יום שלישי, 19.03.2024 שעה 10:23

הכירו את היורש של גיא סטריק - סרגיי ריכטר

הקלע בן ה-20 צורף לסגל האולימפי המיוחד של ישראל ללונדון 2012 ומכוון הכי גבוה שאפשר: "המטרות המקצועיות שלי הן לפגוע בול ב-100%"

|
ריכטר. התקווה האולימפית שלנו?
ריכטר. התקווה האולימפית שלנו?

רק לאחרונה צורף הקלע הצעיר (20) המוכשר סרגיי ריכטר ממכבי רעננה לסגל האולימפי המיוחד של ישראל ללונדון 2012. חרף גילו הצעיר הוא כבר שיחרר מהרובה שלו עשרות אלפי כדורים שכן הוא עוסק בקליעה ב"צורה רצינית" כפי שהוא מגדיר מגיל 13.

סרגיי עלה לישראל מאוקראינה ב-1996. הוריו עסקו בצעירותם בספורט. אמו עסקה בהחלקה אומנותיות ואביו היה מתאבק. סרגיי דווקא פנה לכיוון הקליעה שרבים מחבריו גם כן ניסו. הוא התמיד תודות להשפעת קרוב משפחה שלו אלכס דנילוב מיודענו שייצג את ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים החליט להתמקד בזה.

סרגיי ריכטר, 9 פעמים אלוף ישראל בירי ברובה אויר. הוא נמצא בחבורת הצמרת של הקלעים בעולם. הוא מחזיק בשיא האירופי (פעמיים), הוא בעל השיא העולמי לנוער – 599 נקודות מתוך 6000 אפשריות, שיא הרחוק בנקודה מהשיא העולמי לבוגרים. ומה שמעניין הוא שבתחרות בה קבע את ההישג האיכותי הזה, דווקא הכדור הראשון שירה היה הנקודה החסרה. הכדור היה רחוק מהמטרה....ובנוסף, הוא גם מחזיק בגביע העולם.

ריכטר אוהב מאד את הירי ויש לו מוטיבציה גבוהה מאד להצליח ובגדול! עד לפני שלוש שנים שילב בין הירי לגלישה, ספורט שהוא מאד אוהב, אבל הקליעה "דרשה" יותר שעות השקעה והוא הפסיק לגלוש.

&qout;החלום שלי הוא לייצג את ישראל בלונדון&qout;. ריכטר
"החלום שלי הוא לייצג את ישראל בלונדון". ריכטר

בתרגיל הירי בשלושה מצבים הניקוד המירבי הוא 1200 נקודות. השיא העולמי עומד על 1185.

השיא האישי שלו עומד על 1170 , שהוא רחוק בשתי נקודות מהשיא העולמי לנוער. "עם 1170 נקודות אני נכנס לכל תחרות ברמה גבוהה של בוגרים" הוא מסביר.

ריכטר. מתאמן חמש שעות ביום
ריכטר. מתאמן חמש שעות ביום

סרגיי ריכטר, חניכו של גיא סטאריק שגם הוא ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים מתאמן כל יום למעלה מחמש שעות, וכל יום יש לו אימון כושר. הוא משקיע באימונים אירוביים ואנארוביים, הרבה מאד אימוני ריכוז ואימונים המשפרים את הסינכרון המירבי בין מה שהעין רואה למה שהאצבע מרגישה.

"המטרות המקצועיות שלי הן לפגוע בול ב-100% ולשפר בנקודה את השיא שלי ברובה אויר ולקבוע 600 נקודות מ-600 אפשריות, ולייצג כמובן את ישראל בלונדון 2012. זה חלום שאני רוצה להגשים אם כמובן הכל ילך בסדר בדרך לשם" אמר ריכטר.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */