יום שלישי, 19.03.2024 שעה 10:16

הוועדה הרפואית קבעה: אבי כהן במצב מוות מוחי

משפחתו של שחקן העבר המאושפז בבית החולים "איכילוב" בת"א צפויה צפויה לשפוך אור בנוגע למצבו. משפחתו תקיים ב-17:00 מסע"ת שתועבר ב-ONE TV LIVE

|
איתן ספיר, תמיר כהן והאבא אבי (מיכה בננו)
איתן ספיר, תמיר כהן והאבא אבי (מיכה בננו)

שחקן העבר, אבי כהן, המאושפז למעלה משבוע בבית החולים "איכילוב" בתל אביב נמצא במצב של מוות מוחי, כך קבעה ועדה מיוחדת שבדקה את מצבו. כהן עדיין מחובר למכשירי הנשמה, אולם היום (שלישי) בצהריים הודיעו בבית החולים את ההודעה הרשמית על מצבו הקשה של כהן.

משפחתו של כהן הודיעה קודם לכן כי היא תקיים בשעה 17:00 מסיבת עיתונאים דרמטית בנוגע למצבו הרפואי של שחקן העבר, שמאושפז למעלה משבוע בבית החולים "איכילוב" בתל אביב אחרי תאונת הדרכים הקשה שהוא עבר. מסיבת העיתונאים תועבר ב-ONE TV LIVE.

כזכור, מאז התאונה מאושפז כהן באופן קריטי אחרי פגיעה בגזע המוח ומאז, דם וחמצן לא מגיעים למוחו והוא מונשם באופן מלאכותי באמצעות מכונות החייאה. בימים האחרונים עבר מספר בדיקות כדי לבדוק את חומרת הפציעה שלו והיום קבעה הוועדה את מה שחששו במשפחה, כי הוא סובל ממוות מוחי.

דובר בית החולים איכילוב מסר הבוקר כי אבי עבר בדיקות דם נוספות, זאת לאחר שכל שאריות הטיפול שקיבל בימים האחרונים שקעו במערכת הדם שלו. הבדיקות איפשרו למעשה לקבוע שניתן לכנס את הוועדה החיצונית ממשרד הבריאות, אשר מטרתה לבדוק ולקבוע את מצבו הסופי של אבי ומה המשך הטיפול בו.

הוועדה הרפואית העבירה את כהן מספר בדיקות כשהמטרה היא לקבוע האם התרופות השפיעו או שיפרו את מצבו של שחקן העבר. לצערם כולם, גם התרופות הרבות שקיבל כהן לא הצליחו להביא לשיפור מצבו.

בני משפחתו שמתאכסנים בבית המלון הצמוד לבית החולים, פוקדים את מיטתו של אבי בכל מהלך היממה ומקווים ומתפללים שיקרה נס כלשהו, שיחזיר את יקירם לחיקם. אמש גם ביקר בנו וכדורגלן הקבוצה האנגלית בולטון, תמיר כהן, ברחבת הכותל והתפלל לשלומו של אביו.

"משתדלים להישאר חזקים כמה שאפשר"

בני משפחה, חברים ואוהדים רבים הגיעו היום לבית החולים כדי לחזק את ידי המשפחה ולנסות לשמוע על כל פריט מידע חדש שנוגע לכהן. ההמתנה היא כרגע למסיבת העיתונאים שתתקיים ב-17:00, שם צפוי בנו של אבי, תמיר כהן, לשאת דברים.

שיימן (משה חרמון)
שיימן. אנשים עדיין נמצאים סביב מיטתו של אביב 24 שעות ביממה (משה חרמון)
 

דורית ותמיר כהן (משה חרמון)
דורית ותמיר כהן. עדיין מתפללים שמשהו טוב יקרה (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */