יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:49
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

רק 1:1 למכבי חיפה מול הפועל פ"ת בגביע הטוטו

הסקאוט של זלצבורג ראה יכולת חלשה של הירוקים לפני המפגש באוסטריה, אלנתן סלמי כבש ושלומי ארבייטמן הישווה. 1:7 לזלצבורג בגביע האוסטרי

|
יניב קטן. חיפה לא הרשימה לפני זלצבורג (דרור עינב)
יניב קטן. חיפה לא הרשימה לפני זלצבורג (דרור עינב)

ארבעה ימים לפני המפגש החשוב באוסטריה מול זלצבורג בפלייאוף המוקדמות של ליגת האלופות, מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) רק ב-1:1 מול הפועל פ"ת במחזור השלישי של גביע הטוטו.

הסקאוט של זלצבורג הגיע לאיצטדיון הקופסא, יחד עם 200 אוהדים נוספים בלבד, וראה יכולת חלשה של הירוקים במחצית הראשונה ומעט טובה יותר בשניה.

אלישע לוי נתן מנוחה לטשיירה, מסיללה ודבלאשווילי. בדקות הראשונות חיפה שלטה במגרש, אבל לא הגיעה להזדמנויות והמלאבסים נכנסו לאט לאט למשחק. בדקה ה-42 סלמי קיבל כדור מצוין מאברבנל, עקף את דוידוביץ' וכבש את הראשון.

אלישע לוי ערך את כל ארבעת חילופיו כבר בהפסקה, כשהכניס את אמיר אדרי, קולמה, גאדיר ורפאלוב. האחרון, שלא צפוי לפתוח באוסטריה, בלט במחצית השניה וגרם להתעוררות בשורות קבוצתו.

בדקה ה-62 מהלך יפה חיפה הסתיים בבישול של קולמה לארבייטמן, שכבש את השיוויון. אחת מנקודות האור הבודדות של חיפה במשחק היתה היכולת הטובה של המגן השמאלי הצעיר, טאלב טוואטחה.

הירוקים לא מרשימים בגביע הטוטו

דני ניראון יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו, שהפגינו המון נחישות מול היריבה העדיפה. שחקני ההגנה של פ"ת עשו עבודה לא רעה מול ההתקפה הירוקה, כאשר גם לסלמי ובאשירו היה משחק טוב. 

נציג זלצבורג כותב הערות על מכבי חיפה (דרור עינב)
נציג זלצבורג כותב הערות על מכבי חיפה (דרור עינב)

גל כהן: "עדיין לא הפסדנו, כמו שדני לוי הבטיח לכולם"
אמיר אדרי, שהחליף את דוידוביץ' בהפסקה, אמר לאחר המשחק: "כל משחק לפני משחק גדול הוא הכנה טובה. אנחנו באים לכל משחק באותה צורה. היום הלך קצת פחות טוב, יכולנו לשחק טוב יותר, אבל אנחנו עם הפנים ליום רביעי".

"בטוח שהיכולת הזו לא תספיק מול זלצבורג, אבל היום שיחקנו עם סגל חסר, אני בטוח שנבוא ביום רביעי הרבה יותר מוכנים. היה קשה מאוד להתאמן השבוע על דשא סינטטי, ואני מקווה מאוד שהרמה של המגרש שם היא אחרת".

ארבייטמן חוגג עם טוואטחה הצעיר (עמית מצפה)
ארבייטמן חוגג עם טוואטחה הצעיר (דרור עינב)

מאמן הפועל פ"ת, דני ניראון, אמר לאחר המשחק: "פתחנו את המשחק טוב. אני חושב שבטח לא נפלנו מחיפה בחצי הראשון. כבשנו שער ממהלך יפה של כדורגל. בחצי השני קצת הלכנו אחורה, אבל עדיין ניסינו להניע את הכדור. חיפה קצת לחצו יותר על הדוושה, אבל מבחינה טקטית אנחנו עומדים טוב מאוד על המגרש. קשה להגיע למצבים מולנו".

"אין ספק שהקשר הקרואטי שלנו ברלצאי היה חסר מאוד", הוסיף ניראון. "אבל בסה"כ אנחנו מרוצים מהמשחק. יש עוד הרבה עבודה ולאן להשתפר, אבל העבודה שלא הפסדנו עד כה בהחלט מעידה על אופי מסוים של הקבוצה".

דני ניראון. &qout;קשה להבקיע מולנו&qout; (דרור עינב)
דני ניראון. "קשה להבקיע מולנו" (דרור עינב)

"עדיין לא הפסדנו, כמו שדני לוי הבטיח לכולם", אמר גל כהן בסיום. "מה שנראה הזוי לכולם לפני חודש וחצי מתגשם עכשיו ונראה מציאותי. יש לנו סגל צעיר ומוכשר, סה"כ אני מקווה שנמשיך להשתפר. אני מאמין שכשיגיע עוד זר לחזק את הקבוצה, נהיה עוד יותר טובים ויהיה כיף מאוד לראות אותנו".

זלצבורג טיילה בגביע האוסטרי עם שביעייה
בעוד חיפה לא הצליחה לנצח את הפועל פ"ת, יריבתה ביום רביעי, רד בול זלצבורג, כבשה שביעייה לרשת של וורוורטס סטייר בניצחון 1:7 בסיבוב הראשון של הגביע באוסטריה, וזה כאשר המבקיע המצטיין של הקבוצה, מארק יאנקו, לא בסגל. הכישרון הצעיר, דיורדיה רקיץ', כבש רביעייה, כאשר רובין נליסה הוסיף צמד.

מאמן זלצבורג, הוב סטיבנס, אמר לאחר המשחק: "הכי חשוב שאף שחקן לא נפצע לפני המשחק החשוב ביום רביעי".

מחצית ראשונה
המעבר לאיצטדיון הקופסא הורגש ביציעים, כאשר רק 200 צופים הגיעו למשחק. 

הדקות הראשונות היו בשליטה של מכבי חיפה שהניעה את הכדור ללא קושי, אבל לא היתה מספיק מדויקת ולא סיכנה את שערו של צליל חתוכה.

טווטאחה מקבל הזדמנות בהרכב הפותח (עמית מצפה)
טווטאחה מקבל הזדמנות בהרכב הפותח (דרור עינב)

הירוקים תקפו מהאגפים עם חרזי וטוואטחה, אבל בלו וארבייטמן לא הגיעו להזדמנויות מספיק טובות גם לאחר רבע שעה של משחק.

ההגנה של הפועל פ"ת הצליחה לסכל בצורה יפה את הניסיונות של מכבי חיפה ואף ניסו לצאת מידי פעם להתקפות, אבל סלמי ובאשירו לבדם לא היו מספיק מסוכנים.

המשחק המשיך להיות חלש מאוד, כאשר שתי הקבוצות לא הצליחו כלל לסכן את השער והתאימו את עצמן לאווירה השקטה מאוד באיצטדיון הקופסא.

ארבייטמן משתלט על הכדור (עמית מצפה)
ארבייטמן משתלט על הכדור (דרור עינב)

בהתקפה המסוכנת הראשונה של המלאבסים בדקה ה-37, בלילטי מסר שמאלה לבאשירו שהיה בעמדה מצוינת, אבל מסר לא מדויק לתוך הרחבה וחיפה הרחיקה את הסכנה.

דקה 42 - 0:1 להפועל פ"ת - כדור ארוך של אלי אברבנל עבר את כל הגנת מכבי חיפה, כולל בוקולי שפיספס את הכדור, ואלנתן סלמי דהר לכיוון השער. החלוץ עבר את דוידוביץ' וכבש מול השער החשוף.

אלנתן סלמי רץ לחגוג את השער (עמית מצפה)
אלנתן סלמי רץ לחגוג את השער (דרור עינב)

מחצית שניה
אלישע לוי כמובן לא אהב את היכולת של חניכיו במחצית הראשונה והגיב עם ארבעה חילופים במחצית: אמיר אדרי החליף את דוידוביץ', וכן נכנסו ג'ון קולמה, מוחמד גאדיר וליאור רפאלוב.

חניכיו של דני ניראון פתחו טוב את המחצית השניה עם הרבה ביטחון. בדקה ה-51 גל כהן תיקל בחריפות את מוחמד גאדיר וראה, למזלו, רק את הכרטיס הצהוב.

אלון חרזי מחפש שחקן פנוי (עמית מצפה)
אלון חרזי מחפש שחקן פנוי (דרור עינב)

בדקה ה-57 טווטאחה פרץ באגף השמאלי ומסר לתוך הרחבה, ירו בלו הקדים את ההגנה וכמעט הכניע את חתוכה, אבל השוער היה עירני וקלט. מהעבר השני פ"ת יצאה להתקפה, אדרי הצליח לגבור על באשירו באחד על אחד ולמנוע שער.

בדקה ה-61 מצב נוסף לירוקים. רפאלוב שלח כדור מצוין למוחמד גאדיר, שמול חתוכה ניסה להגביה אבל הכדור היה חלש מידי והמלאבסים הרחיקו בקלות.

דקה 62 - חיפה הישוותה ל-1:1 - מס' דקות טובות של חיפה הסתיימו בשער השיוויון. המהלך החל ברפאלוב שמסר לבוקולי, הברזילאי המשיך לקולמה שבנגיעה מסר מצד שמאל לארבייטמן שבעט לחיבורים.

ארבייטמן מודה לג´ון קולמה על הבישול (עמית מצפה)
ארבייטמן מודה לג´ון קולמה על הבישול (דרור עינב)

לאחר שער השיוויון המשחק נרגע מעט אחרי דקות טובות של הירוקים. רפאלוב בלט בשורות חיפה, אבל שאר השחקנים בחלק הקידמי לא היו מספיק חדים מול הגנת המלאבסים. 

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', טאלב טוואטחה, דקל קינן, שי מימון, אלון חרזי, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, שלומי ארבייטמן, יניב קטן וירו בלו.

הפועל פ”ת: צליל חתוכה, אלי אברבנל, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו, דור הלוי, קובי דג'אני, תומר בן-חיים, שחר בלילטי, אלנתן סלמי, אוסמן באשירו.
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */