יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:28

יצחקי וזנדברג. חלוקת נקודות בטדי (גיא בן זיו)

נעילת שערים: 0:0 בין בית"ר והפועל תל-אביב

ליגת טוטו: קרוב ל-17 אלף צופים בטדי צפו במארחים מפגינים עליונות ברורה אך מחמיצים פעם אחר פעם מול אניימה. ויסה הצטיין, אגייאר נהנה ביציע

יום שני, 24/08/2009, 20:50אצטדיון טדי - 16,500 צופיםליגת העל - מחזור 1
הפועל ת"א
הסתיים
0 0
שופט: מאיר לוי
בית"ר ירושלים
ליגת העל 09-10
 פלייאוף עליון 
4926-8735הפועל ת"א1
4916-7235מכבי חיפה2
3435-5235מכבי ת"א3
3134-4335בני יהודה4
2644-5035בית"ר ירושלים5
2245-3635מ.ס אשדוד6
 פלייאוף תחתון 
2731-3133בני סכנין1
2447-4433מכבי פ"ת2
2355-4933הפועל ב"ש3
2147-4433מכבי נתניה4
  
2350-4435הפועל חיפה1
2352-3835הפועל עכו2
2348-2835הפועל פ"ת3
2249-3435הפועל ר"ג4
1858-3335הפועל רעננה5
1681-3335מכבי אחי נצרת6
לוח משחקים
  • מכבי אחי נצרת
  • 2 - 1
  • הפועל פ"ת
  • מכבי נתניה
  • 2 - 1
  • הפועל חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 1
  • הפועל ר"ג
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • הפועל רעננה
  • מכבי ת"א
  • 1 - 3
  • בני סכנין
  • מכבי חיפה
  • 1 - 2
  • הפועל עכו
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 1
  • בני יהודה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 0
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 

בית"ר ירושלים והפועל ת"א נפרדו הערב (שני) ב-0:0 במשחק רווי באירועים שנעל את מחזור הפתיחה לעונת 2009/10 בליגת העל.

קרוב ל-17 אלף צופים באצטדיון טדי חזו במשחק קצבי ובשליטה בית"רית ברורה שלא תורגמה לשערים. יצחק שום הציג לראווה חלק קדמי משובח ומלא בכישרון, כשמעל כולם בולט ג'וניור ויסה הפרואני שהיה בכל מקום על המגרש.

המשחק נפתח בקצב מהיר ובצורה שקולה אך במהרה הלך לכיוונה של בית"ר, שתקפה גלים את שערו של וינסנט אניימה אך היתה חסרת מזל. יצחקי, בן שושן ולאחר מכן ויסה, הגיעו להזדמנויות פז ליד השוער הניגרי והחמיצו אחד אחרי השני.

האדומים של אלי גוטמן התבססו בעיקר על התקפות מתפרצות אך לא הצליחו לסכן בצורה רצינית את אריאל הרוש, שמצדו הראה לאוהדים בצהוב-שחור שיש להם על מי לסמוך בין הקורות

אקס בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, זכה לקבלת פנים לוהטת מהקהל הבית"ר, הפגין משחק חלש והוחלף במחצית ע"י מהראן ללה. למעשה, פרט לוואליד באדיר המנוסה והטוב וכמובן אניימה, שהוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא השוער הטוב ביותר בליגת העל, קשה להצביע על שחקן בשורות האדומים שבלט לטובה.

רגע של מחלוקת נרשם בתוספת הזמן כשחן עזריאל הבית"רי נותר לבדו מול וינסנט אניימה וככל הנראה הוכשל ע"י דדי בן דיין אך מאיר לוי הורה להמשיך ושניות ספורות לאחר מכן נעל את המשחק, שהיה היחיד במחזור הראשון שלא ניפק שערים.

גומא אגייאר עורך היכרות עם הקמע של בית&qout;ר (גיא בן זיו)
גומא אגייאר עורך היכרות עם הקמע של בית"ר (גיא בן זיו)

ומשתתף במופע האומנותי (גיא בן זיו)
ומשתתף במופע האומנותי (גיא בן זיו)

גומא אגייאר מצטרף ללי פישמן (גיא בן זיו)
גומא אגייאר מצטרף ללי פישמן (גיא בן זיו)

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בקצב מהיר וניפק הזדמנות ראשונה כבר לאחר 3 דקות של כדורגל - גילי ורמוט קיבל את הכדור במרכז המגרש, התקדם ושיחרר פצצה מ-25 מטרים שנהדפה מצוין ע"י אריאל הרוש לקרן.

תגובות הפועל לאחר התיקו המאופס

בית"ר התעוררה ובדקה ה-11 היתה קרובה לעלות ליתרון. עידן ורד החל התקפה נהדרת של המארחים ומצא את אבירם ברוכיאן שדהר בימין, הקפטן הבית"רי המשיך בכדור רוחב לברק יצחקי שניצב חופשי בסמוך לנקודת הפנדל ובאין מפריע בעט כדור שטוח שחלף בסמוך לעמוד - החמצה גדולה של החלוץ.

תגובות בית"ר על התיקו המאופס

כניסה חריפה של דדי בן דיין בקרסולו של אבי ריקן גרמה לדפיקות לב אצל אנשי הספסל של בית"ר. מאיר לוי ריחם על המגן האדום. ריקן מנגד, התאושש כעבור מספר רגעים וחזר לשחק.

אבירם ברוכיאן תופס את הראש אחרי ההחמצה של יצחקי (גיא בן זיו)
אבירם ברוכיאן תופס את הראש אחרי ההחמצה של יצחקי (גיא בן זיו)

ככל שהדקות נקפו הלכה בית"ר והשתלטה על המשחק, בעוד שהשחקנים באדום מתבססים בעיקר על התקפות מתפרצות. בדקה ה-27 שכטר עשה סיבוב טוב על דנין בתוך הרחבה אך בעט מ-10 מטרים כדור חזק שחלף מעל המשקוף. דקותיים לאחר מכן ניסה בן דיין את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים ברגל ימין ולא היה רחוק מהשער.

שמעון גרשון מקדים את וואליד באדיר (רועי גלדסטון)
שמעון גרשון מקדים את וואליד באדיר (רועי גלדסטון)

בדקה ה-31 מצא ויסה בכדור גאוני את עמית בן שושן שנותר לבדו מול וינסנט אניימה, החלוץ בעט אך גלישה של וואליד באדיר המנוסה מנעה שער ברגע האחרון והסיטה את הכדור לקרן. מיד לאחר מכן נותר עידן ורד חופשי ברחבה וסובב כדור שחלף מטר מעל המשקוף.

מיכאל זנדברג ראה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר שמחה בפני מאיר לוי אחרי עבירה שבוצעה על ויסה. 5 דקות להפסקה התקפה מתפרצת אדומה כמעט והסתיימה בשער - גילי ורמוט הגביה מימין, זנדברג הוריד למרכז בראש וסמואל יבואה החמיץ את המסגרת בבעיטת מספרת אקרובטית.

אניימה מודה לבאדיר אחרי שזה מנע שער מרגלי בן שושן (גיא בן זיו)
אניימה מודה לבאדיר אחרי שזה מנע שער מרגלי בן שושן (גיא בן זיו)

באותן דקות התקפה הובילה להתקפה ובדקה ה-43 רק הצלה אדירה של אניימה מנעה מהבית"רים לחגוג שער בכורה העונה. הוצאת שוער של אריאל הרוש הותירה את עמית בן שושן חופשי במחצית המגרש של היריבה באדום, זה הוציא כדור רוחב שהגיע לג'וניור ויסה שבעט טוב אך אניימה הדף לקרן בקצות האצבעות.

פחות מדקה לאחר מכן והפעם ויסה הצליח להכניע את השוער הניגרי אך הבעיטה שלו נעצרה ברגלו של גילי ורמוט, שעמד על קו השער ומנע שער בטוח. בהפסקה 0:0 שמקפח במידה מסויימת את המארחים.

מיכאל זנדבר שומר על אבירם ברוכיאן (רועי גלדסטון)
מיכאל זנדברג שומר על אבירם ברוכיאן (רועי גלדסטון)

מחצית שניה
אלי גוטמן ערך חילוף בודד עם תחילת חציו השני של המשחק והכניס את מהראן ללה על חשבונו של מיכאל זנדברג, שהיה רחוק מלהבריק. מאיר לוי המשיך לחוס על השחקנים באדום והתעלם מכניסה פראית של אביחי ידין ברגלו של קוזוקין.

בית"ר החלה את המחצית השניה בטירוף ובדקה ה-48 פצצה של עידן ורד מ-18 מטרים היתה רחוקה סנטימטרים מהמסגרת. עבירה של אלירן דנין ששלח רגל גבוהה לכיוון דני בונדר, זיכתה אותו בכרטיס הצהוב. בדקה ה-58 ערך גוטמן חילו שני והכניס את עומרי קנדה במקום דני בונדר.

ויסה מול נאתכו. הפרואני הירבה להחמיץ במחצית הראשונה (גיא בן זיו)
ויסה מול נאתכו. הפרואני הירבה להחמיץ במחצית הראשונה (גיא בן זיו)

לאחר דקות בשליטה אדומה הראה עידן ורד כמה כישרון טמון ברגליו וכמעט שהפתיע את וינסנט אניימה בבעיטה מזווית בלתי אפשרית אלא שהכדור נעצר ברשת החיצונית. בדקה ה-60 בעיטה טובה של יצחקי 20 מטרים אלכסונית מהשער חלפה חצי מטר ליד העמוד.

התקפה נדירה של הפועל ת"א בדקה ה-64 הסתיימה בבעיטה מאכזבת של איתי שכטר הישר לידיו של אריאל הרוש. מהעבר השני מסירה גאונית של ברוכיאן הותירה את יצחקי לבד מול אניימה אלא שחלוץ בית"ר התמהמה ולא שיחרר את הבעיטה בזמן. מגמת ההתעוררות של האדומים המשיכה ובדקה ה-67 בעיטה חזקה של גילי רמוט מתוך הרחבה לא היתה רחוקה מלהפתיע את הרוש.

איתי שכטר בורח לאלירן דנין ולאריק בנאדו (רועי גלדסטון)
איתי שכטר בורח לאלירן דנין ולאריק בנאדו (רועי גלדסטון)

עבירה מכוערת של איתי שכטר עצרה את ג'וניור ויסה שדהר במחצית המגרש של האדומים וזיכתה את החלוץ בכרטיס צהוב. בדקה ה-71 ערך גוטמן את החילוף השלישי והאחרון שלו במשחק והכניס את ערן זהבי על חשבונו של סמואל יבואה החלש.

בדקה ה-76 ביצע יצחק שום את החילוף הראשון שלו במשחק והכניס את דייויד גומז במקום עמית בן שושן. בשעה שבית"ר מנסה להשיג הכרעה בעיטה חזקה של זהבי המחליף נהדפה בקושי ע"י הרוש המצוין. 3 דקות לסיום פינה ויסה את מקומו לחן עזריאל.

דייויד גומז. עשה לא מעט צרות להגנה האדומה (גיא בן זיו)
דייויד גומז. עשה לא מעט צרות להגנה האדומה (גיא בן זיו)

בתוספת הזמן נותר חן עזריאל המחליף במצב של אחד על אחד מול וינסנט אניימה אך נבלם בסמוך לקו רחבת ה-16 בספק עבירה של דדי בן דיין. המארחים חיכו לשריקה אך מאיר לוי לא השתכנע ושניות ספורות לאחר מכן שרק לסיום - 0:0.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמוליק קוזוקין, אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אבי ריקן, ג'וניור ויסה (חן עזריאל, 87'), עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (דייויד גומז, 76'), ברק יצחקי.

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר (עומרי קנדה, 58'), דדי בן דיין, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מיכאל זנדברג (מהראן ללה, 46'), סמואל יבואה (ערן זהבי, 71'), איתי שכטר. 

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס