יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

לבנת: אבי לוזון לא ימשיך לקדנציה נוספת כיו"ר

לרגל צאת הסכם הרפורמה, שרת הספורט הבהירה כי לוזון סיים את דרכו: "ביבי נתניהו נותן לי גיבוי מוחלט. זכויות השידור צריכות להיות בידי המנהלת"

|
לימור לבנת. דיברה לרגל צאת הרפורמה (משה חרמון)
לימור לבנת. דיברה לרגל צאת הרפורמה (משה חרמון)

דירקטוריון הטוטו צפוי לאשר מחר (חמישי) את הסכם השיווק עם ההתאחדות לכדורגל, מה שיאפשר להוציא אל הפועל את הסכם הרפורמה - המהפכה בכדורגל הישראלי.

מי שאחראית למהפכה היא שרת הספורט, לימור לבנת, אשר רבים לא העניקו לה סיכוי וטענו שאין לה סיכוי לעשות את הרפורמה בכדורגל הישראלי, בעקבותיה יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, יעזוב בסיום העונה את תפקידו.

היא התעקשה, לא ויתרה, לא נכנעה ללחצים או לספינים ולא התרגשה כאשר ניסו לעשות הכל ולמנוע את יישום הרפורמה. לבנת מבחינתה יכולה לרשום הישג גדול. לאחר שבקדנציה הקודמת היא הייתה די אנמית, כעת היא רשומה על אחת המהפכות הגדולות של הספורט הישראלי. בנוסף למהפכה, היא פעלה לכך שהכסף ממועצת ההימורים יילך היישר לקבוצות ולא דרך המרכזים.

בראיון מקיף, סיפרה לבנת על המהפכה, על הדרך שעשתה, הציפיות, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומכריזה בקול רם: "אבי לוזון לא ימשיך לעוד קדנציה כיו"ר ההתאחדות לכדורגל". (זאת אגב בניגוד לדבריו של לוזון שאמר שהוא טרם החליט).

כדי להבטיח שהרפורמה תתקיים במלואה ובלי תרגילים, הבהירה השרה: "היה ובמהלך תקופת ההסכם תתקבל החלטה משותפת בכתב שלי ושל עופר עיני, שאגב אני חייבת לציין את תרומתו ועזרתו הגדולה להסכם, כי הרפורמה ומטרותיה אינן מתממשות, למועצה תעמוד הזכות לבטל הסכם זה באופן מיידי".

לבנת: לוזון לא ימשיך עוד קדנציה

לבנת אף הבהירה כי: "לפי הסכם הרפורמה למועצה שמורה הזכות להודיע להתאחדות בכתב לפני תום העונה השנייה של תקופת ההסכם עד ל-31.12.2014, על סיום תקופת ההסכם. ואם זה יקרה, תיכנס ההודעה לתוקף במועד תום עונת 2014/15".

ידוע כי לבנת מאד רגועה מכך שלוזון יכבד את ההסכם, כי היא ראתה במו עיניה מכתב התחייבות של לוזון, בו הוא מצהיר שלא ירוץ לעוד קדנציה כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. בכל מקרה, מבחינת לבנת יש לה את השוט של ביטול ההסכם בכל רגע נתון.

 
 "הממונה על ההגבלים העסקיים צריך להיכנס לזה. אני לא רוצה להיכנס לענייני שר התקשורת. זה נוגע לי בעקיפין אבל אני חושבת שנכון לטפל בנושא הזה" 
 
 
 

ועדת זליכה הוקמה בעקבות האלימות בכדורגל הישראלי, במשחק לפני שנתיים בין מכבי פ"ת להפועל חיפה. העונה שעברה עברה די בשקט, והעונה אנו רואים שהאלימות גוברת. לדוגמא: המקרה בין אוהדי הפועל ת"א למכבי ת"א, כשרימון הלם הושלך ע"י אוהדי מכבי, אוהדי סכנין שחבטו במכוניתו של המאמן מרקו בלבול ואוהדי בית"ר ירושלים שהניפו שלט תמיכה באוהד שהצית את 'בית וגן'. אז איך עוצרים את גל האלימות?

"את ועדת זליכה לא הקמתי בגלל גל האלימות בלבד", אמרה לבנת, "הייתה שורה ארוכה מאוד של דברים, של כשלים בכדורגל הישראלי וגם בין היתר אותו גל אלימות שהיה במגרשים. היה מדובר במשבר אמון חריף מאוד בין ציבור האוהדים ומוסדות ההתאחדות. הציבור הדיר את רגליו מן המגרשים".

"ראינו שאין מספיק שקיפות, היו כשלים רבים, קומבינות וקרבות משפחה, ניגודי עניינים. ביקשנו מוועדת זליכה לאתר אותם ולהציע פיתרונות, שהניהול של הכדורגל יהיה טוב יותר ושנוכל להגיע להישגים טובים יותר. ועדת זליכה לא עסקה באלימות, מי שעסקה בכך הייתה ועדה בראשות מי שכיום ח"כ דוד צור, ניצב בדימוס, יחד עם המפכ"ל וגורמים נוספים. עוד כמה שעות (אתמול, שלישי, ג.ל) מתכנסת לראשונה המועצה בהרכב החדש למניעת אלימות בראשות השופטת בדימוס, עדנה בקנשטיין".

לימור לבנת (משה חרמון)
לימור לבנת. "לוזון לא ימשיך לקדנציה נוספת" (משה חרמון)
 

איך את הולכת לעצור את גל האלימות?
"כל אותו רצף אלימות שהוא באמת בעייתי, הוא רצף אלימות שהמועצה למניעת אלימות בספורט תטפל בו. היה פה כבר שקט מסוים, יש עכשיו גל חמור של אלימות, אני גיניתי אותו בכל פעם גם כאשר קבוצה מתוך אוהדי בית"ר ירושלים זרקה אבנים על קבוצת בני נוער מרעננה. כמובן שהגינויים שלי לא מספיקים, ולכן המועצה למניעת אלימות שהיא גוף סטטוטורי תצטרך לתת את דעתה".

הדיונים האלו כנראה לא הועילו?
"הם הועילו לתקופה, כנראה שזה חזר. אני לא משטרה, אני גם לא מערכת בתי המשפט. בכלים שעומדים לרשותי אני פועלת יחד עם הגורמים האחרים. בעקבות הגל הזה, המאוד חמור בעיניי, שהוא פשוט טירוף מוחלט, כמו ארגוני פשע או טרור. זה לא פחות חמור מהדברים האלה. אנחנו עושים הכל כדי שמשפחות יוכלו ללכת לצפות במשחקי כדורגל, כדורסל ומשחקי ספורט למיניהם. אני לא רוצה שימשהו יחשוש ללכת, אני רוצה שהכל יהיה שקט. כל דבר כזה חומרתו היא עצומה וגדולה, עידוד לזה גם הוא חמור ביותר. שתיקתן של קבוצות שלא מגנות עידוד למעשים הנפשעים הללו גם היא חמורה בעיניי. אני מצפה מבעלי הקבוצות וממנהלי הקבוצות שיגנו כל דבר כזה".

אבי לוזון (יניב גונן)
אבי לוזון. יסיים את דרכו בהתאחדות לפי השרה (יניב גונן)
 

בזמנו ציינת שיש גורמים עבריינים שחדרו לכדורגל. מה תמונת המצב כיום והאם זה עדיין קיים?
"אני מציגה כאן רפורמה מאוד גדולה שהבאתי לפני ארבעה חודשים. לא אמרתי את זה במסיבת העיתונאים של דו"ח זליכה, אני לא מתראיינת על כל מה שקורה בספורט הישראלי. הצגתי 14 סעיפים שאותם מתוך זליכה אני מתכוונת לממש, לא את כל הדו"ח. כעבור ארבעה חודשים אני מציגה את הסכם הרפורמה שמתוך 14 הסעיפים, 13 סעיפים אני כבר מיישמת או נמצאים בתהליכי יישום. לא הצלחתי בהקמת הקאסט ובית הדין. לא הצלחנו למצות את הדיון בעניין הזה.

לבנת (יניב גונן)
לבנת. מציגה כאן רפורמה מאוד גדולה (יניב גונן)
 

כל היתר, לרבות הנושא של בעלים ובעלות על קבוצות, אנחנו בתהליכי יישום והם גם מוסכמים על ההתאחדות לכדורגל. שום דבר לא קורה ביום אחד. בחודש הבא תתכנס האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל ותצטרך לקבל החלטה על הקמת מנהלת ליגת העל. עמדנו על כך שבהסכם התכנים והמהות של המנהלת כתובים באופן הברור ביותר שלא יהיה סימן שאלה מהי מנהלת ליגת העל".

מה שעשית היית צריכה לעשות, אבל האם בדיעבד לא היה צריך לעשות זאת שבוע אחרי קיום היורו בישראל שכולם שיבחו ואז התחילו חילופי האשמות? אם זה היה נעשה אחרת לדעתך זה כבר היה מסתיים בלי מלחמות האגו בין לוזון לצחי פישביין שהיו בערך חודשיים?
"תגיד, אתה זוכר כמה ועדות ציבוריות היו בעניין הכדורגל שאמרו בדיוק את הדברים שאני עושה עכשיו? מוועדת מליניאק דרך ועדת סטרשנוב. מתי נאמר, נכתב, נדרש ונגרס אחר כך או העלה אבק על המדפים שצריך שהכסף יועבר ישירות לקבוצות ולא דרך האיגודים ולא דרך מרכזי הספורט? ועדת מליניאק לפני 20 שנה, מה קרה עם זה? קרה עם זה משהו. אם 20 שנה לקח לי לממש את המלצות ועדת מליניאק, אז אתה שואל אותי על חודשיים?

יכול להיות שהיו שרים הרבה יותר מוכשרים ממני ועשו את זה כבר לפני 20 שנה, אבל אני בינתיים לא מצאתי אותם. חיפשתי, הסתכלתי מתחת לרצפה, במגירות, מצאתי דו"חות, אבק, אבל לא מצאתי שמישהו עשה משהו. לפני ארבעה חודשים כינסתי את מסיבת העיתונאים והנה רק ארבעה חודשים אחרי אני מביאה את היישום. הייתי מצפה שתבוא תגיד 'השרה לבנת, שאפו'. אני עוד לא ראיתי  20 ,30 ,40 שנה שמישהו עשה רפורמה כזו מקיפה בכדורגל. סליחה על חוסר הצניעות".

 
 אנחנו עושים סדר בהתאחדות לכדורגל אבל גם בעוד ענפים בצורה רוחבית. יכול להיות שנצטרך לפנות גם לאיגוד הכדורסל. יש יו"ר חדש כרגע, אני מקווה שהוא יצליח לעשות שם סדר. אני לא יכולה להגיד שאני בטוחה, הכדורסל זה ענף חשוב. היה ונצטרך, ניכנס לשם 
 
 
 

את מרגישה כחלון של הספורט?
"אני מרגישה לימור לבנת של הספורט והכדורגל. אני חושבת שכאן קורים דברים שמביאים הסכם על שקיפות מוחלטת של ההתאחדות, הקמת קבוצות נוער, תגבור קבוצות נוער חדשות בהיקף של מאות מיליוני שקלים ולא רק בכדורגל אלא גם בענפים נוספים. העברתי בקריאה ראשונה שהתמיכות יגיעו לקבוצות באופן ישיר ולא דרך מתווכים שזה מרכזי הספורט או איגודי הספורט. יש גם תמיכה בקבוצות אוהדים שמעודדות את אי האלימות וחוסר הגזענות".

את יכולה להבטיח שאבי לוזון לא ימשיך יותר לקדנציה נוספת כיו"ר ההתאחדות?
"אבי לוזון לא ימשיך לעוד קדנציה כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. אני יכולה להגיד לך שנחה דעתי בעניין הזה".

התחילו להגיד שאת וצחי פישביין התקפלתם, האם קיים מכתב עליו לוזון חתום ובו הוא מתחייב שלא ימשיך? יש את הערבויות המתאימות לכך שלוזון לא ימשיך?
"אני חוזרת ואומרת, אבי לוזון לא יתמודד לעוד קדנציה לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אני יודעת שזה מה שיהיה ונחה דעתי שהוא אכן לא יתמודד. אני לא מאמינה שהוא יפר את מה שאני יודעת בעניין הזה. בזה גם יכולה לנוח דעתך".

בטח שמעת את הסיפורים והאגדות שכביכול ראש הממשלה נזף בך?
"באיזה עניין הוא נזף בי? שטויות, אגדות לילדים, לא היה ולא נברא. להיפך, יש לי גיבוי. ראש הממשלה מצוי בכל התהליכים שאני עושה, יש לי גיבוי מוחלט - אקטיבי ולא פסיבי מראש הממשלה לכל המהלכים שאני עושה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. כמובן שיש כל מיני המצאות. מה עוד יגידו עליי? אמרו שעוד מעט לא אהיה פה".

נתניהו ולבנת (חגי ניזרי)
נתניהו ולבנת. נזף או לא נזף? (חגי ניזרי)
 

אנחנו יודעים שנתניהו חובב כדורגל מושבע, מה הוא אומר לך?
"נותן לי גיבוי מוחלט, מדרבן אותי להמשיך להתקדם ולעשות את מה שאני עושה הכי טוב. לפני שבועיים העברתי את החוק להעברת הכספים ישירות לקבוצות. קשה לי לתאר איזו שמחה הוא הביע מכך בבישיבת הממשלה".

אנחנו מדברים על הרפורמה ומנהלת הליגה שצריכה לקום סוף סוף, אבל ההתאחדות מנגד ממשיכה את המכרז למכירת זכויות השידור עד שנת 2019 ומפקיעה מהמנהלת את אחד מנכסיה העיקריים. איזו מנהלת זו תהיה, מה דעתך על כך?
"העניין הזה לא בידיי, אבל אני יכולה לומר שאני חושבת שבנושא של הקמת המנהלת או שבהחלטה כתוב במפורש שזכויות השידור יהיו בידי מנהלת הליגה. זה כתוב שם באופן הכי ברור. מהרגע שנחתם ההסכם בין ההתאחדות למשרד הספורט בענייני הרפורמה להבנתי ולדעתי גם זכויות השידור העתידיות צריכות להיות בידי מנהלת הליגה ולא בידי ההתאחדות. אך זה לא בידי. רוב הקבוצות הסכימו לצאת למכרז הזה. זה בידיהן, ההסכם הזה יגיע אליהן והן יצטרכו להחליט מה לעשות. אני לא יכולה להתערב".

זה נראה כמו מחטף גדול של ההתאחדות לכדורגל?
"אני יכולה לחוות את דעתי, זה הכל".

אם איזה סעיף בוועדת זליכה את מזדהה כסעיף שיעשה את השינוי ואיפה את רוצה לראות את הכדורגל שלנו בעוד שנתיים?
"יש סתירה מסוימת בתשובה שלי לשני חלקי של השאלה. הסעיף שאני הכי מזדהה איתו הוא סעיף הקמת קבוצות ילדים ונוער חדשות גם בכדורגל ובענפים אחרים ותגבור תקציבית של קבוצות ילדים ונוער. הוא בעיניי הכי חשוב, כי הוא בונה את עתיד הספורט ההישגי שלנו ומגדיל את מספר הספורטאים. אני חייבת לומר מילה טובה לחברי יואל רוזבוזוב שכל הזמן אומר שצריך לדאוג לשאר הענפים חוץ מלכדורגל והוא צודק ועושה עבודה נפלאה.

לימור לבנת וירון זליכה (משה חרמון)
לימור לבנת וירון זליכה (משה חרמון)
 

שאלת איך אני רואה את הכדורגל בעוד שנתיים? את התוצאות לא יראו בעוד שנתיים, זה בטוח. אני מניחה שמי שיגזור את פירות ההשקעה בילדים בגיל 8, 9, 10 כבר יהיה שר אחר ולא אני. זה יקרה בעוד 8, 9 שנים. אותו שר שיהיה פה אולי לא יזכור להזמין אותי לגזור את הסרט איתו, אבל אני מקווה שלפחות יגיד שפעם הייתה פה שרה בשם לימור לבנת וב-2013 התחילה הרפורמה. בכל זאת, בעוד שנתיים אני חושבת שנראה התאחדות אחרת וקבוצות אוהדים שמקבלות תמיכה. הפרדה בין רשויות השיפוט וההתאחדות לכדורגל הן פיזית והן תקציבית וכמובן העברת כספים ישרות לקבוצות אלו דברים שיביא לנו יותר הישגים ויותר כיף".

איך את רואה את טיעוני המרכזים, על כך שהעברת הכספים באופן ישיר תחסל את הקבוצות?
"בדו"ח זליכה הייתה המלצה נוספת להפסיק העברת ארבעה אחוזים מרווחי הטוטו שהמרכזים מקבלים כל שנה. זה מסתכם כל שנה ב-15-16 מיליון שקל. הודעתי שבהמלצה זו אני לא נוגעת כי חשבתי שכרגע הרפורמה מספיק גדולה וחשובה. כעת באים המרכזים ואומרים שאנחנו נותנים להם שירותים, ביטוח, תלבושות, ייעוץ משפטי וכו'. עכשיו אם הכסף לא יעבור דרכנו הם מאיימים שנפסיק להם את השירותים. כל המרכזים באו אליי בנפרד, מפעילים חברות לובינג, יש להם הרבה כסף לבזבז. אמרתי להם, תפסיקו להם את השירותים? אמרתי שאני מזהירה אותם, שאם יעזו להפסיק את השירותים תוך חודש אביא חוק לחודש לביטול ארבעת אחוזי דמי הניהול.

הם אומרים עוד דבר מאוד חמור. אנחנו לא חותכים קופונים ומעבירים את הכסף תוך 72 שעות. אמרתי, אז אם אתם מעבירים את הכסף ולא חותכים קופונים אז מה אכפת לכם שהכסף לא יעבור דרכם, מה זה נותן? אז אמרו, 'אנחנו נותנים להם הלוואות'. מה אתם בנק? יש לכם רישיונות לתת הלוואות? לא, הם צרכים מקדמות הם אמרו.

 
 אם הייתי פוגשת את לוזון במשחק בין הפועל לבית"ר הייתי לוחצת לו את היד. אין שום בעיה אישית אבל אולי הוא מרגיש שכן. אני בטוחה שכוונותיו היו טובות, מה שמפריע לי זהו ניגוד העניינים, לא שום דבר אחר. הוא לא יכול להמשיך 
 
 
 

הקבוצות הקטנות לא יודעות ופוחדות. המסר לקבוצות הקטנות הוא אל תפחדו, אף אחד לא יכול לקחת אתכן בשבי, לא לפחד. אני לא אתן שייקחו אתכו בשבי, או שמרכזי הספורט ימשכו לתת לכן את השירותים כמו שנותנים לכן כיום או שלא יקבלו את הכסף. נבטל את הארבעה אחוז ובכסף הזה אנחנו נקים ארגון שייתן לכן את כל השירותים. מרכזי הספורט בדרך שמתנהלים כרגע מחזיקים אותן כבני ערובה, מאיימים עליהן, הן שבויות., פיתחו יחס של הערצה ותלות בשובים שלהן וצריך לשחרר את זה".

כתבת מכתב נוקב לשר התקשורת, גלעד ארדן, בו דרשת ליישם את החלטת מועצת הכבלים והלוויין ששידורי הקבוצות הישראליות באירופה צריכים להיות בערוץ פתוח. ארדן התחיל סוף סוף ליישם זאת, האם את חושבת שהוא צריך לפעול כך כל הזמן?
"צריך לעשות סדר בעניין הזה. אני לא שרת התקשורת, הייתי אבל אני לא ממונה על זה עכשיו. אולי אחרי שראש הממשלה ייתן לי על הראש וימצאו מי שיחליף אותי, אולי אז אחזור לשם. גם ההתאחדות וגם היו"ר כבר השלימו והבינו שיש רפורמה חשובה לכדורגל ולספורט והיא תיושם".

גלעד ארדן (ONE)
גלעד ארדן. לבנת: "אני לא שר התקשורת"
 

ולעניין שידור המשחקים?
"הממונה על ההגבלים העסקיים צריך להיכנס לזה. אני לא רוצה להיכנס לענייני שר התקשורת. זה נוגע לי בעקיפין אבל אני חושבת שלא שנכון לטפל בנושא הזה".

אלכס גלעדי, 'ידידך הטוב' אמר עלייך במסיבת עיתונאים מיוחדת שאת מתנהגת בביריונות. הוא צייר אותך כמעט כמפלצת.
"אני ואלכס היינו ידידים טובים, הוא החליט מה שהחליט. קודם כל הוא אמר על התערבות פוליטית, שהיא מה שעושים במרכז מכבי, אליצור ובית"ר. המרכזים זו הפוליטיקה, הם התערבות פוליטית, ואני מפסיקה אותה ומוציאה את הפוליטיקה מהספורט. אלכס גלעדי היה צריך לעמוד ולמחוא לי כפיים. אני עושה את מה שאף אחד לא העז לעשות.

עוד הערה קטנה לאלכס. רק לפני כמה שבועות היו תחרויות שחייה בקטאר ובדובאי, ואני מחוברת לכל כלי התקשורת, קוראת עיתונים, כל האתרים, והשתתפו באליפות שחיינים ישראלים וראיתי שלא שמו שם את דגל ישראל. לא ראיתי מחאה קטנה של סגן נשיא הוועד האולימפי הישראלי אלכס גלעדי על כך שבקטאר ובדובאי העלימו והחרימו את דגל ישראל. לא מצאתי כלום. אם מישהו ראה הוא מוזמן לפנות ללשכתי ויבוא על שכרו".

גלעדי (חגי ניזרי)
גלעדי. "היה צריך לעמוד ולמחוא לי כפיים" (חגי ניזרי)
 

אגב, אחרי שעשית סדר בכדורגל, וכל הכבוד על כך, מצב איגוד הכדורסל גרוע בהרבה מהכדורגל. אפילו מבקר המדינה חוקר. מתי גברתי מתכוונת לעשות שם ועדה כמו זליכה ולהוציא את המקום הזה לדרך חדשה?
"אנחנו עושים סדר בהתאחדות לכדורגל אבל גם בעוד ענפים בצורה רוחבית. יכול להיות שנצטרך לפנות גם לאיגוד הכדורסל. יש יו"ר חדש כרגע, אני מקווה שהוא יצליח לעשות שם סדר. אני לא יכולה להגיד שאני בטוחה, הכדורסל זה ענף חשוב. היה ונצטרך, ניכנס לשם".

לסיום, כשתיכנס הרפורמה לתוקף נראה לחיצת יד שלך ושל לוזון?
"למה לא, אם הייתי פוגשת אותו במשחק בין הפועל לבית"ר הייתי לוחצת לו את היד. אין שום בעיה אישית אבל אולי הוא מרגיש שכן. אני בטוחה שכוונותיו היו טובות, מה שמפריע לי זהו ניגוד העניינים, לא שום דבר אחר. הוא לא יכול להמשיך. אמרו שדרשתי מלוזון להתפטר מיד אבל זה הכל שמועות, זה לא היה ולא נברא. עמדתי על כך שלוזון לא יוכל להתמודד שוב. הבחירות היו צריכות להיות בדצמבר והסכמתי מהרגע הראשון שהוא יוכל להיות עד תום העונה, ולא רק עד תום העונה, אלא שאחרי המונדיאל הוא יוכל להמשיך בתפקיד. אני לא קטנונית".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */