יום חמישי, 25.04.2024 שעה 07:59
ליגה ספרדית 23-24
8122-7032ריאל מדריד1
7037-6432ברצלונה2
6840-6732ג'ירונה3
6138-5932אתלטיקו מדריד4
5830-5232אתלטיק בילבאו5
5134-4632ריאל סוסיאדד6
4838-4032בטיס7
4734-3532ולנסיה8
4255-5132ויאריאל9
4044-3832חטאפה10
3946-3732אוססונה11
3745-4132סביליה12
3739-3032לאס פלמאס13
3538-2832אלאבס14
3439-2732ראיו וייקאנו15
3138-2632מיורקה16
3147-3732סלטה ויגו17
2545-2232קאדיס18
1861-3332גרנאדה19
1464-3132אלמריה20
לוח משחקים
  • ריאל סוסיאדד
  • שישי, 26/04, 22:00
  • ריאל מדריד
  • לאס פלמאס
  • שבת, 27/04, 15:00
  • ג'ירונה
  • אלמריה
  • שבת, 27/04, 17:15
  • חטאפה
  • אלאבס
  • שבת, 27/04, 19:30
  • סלטה ויגו
  • אתלטיקו מדריד
  • שבת, 27/04, 22:00
  • אתלטיק בילבאו
  • קאדיס
  • ראשון, 28/04, 15:00
  • מיורקה
  • גרנאדה
  • ראשון, 28/04, 17:15
  • אוססונה
  • ויאריאל
  • ראשון, 28/04, 19:30
  • ראיו וייקאנו
  • בטיס
  • ראשון, 28/04, 22:00
  • סביליה
  • ברצלונה
  • שני, 29/04, 22:00
  • ולנסיה

בארסה, ריאל ועוד 18: הליגה הספרדית נפתחת

ה"לה ליגה" יוצאת לדרך בצל התחמשות הבלאנקוס ומות חארקה. האם רונאלדו וקאקה יחזירו את האליפות או שזלאטן ומסי ישמרו עליה? התשובה בפנים

|
וייה, רונאלדו וזלאטן. מי יהיה מלך השערים? (רויטרס)
וייה, רונאלדו וזלאטן. מי יהיה מלך השערים? (רויטרס)

עם כל הכבוד לפרמייר-ליג, לבונדסליגה ולסרייה A, ההצגה הכי טובה באירופה היא הליגה הספרדית שחוזרת ובגדול עם הכוכבים הכי גדולים שהכדורגל העולמי יכול להציע, שני מועדוני פאר שהשנאה ביניהם תהומית ועוד 18 קבוצות שישמשו בעיקר תפאורה.

כן, די ברור שגם בחודש מאי, האליפות תנחת במדריד או בברצלונה – כפי שקרה ב-5 העונות האחרונות, והג'וק של פלורנטיני פרז לנסות ולשקם את פרויקט הגלאקטיקוס שקרס בפעם הראשונה, רק הוסיף עוד קצת אש למדורה.

רק אשתקד היינו עדים לסופר-קלאסיקו הכי גדול אי פעם (2:6 לבארסה למי ששכח), אבל אל תתפלאו אם ב-29 בנובמבר או ב-11 באפריל (עוד לא רשמתם?!), כשריאל והקטאלונים ייפגשו שוב, ספרי ההיסטוריה ישוכתבו מחדש. כי כשכריסטיאנו רונאלדו, קאקה, בנזמה, ראול, צ'אבי, אינייסטה, איברהימוביץ', הנרי ומסי דורכים על מגרש אחד, אתה אף פעם לא יכול לדעת איך זה ייגמר.

אז אם עוד לא קיבלתם תיאבון, רק נזכיר שב-9 החודשים הקרובים ילהטטו בסנטיאגו ברנבאו, בקאמפ-נואו, במסטאייה, ברמון סאנצ'ז פיחואן, במדריגל ובשאר מגרשי ספרד גם שמות כמו סרחיו אגוארו, דייגו פורלאן, דוד סילבה, דוד וייה, חואן מאטה, ג'וזפה רוסי, לואיס פביאנו, פרדי קאנוטה וגם בן סהר. רגע לפני שריקת הפתיחה של הליגה לעונת 2009/10, החלטנו לעשות קצת סדר.

מקום 1: ברצלונה
שחקנים בולטים שבאו: זלאטן איברהימוביץ', מקסוול (אינטר), הנריקה (באייר לברקוזן), קייריסון (פלמייראס), דימיטרו צ'יגרינסקי (שחטיור דונייצק).

שחקנים בולטים שעזבו:
סמואל אטו (אינטר), אלכסנדר חלב (שטוטגרט), מרטין קאסרס (יובנטוס), סילביניו (סיים חוזה, חתם השבוע במנצ'סטר סיטי), קייריסון (בנפיקה).

איברהימוביץ´ (רויטרס)
מספר 9. איברהימוביץ´ מציג את החולצה החדשה (רויטרס)

הקבוצה של רונאלדיניו, מסי, אטו, דקו, צ'אבי ואינייסטה היתה אדירה אבל אין ויכוח שהעונה שעברה היתה הגדולה ביותר בתולדות ברצלונה. אינספור שיאים שברו ליאו מסי וחבריו, אבל גם הטרבל ההיסטורי לא מנע מפפ גוארדיולה להיפטר מאטו, שכבש 130 שערים ב-200 משחקים (!) בבירת קטאלוניה.

הסיבה הרשמית היא חוסר הסכמה בין הקמרוני למועדון בנוגע להארכת החוזה שאמור היה לפוג בקיץ הבא, אבל ביציעי קאמפ-נואו יספרו לכם שהמאמן מאס בהתנהגותו של מלך האריות. במקום אטו הגיע איברהימוביץ' שישתף פעולה עם מסי והנרי בשלישיית ההתקפה ויצטרך להצדיק את 50 מיליון היורו (פלוס הקמרוני עצמו) ששולמו עבורו. ממש לפני תחילת הליגה, גוארדיולה לחץ על רכש אחרון ומי שהוביל את בארסה לטרבל גם קיבל את מבוקשו: דימיטרו צ'יגרינסקי, הבלם האוקראיני הבינלאומי של שחטיור דונייצק, יצטרף לאלופת אירופה.

צ´יגרינסקי והנרי. ישתפו פעולה בעונה הקרובה (רויטרס)
צ´יגרינסקי והנרי. ישתפו פעולה בעונה הקרובה (רויטרס)

בגיזרת העוזבים, בברצלונה לא ממש יתגעגעו לחלב למרות שהבלארוסי, שלא בעט פעם אחת במשך כל העונה שעברה למסגרת שער היריב (!), הספיק להבקיע שער מרהיב במדי שטוטגרט מול טימישוארה במוקדמות ליגת האלופות. מרטין קאסרס והכישרון הצעיר, קייריסון, הושאלו ליובנטוס ולבנפיקה בהתאמה כדי לצבור דקות ובמקומו של סילביניו הגיע מגן שמאלי ברזילאי אחר – מקסוול.

תחזית: "אם זה לא שבור, אל תתקן את זה", בטח אומרים לעצמם המבקרים אבל לא נראה שבארסה "תיפול" עם הבאתו של איברהימוביץ' במקום אטו, למרות שהשבדי יתקשה לכבוש בכמויות שאליהן הגיע הקמרוני. הצירוף של זלאטן יהפוך את התקפת הבלאוגראנה להרבה יותר מגוונת וזה יספיק לאליפות נוספת. ולא שכחנו גם את גיא אסולין, שנותר בבארסה אתלטיק אבל יקבל את ההזדמנויות שלו בקבוצה הבוגרת ועם קצת מזל, גם ישיג את שער הבכורה.

מסי ואינייסטה עם גביע האליפות. תרשמו, התמונה הזו תחזור גם בסוף העונה (רויטרס)
מסי ואינייסטה עם גביע האליפות. התמונה הזו תחזור גם בסוף העונה (רויטרס)

מקום 2: ריאל מדריד
שחקנים בולטים שבאו: כריסטיאנו רונאלדו (מנצ'סטר יונייטד), קאקה (מילאן), קארים בנזמה (ליון), צ'אבי אלונסו, אלבארו ארבלואה (ליברפול), ראול אלביול (ולנסיה), אזקיאל גאראיי (רסינג סנטאנדר), אסטבן גראנרו (חטאפה), אלבארו נגרדו (אלמריה).

שחקנים בולטים שעזבו: פאביו קנאברו (יובנטוס), קלאס יאן הונטלאר (מילאן), גבריאל היינצה (מארסיי), חאבייר סביולה, חאבי גארסיה (בנפיקה), מיצ'ל סלגאדו (בלקבורן), ז'וליאן פובר (ווסטהאם), דני פארחו (חטאפה), אלבארו נגרדו (סביליה).

רונאלדו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו. במרכז פרויקט הגלאקטיקוס המחודש (רויטרס)

251 מיליון יורו בקיץ אחד – זה הסכום שהוציא פלורנטיני פרז (מכיסם של הסוסיוס, חברי המועדון), שחזר לקדנציה נוספת כנשיא בסנטיאגו ברנבאו רק כדי לנסות ולהקים מחדש את פרויקט הגלאקטיקוס. למרות שרונאלדו, קאקה ובנזמה מרכזים (באופן טבעי) את מירב תשומת הלב כתוצאה מהיותם שחקני התקפה מהרמה הגבוהה ביותר, פרז למד את הלקח מה"זידאנס והפאבונס", הפרויקט המקורי.

הנשיא שמכר ב-2003 את הקשר האחורי הטוב בעולם, קלוד מקללה, לצ'לסי וכשל בהחתמת פטריק ויירה כמחליפו בשל סירובו לשלם משכורות גבוהות לשחקנים הגנתיים, שינה פאזה. 3 מ-6 שחקני הרכש (השאר חזרו מהשאלות) הגלאקטיים של פרז הקיץ הם דפנסיביים: אלונסו, ארבלואה ואלביול. בנוסף להתקפה המרשימה, פתאום גם בחוליה האחורית יש לריאל עומק (פפה, גאראיי, מצלדר ואלביול במרכז ההגנה, גאגו, אלונסו, ממאדו ולסאנה דיארה בקישור).

קאקה ופרז (רויטרס)
קאקה ופלורנטינו פרז. הברזילאי יעשה את ההבדל? (רויטרס)

השאלה הגדולה היא איך מנואל פלגריני, האיש על הקווים, ינצח על המקהלה. העונה זו תהיה הפעם הראשונה שהוא יצטרך להתמודד עם סופרסטארים וכאלה לא חסר במדריד, אבל בינתיים נראה שפרז סומך על הצ'יליאני שלא הסתדר עם חואן רומן ריקלמה בוויאריאל. הרי במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לפטר אותו, גם אם יזכה באליפות.

תחזית: ראול עדיין פה, רונאלדו יכבוש את 35 השערים שלו, בנזמה יסתפק ב-20 וקאקה, כרגיל, יעשה את ההבדל ויהפוך את קבוצת הכוכבים לקבוצה מצוינת. אבל עדיין יש הבדל בין מועדון עם סגל כמעט חדש לגמרי לבין המכונה הדורסנית מברצלונה, שלא התפרעה ברכש אבל תמשיך להריץ את הקבוצה שזכתה באליפות אירופה. זה יספיק רק כדי לראות את הגב של מסי וחבריו פעם נוספת.

כריסטיאנו, בנזמה וקאקה (רויטרס)
הטריו החדש בפעולה. איך פלגריני יסתדר עם הכוכבים? (רויטרס)

מקום 3: אתלטיקו מדריד
שחקנים בולטים שבאו: קלבר סנטאנה, חוראדו (מיורקה), סרחיו אסנחו (ויאדוליד), חואניטו (בטיס), רוברטו חימנז (רקראטיבו), חוסה אנטוניו רייס (בנפיקה).

שחקנים בולטים שעזבו: אבר באנגה (ולנסיה), גיורקאס סייטארידיס (סיים חוזה), ליאו פרנקו (גלאטסראיי), גרגורי קופה (פ.ס.ז'), לואיס גארסיה (רסינג סנטאנדר).

אסנחו בפעולה גאלאס (רויטרס)
סרחיו אסנחו בפעולה מול ארסנל. יש שוער בשער (רויטרס)

העונה שעברה היתה אמורה להיות של אתלטיקו, היו כאלה שדיברו בוויסנטה קלדרון אפילו על אליפות, אבל אז הגיע המבחן הגדול הראשון והשחקנים של חאבייר אגירה חזרו מקאמפ-נואו עם 6:1 משפיל. בינתיים שוער העבר, אבל רסינו, החליף את המקסיקני על הקווים ואת המהפיכה הגדולה ביותר הקיץ ביצעו הקולצ'ונרוס דווקא בין הקורות עם הבאת מרטינז ואסנחו, שוער הנבחרת הצעירה, במקום קופה ופרנקו.

בעוד ההצטרפות של חוראדו למקסי רודריגז ולראול גארסיה תחזק את הקישור, סרחיו אגוארו הוא עדיין הכוכב הגדול והשותפות שלו עם דייגו פורלאן תמשיך להעמיד קצב כיבושים שלא יבייש את ריאל וברצלונה (בהנחה שהקטאלונים לא יכבשו שוב יותר מ-100 שערי ליגה).

סרחיו אגוארו. (רויטרס)
סרחיו אגוארו. חלוץ ענק, אבל מה עם ההגנה, רסינו? (רויטרס)

תחזית: גם אם יש לך את חוליית ההתקפה הכי טובה בעולם, כשמרכז ההגנה שלך מורכב מתומאש אויפאלושי וג'וני הייטינחה האיטיים, אתה לא תגיע רחוק.

מקום 4: ולנסיה

שחקנים בולטים שבאו: אבר באנגה (אתלטיקו מדריד), ניקולה זיגיץ' (רסינג סנטאנדר), קרלוס מויה (מיורקה), ג'רמי מתיו (טולוז).

שחקנים בולטים שעזבו: ראול אלביול (ריאל מדריד), אמיליאנו מורטי (גנואה), רנאן (חרז), קורו טורס (חימנסטיק), פרננדו מוריינטס (מארסיי), הוגו ויאנה (בראגה), אגו (קורינתיאנס), מיגל אנחל אנגולו (שוחרר).

דויד וייה (רויטרס)
דויד וייה. אחרי הבלאגן בפגרה, בסוף הוא נשאר בוולנסיה (רויטרס)

פשוט רחמים על דוד וייה. לאורך כל הפגרה הוא היה "מת" לעבור לברצלונה, אפילו הסכים להוריד בשכרו כדי ללבוש את מדי הבלאוגראנה אבל מנואל יורנטה, בחור חמדן וגם נשיא ולנסיה, לא הסכים לשחררו.

בגלל החובות הכבדים שבהם נמצאים העטלפים, הם בקושי התחזקו (רוב השחקנים שבאו – חזרו מהשאלות) ובעיקר נחלשו בחוליית ההגנה עם עזיבת בלם נבחרת ספרד, אלביול. ועדיין, קבוצה שבסגל שלה יש מכונת שערים כמו וייה וכל-כך הרבה קשרים טובים (דוד סילבה, חואן מאטה, פאבלו הרננדז, ויסנטה וחואקין) יכולה להפתיע כל יריבה.

מאטה (רויטרס)
חואן מאטה. הקישור של ולנסיה מפוצץ בכישרון (רויטרס)

תחזית: המהירות והכישרון במשחק ההתקפה של ולנסיה יספיק לה כדי לגמור את העונה עם כרטיס למוקדמות ליגת האלופות, אבל ספק אם וייה, שאמר שהוא רוצה להישאר במסטאייה עד תום חוזהו (ב-2014), יקיים את הבטחתו.

מקום 5: סביליה
שחקנים בולטים שבאו: אלבארו נגרדו (ריאל מדריד), דידייה זוקורה (טוטנהאם), אלחנדרו אלפארו (טנריפה), דודה, לולו (מלאגה).

שחקנים בולטים שעזבו: אנצו מארסקה (אולימפיאקוס), אקיבאלדו מוסקרה (אמריקה דה מקסיקו), חוסה אנחל קרספו (רסינג סנטאנדר), מורגן דה-סנקטיס (נאפולי), חאבי נבארו (פרש).

לואיס פביאנו. ימשיך לחורר רשתות בסביליה (רויטרס)
לואיס פביאנו. ימשיך לחורר רשתות בסביליה (רויטרס)

לואיס פביאנו עשה קולות של עזיבה בפגרה, מילאן התעניינה בו אבל המהלך לא יצא לפועל וחלוץ נבחרת ברזיל נותר באנדלוסיה. הוא ופרדי קאנוטה ימשיכו להיות החלוצים המובילים וההגעה של נגרדו, שכבש 19 שערי ליגה אשתקד באלמריה, רק תוסיף מחץ. הצטרפותם של זוקורה ודודה תחזק משמעותית את הקישור של מאנולו חימנז, שמקווה לקבל עונה טובה מהכישרון הארגנטיני, לאוטארו אקוסטה.

תחזית: אל תופתעו אם נגרדו יעניש את ריאל על הוויתור עליו במהלך הפגרה ורוב הסיכויים שהחלוץ הספרדי יתפוס את מקומו של קאנוטה לצידו של פביאנו בחוד ככל שהעונה תתקדם. ולמרות שחימנז כנראה יקבל בסביבות 45 שערים מ-3 החלוצים שלו, קשה לראות את סביליה באמת מדגדגת את ריאל או בארסה.

אלבארו נגרדו. ינקום בריאל? (רויטרס)
אלבארו נגרדו. ינקום בריאל? (רויטרס)

מקום 6: ויאריאל
שחקנים בולטים שבאו: נילמאר (אינטרנסיונל), דמיאן אסקודרו (ויאדוליד), איבן מרקאנו, ג'ונתן פריירה (רסינג סנטאנדר).

שחקנים בולטים שעזבו: מתיאס פרננדז (ספורטינג ליסבון), ניהאט (בשיקטאש), ג'וזי אלטידור (האל סיטי), פסקאל סיגאן (קארטגנה, ליגה שניה), גיז'רמו פרנקו, סבסטיאן ויירה (סיימו חוזה).

נילמאר עם רוביניו בנבחרת ברזיל. גם העונה הוא ילבש צהוב (רויטרס)
נילמאר עם רוביניו בנבחרת ברזיל. גם העונה הוא ילבש צהוב (רויטרס)

ארנסטו ואלוורדה שהוביל את אולימפיאקוס לאליפות מספר 12 ב-13 השנים האחרונות ביוון, נבעט מפיראוס והחליף את פלגריני. למרות השינוי בעמדת המאמן, ויאריאל תמשיך להציג את הכדורגל ההתקפי הכל-כך אופייני לה עם רוברט פירס, סאנטי קאסורלה, מרכוס סנה ואריאל איבגאסה בקישור וג'וזפה רוסי ונילמאר, שהגיע כדי להחליף את ניהאט, בחוד.

תחזית: לצוללת הצהובה יש את אחת מחוליות הקישור היצירתיות בליגה הספרדית, אבל כדי להצליח באמת ואלוורדה חייב שסנה - הקפטן, הלב והמנוע של הקבוצה – לא יסבול מפציעות ושג'וזפה רוסי יהפוך לאחד החלוצים הטובים בעולם. אם זה יקרה, ויאריאל תוכל להשתחל לליגת האלופות. אם לא? את הפריצה הגדולה האיטלקי יעשה כבר בקבוצה אחרת.

מתיאס פרננדז (מימין). עזב את ויאריאל לספורטינג ליסבון (רויטרס)
מתיאס פרננדז (מימין). עזב את ויאריאל לספורטינג ליסבון (רויטרס)

מקום 7: אספניול
שחקנים בולטים שבאו: שונסוקה נקאמורה (סלטיק), בן סהר (צ'לסי), ז'ואן ורדו (דפורטיבו לה-קורוניה), איבן פיוד (ניואלס אולד בויס), פאקונדו רונקאילה (בוקה ג'וניורס), חואן פורלין (בוקה ג'וניורס).

שחקנים בולטים שעזבו: רופטה (הרקולס), ננה (מונאקו), סיטו ריירה (פאניוניוס), ואלדו (מלאגה), מארק טורחון (רסינג סנטאנדר).

בן סהר. איך הוא ישתלב באספניול? (רויטרס)
בן סהר. איך הוא ישתלב באספניול? (רויטרס)

קשה לחזות איך הקבוצה הקטנה של ברצלונה תתאושש ממותו הפתאומי של הקפטן דניאל חארקה. דווקא המאמן הצעיר מאוריסיו פוצ'טינו (בן 37), שב-2006 עוד היה שחקן באספניול, יצטרך להרים את חניכיו ואם הוא יצליח, מפה יכולה לצאת הפתעת העונה.

תחזית: השילוב בין נקאמורה לקפטן החדש איבן דה לה פניה בקישור ההתקפי של הכחולים-לבנים יוכל להביך לא מעט קבוצות, בטח כשלפניהם ישחקו לואיס גארסיה וראול טאמודו או בן סהר. מעניין יהיה לראות איך יתפקד פורלין, הרכש הראשון של הקבוצה מאז מותו של מספר 21 ומי שיקבל – אם ירצה וגם אם לא – את תווית "המחליף של חארקה". השאלה היא איך האוהדים ובעיקר השחקנים יתאוששו מהטראומה שפקדה אותם רגע לפני תחילת העונה.

פוצ´טינו אחרי הטראומה. איך אספניול תצא מזה? (רויטרס)
פוצ´טינו אחרי הטראומה. איך אספניול תצא מזה? (רויטרס)

מקומות 8-14: יעבירו את הזמן במרכז הטבלה
מלאגה ספגה מכה קשה עם עזיבתם של דודה ולולו לסביליה, אבל חיזקה את הקישור עם חואניטו וצ'אבי טורס שבא מברצלונה אתלטיק, והצליחה להנחית את אלברטו לוקה הוותיק ואת ילד הפלא האיטלקי, פרננדו פורסטיירי – צמד חלוצים שאמור לעזור לה לשמור על מקומה מהעונה שעברה (8).

אלמריה של הוגו סאנצ'ז שאיבדה את נגרדו, מצאה מחליף לא רע בדמות הנוק גויטום הענק (1.89), שישתף פעולה בהתקפה עם פבלו פיאטי המוכשר ואפילו חיזקה את הקישור האחורי עם פביאן וארגס, שהגיע מבוקה ג'וניורס. שחקן נוסף שעשוי להיבחר לתגלית העונה, בדומה לפורסטיירי ולפיאטי, הוא איקר מוניאיין בן ה-16 שכבר כבש במדי הקבוצה הבוגרת של אתלטיק בילבאו, שתמשיך להחזיק בסגל המורכב משחקנים באסקים בלבד.

פאבלו פיאטי. אלמריה תלויה ביכולת שלו (רויטרס)
פאבלו פיאטי. אלמריה תלויה ביכולת שלו (רויטרס)

ויאדוליד שאיבדה את אסנחו, החליפה אותו בפבריסיו והוסיפה לסגל לא מעט כישרון. סיסי שחזר מרקראטיבו, מאנוצ'ו גונזאלבש, סזאר ארזו, אלברטו בואנו, אנטוניו בראגן ופדרו לאון עוד עשויים להפוך את הסגולים להפתעת העונה. ואם כבר הפתעות, שימו לב לסראגוסה, שרק עלתה ליגה ותציג שמות כמו רוברטו אז'אלה, ג'רמיין פנאנט, אוצ'ה, קרלוס דיוגו, פיטר לוקסאן, מרקו באביץ' ופרנסיסקו פאבון.

ברסינג סנטאנדר שרכשה את נאסיף מוריס הדרום-אפריקני הבינלאומי ואת לואיס גארסיה במקומם של גאראיי וג'ונתן, בונים בעיקר על מלאכת הכיבוש של מוחמד צ'יטה. גם אוסאסונה תהיה תלויה כמעט בצורה אבסולוטית בחלוץ המוביל שלה, וולטר פנדיאני, אלא שהאורוגוואי יקבל עזרה מחאבייר פורטיו ומניקולס מדינה, החלוץ הצ'יליאני בן ה-22 שחזר משנת השאלה בהואסקה מליגת המשנה.

אז´אלה (ONE)
רוברטו אז'אלה. כן, הוא עדיין משחק (רויטרס)

מקומות 15-20: הישרדות
הנציג השלישי שלנו בספרד, דודו אוואט, הולך לבלות את רוב העונה הקרובה בתחתית במקרה הרע, ובמרכז הטבלה במקרה הטוב, זאת מכיוון שמיורקה איבדה הקיץ את הכוכב הכי גדול שלה, חואן אראנגו, שהלך למינשנגלדבאך, וגם את ליונל סקאלוני, קלבר סנטאנה, חוראדו ודוד נבארו. מי כן הגיע? סרחיו טחרה בן ה-19, שנחשב לכישרון גדול אבל אם המאמן גרגוריו מנזאנו לא רוצה להיקלע לקרבות הישרדות, הוא חייב לקבל עונה גדולה מאריץ אדוריס.

באיזור המסוכן אוואט צפוי לפגוש את קבוצתו הקודמת, דפורטיבו לה-קורוניה, אותה עזבו בראגן, ורדו, פאבלו אמו, ג'וליאן דה-גוזמן הקנדי וצמד השוערים, פבריסיו וגוסטבו מונואה הזכור מתקרית האגרוף עם הישראלי. גם לחטאפה לא יהיה חיים קלים העונה, ככה זה כשאתה מאבק את הכוכב הגדול שלך (אוצ'ה), השוער הראשון (דראגן סטויקוביץ', לספורטינג ליסבון) ושהרכש הבולט שלך הוא דרק בואטנג. בין כל הבלאגן, דני פארחו (הכפיל של אייל גולסה בשבילכם), ינסה לעשות את עונה הפריצה.

דודו אוואט. מצפה לו עונה לא קלה (רויטרס)
דודו אוואט. מצפה לו עונה לא קלה (רויטרס)

ספורטינג גיחון שחטפה על ימין ועל שמאל מברצלונה וריאל בעונה שעברה, בונה על שיתוף הפעולה בין מאטה ביליץ' הקרואטי לדוד באראל, שכבשו 22 שערי ליגה ביחד אשתקד, אבל ספק אם זה יספיק. גם העולות החדשות, טנריפה וחרז, שצירפה את אחד השחקנים החלשים עלי אדמות, ויקטור סאנצ'ז, יתקשו לשרוד.            

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */