יום שבת, 11.05.2024 שעה 06:36
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7022-5735עירוני ק"ש1
6631-5435עירוני טבריה2
6644-6335בני יהודה3
5936-5835הפועל נוף הגליל4
5056-6435מכבי יפו5
5058-6335הפועל ניר רמה"ש6
5052-4235מכבי הרצליה7
4643-4535הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4947-5335הפועל עכו1
4346-3635מ.ס כפר קאסם2
4140-4335הפועל ר"ג3
4058-4335סקציה נס ציונה4
3953-4135הפועל עפולה5
3847-3535הפועל כפ"ס6
3747-3035הפועל ראשל"צ7
2080-3335איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • בני יהודה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • עירוני טבריה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי יפו
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל עכו
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 17/05, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ר"ג

צפו: מרוואן קבהא בסלאלום ענק בסגנון ליאו מסי

1:1 למכ' פ"ת וראשל"צ, שער אדיר לקשר. 0:1 להרצליה על י-ם. 0:1 להכח בנ. עילית. רעננה חזרה מ-2:0 ל-2:4 על יבנה, 0:1 להפ' פ"ת, 0:3 לאחי על לוד

|
שחקני מכבי פ
שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם קבהא (יניב גונן)

מכבי הרצליה רשמה הערב (שלישי) ניצחון חשוב בביתה כשגברה 0:1 על הפועל ירושלים במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-15. הניצחון איפשר לקבוצה של ניסן יחזקאל להתרחק מעט מהתחתית המאיימת.

ההרצליאנים, שהגיעו למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בהם הם השיגו נקודה בודדת, הפתיעו את האורחים שהגיעו במומנטום טוב וקיוו לטפס למקום השני. הירושלמים ירדו למקום החמישי.

שי רביבו כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה חופשית בדקה ה-62 ושלח את קבוצתו אל המקום העשירי, מרחק 5 נקודות מהקו האדום.

במשחקים נוספים שנערכו הדהימה הכח עמידר ר"ג, שהייתה במקום האחרון טרם המחזור, כשניצחה 0:1 בחוץ את נצרת עילית מהמקום השני. הפועל רעננה הפכה פיגור 2:0 בבית מול מכבי יבנה לניצחון 2:4 וטיפסה למקום השני על חשבון נצרת עילית. הפועל פ"ת נצמדה לרעננה ולנצרת עילית אחרי ניצחון 0:1 בחוץ על בית"ר ת"א רמלה. לרעננה, נצרת עילית והפועל פ"ת, שנמצאות במקומות 2-4, 27 נקודות. במקום הראשון נמצאת מכבי פ"ת, שהגדילה את הפער מהמקום השני לשתי נקודות אך לא השכילה להגדילו לארבע נקודות אחרי 1:1 מול הפועל ראשל"צ. מכבי אחי נצרת הרשימה עם 0:3 בחוץ על בני לוד ואילו מכבי א.א. פאחם והפועל כפ"ס נפרדו בתיקו 1:1. נס ציונה ואשקלון סיימו את משחקן באותה תוצאה.

שער מדהים לקבהא בסגנון ליונל מסי

עמר סלמן: ניצחנו את עצמנו
ניסן יחזקאל, המאמן המנצח, התייחס למשחק ולהמשך הדרך: "זה לא היה משחק טוב שלנו, אולי הכי פחות טוב מאז שהגעתי. במשחקים ששיחקנו טוב לא לקחנו נקודות. ירושלים בצמרת בזכות, זה היה משחק שקול שאני שמח שניצחנו. עד ינואר אני חייב לשחק עם מה שיש, המגמה היא לשחק התקפי עם שני חלוצים ואני מקווה שיהיה טוב בהמשך".

יחזקאל: משחק שקול, שמח שניצחנו

סלמן עמר לא נתן יותר מדי קרדיט ליריבה: "היה משחק מוזר. ניצחנו את עצמנו. רפי כהן לא נגע בכדור בחצי השני. אני לא מאוכזב מהשחקנים, הם השתדלו ורצו אבל הכדור לא נכנס, במשחקים אחרים הוא ייכנס. הליגה היא של שלוש נקודות ואף אחת לא בורחת. אנחנו מתמקדים בעצמנו. עד עכשיו קבוצות לא לקחו לנו נקודות, אנחנו הפסדנו אותן".

סלמן עמר. ניצח את עצמו (חגי ניזרי)
סלמן עמר. ניצח את עצמו (חגי ניזרי)
 

מחצית ראשונה
דקה 12: אחרי פתיחה מהוססת של שתי הקבוצות הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק, בצד של האורחים. כדור נייח הורם היישר לעבר ראשו של אופיר עזו שנגח יפה לעבר השער, אבל אבי איבגי הצליח להדוף היטב.

דקה 14: הירושלמים ממשיכים לתקוף ובעיטה יפה של אפי מלכה חלפה מעל למשקוף שערו של איבגי. עוד דקה חלפה ועוד ניסיון של הירושלמים. הפעם היה זה טל שמעיה שניסה לסובב פנימה כדור מסוכן, ללא הצלחה.

איציק כהן מול שי רביבו (חגי ניזרי)
איציק כהן מול שי רביבו (חגי ניזרי)
 

דקה 18: הלחץ של האורחים המשיך והפעם סלמן קיבל כדור עומק, אבל לא הצליח להכניע את אבי איבגי.

דקה 30: אחרי חצי שעה של משחק הגיע הניסיון הראשון של המארחים כאשר קריספיס, בבעיטת יעף, כמעט והכניע את רפי כהן, אבל רק כמעט.

דקה 39: לקראת סיום המחצית הראשונה נכנס הכדור בפעם הראשונה לשער, ודווקא לשערו של רפי כהן, כאשר שי רביבו הרים כדור לעבר רחבת החמש וברק לביא כבש מקרוב, אך השופט סהר ארבלי פסל את השער בטענה לעבירה על כהן.

רגב וולק מסתכל על איציק כהן (חגי ניזרי)
רגב וולק מסתכל על איציק כהן (חגי ניזרי)
 

דקה 40: דקה חלפה והרצליה ממשיכה ללחוץ. רביבו, שוב במהלך יפה, עבר את מעוז סמיה ומסר כדור רוחב מסוכן אך לירון דיאמנט לא הצליח להשתלט על הכדור ופספס הזדמנות טובה.

דקה 42: ההזדמנות האחרונה במחצית הייתה גם היא של ההרצליאנים. בני חדד הרים לעבר הרחבה וקריספיס נגח - גבוה מעל לשער.

שי רביבו (חגי ניזרי)
שי רביבו מול שגיא יוסף (חגי ניזרי)
 

מחצית שניה
בדקה ה-52 הזדמנות טובה להפועל ירושלים כשאופיר עזו קיבל כדור ממוסא סלמן אך בעט כדור שחל ליד שערו של איבגי.

בדקה ה-59 ערך ניסן יחזקאל חילוף ראשון כששלח למערכה את רן מלכה במקום בני חדד.

דקה 62  - 0:1 להרצליה: המארחים זכו בבעיטה חופשית 18 מטרים אלכסונית משערו של רפי כהן, שי רביבו לקח את הכדור, ספק ניסה להרים, ספק לבעוט אבל הכדור עשה את דרכו לשער, הכניע את השוער הוותיק והעלה את הרצליה ליתרון. שער יפה של רביבו.

שחקני הרצליה חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני הרצליה חוגגים עם שי רביבו (חגי ניזרי)
 

דקה 66: מיד לאחר השער ערכו האורחים חילוף כאשר עידן טל נכנס במקום טל שמעיה. בחלוף שלוש דקות ניסה טל לשלוח את עזו בכדור מצוין אך החלוץ בעט כדור לא מספיק מדויק, שחמק ליד קורת שערו של איבגי.

דקה 67: שתי הקבוצות ערכו חילופים. בירושלים נכנס אלי דרעי במקום אפי מלכה ואילו בהרצליה החליף אבי חי את גיא עובדיה.

דקה 84: יחזקאל החליט שלקראת הסיום קבוצתו תרד למגננה והכניס את אמרי קובלסקי במקום לירון דיאמנט בחילוף בעל אופי הגנתי. אצל האורחים החליף עדן נחמני את מוסא סלמן שנפצע. עד לסיום לא נרשמו מצבים ליד שני השערים ובסיום חגגו המארחים ניצחון חשוב.

יוסי ביטון לא מבין איך זה קרה להפועל ירושלים (חגי ניזרי)
יוסי ביטון לא מבין איך זה קרה להפועל ירושלים (חגי ניזרי)
 

מכבי הרצליה: אבי איבגי, דימה רובינסקי, ברק לביא, תום מונד, רגב וולק, בני חדד (רן מלכה, 59), שי רביבו, לירון דיאמנט (אמרי קובלסקי, 85), אסף קריספיס, גיא עובדיה (אבי חי, 67) ואבי מלכה.

הפועל ירושלים: רפי כהן, שגיא יוסף, מעוז סמיה, יוסי ביטון, אורי אברהם, אלירן אוחנה, אפי מלכה (אלי דרעי, 67), אופיר עזו, מוסא סלמן (עדן נחמני, 84), איציק כהן וטל שמעיה (עידן טל, 63).

סיפור של פנדלים: 1:1 בין מכבי פ"ת לראשל"צ
מכבי פ"ת, מוליכת הטבלה, פספסה הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת ל-4 נקודות אחרי 1:1 מול הפועל ראשל"צ. כבר בדקה החמישית הוכשל עומר אצילי בקצה הרחבה על-ידי נאור פסר והשופט צביקה לוי הורה על הנקודה הלבנה. קפטן ראשל"צ איתי אלקסלסי כבש והעלה את האורחים ליתרון במושבה. פ"ת הגיבה מהר ובדקה ה-12 מרואן קבהא במבצע אישי נהדר פרץ לרחבה ולאחר שעבר שלושה שחקני הגנה גלגל את הכדור לרשת וקבע שיוויון 1:1.

משה סיני: לא מרוצה מהתוצאה

מכבי פ"ת חיפשה את השער השני ובדקה ה-27 הלוזונים קיבלו פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה, אך ניל אברבנל זינק נכון והדף את הכדור של לידור כהן. בדקה ה-40 דני פרדה המצוין פגע במשקוף מבעיטה חופשית. גם הניסיונות במחצית השנייה עלו בתוהו ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות בסיום.

עומר אצילי ונאור פסר (יניב גונן)
עומר אצילי ונאור פסר. חלוקת נקודות במושבה (יניב גונן)
 

מאמן מכבי פ"ת משה סיני לא היה מרוצה מההחמצות בסיום: "אם אתה לא מנצח אתה אף פעם לא מרוצה. מצורת המשחק שלנו, מאיך ששלטנו בקצב ומאיך שהגענו למצבים אני כן מרוצה, אבל לא מהתוצאה. החמצנו המון, אנחנו יוצרים מצבים תוך כדי משחק מסודר אבל צריך גם לסיים בשערים".

משה סיני (יניב גונן)
משה סיני. צריך לסיים בשערים (יניב גונן)
 

מן הצד השני אמר אייל לחמן: "במחצית הראשונה היינו מצוינים אבל בשנייה קצת פחות, למרות שגילינו משחק הקרבה וחילצנו כדורים. הבעיה הייתה שעם הכדורים האלה לא עשינו כלום. אנחנו קבוצה מאוד עייפה, אנחנו נמצאים בטראנס של 17 משחקים בעשרה שבועות ואם עמדנו בצורה יפה זה בסה"כ מעורר כבוד".

הכח הדהימה, רעננה הפכה והפועל פ"ת ניצחה
סגנית המוליכה ערב המחזור, הפועל נצרת עילית, אירחה את נועלת הטבלה ערב המחזור, הכח עמידר ר"ג, אצלה מי שעמד על הקווים בעקבות התפטרותו של מאיר סומך היה סימון סיפוטאנס, מאמן השוערים של הקבוצה. שינוי המאמנים עשה את העבודה לאורחים, שהדהימו עם 0:1 בחוץ.

המארחים לחצו לאורך כל המחצית הראשונה אך לא הצליחו לכבוש ומיד עם פתיחת המחצית השניה הם שילמו על כך ביוקר כאשר עדן בטיט בעט כדור שפגע באלירן חודידה והוסט לתוך שער המארחת. האורחים הצליחו לשמור על הניצחון עד לסיום וטיפסו מעל הפועל אשקלון אל המקום ה-15.

אלירן חודידה וליעד אלמליח מאוכזבים. הפסד מפתיע להכח (משה חרמון)
אלירן חודידה וליעד אלמליח מאוכזבים. הפסד מפתיע להכח (משה חרמון)
 

נצרת עילית איבדה את המקום השני להפועל רעננה, שהתאוששה מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 2:4 על מכבי יבנה לאחר מהפך ענק. האורחים מיבנה פתחו בסערה ואחרי 20 דקות כבר הוליכו 0:2. השער הראשון הובקע בדקה ה-16, כאשר אוראל אדרי מסר לתימור אביטן, שקבע 0:1. ארבע דקות חלפו להן והחלוץ הוותיק אורן ניסים הכניע את השוער הוותיק אוהד כהן והגדיל ל-0:2.

אך רעננה לא ויתרה. עשר דקות אחר כך אופיר מלמד צימק והאורחים ירדו למחצית ביתרון 1:2. רעננה לחצה מפתיחת החצי השני ובדקה ה-54 הגבהה של עדי נמני מצאה את ראשו של שניר שוקר, שכבש את שער השוויון. בדקה ה-73 הושלם המהפך. קובי חסן שלח כדור רוחב ליוסי אסייג שמקרוב דחק פנימה. בדקה ה-90 השלים אסייג צמד אחרי הגבהה של עדי נמני וקבע את תוצאת המשחק - 2:4 ענק לרעננה.

שחקני רעננה חוגגים. רשמו מהפך גדול בדרך למקום השני (יניב גונן)
שחקני רעננה חוגגים. רשמו מהפך גדול בדרך למקום השני (יניב גונן)
 

רעננה חלפה על פני נצרת עילית כאשר לשתיהן 27 נקודות אך לקבוצה של תומר קשטן הפרש שערים עדיף. צמודה אליהן במקום הרביעי נמצאת הפועל פתח תקווה, שגם לה 27 נקודות אחרי 0:1 על בית"ר תל אביב/רמלה באיצטדיון הברפלד בראשל"צ. המלאבסים שלטו במשחק מהפתיחה ותירגמו את השליטה לשער בודד של אור פישביין בדקה ה-35, שקבע 0:1 לפ"ת שנשמר עד לסיום.

בני לוד ומכבי אחי נצרת פתחו את מחזור אמצע השבוע במפגש מסקרן בשכונת התקווה. למי שהספיק לשכוח, אותן קבוצות היו מעורבות במשחק מעורר המחלוקת במחזור הסיום בעונה שעברה כאשר לוד נאבקה עם הפועל ר"ג בקרב העלייה לליגת העל. אותו משחק חד צדדי הסתיים בתוצאה 0:6 ללודאים אך הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין.

כבר בדקה ה-19 אלן מסודי העלה את נצרת ל-0:1 והראה שהפעם הקבוצה מלוד לא תטייל. המחצית השניה נפתחה בלחץ אדיר של קבוצתו של אבו סובחי, אך בדקה ה-56, בניגוד למהלך המשחק, יצאו חניכיו של אבי סבג להתקפה מתפרצת קטלנית שהסתיימה בשער קליל של אנס דאבור שקבע 0:2 לנצרת. חמש דקות לסיום איש המשחק, עובדייה אבו רביע, שבישל את שני השערים הראשונים, התכבד בכיבוש השער השלישי וחתם את תוצאת המשחק עם ניצחון 0:3 קליל לאורחים מנצרת.

שחקני לוד לא מאמינים שזה קורה להם (חגי ניזרי)
שחקני לוד לא מאמינים שזה קורה להם (חגי ניזרי)
 

מכבי א.א. פאחם והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 1:1. זה התחיל טוב עבור האורחים כאשר בדקה ה-36 העלה עומר פדידה את כפ"ס ליתרון, אבל שמונה דקות אחר כך, רגע לפני הירידה להפסקת המחצית, הצליחו המארחים להשיג את השוויון הודות לבעיטה נהדרת של תאמר טאטור מ-20 מטרים.

במשחק נוסף סקציה נס ציונה והפועל אשקלון נפרדו גם הן בתיקו 1:1. חניכיו של שרון אביטן רצו להמשיך במסע ההתאוששות הנפלא לאחר שהשיגו 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, בעוד בנס ציונה רצו להשיג ניצחון שירחיק אותם מהתחתית הבוערת. בדקה ה-54 חניכיו של שרון אביטן עלו ליתרון לאחר שיחיאל צגאי מצא בכדור נפלא את עידן מקדש שקבע 0:1 לאשקלון. בדקה ה-85 חניכיו של מני שחר הצליחו לאזן משער של גיא לוי, שקבע חלוקת נקודות בסיום.

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */