יום שלישי, 16.04.2024 שעה 16:43
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ג'ון גרגורי התפטר, יוסי מזרחי סיכם עד סוף העונה

פרסום ראשון: אחרי עובדיה, גם האנגלי עזב ואמר: "תמיד אהיה אוהד של אשדוד. אשמח להישאר בישראל". בן זקן: "הייתי מחליף את עצמי לפני ג'ון ואיציק"

|
ג´ון גרגורי היום. הגיע להיפרד מהשחקנים (מור שאולי)
ג´ון גרגורי היום. הגיע להיפרד מהשחקנים (מור שאולי)

אותות המפלה של מ.ס. אשדוד באשקלון ממשיכים להכות גלים ולאחר התפטרותו של איציק עובדיה אתמול (ראשון) מאימון הקבוצה, חיקה אותו היום גם עמיתו ג'ון גרגורי, שהודיע לבעלים ג'קי בן זקן כי הוא עוזב את המועדון.

זאת גם בעקבות גל השמועות לגבי סיכום שהושג בין הקבוצה מעיר הנמל ליוסי מזרחי על עבודתו בקבוצה כבר בעונה הקרובה. גרגורי ועובדיה הגיעו לאימון כדי להיפרד מהשחקנים, שחלקם הגדול נפרד בדמעות מהשניים.

את האימון העביר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ז'אן טלסניקוב. מזרחי כבר סיכם את תנאיו עד סוף העונה באשדוד ויעביר מחר את אימון הבכורה המחודש שלו לקראת המשחק מול מכבי נתניה בגביע המדינה.

ג'קי בן זקן אמר: "זה יום קשה למ.ס. אשדוד וגם עבורי. באמת היתה לנו זכות שיהיה לנו מאמן כמו גרגורי בקבוצה הזאת והנסיבות שבהן הוא החליט לעזוב, הן מצערות כי אני לא באמת חושב שג'ון הוא הבעיה. הגענו לנקודה שבה מצבנו הולך ומסתבך בתחתית. אמרתי גם לשחקנים שאם הייתי יכול להחליף אותם, הייתי עושה את זה, אבל זה לא אפשרי.

"גם את עצמי הייתי מחליף, אבל בטח לא את ג'ון ואיציק. אם השחקנים היו מגיעים לאימון באותה האהבה והיסודיות בהן ג'ון מגיע לאימון ומכין אותו, אני מאמין שהיינו מגיעים לפלייאוף העליון. בעצם ההבאה של ג'ון ואיציק, המטרה שלי היתה לבנות צוות מקצועי לטווח הארוך, אבל לפעמים בחיים וגם בכדורגל, לא הכל מסתדר כמו שרוצים".

גרגורי:אני בטוח שאשדוד תשאר בליגה

בן זקן הוסיף על צמד המתפטרים: "אני מקווה שעצם היוזמה שלהם לקום ולשלם את המחיר תעורר את השחקנים לקראת המשחקים שנותרו לנו. אני מאוד מקווה שנקבל גם את הדחיפה של הקהל עכשיו כי במשחקים שנותרו לנו, הוא מאוד חשוב לנו. יש את אשקלון בשבת ואוי ואבוי לנו אם אנחנו לא ננצח".

צפו באשקלון מוחצת 1:4 את אשדוד

על יוסי מזרחי אמר הבעלים: "זה לא סוד שמערכת היחסים ביני לבינו היא מאוד ייחודית ליחסים שבין בעלים למאמן. גם כשיוסי הלך, היה ברור לשנינו שהוא עוד ישוב. חשבתי שזה יקרה מאוחר יותר ובתפקיד אחר, אבל לשמחתי תמיד שיוסי צריך אותי, אני מתייצב ואותו דבר הפוך. אנחנו עוד ניפגש במהלך היום. אם יוסי יגיע זה לא בשביל להעביר את חמשת המחזורים הקרובים אלא גם בשביל להכין את העונה הבאה".

לסיכום אמר בן זקן: "בעבר מ.ס. אשדוד היתה במצבים קשים יותר, אל לנו להיכנס לשאננות שתעלה ביוקר ואין לי ספק שאם השחקנים יביאו רק את הרוח והנשמה, אנחנו נבטיח את ההישארות".

טלסניקוב (מור שאולי)
טלסניקוב מעביר את האימון (מור שאולי)
 

גרגורי: "תמיד אשאר אוהד של אשדוד"
ג'ון גרגורי אמר: "היו תשעה חודשים קשים מאוד מאז תחילת העונה. אני משוכנע במאה אחוז שמ.ס. אשדוד תישאר בליגת העל. המשחק בשבת מול הפועל אשקלון מגיע להם בתזמון המושלם בגלל התבוסה שספגנו מהם. השחקנים בוודאי ירצו לנקום. אני שמח מאוד שיוסי מזרחי מגיע להחליף אותי כי הוא צבר כאן הצלחות בעבר.

"אני תמיד אשאר אוהד של הקבוצה, התחברתי מאוד לשחקנים ולמעשה זאת הקבוצה בה חשתי מחובר יותר מכל מקום אחר בו הייתי. אני מקווה שהזעזוע ישפיע ויהווה השראה לשחקנים בחמשת המשחקים שנותרו להם. אני אשמח מאוד להישאר בישראל אם תהיה לי הזדמנות כזו. התרגלתי לחיים ולכדורגל, אבל נראה מה יהיה. אני עוד צעיר".

עוד קודם לכן אמר גרגורי ל-ONE: "לאור הספקולציות בעניין זהות המאמן לעונה הבאה, החלטתי לגשת לג'קי בן זקן ולהודיע לו על סיום דרכי במועדון בצער רב. עם הגעתו של איציק עובדיה לקבוצה הוא הודיע שברגע שאני אלך, הוא יעזוב ביחד איתי ומאחר שהוא הודיע על עזיבתו, אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות.

עובדיה (מור שאולי)
עובדיה מגיע כדי להיפרד מהשחקנים (מור שאולי)
 

"אני מקווה שזה יעיר את השחקנים לקראת חמשת המשחקים שנותרו להם בליגה והמשחקים שנשארו בגביע המדינה, והם יבינו עד כמה חמור המצב בו הם נמצאים כי חשוב מאוד שהמועדון הזה יישאר בליגת העל".

איציק עובדיה אמר: "הגעתי לאשדוד על מנת לנסות לסייע ולשדרג וזה לא עבד בקונסטלציה שנוצרה. מי שמכיר אותי יודע שאני בנאדם יסודי וההחלטה הזו התבשלה אצלי בשבועיים-שלושה האחרונים. אני מקווה שהיא תשפיע על המשך העונה של הקבוצה, אין לי ספק שמ.ס. אשדוד תישאר בליגת העל. יש פה קבוצה טובה עם שחקנים מצויינים, לא משנה מי המאמן, הקבוצה הזאת ראויה לליגה הבכירה והעיר ראוייה שתהיה לה קבוצה שכזו".

משה אוחיון (מור שאולי)
משה אוחיון באימון של אשדוד. "זה יום עצוב" (מור שאולי)
 

בצד של השחקנים, קפטן הקבוצה, משה אוחיון, אמר על האירועים האחרונים בקבוצה: "זה יום עצוב, אני ממש לא אוהב פרידות ממאמנים ובטח לא מאיציק וג'ון. כמו שאמרתי לשחקנים, אנחנו אשמים במצב ונצטרך להוציא את הקבוצה ממנו. אני מאחל גם לאיציק וגם לג'ון, אותו אני אוהב מאוד, המון הצלחה איפה שהם לא ימשיכו את קריירת האימון שלהם".

כזכור, עובדיה התפטר אתמול מתפקידו כמאמן מ.ס. אשדוד והודיע על כך לג'קי בן זקן שנותר המום, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. המאמן הגיע לקבוצה מעיר הנמל רק בחודש פברואר אחרי שעזב את מכבי ת"א ובתקופתו על הקווים לצד גרגורי, אשדוד צברה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון.

ניר ביטון (מור שאולי)
ניר ביטון באימון. אשדוד תנצח את אשקלון? (מור שאולי)
 

במחזור האחרון, אשדוד נראיתה רע, הובסה 4:1 מול הפועל אשקלון והסתבכה בתחתית. לאחר הקיזוז ולפני תחילת משחקי הפלייאוף התחתון, הקבוצה הדרומית נמצאת במקום ה-13 עם 17 נקודות, רק 4 יותר מאשקלון שנמצאת במקום המוביל לליגה הלאומית בסוף העונה.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */