יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:53
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בעקבות פציעת ללה: הפועל חזרה לאופציית שריקי

האדומים צריכים חלוץ, האשדודי על הפרק. שבחון לפני רד בול ב-21:45: "מרגש לראות את סמל האלופות". צפו בראיון (רועי גלדסטון, שליח ONE לאוסטריה)

|
שריקי. שוב מועמד לאדום (שי לוי)
שריקי. שוב מועמד לאדום (שי לוי)

בעקבות פציעתו של מהראן ללה בניצחון 2:3 בגביע הטוטו על מכבי תל אביב חזרה הפועל תל אביב לאופציית עידן שריקי. האדומים בודקים את האפשרות לצרף את חלוצה של מ.ס אשדוד, לאחר שבקיץ מוני הראל פנה אל השחקן, אך העיסקה לא יצאה לפועל.

שריקי, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במ.ס אשדוד, הבהיר בתחילת הקיץ כי ישמח לעבור להפועל ת"א ואף צוטט כאומר: "לא אעבור למכבי או לחיפה, רק להפועל ת"א. יש להם את הקהל הכי טוב, חולם על הצ'מפיונס".

שבחון: "מרגש רק לראות את הסמל של הצ'מפיונס"
יוסי שבחון מבסוט. הקשר, שסיים בקיץ האחרון חוזה של 4 שנים במכבי ת"א והגיע להפועל בהעברה חופשית, נהנה מכל רגע במסע פלייאוף ליגת האלופות בזלצבורג. הקשר, כמו חבריו, חווה לראשונה את הילת הצ'מפיונס מקרוב. נכון, זה עדיין רק הפלייאוף, אבל השלב הזה כבר ממותג כמשחק ליגת אלופות לכל דבר ועניין - והשחקנים מתרגשים.

שבחון נהנה מהפרטים הקטנים. אם זו גופיות האימון עם הלוגו המודפס, המנגינה המוכרת שמתנגנת ברקע או החזרות שעושים הילדים שמחזיקים את דגל המפעל במרכז המגרש.

בדומה לאיתי שכטר אשתקד, יוסי שבחון מרגיש בבית בהפועל. אם תשאלו את החברים לקבוצה, בתוך חודשיים הוא חש שייך אצל האדומים יותר מאשר ב-4 שנים בצד השני של הכביש. בראיון ל-ONE הוא מתייחס לכך ולעובדה שכ-1,000 מאוהדי הפועל יגיעו לדחוף את הקבצה במשחק: "4 שנים הייתי ביריבה הכי מושבעת. כמעט בן לילה האוהדים אהבו אותי, חיבקו אותי וגרמו לי להרגיש כאילו זו שנה שנייה שלי פה".

"זו הקבוצה, זו האווירה שיש כאן. טובת הקבוצה עומדת לנגד עיניהם של האוהדים כל הזמן והם יודעים ששחקן ירצה לתת את הטוב ביותר אם הם יחבקו אותו, והם עושים את זה בצורה הכי טובה. אם יש לי כאן במה להודות להם, אני מודה ומקווה שנביא להם נחת בשבועיים הקרובים", אמר שבחון.

שבחון: יש תחושה מיוחדת באוויר

בתשובה לשאלה כיצד מרגיש שחקן שמגיע לרמות הגבוההות ביותר וזוכה לקחת חלק במפעל היוקרתי באירופה אמר שבחון: "זה היה מצויין להכנס לאיצטדיון. זה מגרש ברמה גבוהה ונחמד לראות את כל הסמלים המוכרים של ליגת האלופות. היום זה רגע האמת, נקווה לעשות תוצאה טובה ולהגיע לבלומפילד עם מצב רוח".

הרד בול ארינה (רועי גלדסטון)
הרד בול ארינה. מגרש ברמה גבוהה (רועי גלדסטון)
 

שבחון סיפר גם על ההכנות שעברה הקבוצה לקראת המשחק: "כמו בכל משחק אלי גוטמן דיבר על היריבה מבחינת השחקנים ומבחינה קבוצתית. הוא הראה לנו את הנקודות החזקות והחלשות שלהם. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, למרות שזה משחק חוץ".

מקרר הרד בול (רועי גלדסטון)
מקרר הרד בול. לא תישאר פחית אחת (רועי גלדסטון)
 

שבחון כבר כבש שערים חשובים באדום, אם זה השער הראשון במשחק בבלומפילד מול ז'לז'ניצ'אר והסיפתח בדרבי גביע הטוטו, אך האם הוא רואה את עצמו כאחד המנהיגים של הקבוצה בעתיד? "כשהגעתי להפועל האמנתי ביכולת האישית שלי להשתלב עם השחקנים שנמצאים. אני עובד קשה מאוד בשביל זה, ורוצה שהתקופה הזו תימשך גם לי אישית וגם לקבוצה. יש הרבה מחשבות לעתיד, אבל כרגע הריכוז הוא למשחק. נקווה לעשות תוצאה טובה ואם נשיג את המטרה הזו נעשה צעד גדול לעבר שלב הבתים".

שבחון דיבר על האווירה המיוחדת בקבוצה מאז נחתה הקבוצה בזלצבורג: "יש תחושה מיוחדת באוויר. גם לאיצטדיון יש חלק בזה. רוב השחקנים שיחקו בשנה שעברה בליגה האירופית, אבל הרבה מהם בחדר הלבשה אמרו שהם לא ראו מתקן כזה, עם ציוד של ליגת האלופות והסמלים שמעטרים את האיצטדיון. כיף להיות חלק מזה וכולם רוצים שזה ימשיך".

רד בול היא הבעלים של מועדון הכדורגל של זלצבורג. בחדרי ההלבשה במגרש יש מקררי רד בול. על השאלה האם הוא כבר 'פתח פחית' ענה שבחון: "אני לא כל כך אוהב את זה, אבל בסודי סודות אני אספר שעד המשחק אני לא חושב שתישאר שם אפילו פחית אחת".

הרכב המשוער של הפועל: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון איתי שכטר ובן סהר.

איתי שכטר ובן סהר (רועי גלדסטון)
איתי שכטר ובן סהר. שניהם צפויים לפתוח (רועי גלדסטון)
 

ההרכב המשוער של זלצבורג: הרכב משוער: גרהארד טרמבל, כריסטיאן שווגלר, איברהים סקגאיה, רביו אפולאבי, דושאן סבנטו, ניקולה פוקריבץ', ג'ייקוב יאנצר, כריסטוף לייטגיב, גונזאלו סאראטה, חואקין בוגוסיאן.

ובינתיים בארץ: 8500 כרטיסים כבר נחטפו לגומלין
משחק הגומלין בין הפועל ת"א לרד בול זלצבורג ייערך בעוד 6 ימים באיצטדיון בלומפילד. נכון להבוקר, כ-8,500 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, כשהכרטיסים לשערים 7, ו-5 אזלו כבר לחלוטין. האיצטדיון צפוי להיות מלא בשבוע הבא עם 13,000 אוהדים, כששאר הכרטיסים יונפקו לאנשי אופ"א ומכובדים אחרים.
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */