יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:24

שחקני הפועל ב"ש חוגגים. חזרו לנצח (קובי אליהו)

גם 0:2 על הפועל פ"ת לא הספיק לאוהדי ב"ש

מליקסון (12) ונאסר בתוספת הזמן הביאו ניצחון לבירת הנגב לאחר שני משחקים, אך האוהדים קראו לעזורי להתפטר: "אני מודה להם". אלימלך: "אני מאוכזב"

יום שבת, 05/12/2009, 19:00אצטדיון וסרמיל - 2,500 צופיםליגת העל - מחזור 12
הפועל פ"ת
החמצת פנדל גיא צרפתי (54)
כרטיס אדום איאד ח'וטבא (69)
הסתיים
2 0
שופט: אשר כהן (ציון: 10)
שער מאור מליקסון (12)
שער סראג' נסאר (92)
הפועל ב"ש
ליגת העל 09-10
 פלייאוף עליון 
4926-8735הפועל ת"א1
4916-7235מכבי חיפה2
3435-5235מכבי ת"א3
3134-4335בני יהודה4
2644-5035בית"ר ירושלים5
2245-3635מ.ס אשדוד6
 פלייאוף תחתון 
2731-3133בני סכנין1
2447-4433מכבי פ"ת2
2355-4933הפועל ב"ש3
2147-4433מכבי נתניה4
  
2350-4435הפועל חיפה1
2352-3835הפועל עכו2
2348-2835הפועל פ"ת3
2249-3435הפועל ר"ג4
1858-3335הפועל רעננה5
1681-3335מכבי אחי נצרת6
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 0 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 1
  • הפועל עכו
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 0
  • בני יהודה
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 2
  • הפועל פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 3
  • הפועל רעננה
  • מכבי נתניה
  • 0 - 1
  • מכבי ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 2
  • מכבי אחי נצרת
  • הפועל ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
הרכבים וציונים
 
 

הפועל ב"ש השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון אחרי 2 משחקים, שבהם הפסידה בבית למכבי ת"א וסיימה בתיקו בסכנין, לאחר שגברה באצטדיון וסרמיל 0:2 על הפועל פ"ת, במחזור ה-12 של ליגת העל.

כבר מן הדקה הראשונה החניכים של גיא עזורי הראו שליטה במגרש, שבאה לידי ביטוי בשער של מאור מליקסון בדקה ה-12 מבישול של ליאור אסולין.

9 דקות מפתיחת המחצית השניה הקבוצה של שביט אלימלך יכולה היתה להשוות לאחר שזכתה בפנדל בעקבות עבירה של קידר על באשירו, אך טברטקו קאלה הדף את הבעיטה של גיא צרפתי.

בדקה ה-69 איאד חוטבא ראה את הכרטיס אדום שהיקשה על האורחים להשיג את השיוויון. בתוספת הזמן נאסר בן ה-19 כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל והשני לקבוצה מבירת הנגב במשחק שחתם את התוצאה.

ניצחון להפועל ב"ש על הפועל פ"ת

הניצחון כנראה לא סיפק את אוהדי הפועל ב"ש, כשלמרות 3 הנקודות שהשיגה הקבוצה, החליטו לקרוא למאמן, גיא עזורי, להתפטר.

מן העבר השני, הפועל פ"ת סוגרת כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, והיא עלולה לרדת למקום האחרון מהמקום ה-15 אם נצרת תנצח באשדוד, כשהיא עם 10 נקודות בלבד.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (קובי אליהו)
אוהדי הפועל ב"ש. קראו למאמן, גיא עזורי, להתפטר למרות הניצחון (קובי אליהו)

עזורי מגיב לקהל שקרא לו להתפטר: אני מודה לו שתמך בקבוצה
המאמן המנצח, גיא עזורי, אמר בסיום: “אני מאושר שלקחנו שלוש נקודות, זאת היתה המטרה". המאמן התייחס בציניות לקריאות "תתפטר" שספג מצד האוהדים של קבוצתו: "אני מודה לקהל שהגיע ותמך בקבוצה".

עזורי הוסיף: "הפועל ב"ש ניצחה היום במשחק מאוד חשוב ומשמעותי עבורה. מה שחשוב לי זה שהשחקנים שלי יבואו רגועים לכל משחק". על שיטת המשחק של קבוצתו אמר: “הפועל ב"ש לא טובה ב-4-4-2 בגלל אופי השחקנים של הקבוצה. מאור מליקסון ורביבו לא יכולים לרוץ אחרי מגנים כל המשחק. גם אני רוצה לשחק בשיטה הזאת, אבל אני לא יכול".

גיא עזורי (קובי אליהו)
עזורי. "ניצחנו במשחק מאוד חשוב ומשמעותי עבורנו" (קובי אליהו)

המאמן שמנגד, שביט אלימלך, ציין: “אני מאוכזב מהתוצאה, במיוחד מההזדמנות האחרונה של באשירו. נכנסתי לחדר ההלבשה וחוץ מחיבוק חם לא היה לי מה להגיד לשחקנים. הגענו להרבה מצבים, אבל זה חלק מהמשחק".

"אין לי טענות לאף אחד וחוץ מברבע השעה הראשונה שב"ש שלטה, שיחקנו טוב מאוד במשחק חוץ מאוד קשה. כשמחמיצים פנדל ועדיין לוחצים על הדוושה כדי להשוות, בשבילי זאת גאווה גדולה. הבחורים שלי עשו הכל", הוסיף אלימלך שעדיין מחפש ניצחון כמאמן הפועל פ"ת.

שביט אלימלך (קובי אליהו)
אלימלך. "אני מאוכזב, הבחורים שלי עשו הכל" (קובי אליהו)

מחצית ראשונה
השופט, אשר כהן, הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-2,500 צופים באצטדיון וסרמיל. כבר בדקה הראשונה הזדמנות מצויינת לב"ש כשמסירה של מאור מליקסון מצאה את אוהד קדוסי שבעט היטב מחוץ לרחבה, אך השוער חתוכה הצליח להדוף קרן.

ההזדמנות הראשונה של האורחים הגיעה בדקה השביעית. באשירו פרץ מצד ימין, עבר את המגן הרוש והרים כדור למרכז הרחבה, אך סלמי בעט גבוה מעל לשער. בדקה העשירית קרן מצד ימין של דוד רביבו הגיעה לראש של נדב קידר שנגח מצויין, אך גיא צרפתי הרחיק מקו השער.

נדב קידר לא מאמין (קובי אליהו)
נדב קידר לא מאמין לאחר שהחמיץ (קובי אליהו)

דקה 12 - 0:1 להפועל ב"ש: מסירה מצד שמאל בין שניים של ליאור אסולין למאור מליקסון השאירה את הקשר לבד מול השוער חתוכה, וזה בעט לו לפינה השמאלית ופנימה.

בדקה ה-14 שמעון הרוש פרץ מאגף שמאל, הגביה למרכז הרחבה, שחקני הפועל פ"ת לא הצליחו להשתלט על הכדור וליאור אסולין בעט חלש כדור שנהדף על ידי ההגנה לקרן.

מליקסון בועט, חתוכה מזנק. ב&qout;ש ביתרון (קובי אליהו)
מליקסון בועט, חתוכה מזנק. ב"ש ביתרון (קובי אליהו)

בדקה ה-19 חוטבא הרים את הכדור מצד ימין לרחבה. הכדור, שכבר עבר את קאלה, הגיע לסלמי שנגח מחמישה מטרים אל שער ריק החוצה. חמש דקות אחר-כך סלמי ראה את הכרטיס הצהוב לאחר שנכנס במליקסון. בדקה ה-29 אלימלך נאלץ להוציא את סלמי שנפצע, ובמקומו נכנס עידן סרור.

בדקה ה-30 מליקסון התנהל עם הכדור בצד שמאל, מסר למרכז הרחבה, קדוסי פתח רגליים והכדור הגיע לרביבו שבעט חלש וחתוכה לקח בקלות. דקה אחר-כך בעיטה חופשית מ-25 מטרים לב"ש. גיא צרפתי בעט חזק למרכז השער, אבל קאלה הדף בקושי רב לקרן.

ליאור אסולין נאבק עם מתיאס (קובי אליהו)
ליאור אסולין נאבק עם מתיאס בווסרמיל (קובי אליהו)

גיא צרפתי מצא בדקה ה-33 את עידן סרור בתוך הרחבה, אך זה בעט חזק החוצה. בדקה ה-40 ב"ש טענה לנגיעת יד בתוך הרחבה של האורחת כשהכדור ספק נגע בידו של חנון, אבל השופט, אשר כהן, הורה להמשיך. בדקה ה-42 חוטבא ראה את הכרטיס הצהוב לאחר חסימה בלתי חוקית שביצע על מליקסון. המחצית הראשונה הסתיימה כשהמארחים ביתרון 0:1.

מחצית שניה
גיא עזורי ערך חילוף בהרכב ב"ש עם פתיחת המחצית השניה, כאשר הוציא את אוהד קדוסי והכניס במקומו את סראג' נאסר. בדקה ה-48 בעיטה מ-25 מטרים של יוסי אופיר שבעט חזק ושטוח, אבל השוער חתוכה היה מוכן והדף לקרן.

גיא צרפתי בועט את הפנדל (קובי אליהו)
גיא צרפתי בועט את הפנדל (קובי אליהו)

בדקה ה-54 פנדל לפ"ת. פריצה מצד ימין של באשירו ובעקבותיה נדב קידר הכשיל אותו וראה את הכרטיס הצהוב. גיא צרפתי בעט, אך קאלה הדף לקרן.

בדקה ה-59  גיא צרפתי קיבל כדור מחוץ לרחבה, אבל בעט החוצה. 2 דקות אחר-כך ליאור אסולין קיבל כדור 30 מטר מהשער ובעט חזק כדור שהשאיר את חתוכה בהלם, אבל פגע בקורה ויצא החוצה. בדקה ה-64 אסולין הוכשל 25 מטרים אלכסונית מצד ימין, ואת הבעיטה החופשית בעט רביבו. הכדור נהדף בקושי על ידי חתוכה לקרן.

קאלה לאחר שהדף את הפנדל (קובי אליהו)
קאלה לאחר שהדף את הפנדל (קובי אליהו)

בדקה ה-69 איאד חוטבא ראה את הכרטיס הצהוב השני ואדום לאחר עבירה נוספת שלו על מאור מליקסון. 2 דקות לאחר מכן אלימלך ביצע את החילוף השני שלו - יצא ארמון בן נעים ונכנס אלמוג בוזגלו.

מוריירה ראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-75. 3 דקות לאחר מכן פדידה החליף את אסולין. החילוף השלישי בפ"ת התבצע בדקה ה-82 כאשר אסי בוזגלו נכנס במקום דג'אני. 4 דקות אחר-כך חילוף אחרון גם בב"ש כשאדלי החליף את הרוש.

מאבק אווירי ברחבה של ב&qout;ש (קובי אליהו)
מאבק אווירי ברחבה של ב"ש (קובי אליהו)

דקה 92 - 0:2 להפועל ב"ש: יוסי אופיר מסר כדור עומק לנאסר שמול האין הגנה של הפועל פ"ת הקפיץ מעל חתוכה ופנימה. שער ראשון לשחקן בן ה-19 בליגת העל שחתם את תוצאת המשחק.

למרות הניצחון, אוהדי ב"ש קראו בסיום המשחק למאמן, גיא עזורי, להתפטר.

נאסר חוגג את שער הבכורה שלו בליגת העל (קובי אליהו)
נאסר חוגג את שער הבכורה שלו בליגת העל (קובי אליהו)

הפועל ב"ש: טברטקו קאלה, מרקוס גלארסה, דנילו מוריירה, נדב קידר, שמעון הרוש (86, ראיין אדלי), אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו, אוהד קדוסי (46, סראג' נאסר), ליאור אסולין (78, חנן פדידה).

הפועל פ"ת: צליל חתוכה, איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, אודי חנון, ג'ורג' גברו, קובי דג'אני (82, אסי בוזגלו), ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ארמון בן נעים (71, אלמוג בוזגלו), אוסמן באשירו, אלנתן סלמי (29, עידן סרור).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה