול, תיקל בזעם את אוסקר ורץ למחות מול השופט מייק דין.

סלאח מול קולבק  (רויטרס)
מוחמד סלאח נאבק בג'ק קולבק (רויטרס)
 

דקה 35: הכחולים התקשו לפרוץ את ההגנה של האורחים, אך בכדורי קרן הם היו מסוכנים. הרמה מושלמת של וויליאן הנפלא מצאה את איבנוביץ', הסרבי נגח כדור אדיר שנהדף על ידי מאנונה ונעצר במשקוף, מזל גדול לסנדרלנד.

דקה 41: הלחץ של צ'לסי גבר לקראת המחצית, כדור חד של סזאר אספיליקווטה לכיוונו של איבנוביץ' נעצר בצורה גבולית בידו של מרקוס אלונסו, השופט מייק דין סימן להמשיך.

דקה 42: הבלוז ראו כי טוב והמשיכו לתקוף מהאגף הימני, אוסקר שיגר כדור לעברו של וויליאן שנעצר אצל מאנונה, הכדור הגיע בטעות לרמירז שנדחף על ידי לארסון בצורה גסה ונגח ברשלנות החוצה, מייק דין התעלם.

ז´וזה מוריניו  (רויטרס)
ז´וזה מוריניו, יכולת פושרת של הבלוז (רויטרס)
 

דקה 43: הרומן בין רמירז ללארסון נמשך כשהברזילאי דחף בגסות את השבדי, בעבירה שהייתה אמורה לזכות אותו באדום, דין המשיך לתת למשחק להתקדם, לארסון זעם.

מחצית שנייה
דקה 48: לחץ מפתיע של סנדרלנד לא הניב מצב ליד שערו של שוורצר. חטיפה נפלאה של מאטיץ' הובילה מתפרצת בראשותו של וויליאן, שנע ככספית לאורך 50 מטרים והעביר כדור מדויק לאטו שהמתין בפינה השמאלית, הקמרוני סובב את הכדור לפינה הרחוקה של מאנונה, בכדור שפספס את המסגרת בסנטימטרים. 

דקה 54: שחקני צ'לסי הבינו את הרמז כשראו את מוריניו מחמם את שחקני הספסל. מוחמד סלאח, שנעלם מהדשא במחצית הראשונה, החליף מסירות עם רמירז, בסיומן הברזילאי העביר כדור חד לרחבה שפגע בווס בראון וכמעט הטעה את מאנונה.

מאנונה מציל כדור של מוחמד סלאח (רויטרס)
ויטו מאנונה, המצטיין של האורחים, עוצר את סלאח (רויטרס)
 

דקה 55: לי קאטרמול איבד כדור במרכז המגרש לאוסקר, אך לא ויתר ותיקל בגסות את שחקן נבחרת ברזיל וספג צהוב מוצדק.

דקה 58: ז'וזה מוריניו מאס ביכולת ההתקפית הירודה של השחקנים שלו והעלה את דמבה בה במקומו של אוסקר, בתקווה שהסנגלי ימשיך ביכולת מהמשחקים האחרונים וייתן לו שער ניצחון נוסף.

דקה 64: דמבה בה הפיח חיים במשחק של צ'לסי, חילופי מסירות בין וויליאן לחלוץ הסנגלי פירקו את ההגנה של גאס פויט, המחליף של מוריניו מצא את עצמו פנוי מול השער אך החמיץ ברשלנות.

דקה 66: מוריניו המשיך לשלוח שחקני התקפה אל המגרש בתקווה להכריע את המשחק. אנדראה שורלה נכנס במקומו של מוחמד סלאח החלש. גוסטבו פוייט הגיב בחילוף כפול ושלח למשחק את ג'וזי אלטידור במקומו של כובש השער קונור וויקהאם ואת עמנואלה ג'אקריני במקומו של אדם ג'ונסון, שלא השפיע על המשחק של האורחים.

סזאר אזפליקווטה וויטו מאנונה  (רויטרס)
סזאר אספליקווטה וויטו מאנונה, השוער נח במחצית השנייה (רויטרס)
 

דקה 73: צ'לסי המשיכה לאכזב ומוריניו ערך חילוף אחרון כשכובש שער היתרון, סמואל אטו, הוחלף על ידי פרננדו טורס, שינסה להעניק לצ'לסי ניצחון והעפלה למקום ראשון.

דקה 76: צ'לסי המשיכה לאסוף קרנות והפעם וויליאן הגביה לכיוונו של פרננדו טורס, שהפתיע בבעיטת מספרת שעלתה גבוה מעל שערו של מאנונה.

דקה 79: קרן תשיעית של צ'לסי שוב נעצרה על ידי הגנת האורחים, הכדור החוזר של רמירז מצא את טורס ברחבה, הספרדי נגח כדור חלש שלא איים על השוער האיטלקי.

דקה 80: איבוד כדור שערורייתי של סזאר אספילקווטה הגיע לג'וזי אלטידור, החלוץ האמריקאי חדר לרחבה של שוורצר והוכשל על ידי המגן הספרדי, מייק דין סימן על נקודת ה-11 והעניק פנדל לסנדרלנד.

אליטודור מוכשל  (רויטרס)
אליטודור מוכשל, טעות איומה של אספילקווטה (רויטרס)
 

דקה 81, 1:2 לסנדרלנד: הלם בסטמפורד ברידג'. פאביו בוריני נעמד על נקודת ה-11 ובעט כדור חזק ומדויק לעבר מרכז השער של שוורצר ומחק את חלומות האליפות של צ'לסי.

דקה 82: העוזר של ז'וזה מוריניו השתולל על הקווים לאחר כיבוש השער של בוריני, השופט הרביעי יחד עם הספסל של הבלוז עצרו אותו לפני שתקף את השופט מייק דין.

עוזרו של מוריניו משתולל על השופט  (רויטרס)
עוזרו של מוריניו משתולל, לאחר הפנדל של בוריני (רויטרס)
 

דקה 88: אנדראה שורלה פרץ באגף הימני והוכשל בצורה ברורה על ידי המגן,מרקוס אלונסו, מייק דין התעלם מהעבירה והמשיך את המשחק, שחקני צ'לסי המשיכו לזעום על צוות השיפוט.

דקה 91: צ'לסי שלחה את כל השחקים לרחבה של מאנונה, מאטיץ' השאיר כדור מבריק בעקב לאיבנוביץ', הסרבי הרים עם החלק החיצוני לעברו של ג'ון טרי שנגע מדויק אך חלש ישירות לידיים של מאנונה.

דקה 92: חילוף אחרון של סנדרלנד, כאשר מבקיע השער, פאביו בוריני, הוחלף על ידי הבלם הצ'כי אונדריי צ'לוסטקה כדי לשמור על הנקודות היקרות שיכולות להציל את האורחים מירידה.

אליטדור מוכשל על ידי ג´ון טרי  (רויטרס)
ג'וזי אליטדור מוכשל על ידי ג´ון טרי (רויטרס)
 

דקה 93: כל שחקני צ'לסי עלו להתקפה, איבוד כדור רשלני של הקישור הכחול איפשר לאלטידור לדהור לכיוון השער של שוורצר. החלוץ האמריקאי, ניסה לחלוף על פניו של קייהיל ואיבד הזדמנות להבקיע את השלישי.

הרכב צ'לסי: מארק שוורצר, ברניסלב איבנוביץ, גארי קייהיל, ג'ון טרי, סזאר אספיליקווטה, רמירז, נמניה מאטיץ', וויליאן, אוסקר (דמבה בה, 58), מוחמד סלאח(אנדראה שורלה, 66) וסמואל אטו (פרננדו טורס, 73)

הרכב סנדרלנד: ויטו מאנונה, סנטיאגו ורג׳יני, ווס בראון, ג'ון אושיי, מרקוס אלונסו, לי קאטרמול, ג'ק קולבק, סבסטיאן לארסון, אדם ג'ונסון (עמנואל ג'ארקריני, 66), פאביו בוריני (אונדריי צ'לוסטקה, 92) וקונור וויקהאם (ג'וזי אלטידור, 66).

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */