יום שלישי, 19.03.2024 שעה 12:29

שפונגין בישל, אומוניה זכתה בגביע הקפריסאי

המגן הימני סידר לאלבס (18) את שער הניצחון ב-0:1 על א.א.ל לימסול וחגג עם דדי בן דיין זכייה. שווייץ: משה אוחיון ולוצרן הפסידו את הגביע לבאזל

|
שפונגין. יש גביע (http://www.sentragoal.com.cy)
שפונגין. יש גביע (http://www.sentragoal.com.cy)

אומוניה ניקוסיה, קבוצתם של יובל שפונגין ודדי בן דיין, זכתה הערב (רביעי) בגביע הקפריסאי אחרי ניצחון 0:1 על האלופה הטרייה א.א.ל לימסול.

זהו גביע שני ברציפות לקבוצה וה-14 שלה בסך הכל. עבור שפונגין מדובר בסגירת מעגל אישית אחרי ששותף בכל השלבים בעונה שעברה, למעט הגמר בו ניצחה הקבוצה בפנדלים.

שני המגנים פתחו בהרכב הקבוצה ב-GSP והשלימו 90 דקות. את המשחק שפט שופט גרמני בעקבות התלונות הרבות של הקבוצות והאוהדים על השיפוט במדינה.

בדקה ה-18 יובל שפונגין במהלך נהדר ובישול יפה הצליח למצוא בסופו של דבר את אנדרה אלבס הברזילאי שהרשית כדי לתת יתרון מבטיח בשלב מוקדם ולהקפיץ את כל האוהדים הירוקים ביציעים.

בדקה ה-30 אדווין אואון בעט ללא כדור באנדראס אברהם והורחק, מה שהקל על אומוניה לשמור על היתרון שלה עד לסיום. לדדי בן דיין זהו גביע שלישי ברציפות אחרי השניים שלו במדי הפועל תל אביב.           

דדי בן דיין. גביע שלישי ברציפות למגן השמאלי הוותיק
דדי בן דיין. גביע שלישי ברציפות למגן השמאלי הוותיק
 

בשווייץ, באזל השלימה דאבל אחרי ניצחון 2:4 בפנדלים לוצרן בה משחק משה אוחיון. הקשר נכנס בדקה ה-103 והחמיץ את אחד משני הפנדלים של הקבוצה שבכל מקרה תהיה באירופה.

משה אוחיון. הפסד בגמר הגביע ללוצרן (רויטרס)
משה אוחיון. הפסד בגמר הגביע ללוצרן (רויטרס)
 

בסיום הזמן החוקי התוצאה הייתה 1:1 כשבאזל כבשה ראשונה בדקה ה-55 מרגליו של בנג'מין הוגל. טומיסלאב פוליץ' השווה בדקה ה-67 והמשחק הלך להארכה בה נכנס אוחיון שהיה טוב מאוד בשורות קבוצתו. במצב של 1:2 לבאזל ניגש הקשר לבעוט אך נעצר. את הפנדל האחרון בעט פלוריאן שטאל שנעצר אצל השוער יאן סומר והקבוצה מהעיר בה חזה הרצל את מדינת היהודים חגגה תואר שני והופעה מכובדת בליגת האלופות בעונה חלומית.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */