יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:20

בלאט: שבע השנים שלי פה הן מהיפות שידעה מכבי

לפני פיינל פור האדריאטית, הצהובים מנסים לשים בצד את המתיחות בין המאמן להנהלה. בלאט: "פדרמן חבר ואני אוהב אותו. עדיין לא חתמתי על החוזה"

|
בלאט עם שארפ ודריקס באימון (יוסי ציפקיס)
בלאט עם שארפ ודריקס באימון (יוסי ציפקיס)

סערת דייויד בלאט והנהלת מכבי תל אביב ממשיכה לעורר גלים, אך בקבוצה החליטו להשהות את העניין לפחות עד לסיום פיינל פור הליגה האדריאטית שייערך בישראל החל מיום שבת הקרוב. זאת על מנת שלא לפגע בקבוצה ובהכנות לקראת הטורניר אותו מגדירים במכבי כשני בחשיבותו העונה לאחר שעונת היורוליג כבר נגמרה.

הצהובים ערכו הערב (חמישי) אימון פתוח לכלי התקשורת ומחר יערכו בהיכל נוקיה את מסיבת העיתונאים הרשמית של הטורניר, האימונים של הקבוצות המתמודדות בפיינל פור (פרטיזן בלגרד, צדביטה ובודצ'נוסט) וכן קבלת פנים ואירוח רשמי לפני הטורניר.

מאמן הקבוצה, דייויד בלאט, שספג הרבה ביקורת מראשי המועדון בתקופה האחרונה דיבר בתחילת דבריו על השבוע החשוב שמחכה למכבי: "זה גם פיינל פור שלפנינו וזה גם משהו שהוא שונה כי זה מעמד בליגה חדש., זה חשוב עבור כולנו, אנחנו רוצים כמובן לנצח ולעשות עוד היסטוריה. זו באמת הזדמנות להוסיף עוד נדבך בהיסטוריה שלנו. להערכתי, חזרנו מהסדרה מול פאו בצורה מצויינת ואפילו ניצחנו את כל חמשת משחקי הליגה שהיו לנו בסיבוב השלישי וברובם שיחקנו טוב מאוד. כל המחשבה היתה לשמור על הרמה הגבוהה לקראת הפיינל פור של האדריאטית".

בלאט: רוצים לעשות היסטוריה

בהמשך התייחס המאמן למתיחות בינו לבין הנהלת מכבי בימים האחרונים: "אני מרגיש בסדר גמור, היו לנו יומיים של אימונים טובים וחלק מהאימונים האלה זה אני אז כנראה שאני מרגיש טוב. ספציפית לעניין אני אגיד לכם ככה, את דייויד פדרמן אני אוהב, אני מכבד, הוא תרם רבות בלשון המעטה למכבי, הוא גם תורם היום בכל המובנים והוא גם הבעלים של הקבוצה שבה אני מאמן, הוא גם איש יקר והוא גם חבר. קרה מה שקרה, לא היה נעים, אבל אנחנו ממשיכים הלאה עם הראש קדימה לקראת המשימות הבאות שהן מאוד חשובות לנו ורוצים להופיע ולתפקד כמכבי אחת וזו הכוונה".

סופו מפגין אהבה כלפי דווין סמית´ (יוסי ציפקיס)
סופו מפגין אהבה כלפי דווין סמית´ (יוסי ציפקיס)
 

בניסיון חוזר לשמוע מבלאט היכן עומד חוזהו כרגע אמר המאמן: "אני כרגע לא חתמתי על החוזה במכבי וזה היה נכון גם לפני המקרה. יש עניינים שעוד לא נפתרו ונראה לאן זה יוביל, אבל מה שחשוב זה מה שאמרתי קודם לכן והתכוונתי לזה".

קית´ לנגפורד מלהטט (יוסי ציפקיס)
קית´ לנגפורד מלהטט (יוסי ציפקיס)
 

לסיום, סיפר המאמן על התחושות שלו ברגע בו שמע את הביקורות שהופנו כלפיו: "לא היה לי קשה להגיע לאימון אחרי הדברים שנאמרו. אני בא לעבוד כמו שאני עובד פה כבר שבע שנים ואני חושב ששבע השנים הללו היו מהיפות ביותר שמכבי ידעו ואני גאה להיות חלק מזה עם כולם. הכוונה היא להמשיך כאן, אבל נראה לאיפה ולאן הדברים יתפתחו. מה שחשוב זה מה שקורה עכשיו ואני מוכן לקרב. אני קורא עיתונות הרבה פחות ממה שאתם חושבים, הכי חשוב זה להיות בן אדם, כרגע כל מה שחשוב לי זה החודש הקרוב, מה יהיה הלאה זה כבר משהו אחר, זה יכול להיפתר עכשיו או אפילו בעוד חודש".            

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */