יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:54
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

הפסד נוסף לבאר שבע: 1:0 להפועל פתח תקוה

גביע הטוטו: המלאבסים השיגו ניצחון חוץ בזכות שער של סלמי בדקה ה-71. ניראון: "אנחנו בדרך הנכונה". גיא עזורי: "הם הגיעו פעם וחצי לשער שלנו"

|
פ
פ"ת חוגגת. 3 נקודות נוספות במפעל (אלעד ירקון)

אוהדי הפועל ב"ש חיכו שנים רבות לעונה הזו, עונה בה יוכלו לראות את קבוצתם בליגת העל, מתמודדת מול הקבוצות הבכירות בארץ. אולם בינתיים, האוהדים מווסרמיל עוד לא ראו ניצחון במשחק רשמי השנה.

הערב (שלישי), הפועל ב"ש הפסידה 1:0 להפועל פ"ת במסגרת המחזור ה-4 של גביע הטוטו.

ההפסד הזה משאיר את הקבוצה של גיא עזורי במקום האחרון בבית הכולל גם את מכבי פ"ת ומכבי חיפה. לבאר שבע יש רק נקודה אחת לאחר 3 משחקים וכרגע קשה להאמין שתעלה לשלב הבא. 

בצד השני, הקבוצה ממלאבס דווקא פורחת במפעל. יש לה 8 נקודות מ-4 משחקים והיא נמצאת בראש הבית.

דווקא המארחת נראתה טוב יותר בפתיחה אך לא הצליחה להגיע להזדמנויות מסוכנות. בהמשך, פ"ת השתפרה אך לא סיכנה את קאלה. 

עזורי הכניס במחצית השניה את כוכבי הקבוצה, מליקסון, קדוסי ואסולין אך מי שנראתה הרבה יותר טוב היא הקבוצה של דני ניראון ששלחה קדימה שוב ושוב את אלנתן סלמי. 

בדקה ה-71, זה השתלם. שילוב פעולה בין סלמי לארמון בן נעים הסתיים בשער מקרוב של הראשון. עד לסיום, ב"ש הגיעה להזדמנויות מצוינות אך הגנת פ"ת ניצלה פעם אחר פעם. 

שוב מפסידים בבית

גיא עזורי: "הם הגיעו פעם וחצי לשער וניצחו"
מאמן הקבוצה המנצחת, דני ניראון, אמר בסיום: “היה משחק די שקול בלי הרבה מצבים, הצלחנו להתעלות ולתת את הגול שלנו בדקה הנכונה. מבחינה הגנתית אנחנו עומדים מצוין על המגרש, קשה מאוד להגיע למצבים נגדנו. בחלק ההתקפי יש עוד הרבה מה לשפר, אנחנו בדרך הנכונה ועם הפנים קדימה, בשבת מתחילה הליגה וזה מה שחשוב מבחינתנו. היתה לנו הכנה טובה בגביע הטוטו ועוד זר שצריך להגיע בשבוע הבא ישדרג אותנו עוד קצת בחלק הקדמי". 

מאמן ב"ש, גיא עזורי, התייחס להפסד ואמר: “אמרתי כבר שמשחקי גביע הטוטו משמשים כהכנה מצוינת לליגה, המועדון הזה חושב רק על ניצחון בכל משחק ולא משנה באיזה מפעל. אם ראיתם את המשחק היום, היריבה הגיעה פעם וחצי לשער וניצחה. אני מאמין שזה ישתנה כבר בשבת נגד רעננה".

גיא עזורי (אלעד ירקון)
גיא עזורי. חושב רק על ניצחון (אלעד ירקון)

על בנגורה אמר: “אני עוד יומיים שלושה אחליט לגביו". על הבלם האמריקני ראיין אדלי שהציג יכולת טובה אמר המאמן: “אחד הדברים החשובים כשהגעתי לפה היה מבחינתי לייצר 2-3 שחקנים צעירים שיהיו גרעין טוב בשנים הבאות. צריך לראות את הנקודה החיובית והשחקנים הצעירים הם חשובים לעתיד".

בתוך כך, ג'סטין זולו, קשרה הזמבי של הפועל ב"ש בעונה החולפת, ישחק בעונה הקרובה בקבוצת בני לוד מהליגה הלאומית. יו"ר בני לוד, אבו סובחי, אישר את הידיעה ל-ONE והוסיף: “אני שמח שהוא אצלנו ואני מקווה שהוא ישחק טוב, כי הוא כרגע בשלבי החלמה מפציעה".

מחצית ראשונה
מול 1200 אוהדים, השחקנים עלו על כר הדשא והתכוננו לשריקת הפתיחה. לאחר טעות של נדב קידר בהגנת ב"ש, אלנתן סלמי מצא את עצמו חופשי ברחבה אך לא הצליח להכניע את קאלה בדקה ה-2.

המארחת נראית טוב יותר בפתיחה והפעילה לחץ על שערה של הפועל פ"ת כבר בדקות הראשונות. בדקה ה-7, קרן של זיו כבדה הגיעה לחנן פדידה, שבעט החוצה.

אוקונגו מול באשירו בקרב אווירי (אלעד ירקון)
אוקונגו מול באשירו בקרב אווירי (אלעד ירקון)

הקצב של המשחק ירד והשופט עצר את המשחק פעמים רבות עקב עבירות מרובות. בדקה ה-19, פדידה ספג צהוב לאחר שהתלונן באוזני השופט. מי שדווקא הציג יכולת טובה הוא הבלם הצעיר, ראיין אדלי, שבבאר שבע רואים בו פוטנציאל גדול. 

בדקה ה-40, אודי חנון מפ"ת ספג כרטיס צהוב. בבעיטה החופשית שהגיעה לאחר מכאן, הכדור הגיע לרחבה אך אף שחקן של המארחת לא הצליח לבעוט מתוך הערבוביה.  

אדלי (אלעד ירקון)
ראין אדלי. משדר בטחון (אלעד ירקון)

בדקה ה-41, כבדה חילץ כדור, התקדם ושיחרר טיל מ-18 מטרים שפספס את המסגרת. דקה לאחר מכן, מסיקה מצא את פדידה שהגביה מהאגף וכבדה המשיך מהאוויר. אולם, הגנת הפועל פ"ת הרחיקה.

מחצית שניה
שתי הקבוצות חזרו מחדר ההלבשה והחלו את המחצית השניה. עזורי ביצע 4 חילופים והכניס לכר הדשא את ליאור אסולין, אוהד קדוסי, מאור מליקסון ופאבל פרגל. ניראון ביצע חילוף אחד, קובי דג'אני החליף את מרק גורמן.  

דווקא, הפועל פ"ת נראית טוב יותר בחלק השני של המשחק. בדקה ה-52, גאברו ניסה את מזלו ובעט אלכסונית מהשער למשקוף של קאלה. 7 דקות לאחר מכן, כבדה מצא את הראש של פרגל שנגח מ-7 מטרים החוצה.

אסולין. נכנס במחצית השניה (אלעד ירקון)
אסולין. נכנס במחצית השניה (אלעד ירקון)

בדקה ה-62, אלנתן סלמי מצא את עצמו חופשי, 3 מטרים מן השער. החלוץ גילגל פנימה אך השופט, זיו אדלר, פסל את השער בטענת נבדל.  

דקה 71 - 0:1 להפועל פ"ת. אלנתן סלמי החל את המהלך ומצא את ארמון בן נעים המחליף, שפרץ מאגף ימין. בן נעים מסר למרכז הרחבה וסלמי שנותר לבד בעט מקרוב פנימה. יתרון חוץ משמעותי לאורחת.

סלמי חוגג עם החברים. מיד לאחר השער (אלעד ירקון)
סלמי חוגג עם החברים. מיד לאחר השער (אלעד ירקון)

השער עורר את הקבוצה של אלונה ברקת שהחלה לתקוף עם הרבה יותר שחקנים. בדקה ה-82, מסירה מצוינת של מליקסון הגיעה לנאסר המחליף שבעט חלש מזווית קשה. 3 דקות אחר כך, קרן של כבדה מימין נחתה על הראש של פרגל, שנגח למסגרת אך הגנת פ"ת הרחיקה דווקא לראשו של קדוסי שגם הוא נגח למסגרת מ-3 מטרים אך הכדור הורחק מקו השער.

הספסל של פ&qout;ת חוגג. ניצחון נוסף בגביע הטוטו  (אלעד ירקון)
הספסל של פ"ת חוגג. ניצחון נוסף בגביע הטוטו (אלעד ירקון)

הפועל ב"ש: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (פאבל פרגל, 46'), נדב קידר, ריאן אדלי (סיראג' נאסר, 70'), שמעון הרוש (מאור מליקסון, 46'), ג'וזף טאצ'י, דנדי אוקונגו, זיו כבדה, ארז מסיקה, פטה בנגורה (אוהד קדוסי, 46'), חנן פדידה (ליאור אסולין, 46').

הפועל פ"ת: שניר דורי, איאד ח'וטבא, גל כהן (עמנואל מתיאס, 70'), אודי חנון, ג'ורג' גאברו, כפיר דר, תומר בן חיים, מרק גורמן (קובי דג'אני, 46'), רפי דהן (שחר בלילטי, 53'), אוסמן באשירו (ארמון בן נעים, 60'), אלנתן סלמי (רפאל מלטינסקי, 72').

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */