יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:16

4 אדומים נשלפו ב-15 שניות, משחק בליגה א' פוצץ

הקרב בין מכבי ב"ש לערד החזיק מעמד 60 דק' אז הרחיק השופט 4 שחקנים, חש מאוים ושרק לסיום. מאמן ערד: "היה שיפוט בעייתי", מוטי אבוקסיס: "שטויות"

|
אלימות, משחק שפוצץ וחשד למכירה בליגה א' (שי לוי)
אלימות, משחק שפוצץ וחשד למכירה בליגה א' (שי לוי)

האלימות בכדורגל הישראלי ממשיכה להרים ראש והפעם האירוע התורן הגיע מהמשחק שנערך היום (שישי) בין מכבי באר שבע והפועל ערד בליגה א' דרום, משחק שלא הגיע לסיומו בזמן החוקי.

מכבי ב"ש אירחה את הפועל ערד למשחק מתוח שכן ערד נמצאת בתחתית הטבלה עם 12 נקודות בלבד. בזמן שלוח התוצאות הראה 1:2 לטובת מכבי ב"ש, נשלף כרטיס אדום לשחקנה של ערד (צהוב שני) ומכאן הכל החל להתלהם. שחקנים של ערד הגיעו לסביבתו של השופט, אבידן יניב, וטענו לשיפוט לא צודק. יניב החליט לשלוף אדום אחרי אדום ובחר להוציא בסך הכל בתוך 15 שניות ארבעה אדומים, לרונן חדד, דור סבן, מאור גוזלן ורותם מרום. האחרון שהורחק, הואשם כי הרים ידיים לעברו של השופט מה שגרם סופית לפיצוץ המשחק.

מרום בתגובה: "אני משחק כדורגל הרבה זמן ובחיים לא ניתקלתי בשיפוט כזה שמכריע משחק בלי שיקול דעת. ארבעה אדומים ב-15 שניות לא ראיתי באף משחק כדורגל בעולם. זה לא הגיע לאלימות ולמכות עם הידיים, הייתה המולה סביבו, ניסינו לדבר איתו וכל אחד שניסה, קיבל אדום. אם רוצים להוריד את ערד ליגה שיורידו אותנו כמו שצריך, לא יכול להיות שהשופטים הם אלו שיכריעו. רוצה לפרוש מכדורגל אחרי מה שקרה".

מאמן ערד, ניר חזות, הוסיף בסיום: "היה משחק טעון מאוד כי זה שתי קבוצות מהדרום שנלחמות לא לרדת ליגה. השיפוט היה בעייתי, היו המון שריקות לחובתינו, כולל שריקות לשני פנלדים שלא היו. כתוצאה מכך, שחקנים התלהמו ולא קיבלו בהבנה את המצב, המשחק נגרר למקומות שהוא לא היה צריך להיגרר, אני לא מאמין שהשחקנים שלי קיללו אותו, הם סך הכל באו בטענות לשיפוט. אני מגנה אלימות".

על החשד למכירות של משחקים אמר חזות: "צריך לעשות לכך סוף. יש עננה מעל כל הסיפורים שקבוצות מוכרות משחקים. ראינו את זה לפני שבוע במשחק של מכבי ב"ש נגד כפר שלם. ההתאחדות צריכה להתייחס למקרים האלה ברצינות. עדיף לסגור את הליגות האלה, אנשים משקיעים מזמנם ומכספם בשביל שיבואו להרוס להם? אני בטוח שיש מכירה של משחקים בליגות הנמוכות".

מוטי אבוקסיס (יוסי ציפקיס)
מוטי אבוקסיס. לא ראה ולא שמע על מכירת משחקים (יוסי ציפקיס)
 

מהעבר השני לא מתרגשים, יו"ר מכבי ב"ש, מוטי אבוקסיס, אמר בתגובה למקרה: "אין שום מכירת משחקים, זה שטויות. השחקנים צריכים לקבל את החלטות השופט. לי אמרו שהשופט הותקף ואין הצדקה לאלימות. הם צריכים לקבל עונש זה לא יכול להיות דבר כזה במיוחד בתקופה כזו שהאלימות כל כך גועשת. הכל התחיל מפני שהשופט הוציא אדום, איפה נשמע דבר כזה. אני מאמין שהשופטים יעבירו את הדו"ח להתאחדות והם יפתרו את הבעיות. למי שיש בעיה עם מכירת משחקים, יש את משטרת ישראל בשביל כך".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */