יום ראשון, 25.09.2016 שעה 15:17
ראשי|תוצאות LIVE|ONE VOD|הימורי ספורט|גליצ'ים|הימורי סוסים|Winner|רדיו|הרגעים הגדולים|בריאות וכושר|קורס תקשורת ספורט |משחק הניחושים

מנכ"ל MSN נדל"ן: החיבור למכבי ת"א היה טבעי

רן צדיקריו מלווה כבר שנתיים את האלופה כנותן החסות הרשמי של תא הכבוד: "מכבי ביצעה שינוי משמעותי בניהול המועדון עם הכוונה לסטנדרטים אירופאיים" (1 תגובות)

13/12/2015 09:56 מאת מערכת ONE
צדיקריו ויוקאנוביץ´. חיבור טבעי
צדיקריו ויוקאנוביץ´. חיבור טבעי

מאז כניסתו של ג'ורדי קרויף לכדורגל הישראלי, שולטת מכבי ת"א בליגה ומתבלטת כ"ליגה אחרת". עם זאת, את הקפיצה הרצינית הגדולה של הקבוצה, בוודאי מבחינה כלכלית, נוטים לייחס – וכנראה בצדק – להעפלה לצ'מפיונס ליג.

גם אם התוצאות על המגרש אינן בדיוק מה שציפו במכבי, התוצאות הכלכליות מציבות את הקבוצה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי מקפידים לחשוב "מחוץ לקופסא", בתחומי המגרש – אבל גם ביציעים. אחד המפרסמים הייחודיים של מכבי היא חברת MSN נדל"ן, בראשות רן צדיקריו, שלא הסתפקה בשילוט במגרש או פרסום על חזית/גב החולצה או על שול המכנסיים, ומזה שנתיים היא נותנת החסות הרשמית של תא הכבוד ("הפלטינום") במשחקי מכבי ת"א.

עוד באתר:

רן, מי אתה בעצם?
"אני בן 35, נשוי ואב לשתיים. אני יליד ערד ונותרתי ערדניק בנשמה; שם גדלתי, שם צמחתי ושם התחלתי את פעילותי העסקית. אחרי לא מעט שנים בהן עסקתי בפעילות ציבורית ובניהול עסקים במגוון תחומים, נמשכתי לענפי הנדל"ן, הבניה והמלונאות, ובשנים האחרונות אני מוביל את MSN נדל"ן יחד עם גיל מולכו. אנו מתמקדים בתחום קבוצות הרכישה אך מחזיקים גם בניסיון רב באיתור נכסים ועסקאות נדל"ן, תמחור פרויקטים ושיווק נכסי נדל"ן. מבחינה אישית, אני מאמין שמנהלים ואנשי עסקים בישראל צריכים לגלות אחריות חברתית ולתת בחזרה לקהילות בהן הם פועלים; אנחנו, למשל, מקפידים לתרום מדי שנה לטובת משפחות נזקקות בערד. מבחינה מקצועית, בניגוד למרבית יזמי הנדל"ן בארץ – אני משוכנע שההצלחה נמצאת לא רק במרכז, אלא גם בפריפריה".

למה דווקא מכבי?
"מזה שנתיים אנו תומכים בקבוצת הכדורגל של מכבי ת"א באמצעות מתן חסות לתא הכבוד. החיבור למותג מנצח כמו מכבי תל אביב היה טבעי. כחברה, הבחירה במכבי נבעה בין היתר מהעובדה שבשנים האחרונות מכבי ביצעה שינוי משמעותי בניהול המועדון מתוך מטרה וכוונה להיות מועדון מקצועי בקנה מידה אירופאי. הצהרת הכוונות הזו, כולל היישום בפועל (עיבוי הצוות המקצועי ובחירה באנשי מקצוע מובילים ובכירים שרובם זרים שמגיעים ממועדונים בכירים באירופה), גרמה לנו להצטרף מתוך ידיעה שמדובר במותג מקצועי שעושה שינוי מקצועי ומדבר בשפה של מועדונים בכירים. ברמה האישית, מבחינתי הבחירה במכבי הייתה מובנת מאליה, בעיקר על רקע חזון וערכים משותפים לחברה ולקבוצה - הישגיות, מצוינות, יושר ומשפחתיות. כשמוסיפים לזה את העובדה שהתחנכתי ושיחקתי בקבוצת הנוער של המועדון, ספגתי בו יסודות וערכים אותם לקחתי איתי להמשך החיים, ולאור העובדה שאני אוהד הקבוצה מגיל צעיר ועדיין קופץ בכל גול, באמת שלא הייתה התלבטות".

קרה לכם שהחסות הזו פגעה בעסקים? אוהדי קבוצות אחרות לא הסכימו לקנות אצלכם או לעבוד איתכם בגלל הקישור למכבי?
לשמחתי, עד היום זה לא קרה. להיפך; מרבית הלקוחות כבר מזהים אותנו עם מכבי, זיהוי שמסייע להיכרות עם החברה וליצירת תדמית של חברה חזקה השייכת למותג מנצח. אני מקווה ומאמין שלא נגיע למצב בו אוהד קבוצה אחרת יוותר על דירת החלומות שלו או על השקעה משתלמת בגלל הקישור למכבי. ככלל, אין ספק שהפעילות הועילה לנו; קשה להעריך מספרית כמה לקוחות הגיעו רק בעקבותיה, אך ללא ספק הפעילות עם מכבי תרמה לתדמית ולעתים גם חיזקה את הקשר עם חלק מלקוחות החברה".

בניגוד לפרסום על החולצה או המכנס, חסות לתא כבוד זה עניין די נדיר, לא?
"בארץ – כן, בחו"ל לגמרי לא. כידוע, ההכנסה מחסויות מהווה מרכיב חשוב מאוד בתקציב השנתי של קבוצות הכדורגל. זה נהוג כמובן גם ביתר ענפי הספורט בישראל, אבל אין ספק שכדורגל, בהיותו הענף הפופולארי ביותר, הוא זה שהיקף החסויות בו הן המשמעותיות ביותר. מכבי מתנהלת נכון שיווקית ועושה את הכל בכדי למקסם את הכנסותיה מפרסום, וזו אחת הדרכים. אני שמח שהמטרות של מכבי ושלנו הצטלבו לכדי שיתוף הפעולה הקיים כיום. החסות גרמה להיווצרות חברויות וחיבורים המובילים שיובילו לעסקים משותפים בעתיד, וכמובן הפכה את החברה למוכרת יותר בקרב אוהדי הכדורגל".

העלייה של מכבי לצ'מפיונס הגדילה משמעותית את כוח המשיכה של הקבוצה ואת האטרקטיביות שלה בעיני מפרסמים. כעת, כל פעילות שיווקית שווה הרבה יותר, ונצפית ע"י הרבה יותר אנשים, בארץ ובחו"ל. האם לדעתך מכבי ממקסמת את הפוטנציאל הפרסומי שלה?
"בהחלט. לאחרונה הוחלט על שדרוג משמעותי במסגרתו שונו כל החבילות המוצעות לספונסרים, שדרוג שכמובן בא לידי ביטוי במחיר".

המבצעים החמים בתיירות
RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 

... תגובות בטעינה ...