יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:19

לא באותה ליגה: 0:2 לריאל מדריד על שאטיבה

גביע ספרדי: אחרי ה-0:0 המפתיע במשחק ה-1, הבלאנקוס לא התקשו לעלות לשמינית הגמר, יראמנדי (16) ודי מריה (28) כבשו. סנטאנדר הדיחה את סביליה

|
די מריה. כבש את השני של ריאל (רויטרס)
די מריה. כבש את השני של ריאל (רויטרס)

ריאל מדריד אירחה הערב (רביעי) בסנטיאגו ברנבאו את אולימפיק שאטיבה ולא התקשתה לנצח 0:2 בדרך לשמינית גמר הגביע הספרדי. הבלאנקוס הגיעו למשחק לאחר ה-0:0 במשחק הראשון ועלו במטרה להכריע את ההתמודדות כמה שיותר מוקדם.

קרלו אנצ'לוטי עלה עם הרכב משני כאשר כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל לא היו כלל בסגל וקרים בנזמה פתח על הספסל. אנחל די מריה ואיסקו עלו ב-11 כשבחוד פתחו חסה רודריגס ואלברו מוראטה.

בדקות הראשונות הקבוצה מהליגה השלישית המשיכה את היכולת שלה מהמשחק הראשון ושיחקה ללא רגשי נחיתות. אך ככל שהזמן עבר השחקנים של אנצ'לוטי נכנסו למשחק ובדקה ה-16 התקפה נהדרת של ריאל הסתיימה במסירה של חסה לאסייר יראמנדי שכבש בקלות מול פרנסיס סולאר.

12 דקות מאוחר יותר קיקה אלקסאר נגע עם ידו בכדור בתוך הרחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. אנחל די מריה בעט חלש, אך סולאר הדף את הכדור לקורה ופנימה.

במחצית השנייה הבלאנקוס הורידו הילוך ושיחקו משוחרר, אך לא הצליחו לכבוש שערים נוספים. אנצ'לוטי החליף והעניק מנוחה ליראמנדי, דניאל קרבחאל ואיסקו לקראת המשחקים הבאים בליגה. בסיום 0:2 קליל לריאל שעלתה לשלב הבא.

מחצית ראשונה
דקה 11 - הזדמנות ראשונה לריאל במשחק - אנחל די מריה בעט כדור חופשי מ-16 מטרים, אך הכדור של הארגנטיני חלף מעל המשקוף של פרנסיס סולאר.

די מריה (רויטרס)
די מריה. איום ראשון על השער (רויטרס)
 

דקה 16 - 0:1 לריאל - התקפה נהדרת של ריאל מדריד. אנחל די מריה מצא בכדור נהדר את חסה רודריגס, שהשאיר לאסייר יראמנדי כדור לבד מול השוער, הקשר לא התבלבל ובעט לרשת העליונה.

דקה 28 - 0:2 לריאל - קיקה אלקסאר נגח בכדור ביד בתוך הרחבה והשופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים והעניק לאלקסאר כרטיס צהוב. אנחל די מריה ניגש לבעוט, בעט חלש, אבל סולאר הדף את הכדור לקורה ופנימה.

מחצית שנייה
דקה 48 - די מריה המשיך את היכולת הטובה שלו מהמחצית הראשונה ובעט כדור אדיר בנגיעה מ-22 מטרים, אך הכדור טס מעל המשקוף.

קרים בנזמה (רויטרס)
בנזמה נוגח (רויטרס)
 

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דניאל קרבחאל (מרסלו, 77), פפה, נאצ'ו פרננדס, אלברו ארבלואה, אסייר יראמנדי (צ'אבי אלונסו, 58), קאסמירו, איסקו (קרים בנזמה, 70), אנחל די מריה, אלברו מוראטה וחסה רודריגס.

שאטיבה: פרנסיס סולאר, ויסנטה מנדוסה, קיקה אלקסאר, פריס, בלדה, סמו, ג'ורדי מארניה (אלכס ואקרו, 63), פפין, דניס, ריפאטרה ופאו פראנס (ג'ון מוסקוורה, 71).

סנטאנדר הדיחה את סביליה, 1:2 לאתלטיקו
ההפתעה של שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי הגיעה מהמשחק בין סביליה לראסינג סנטאנדר, מוליכת הליגה השנייה, כאשר סביליה נוצחה בביתה 2:0 והודחה לאחר שניצחה רק 0:1 במשחק הראשון. סטפן אמביה הורחק בדקה ה-62 והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים, השופט הורה על פנדל ודוד מיגלז כבש בפנדל. הדרמה הגיעה בדקה ה-90 כאשר מאמדו קונה הבקיע את השני והעניק לקבוצה מהליגה השנייה את המקום בשמינית הגמר.    

אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 בויסנטה קלדרון את סנט אנדרו והשלימה ניצחון 1:6 בסיכום שני המשחקים. קארוזה כבש שער מפתיע (15), אך הקטור הרננדס (79) וטובי אלדרוויירלד (93) הפכו את התוצאה. אדריאן הספיק להחמיץ בפנדל בדקה ה-29. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:4 את אלג'סיראס והשלימה 1:5 בסיכום שני המשחקים. חאבייר רוס (41), האריס ספרוביץ' (67), אנטואן גריזמן (70) וקרלוס וולה (74) כבשו. 

אתלטיקו מדריד (רויטרס)
שחקני אתלטיקו חוגגים (רויטרס)
 

אלמריה סיימה ב-0:0 עם לאס פאלמאס ועלתה לשמינית הגמר לאחר 1:3 במפגש הראשון. בטיס סיימה ב-2:2 עם ליידה ועלתה לשלב הבא בזכות 1:2 במשחק הראשון.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */