יום שלישי, 14.05.2024 שעה 08:47
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • שלישי, 14/05, 20:30
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • שלישי, 14/05, 20:45
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 14/05, 21:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • עירוני רמת גן
  • חמישי, 30/05, 00:00
  • מכבי ת"א

גרינברג: מחכה למשחק, קוז'יקרו: מתרגשים מאוד

מכבי חיפה כבר לא יכולה לחכות למשחק הליגה הראשון ברוממה ב-19:40 מול גלבוע/גליל. דגן יבזורי חוזר לשחק. ב-19:45: הפועל חולון - מכבי אשדוד

|
קוז´יקרו מתכונן. במכבי חיפה מתרגשים מפתיחת העונה
קוז´יקרו מתכונן. במכבי חיפה מתרגשים מפתיחת העונה

המחזור השני של ליגת ווינר ייפתח הערב (ראשון) עם ארבעת מתוך ששת משחקי המחזור כשבמוקד המאבק המסקרן בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב והופעות הבכורה בליגה של הפועל חולון, שתארח את מכבי אשדוד, ושל מכבי חיפה, שתארח את גלבוע/גליל. במשחק מעניין נוסף, מכבי ראשל"צ תארח את הפועל אילת. ביום שני יושלם המחזור כשבני הרצליה תארח את ברק נתניה ואליצור אשקלון את מכבי ת"א. 

מכבי חיפה - גלבוע/גליל (19:40, רוממה)
החיפאים מגיעים למשחק הבכורה שלהם בליגה העונה לאחר שחזרו רק ביום חמישי האחרון ממסע משחקים בארה"ב, אותו החלו עם הפסד מכובד ביותר לגולדן סטייט ווריורס וסיימו עם תבוסה למינסוטה טימברוולבס. כמובן שהמשחקים מול קבוצות ה-NBA לא מהווים אינדיקציה אמיתית ליכולת של של בראד גרינברג וחניכיו אך בחיפה טוענים שהמסע גיבש את הקבוצה ועזר לשחקנים להתחבר. 

לקראת המשחק אמר המאמן בראד גרינברג: "אני מחכה למשחק הליגה הראשון ואני יודע שהשחקנים גם נרגשים מפתיחת העונה. רשמנו התקדמות משמעותית בשבועות האחרונים, אבל עדיין יש לנו המון מקום להתפתח. המשחק ביום ראשון ייתן לנו הרגשה טובה יותר לגבי איפה שאנחנו נמצאים". הקפטן עידו קוז'יקרו, שיפגוש את קבוצתו בשנתיים האחרונות הוסיף: "אנחנו מאוד מתרגשים כי זה המשחק הליגה הראשון בהיכל רוממה החדש. גליל יריבה מאוד מסוכנת, אבל אני מקווה שעם הקהל שלנו ברוממה נשחק טוב וננצח" .

הקבוצה של ליאור ליובין אמנם מגיעה למשחק לאחר ניצחון ביתי באמצע השבוע על דג'ורו דג'אקוביץ' הקרואטית במסגרת הליגה הבלקנית, אך בגלבוע לא מרוצים ומאוד מאוכזבים מהיכולת שמציגה הקבוצה בפתיחת העונה. על אף הניצחון הדחוק בליגה הבלקנית על הקבוצה הקרואטית הצעירה, חניכיו של ליובין נראו לא מחוברים וחסרונו של דגן יבזורי הורגש. עם חזרתו של הגארד המוביל לפעילות, לאחר שהחלים מהקרע החלקי במפשעה, מקווים בגלבוע להציג יכולת משופרת במשחק החוץ ברוממה ולרשום ניצחון בכורה בליגה לאחר התבוסה הביתית הכואבת למכבי ראשל"צ במחזור הראשון. לעומתו של יבזורי, הפורוורד האמריקני, מיצ'ל וואט, שסובל מפציעה דומה, ייעדר שבוע נוסף. 

יבזורי (יניב גונן)
דגן יבזורי. חוזר לסגל של גלבוע/גליל (יניב גונן)
 

הפועל חולון - מכבי אשדוד (19:45, אולם הפחים)
דן שמיר פותח עונה שנייה ברציפות על הקווים עם הפועל חולון ואחרי עונת הבכורה המצוינת, באולם הפחים מקווים לעונה נוספת בצמרת, אלא שלהצלחה של העונה שעברה היה מחיר לא קטן ושמיר נאלץ לבנות כמעט מחדש את כל הקבוצה, לאחר עזיבתם של מורן רוט וארבעת הזרים. למרות זאת, בחולון אופטימיים ומאמינים שהקבוצה שבנו הקיץ דן שמיר ועוזרו אלעד חסין תעמוד בציפיות הגבוהות של הקהל המקומי החם והמסור. 

סגנית האלופה מגיעה למשחק לאחר הפסד מאכזב בנתניה במחזור הפתיחה ומגיעה לאולם הפחים במטרה לרשום ניצחון ראשון העונה במסגרת הליגה. היתרון הגדול של אשדוד לקראת המשחק הוא בעמדת הרכז כשלעופר ברקוביץ' יש שני רכזים מנוסים בדמותם של גוני יזרעאלי ודרור חג'ג' ולחולון לעומת זאת יש רק את זאק רוזן הצעיר, שאמנם מגיע לכאן לאחר ארבע שנים מצוינות במכללת פנסליבניה אך עדיין חסר ניסיון בכדורסל האירופאי והמקצועני.

דרור חג´ג´ מוביל כדור (יוסי ציפקיס)
דרור חג´ג´. ינסה להביא את הניסיון שלו לידי ביטוי (יוסי ציפקיס)
 

כמו כן, בהפסד לנתניה סבלה אשדוד מיום קליעה רע של הסקורר המוביל שלה בקו האחורי, כריס אלן, וגם של הפורוורד הזר, ג'יימי סקין, כאשר רק דיימון סימפסון המצוין נתן את התפוקה הרצויה משחקן חיזוק. אחד המפתחות לניצחון במשחק הוא השליטה מתחת לסלים ולכן יש חשיבות גדולה מאוד ליכולת של סקין, סימפסון וקני גבריאל שיתמודדו עם פרנק האסל, לורנס היל וטיילר סמית' מחולון. 

מכבי ראשל"צ - הפועל אילת (19:35, בית מכבי)
שתיים מהמנצחות הגדולות של מחזור הפתיחה נפגשות למשחק מסקרן כשבמוקד קרב המוחות על הקווים בין השועל הוותיק, אפי בירנבוים, לעודד קטש. ראשל"צ מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים בגלבוע אבל היא עדיין לא מחוברת לחלוטין וזאת בעיקר בשל צירופם המאוחר יחסית של ג'וליאן רייט ולזאריק ג'ונס, שני הזרים שאמורים להוות חלק חשוב בקבוצה, אבל כבר במשחק בגן-נר הם הראו סימני התאקלמות מתקדמים כשג'ונס קלע 11 ורייט פלירטט עם דאבל דאבל (8 נק' ו-9 ריב').

עודד קטש (יניב גונן)
עודד קטש. קרב מעניין בינו לבין אפי (יניב גונן)
 

על הנייר נראה שברגע שג'ונס ורייט יתחברו לשיטה של בירנבוים, ראשל"צ תהיה אחת הקבוצות האיכותיות בליגה ולאוהדים בעיר היין תהיה סיבה טובה למלא את הטריבונות בבית מכבי. המשחק מול אילת, שנחשבת לאחת הקבוצות המעניינות ביותר בליגה השנה, הוא הזדמנות מצוינת עבור אוהדי ראשל"צ להתחיל לעשות זאת. הקבוצה של קטש אמנם לא הרשימה בניצחון הביתי הדחוק על אשקלון במחזור הפתיחה אבל מציגה סגל כשרוני ועמוק. בשבוע שעבר ניצלה אילת מהפסד בזכות יכולת נהדרת של הסנטר הזר הצעיר, אלי הולמן (21 נק ו-20 ריב') אך הקבוצה של קטש תלויה בעיקר בשני השחקנים המובילים שלה בקו האחורי - אפיק נסים ואוסטין פרימן. 

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */