יום שבת, 20.04.2024 שעה 17:54
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

1:1 לבני יהודה מול שמרוק, חשש לקרע לביטון

ליגה אירופית: הכתומים השיגו תוצאה סבירה בסיבוב המוק' ה-2 משער של אפק (26). ביילי הישווה בתוספת הזמן. בלדוט: "חבל על השער שספגנו בדקה ה-90"

|
בני יהודה. ספגו בתוספת הזמן (אלעד ירקון)
בני יהודה. ספגו בתוספת הזמן (אלעד ירקון)

האמת היא שהתוכנית היתה להחמיא לדרך הקשטנית שבה מוציאים תוצאה טובה אחרי משחק רע ויכולת בינונית, אבל אפילו את זה בני יהודה לקחה. הכתומים ספגו שער בתוספת הזמן וסיימו ב-1:1 מתסכל את המשחק נגד שמרוק רוברס האירית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

זה לא היה אסתטי, לא היה ניצוצות של גאונות ואפילו לא בונקר ראוי לשמו, אבל בני יהודה תספור כנראה את הכסף כבר בבלומפילד. שמרוק רוברס - ממש לא קבוצת חוטבי עצים - מן הסתם תיראה פחות דומיננטית בחוץ.  

המשחק התנהל ברובו בשליטה של הירוקים-לבנים שסיכנו אמנם את שערו של איינוגבה (במשחק נהדר) יותר מאשר יריבתם מישראל, אך קשה לומר שישבו על שערם של החבר'ה מהשכונה.

את השער הראשון במשחק כבש עומרי אפק בדקה ה-26 אחרי בישול של יבוריאן שניסה לעבור את השוער ללא הצלחה, אך זיהה את חברו הפנוי קרוב לשער. אפק נכנס למשחק בדקה ה-19 לאחר שהחליף את משה ביטון שנפצע וישנו חשש שקרע את הרצועה הצידית-פנימית בברכו. אם החשש יתברר כמוצדק, ביטון ייעדר ממשחק הגומלין לכל הפחות.

משה ביטון. חשש לקרע ברצועה בברך (שי לוי)
משה ביטון. חשש לקרע ברצועה בברך (שי לוי)
 

בני יהודה כבר התכוננה לרדת מבסוטה לחדרי ההלבשה כשביילי הוריד את הכתומים לקרקע עם שער שוויון מוצדק לחלוטין בדקה ה-91.

דרור קשטן יכול להיות מרוצה מהתוצאה, אך חייב לתת את הדעת על קבוצתו, שכשלה לייצר משחק התקפי כלשהו ונלחצה לאחור מול קבוצה, איך לומר, לא מאוד טובה.

כפיר אדרי: "נעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא"
קפטן בני יהודה, אסי בלדוט, אמר בסיום: "צפינו וידענו שיהיה משחק קשה. חבל מאוד שספגנו את הגול בדקה ה-90. יש את עדיין את משחק הגומלין בארץ ואני מאמין שנוציא תוצאה טובה".

אסי בלדוט. &qout;חבל שספגנו שער בדקה ה-90&qout; (אמיר לוי)
אסי בלדוט. "חבל שספגנו שער בדקה ה-90" (אמיר לוי)
 

המגן, כפיר אדרי הוסיף: "תוצאה טובה, אבל מאכזב לספוג שער בדקה ה-90. המטרה היתה להעביר את ההכרעה למשחק הבית. היום אנחנו מכירים את הקבוצה היריבה הרבה יותר טוב. נתכונן טוב ונעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא".

מחצית ראשונה
אחרי 9 דקות של גישושים הגיע המצב הראשון במשחק כשסטיבנס הרים כדור חופשי וסיבס נגח לפינה, ואילץ את איינוגבה למתוח את איבריו ולבצע הצלה ראשונה. שמרוק המשיכו בלחץ ובדקה ה-19 רק שתי החמצות של קבאנה וסטיוארט מנעו מהכתומים להיקלע לפיגור.

איינוגבה (גיא בן זיו)
איינוגבה. הציל את קבוצתו (גיא בן זיו)
 

דקה 26: בני יהודה עולה ל-0:1. שבע דקות בלבד לאחר שנכנס במקומו של משה ביטון, העלה עומרי אפק (שממשיך ככל הנראה לפרוח בכל פעם שקשטן בסביבה) את הכתומים ליתרון אחרי שיבוריאן ניסה לעבור את מאנוס, נכשל, אך זיהה את אפק פנוי לגמרי מול שער ריק ובחר למסור, משם הדרך לרשת היתה קצרה.

אפק חוגג (רועי גלדסטון)
אפק חוגג. שבע דקות על המגרש (רועי גלדסטון)
 

האירים המשיכו לתקוף אמנם אך נראו לא חדים בעליל כשהירבו לשחרר מסירות לא מדויקות ולהיתפס בנבדלים. עם הירידה למחצית איינוגבה הספיק להציל שוב את בני יהודה בהצלה מופלאה אחרי בעיטה של קבאנה מתוך הרחבה.

מחצית שניה
טוויג הפציץ מרחוק בדקה ה-49 בעיטה שנראתה כעושה דרכה לרשת, אך הכדור חלף ליד הקורה הימנית. בדקה ה-61 וכשבני יהודה מחזירה לעצמה מעט מהשליטה בעט אדרי מחוץ לרבה סנטימטרים ליד הקורה.

משה ביטון. יצא מוקדם (שי לוי)
משה ביטון. יצא מוקדם (שי לוי)
 

האירים השתלטו בחזרה על המשחק ובדקה ה-69 טוויג הקפיץ את היושבים ביציעים בבעיטה אימתנית מחוץ לרחבה שאמנם הלכה רק החוצה, אך המחישה את העובדה שבני יהודה הלכה ונלחצה לשערה ככל שנקפו הדקות. שמרוק זכתה לכדור חופשי לאחר עבירה של צעירי בדקה ה-76, צ'יימברס הרים לרחבה והירוקים-לבנים דרשו עבירה כששחקנם נפל ב-16, אך השופט בחר להתעלם. 

שמרוק רוברס המשיכה לקבל מהשופט גיבוי בצורת שריקות לבעיטות חופשיות סביב רחבת הכתומים, אך צ'יימברס המשיך להדגים שוב ושוב את העקרות של האירים, כמו גם טוויג שכשל בנסיונו לכבוש בדקה ה-84.

דקה 91: שמרוק רוברס משווה ל-1:1. אחרי הלחץ על שערם של חניכיו של קשטן הצליחו הירוקים-לבנים לכבוש לבסוף מרגליו של ביילי, ואין דרך אחרת לומר זאת: הצדק נעשה.

בני יהודה: דלה אינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, סיניסיה ליניץ', אסי בלדוט, שלו מנשה (אבו זייד, 73), איליה יבוריאן (עוז ראלי, 57) ומשה ביטון (עומרי אפק, 19).

שמרוק רוברס: אלן מאנוס, אנדה סטיבנס, קרייג סיבס, איידן פרייס (דנהי, 64), סטיבן רייס, ג'יימס צ'יימברס, גארי טוויג, פטריק קבאנה, קרייג טרנר (ביילי, 71), תומאס סטיוארט ודן מארי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */