יום ראשון, 25.02.2018 שעה 15:26
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|Winner|רדיו|בריאות וכושר|גיימינג|TOP5 VOD

לרדת בכמה מידות: כך תפחיתו את צריכת הסוכר

אחרי שהבנו שהסוכר הוא אחד האויבים הגדולים ביותר של התזונה שלנו, הגיע הזמן להוריד בכמויות מבלי להישבר מנטלית. כך תעשו זאת בשישה צעדים פשוטים (4 תגובות)

05/02/2018 15:36 מאת שי לב
מפחיתים סוכר. רואים תוצאות
מפחיתים סוכר. רואים תוצאות

אין ספק כי השנים האחרונות מעידות על ירידה דרסטית בקרנו של הסוכר. אחרי שהסתתר מאחוריו צלו הגדול של השומן (שלא בצדק), כעת מרבית ההמלצות התזונתיות מדברות על הפחתת הסוכר הרבה לפני הפחתת צריכה של שומן זה או אחר.

הסיבות לכך הן ברורות: הסוכר נקשר בשמן של תופעות לא רצויות כמו סכרת, השמנה, תחושת רעב בלתי פוסקת, הזדקנות של העור, עייפות והרשימה עוד ארוכה (“הפסקתי לשתות קולה ורזיתי”, זה באמת קורה, תנסו).

סוכר. הגיע הזמן להפחית...

עוד באתר:

הדבר הוביל לכך שבארץ חלק ממוצרי המזון יסומנו במדבקות אדומות אם רמת הסוכר בהן תהיה גבוהה מהמותר (זה עוד יקרה, עוד קצת סבלנות), ובמקביל במספר מדינות בעולם מתחילים לדבר במונחים של קביעת מס סוכר בחוק, קרי העלאת המס על מוצרים מסוכרים (בדומה לסיגריות למשל).

חברות המזון והמשקאות לא נותרו אדישות למגמה השלילית בהקשר הסוכר והן החלו להשתמש בממתיקים מלאכותיים (על החסרונות שלהם נרחיב בכתבה אחרת) וכן בצמח הסטיביה. חלקן פשוט הורידו את כמות הסוכר עד לרמה שלא יפגע ברמה קיצונית בטעם אליו הורגלנו.

כעת נשאלת השאלה מה נעשה עד שהרגולציה וחברות המזון יעלימו אט אט את הסוכר מחיינו, כאשר עומדות בפנינו שלוש ברירות: להמשיך לצרוך סוכר (בעיה בריאותית), להיגמל מסוכר (בעיה מנטלית), או הברירה השלישית עליה אנו מפרטים בכתבה זו – שישה טריקים פשוטים שאולי יעזרו לכם להוריד את כמות הסוכר שאתם צורכים בלי שתסבלו יותר מדיי.

מספיק עם דגני הבוקר – רובם ממותקים ומלאי קלוריות. אפשר להחליף אותם בשיבולת שועל עם מעט פירות ואפילו להוסיף להם את אבקת החלבון שלכם.

שדרגו את הטוסט שלכם – במקום למרוח עליו ריבה נסו חמאת בוטנים. כך גם תפחיתו את רמות הסוכר וגם תרוויחו חלבון על הדרך.

טוסט עם חמאת בוטנים. במקום הריבה

שתו כמו שצריך – החליפו את השתיה הממותקת במים. יש לכם לא מעט טעם במזון, אין צורך להמתיק גם את השתיה.

אכלו ארוחות ביניים קטנות – כך תמנעו מעצמכם את ירידת הסוכר ולא תגיעו רעבים מדיי לארוחה הבאה.

אל תלכו שבי אחר המתכונים – מבקשים להוסיף כפיות סוכר? אולי זה מתוק לכם מדיי. נסו פחות או השתמשו בתחליפים כמו וניל.

בחרו בתבונה את הרטבים שלכם – במקום קטשופ מסוכר בחרו ברטבים חריפים. זה לא יהיה קל, אבל אתם מסוגלים!

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה! 

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 

... תגובות בטעינה ...
אסור לפספס
נגןחוסה ריצ'ארד וחברו נהנים ממשחקי כדורגל בכל מקום
איך אוהד עיוור צופה במשחק של ברצלונה?
נגןתאונת אקסטרים מפחידה של צנחן מגג של בניין
נשאר בחיים: קפץ מגג בניין והמצנח לא נפתח
נגןמתוך גביע הליברטדורס עד גיל 20
איך להפוך את דגל הקרן לכלי נשק מסוכן
נגןהכוכב של באיירן נהנה מהסוס שלו
צפיתם כבר בריקוד של תומאס מולר והסוס?