יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:03

קלינגר: אשמח להישאר בהפ' חיפה עונה נוספת

היועמ"ש של הפועל התארח בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "טוטו תמוז לא פושע, אבל ייענש אם צריך". עמית פינס: "גרנט המליץ לרמון על פרדי"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נמני: "הצ'צ'נים הגיעו בשל מלחמת גאידמק בלבייב"
בית"ר ירושלים רשמה אמש תבוסה כואבת 3:0 להפועל חיפה ונראה שהקבוצה של אלי כהן לא ממש מרוכזת בכדורגל בתקופה האחרונה. נדבר על הקבוצה מהבירה שהפלייאוף העליון מתרחק ממנה.

הפרשן וכוכב העבר, אבי נמני: "חוסר השקט וההמולה שמסביב פגעו ביבת"ר. זה מהלך שהיה צריך להיעשות משהו אבל זה היה תזמון לא נכון. להכליל את הקהל של בית"ר זה לא נכון, שיחקתי שם והוא פנטסטי. אפשר לטפל בגרעין בעייתי. כשאין קהל אז השחקנים חסרי תשוקה ומחוייבות. לא האמנתי שראיתי את בית"ר ירושלים אתמול. הכדורגל הישראלי יפסיד אם היא לא תהיה בפלייאוף העליון. אלי כהן אמר בצורה יפה אחרי הרבה מאוד פמעים שהתבטא בצורה לא ראויה, שהמצב לא אופטימלי. ארקדי עשה את המהלך הזה רק בגלל הסכסוך העסקי עם לב לבייב, זה הסיפור עם הצ'צ'נים. הוא לא ראה את טובת בית"ר לנגד עיניו. לבוא בטענות לאיציק קורנפיין זה לא רלוונטי".

בוני גינצבורג: "בית"ר נקלעה למצב בעיקר בגלל ארקדי גאידמק. הצ'צ'נים הם פלופ ברמה המקצועית וההשלכות על בית"ר הן אדירות. המוצא של מישהו הן לא רלוונטיות ומלחמת החורמה נגד הקומץ חייבת להימשך. ההחלטה להביא את שני שחקנים היא מהומה על מאומה והיא יצרה נזק אדיר. זה מועדון גדול וחשוב לכדורגל שציך להיות בטופ. אני חושב שאם קורנפיין ואלי כהן היו מתפטרים אז בית"ר הייתה קורסת וזה היה משרת את המטרה של גאידמק".

עמית פינס: "גרנט המליץ לרמון על פרדי דוד"
פרדי דוד מונה למאמן הפועל ת"א אחרי שיוסי אבוקסיס פוטר מהקבוצה. האדומים עם נקודה אחת מחמשת המשחקים האחרונים ומקווים שהמינוי יזעזע את המערכת ודוד יביא ליכולת המצופה מהקבוצה. המאמן הוצג במסיבת עיתונאים והחל לעבוד. במהלך התוכנית עסקנו במינוי ואירחנו את היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד עמית פינס.

עמית פינס, למה מוטי לא רצה לבוא ופרדי כן?
"אני ניהלתי רק את המשא ומתן עם מוטי ככה שאני לא יודע לגבי פרדי. קשה לנהל שני משאים ומתנים עם שני אנשים שונים בו זמנית. אתמול בערב ניהלתי משא ומתן עם מוטי, במקביל דיברו עם פרדי. מוטי רצה הסכם בלתי מותנה לעונה ולעונה הבאה ולא יכולנו לעמוד בזה".

פרדי דוד (חגי ניזרי)
פרדי דוד, המאמן החדש של הפועל (חגי ניזרי)
 

לא חשבתם ללכת על משהו ארוך יותר?
"נכוונו כבר פעמיים העונה, לא יכולנו לקחת סיכון שיקרה עוד משהו בלתי צפוי. להחזיק 4 צוותי מאמנים בעונה זה יותר מדי. ניתנה לפרדי תחושה ברורה שהוא לא בא לסתום חור ושהמערכת נותנת בו אמון. כל צד מגיע למשא ומתן כשהוא סוחב את מה שהוא סוחב".

איזה שינוי הוא יכול לעשות?
"לא מדובר בלבנות קבוצה אלא בלייצב מערכת. לתקופה הזאת אנחנו צריכים מישהו שידע לייצב את המערכת".

רן בן שמעון סגור לשנה הבאה?
"לא, יכול להיות שהוא יוחתם בשלב מאוחר יותר".

דומב, רמון, פרדי דוד (חגי ניזרי)
דומב, רמון ופרדי דוד (חגי ניזרי)
 

מוטי עשה טעות כשאמר לא?
"לא יכול לשפוט אותו, אני מכבד את ההתנהלות שלו. אם יש לו עקרונות צריך לכבד אותו ואת עקרונותיו. יכול להיות שהוא יאמן את הפועל בעתיד, הוא אמר שזה מפתה ושלוחצים עליו לחתום אבל על העקרונות שלו הוא לא מוותר. הובטח לו שאם הוא מביא את הפועל לאירופה הוא נשאר אבל לא נאמר לו שאם הוא לא מביא אז הוא לא נשאר. התעקשנו שיהיה לנו סעיף ליציאה עם פיצוי מוסכם".

מאיפה בא הכסף?
"מהכנסות שהקבוצה מייצרת, לא מחיים רמון. הקבוצה לא מייצרת 20 מיליון, בטח לא בשנה שהיא עולה לשלב הבתים של הליגה האירופית. יש בקרה תקציבית והראנו מקורות. הכוונה בדברים של חיים רמון היא לא שאין לנו כסף אלא שאין לנו עודפי כסף".

לאבוקסיס יש חוזה חתום לעונה הבאה?
"כן, הוא אמור לקבל את מה שנסכם".

מוטי איווניר (ONE)
מוטי איווניר. רצה חוזה ארוך
 

מאיפה הפועל ת"א מביאה 30 מיליון?
"אך ורק מהכנסות של הקבוצה. יש לנו 25 מיליון ממכירת כרטיסים ומנויים והכנסות מההתאחדות, עוד 10 מיליון מאירופה ויש גם שחקנים שנמכרו".

בוזבזו סתם כספים?
"לא, היו נסיבות שחייבו אותנו. הסיפור עם ניצן, כאוב ככל שיהיה, חייב אותנו להחליף מאמן".

אחת הסיבות שאבוקסיס עזב היא היחסים עם טוטו?
"לא, טוטו לא פושע, הוא יעמוד לוועדת משמעת ולא נתלה אותו, הוא יקבל עונש פרפורציונלי. העולם לא יתהך בגל עבירת המשמעת של טוטו. היתה לו סדרת אירועים של עבירות שבאו אחת אחרי השנייה. כשהוא היה על המגרש הוא היה השחקן הטוב ביותר של הפועל".

לעונה הבאה, מי יאמן?
"אני יודע שחיים רמון דיבר עם גרנט, חוץ מזה אני לא יודע מי יאמן".

קלינגר: "אשמח להישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה"
הפועל חיפה נמצאת בתקופה נהדרת ואתמול פירקה 0:3 את בית"ר ירושלים בקריית אליעזר. אחרי תקופה קשה מאוד בסיבוב הראשון, ניר קלינגר והקבוצה שלו החלו לחייך. המאמן התארח בתוכנית.

איך אתם מתחת לקו האדום?
"הסיבוב הראשון שלנו היה נוראי, זה מינוס שלקח לנו זמן לסגור. יש שיפור גדול מבחינה מקצועית, לצערי היו לנו תקלות כמו מול סכנין. הצלחנו להתגבר על זה ולא לשקוע, הקבוצה משחקת ומבקיעה המון שערים לעומת הסיבוב הראשון וזה השיפור שחל אצלנו".

ניר קלינגר (יניב גונן)
ניר קלינגר. חזר לחייך (יניב גונן)
 

הקהל תמך בקבוצה אתמול?
"רוב הקהל היה עם הקבוצה כל הזמן אבל כשלא הולך קל להיסחף לרוע ולהתנגדויות. יש לנו את הבעיה עם המחאה, אבל הקהל הבין שהקבוצה זקוקה להם".

מה הבעיה לפתור את הבעיה עם המוחים?
"לא יודע. היו שיחות אך יש פערים, זאת אג'נדה שהיא ברורה אצל החבר'ה האלה ואני לא חושב שהם מוכנים להתפשר, זה מאוד חבל. יש להפועל חיפה אחלה קהל, הקבוצה של מוחים היא לא גדולה. לגבי הירידה, יש מספר קבוצות שיכולות לרדת, כל משחק וכל נקודה קריטים. יהיה הרבה מתח ולחץ מעכשיו, אתמול תפקדנו טוב תחת הלחץ".

כיף להיות מאמן עכשיו?
"כיף חיים, זה המקצוע".

יש לך חוזה לעוד עונה?
"עד תום העונה, אשמח להישאר לעונה נוספת. אני מאוד אוהב את המועדון הזה".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */