יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:51
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • שלישי, 02/04, 19:30
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 02/04, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל פ"ת
  • רביעי, 03/04, 19:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • רביעי, 03/04, 20:00
  • מכבי נתניה

נתיב לשלב הבא: 0:1 להפועל ב"ש על נתיבות

גביע המדינה: האדומים התקשו אך עלו לשמינית הגמר משער של מליקסון. כחילה: "היינו שווים הארכה", עזורי: "מה שחשוב - שעברנו". צפו בתקציר ובתגובות

|
מליקסון ושחקני ב
מליקסון ושחקני ב"ש חוגגים ניצחון חשוב (אלעד ירקון)

הפועל ב"ש לא הרשימה הערב (שלישי) בדרבי הנגב מול עירוני נתיבות, אך הצליחה להעפיל בכל זאת לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:1 על היריבה הצנועה מליגה א'.

מאור מליקסון כבש את השער היחיד בדקה ה-74 בבעיטה חופשית מדוייקת, שהכניעה את אשר אלחרר, שבסה"כ נהנה ממשחק מצויין מול חלוציה הלא-חדים של ב"ש.

חניכיו של גיא עזורי היו טובים יותר לאורך המשחק, אך לא בהכרח מסוכנים יותר. לבלמה של ב"ש, וויליאם סוארס, היתה הזדמנות מצויינת במחצית הראשונה אך הכדור שנגח נעצר על הקו.

גם לאורחת היו הזדמנויות טובות וערן בן הרוש, מאור פחימה ואורן פחימה החמיצו ממצבים נוחים.

למרות הניצחון, בב"ש לא יכולים להיות מרוצים שכן הם בקושי הצליחו לגבור על היריבה החלשה. גם האוהדים ראו זאת, ובמהלך המשחק ולאחריו קראו למאמן הקבוצה, גיא עזורי, להתפטר.

שחקני נתיבות לא היו מאוכזבים למרות ההפסד ובסיום המשחק הודו לאוהדים שלהם, שהגיעו לב"ש כדי לדחוף אותם. כעת הם יוכלו לחזור למאבקים בליגה א'.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל ב"ש - נתיבות

מאמן נתיבות, אהוד כחילה, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שכולם ראו שהגענו להרבה מאוד מצבים, לשחק מול קבוצה בליגת העל ולהגיע לכל כך הרבה מצבים זה הישג. אמרתי לשחקנים שלי לבוא ליהנות מהמשחק והיינו שווים לפחות הארכה. שיחקנו עם שני מגנים שתקפו כל הזמן ויצרנו מצבים, אבל אתה לא יכול לבוא לשחק עם הרבה חלוצים שהפערים הם כאלה גדולים בין שתי הקבוצות". 

עברו על חשבון נתיבות

המאמן התייחס לכך שבנתיבות משחקים מספר רב של שחקנים שגדלו בהפועל ב"ש: "יש שחקנים אצלנו שיש להם מקום בהפועל ב"ש והיה לנו הכי חשוב היום לשחק ביחד כקבוצה ולא ראו היום את הפערים בין שתי הקבוצות. כשראיתי אתמול את הנצחון של יפו, נכנסתי לדיכאון כי אם היה לגיא עזורי מחשבות לתת לשחקן כזה או אחר לנוח, המחשבות הללו חלפו אתמול".

אוהד כחילה. &qout;(אלעד ירקון)
אוהד כחילה. "יש לנו שחקנים שיש להם מקום בב"ש" (אלעד ירקון)

בצד המנצח, גיא עזורי אמר בסיום: "זה גביע המדינה ויש רק דבר אחד חשוב, אם עברת שלב או לא עברת. התכוננו למשחק קשה ולקבוצה שתבוא לסגור אבל בסופו של דבר עשינו את מה שצריך. הקבוצה לא נמצאת בתקופה טובה וקשה לשחק כדורגל כמו שכולם רוצים, אבל נצחונות מחזירים ביטחון לקבוצה והמשחק בשבת מול נתניה יהיה שונה לגמרי".

בהתייחס למאורעות השבוע האחרון ולזעם האוהדים, אמר עזורי: ”התרגלנו לזה וזה המצב, אני כמאמן צריך להתמודד עם זה והתפקיד שלי זה להביא את השחקנים להתמודד עם הלחץ ומי שלא יודע להתמודד, שלא יהיה פה".

גיא עזורי. (אלעד ירקון)
גיא עזורי. "מי שלא יכול להתמודד עם הלחץ שלא יהיה פה" (אלעד ירקון)

מחצית ראשונה
השופט, רועי ריינשרייבר, הוציא את המשחק לדרך. המשחק נפתח בקצב איטי כשהכדור בשליטה של ב"ש רוב הזמן. בדקה השישית הורם כדור מימין לעבר שערו של אשר אלחרר, השוער לא הצליח לקלוט את הכדור וקדוסי כמעט והצליח לנגוח, אך לבסוף הצליח שוער נתיבות להשתלט על הכדור. לאחר שתי דקות הורם כדור מסוכן לעבר רחבת נתיבות מאגף שמאל, אך אלחרר יצא טוב ואיגרף.

אוהדי נתיבות (אלעד ירקון)
אוהדי נתיבות. רצו לעשות סנסציה בבאר-שבע (אלעד ירקון)

בדקה ה-11 הרחיק אייל עבד כדור מתוך הרחבה, אביתר אילוז השתלט עליו מחוץ לרחבה ולפני ששיחרר בעיטה הכשיל אותו עידו בוקובזה. דוד רביבו לקח את הבעיטה החופשית אך הכדור פגע בחומה. בדקה ה-17 הגיעה האורחת לאיזור רחבת ב"ש בפעם הראשונה כשכדור חופשי הורם לתוך הרחבה, אך קאלה יצא לכדור והדף אותו לחוץ.

דוד רביבו מתכונן לבעיטה (אלעד ירקון)
דוד רביבו מתכונן לבעיטה החופשית. פגע רק בחומה (אלעד ירקון)

בדקה ה-19 קיבל דיה אבו עיידה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר עבירה על מאור מליקסון בחצי המגרש של ב"ש. בדקה ה-24 זכו האדומים שוב בכדור חופשי, מרחק 19 מטרים מהשער, רביבו לקח את הכדור החופשי, שעבר את החומה הפעם, אך חלף ליד קורת שערו של אלחרר ויצא החוצה.

בדקה ה-26 הצליחה סוף סוף האורחת לאיים על שערו של קאלה, כשאורן פחימה שיחרר בעיטה מדוייקת לפינה מ-18 מטרים, אבל קאלה מתח את איבריו וקלט את הכדור. בדקה ה-29 הזדמנות מצויינת לב"ש כשהתקפה יפה התחילה מימין, מליקסון התנהל עם הכדור ומסר שמאלה לקדוסי, שהמשיך שמאלה לרביבו, שהיה בתוך הרחבה וממצב נוח בעט לא רע, אבל אלחרר הדף לקרן.

אשר אלחרר בפעולה. הצליח להדוף את הבעיטה של רביבו לקרן (אלעד ירקון)
אשר אלחרר בפעולה. הצליח להדוף את הבעיטה של רביבו לקרן (אלעד ירקון)

לא עברה דקה ומליקסון מסר כדור ימינה לאילוז, שניסה להעביר כדור רוחב מסוכן, אבל שוב אלחרר היה במקום כשהשתטח טוב וקלט. בדקה ה-36 הזדמנות ענקית לנתיבות כשאלירן זראי פרץ משמאל והעביר כדור רוחב, אורן פחימה פתח רגליים והכדור הגיע לערן בן הרוש במצב מצויין לכבוש, אך כשרק קאלה מולו בעט בן הרוש גבוה מעל השער.

בדקה ה-40 הגיעה ב"ש להזדמנות הגדולה שלה במחצית הראשונה כשדוידזאדה פרץ מצד שמאל, חלף על פני שני שחקני הגנה בצהוב והעביר כדור רוחב שפגש את ראשו של סוארס, שנגח טוב למשקוף, הכדור נחת על הדשא והורחק ע"י שחקני ההגנה. שחקני ב"ש טענו שהכדור עבר על קו השער, אך הקוון לא סימן לשער והשופט ביטל את טענותיהם, עדיין 0:0.

סוארס כמעט כובש, אלחרר כבר על הרצפה, אבל הכדור לא עובר את הקו (אלעד ירקון)
סוארס כמעט כובש, אלחרר על הרצפה, אבל הכדור לא עובר את הקו (אלעד ירקון)

בדקה האחרונה של המחצית הראשונה קיבל עידו בוקובזה את הצהוב השני במשחק לאחר שהכשיל על סף הרחבה את ברק בדש, שהיה בדרכו לשער. דוד רביבו לקח את הכדור החופשי, בפעם השלישית במחצית, וכמו בפעם הראשונה הכדור לא עבר את החומה ונהדף לקרן שלא נוצלה, 0:0 במחצית.

מחצית שניה
אף אחד מהמאמנים לא ערך חילוף בפתיחת החצי השני. בדקה ה-48 הזדמנות מצויינת למארחת. ב"ש זכתה בכדור חופשי כ-35 מטרים משערה של נתיבות, רביבו הרים מצויין לעבר תיבת החמש וברק בדש פגש את הכדור ובעט ברגל שמאל כדור שחלף ליד קורת השער.

ברק בדש (אלעד ירקון)
ברק בדש. כמעט וכבש בפתיחת המחצית השניה (אלעד ירקון)

הבאר-שבעים המשיכו לשלוט במשחק והגיעו מספר פעמים בדקות הבאות לאיזור הרחבה של נתיבות, אך ההגנה האורחת היתה במקום כל פעם כדי להרחיק. בדקה ה-56 זכתה ב"ש בכדור חופשי לאחר עבירה של אבו עיידה על מליקסון על סף הרחבה באגף שמאל, רביבו לקח את הכדור החופשי אבל ההגנה בצהוב הרחיקה לקרן.

אלירן זראי מול דוד רביבו (אלעד ירקון)
אלירן זראי מול דוד רביבו. הקשר מב"ש שוב לא בעט טוב (אלעד ירקון)

בדקה ה-64 ואחרי כמה דקות בהן המשחק נרגע, חילוף ראשון בב"ש, כאשר דוד רביבו יצא ובמקומו נכנס סיראז' נאסר. בדקה ה-70 קיבל אורן פחימה כדור בתוך רחבת ב"ש ויכול היה להעלות את האורחת ליתרון מפתיע, אך התמהמה עם הבעיטה ואייל שן הגיע בזמן כדי לבלום את התקפת האורחת. לאחר ההזדמנות של נתיבות, הגיב הקהל הבאר-שבעי בקריאות "גיא עזורי לך הביתה".

דקה 74 - 0:1 לב"ש: רבע שעה לסיום המשחק הצליחו המקומיים לעלות ליתרון. ב"ש זכתה בכדור חופשי בפינת רחבת ה-16 של אלחרר, מאחר ורביבו יצא מליקסון לקח את הכדור ובעט חזק ומדוייק, הפעם אלחרר לא הצליח למנוע מהכדור להיכנס לשער.

באר שבע חוגגת (אלעד ירקון)
באר שבע חוגגת שער יתרון מול נתיבות (אלעד ירקון)

דקה לאחר השער ביצע גיא עזורי את החילוף השני כשהכניס את חנן פדידה במקום ברק בדש. בדקה ה-78 כמעט והשוותה נתיבות. כדור שהורם מימין ננגח ע"י מאור פחימה לעבר השער, איציק פרץ פיספס את הכדור וקאלה זינק מצויין והדף לקרן. כתוצאה מהקרן הגיע הכדור שוב לפחימה, ששיחרר טיל לעבר השער, אבל הכדור פגע במגן אדום והגנת ב"ש הרחיקה.

בדקה ה-80 חילוף אחרון בב"ש כשיוסי אופיר נכנס במקום אביתר אילוז. בדקה ה-84 מאור פחימה קיבל הזדמנות לכבוש, אך הבעיטה שלו פגעה שוב בהגנה האדומה. עברה דקה ועוד הזדמנות ענקית לנתיבות - אבו בילאל פרץ בצד שמאל, חדר לרחבה ומסר מצויין לאורן פחימה, אך הקשר ההתקפי החמיץ ממצב נוח כשבעט רע החוצה עד לסיום לא השתנתה התוצאה וב"ש ניצחה בסיום.

מאור מליקסון בין אבו עיידה וזראי (אלעד ירקון)
מאור מליקסון בין אבו עיידה וזראי. היה אחראי לשער הניצחון (אלעד ירקון)

הפועל ב"ש: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (יוסי אופיר, 80), נדב קידר, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אייל שן, אדמו מוחמד, מאור מליקסון, דוד רביבו (סיראז' נאסר, 64), ברק בדש (חנן פדידה, 75), אוהד קדוסי.

עירוני נתיבות: אשר אלחרר, דיא אבו עיידה, מאור פחימה, אייל עבד, אלירן זראי, ערן בן הרוש, עידו בוקובזה (איתי ישי, 88), רומן חאוסטוב, עאטף אבו בילאל, אורן פחימה (הראל כחלון, 85) ואיציק פרץ.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */