יום שני, 13.05.2024 שעה 03:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

יוחזרו לישראל? מכבי מתעניינת במליקסון ובזהבי

גולדהאר, אנגלידיס, קרויף ואוסקר ידונו בחיזוק לקראת ינואר כשעל הפרק ליגיונרים, ביניהם גם אליניב ברדה. וינסנט אניימה ימשיך לעונה נוספת?

|
זהבי ומליקסון. על הכוונת (יוסי ציפקיס)
זהבי ומליקסון. על הכוונת (יוסי ציפקיס)

במכבי תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות אחרי שהתברר כי המאמן אוסקר גארסיה, שהיה מבוקש בבלגיה, יישאר לפחות עד תום העונה הנוכחית בשורות הקבוצה מקריית שלום ולא יעזוב.

גורמים בקבוצה שללו את האפשרות שהמאמן הספרדי יצא ללא אישור של ראשי הקבוצה והמנהל הספורטיבי ואף הבהירו: “הכל היה בצורה מכובדת. אוסקר שוחח עם הבלגים בידיעתנו ואחרי שאישרנו לו. הוא קיבל את האישור אחרי שהבהיר כי לא מתכוון לעזוב את הקבוצה באמצע העונה. הוא לא רואה בזה צעד מקצועי וגם מרגיש מחוייבות לסיים את מה שהתחיל. העובדה שוויתר על סכומי כסף גבוהים מאוד מראה את רצינותו והלויאליות שלו".

עוד אמרו בסביבת המועדון: “ברור לנו שזה טבעי שמאמן שגדל, התחנך וחינך במחלקת הנוער ובמועדון הפאר של ברצלונה יהיה מחוזר. זה נורמלי". בקלאב ברוז' הודיעו כבר אמש שהמאמן לא נמצא בתוכניות של מועדון הפאר הבלגי. אגב, לא מעט שחקנים הרימו גבה אחרי דבר הידיעה על יציאתו של המאמן לבלגיה אך הבינו מהר מאוד שהמאמן ימשיך בקבוצה.

שחקנים במועדון אמרו: "ההצעה שהוא קיבל הפתיעה אותנו. אנחנו שמחים שהוא נשאר בארץ". על האפשרות שאוסקר יעזוב את הקבוצה בתום העונה אם יקבל הצעה דומה אמרו: "אם ניקח השנה אליפות, מאמינים שאוסקר יעדיף להישאר איתנו".

את האימון העבירו ג'רארד אוטט וקובי אלפסי ביחד עם שאר הצוות. החלוץ, רוברט ארנשואו הגביר את קצב האימונים שלו אחרי ששב מהפציעה בשריר הירך. במועדון לא הסכימו עם הביקורת הספציפית על חוליית הקישור בדרבי והביקורת על ההחלטה לשחק עם חסן אבו זייד ואמרו: "חסן הוא ממש לא הסיבה להפסד. העובדה היא שכשהוא שיחק התוצאה עדיין הייתה מאופסת. זה שעלינו עם שלושה קשרים בעל אוריינטציה הגנתית לא אומר בהכרח שהסתגרנו ולראייה, עד ההרחקה של קרלוס שלטנו כמעט באופן ברור בכדור ובקצב המשחק".

צפו: 0:1 להפועל על מכבי בדרבי

על הפרק: חיזוק לינואר
היום צפויים להיפגש הבעלים הקנדי, מיץ' גולדהאר, ביחד עם ג'ק אנגילידיס, ג'ורדי קרויף ואוסקר ולדון בנוגע לחיזוק לקראת חודש ינואר ומועד חלון העברות. המנהל הספורטיבי ההולנדי כבר מחזיק ברשימה של מספר שחקנים שיהיה מעוניין להתחזק בהם.

על-פי כל ההערכות אין כוונה במכבי לחרוג מתקציב הרכש בסכומים גבוהים. נראה כי בין השחקנים שמכבי עשויה לפנות אליהם ישנם מספר ליגיונרים. כזכור, כבר בקיץ עלו מספר אופציות של ליגיונרים ובניהם האופציה של אליניב ברדה ששוב עשויה לעלות על הפרק אם כי מדובר בסכומי כסף גבוהים כמו גם זו של ערן זהבי ומאור מליקסון. חשוב לציין שטרם נעשתה פניה רשמית לאף אחד מהשחקנים וכי המהלכים הללו יעשו רק אחרי בחינה של העניינים עם הבעלים הקנדי.

מליקסון (משה חרמון)
מליקסון במדי הנבחרת. לא קיבל הצעה רשמית (משה חרמון)
 

כתבנו בעז גורן מוסיף: כדי להביא את מאור מליקסון מכבי תצטרך לקנות אותו בכמעט שני מיליון יורו, מה שאומר שהסיכוי אפסי. לגבי ערן זהבי, השחקן אכן צפוי לעזוב בחורף את פאלרמו, אבל רק מצב בו יגיע עד ליום האחרון של העברות ללא קבוצה עשוי להוביל אותו לחשוב על חזרה לישראל - דבר שכיום לא עומד על הפרק. גם אליניב ברדה מחזיק בהצעה טובה מהליגה השניה באנגליה.

סוכנו של מאור מליקסון התייחס לעובדה ששמו הועלה כמי שמכבי תתעניין לצרפו בינואר והבהיר כי הוא ימשיך באירופה וכי הסיכויים שיינחת במכבי לא קיימים באמת. שחקן נוסף ששמו עשוי לעלות בפגישה הוא השוער וינסנט אניימה. במכבי מרוצים מהשוער הניגרי וישקלו את האופציה להשאיר אותו עונה נוספת בקבוצה. חשוב לציין כי מדובר בשחקן שהושאל לעונה מליל הצרפתית ואם מכבי תרצה להשאירו עונה נוספת היא תצטרך לפנות לצרפתים. אניימה ישחק בחודש ינואר באליפות אפריקה עם נבחרת ניגריה והצלחה בטורניר היוקרתי עשויה לעלות את תג המחיר של השוער.

וינסנט אניימה (יוסי ציפקיס)
וינסנט אניימה. ימשיך לעונה נוספת? (יוסי ציפקיס)
 

מן העבר השני, בסביבת המועדון מודעים לחיזורים של קבוצות שונות אחרי גונסאלו גארסיה, אך טרם נעשתה פניה רשמית למועדון שמחזיק בחוזה עם הקשר לשנתיים נוספות. קבוצה שתהיה מעוניינת בשירותיו תצטרך לפצות את הצהובים, אם אלו יסכימו לשחררו.  

בנושא אחר. עוזר מאמן הכושר של מכבי ת"א, יוסי קקון, שנעדר בתקופה האחרונה מאימוני הקבוצה מסיבות אישיות צפוי שלא להמשיך במועדון מאותן סיבות. קקון והמועדון הגיעו להסכמה משותפת על הפרידה.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */