יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:41
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ראובן עטר: לא איבדנו שום עניין בליגה

מאמן בית"ר מודע לחשיבות המשחק הערב ב-19:10 מול ק"ש. ברוכיאן לא בסגל. יניב לביא: "טיפש מי שלא מבין את חשיבות המשחק". ברק בכר יחזור להרכב

|
עטר:
עטר: "נעשה את המקסימום בכל משחק" (גיא בן זיו)

קשר בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק הערב (שבת, 19:10) מול קריית שמונה. השחקן שסובל כבר למעלה מחצי שנה מפציעה בברך ינוח במשחק. 

עטר יצטרך לבחור בין טוטו תמוז לניר נחום כמי שימלאו את מקומו של ברוכיאן. במקרה ותמוז יפתח בהרכב עמית בן שושן ישחק כקשר קידמי בצד ימין, ובמקרה וניר נחום יפתח בהרכב עמית בן שושן ישחק כחלוץ לצידו של ברק יצחקי.

עטר יקבל החלטה עם מי לפתוח בהרכב בתפקידים נוספים אם כי לא צפויים שינויים דרמטיים בהרכב של בית"ר שתתייחס למשחק בשיא הרצינות. "נבוא לעשות את העבודה שלנו. אנחנו לא רוצים שידברו עלינו אחרי המשחק הזה" אמר שחקן בקבוצה ל-ONE.

גם המאמן ראובן עטר מחדיר בשחקנים שלו את החשיבות של ניצחון כשכמובן יוסיף למורל של הקבוצה ואולי אפילו עשוי לשפר את מיקומה של בית"ר בהמשך הליגה. "לא איבדנו שום עניין בליגה" אמר עטר ל-ONE וסיכם: "בכל משחק עד לסיום העונה נעשה את המקסימום".

השוער טברטקו קאלה שהצטיין במשחק הגביע והציל את בית"ר מספיגת שער בטוח לקראת סיום המשחק, יפתח בהרכב כשלפניו צפויים לשחק בהגנה שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמוליק קוזוקין ואלירן דנין או דוד אמסלם. 

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון אז פרננדס, עידן טל, עידן ורד, עמית בן שושן וברק יצחקי יפתחו בהרכב כשאליהם יצטרף ניר נחום או טוטו תמוז. כריסטיאן אלברז עשוי לחזור לסגל אחרי היעדרות של חודש מהמגרשים.

העונה בית"ר ביקרה פעמיים בקרית שמונה. בליגה חניכיו של עטר הפסידו ובגביע במשחק דרמטי בית"ר ניצחה ועלתה לרבע גמר הגביע. שחקני בית"ר לא רוצים לעשות את הדרך חזרה מקרית שמונה במוצ"ש בלי שלוש נקודות ולכן גם הצוות המקצועי וגם השחקנים מתייחסים למשחק הזה בשיא הרצינות. "אנחנו נוסעים לבית מלון כחלק מההכנה שלנו למשחק, אנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות רבה ונעשה את הכל כדי לנצח" סיכם מאמן בית"ר ראובן עטר.

ניר נחום. עשוי לפתוח בהרכב (גיא בן זיו)
ניר נחום. עשוי לפתוח בהרכב (גיא בן זיו)

הרכב משוער: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין (דוד אמסלם), עידן טל, דריו פרננדז, עידן ורד, עמית בן שושן, טוטו תמוז (ניר נחום), ברק יצחקי.

יניב לביא: "צריך להיות טיפש כדי לא להבין את חשיבות המשחק"
"יש אווירה טובה, צריך להיות טיפש כדי לא להבין את חשיבות המשחק כלפי המועדון ועבור הקריירה שלנו" כך אמר קפטן עירוני קרית שמונה יניב לביא לקראת הקרב הכי חשוב של הקבוצה העונה, הערב מול בית"ר ירושלים.

בקבוצה הצפונית נעלו את ההכנות למפגש מול הצהובים של ראובן עטר כשהם מבינים ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל והמשחק הקרוב יחרוץ את גורל העונה ויקבע לאן מועדות פניהם של הכחולים לבנים, האם לליגה השניה או לחילופין לעונה נוספת בליגת העל.

גם הקהל הכחול לא נשאר אדיש. אוהדי הקבוצה תלו שלטים ברחבי העיר תחת הכותרת "הישרדות" הקורא לתושבים להגיע לעודד את חניכיו של בן שמעון ברגע הקריטי. בנוסף קנו אוהדים אביזרי עידוד מיוחדים למשחק.

גם הנהלת הקבוצה באה לקראת האוהדים כשהחליטה שמי שירכוש כרטיס למשחק מול בית"ר וישמור את הספח יוכל להכנס חינם למשחק הביתי האחרון של הקבוצה מול מכבי פ"ת.

עמיר נוסבאום. ייעדר מההרכב (רויטרס)
עמיר נוסבאום. ייעדר מההרכב בגלל צהובים (רויטרס)

בנוגע לצד המקצועי המאמן רן בן שמעון ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים. המגן עמיר נוסבאום לא יכלל בסגל בשל חמישה כרטיסים צהובים, ככל הנראה מי שימלא את מקומו בצד שמאל יהיה רן קוז'וק.

הקשר פול קסאני ייעדר אף הוא מאותה סיבה ונראה כי הקשר הצעיר יובל שבתאי יהיה זה שיקבל את הקרדיט וישוב לראשונה לאחר פציעה ממושכת להרכב הראשון.

מעבר לכך הבלם סלאח חסארמה יוסט לקישור האחרון והמגן ברק בכר יפתח בהרכב הראשון בצד ימין לראשונה מאז החלים מפציעתו.

בחדר ההלבשה בחר בן שמעון להקרין בפני שחקניו וידאו מלפני שלוש שנים בו צפו הכחולים במועדון מנסה לעלות ליגה בפעם הראשונה ונכשל ועונה לאחר מכן בהצלחה של הקבוצה להעפיל לליגה הראשונה ובנוסף קטעים של הקבוצה מאירופה.

ברק בכר. חוזר להרכב לאחר פציעה ארוכה
ברק בכר. חוזר להרכב לאחר פציעה ארוכה

בן שמעון אמר לשחקניו: "אתם יכולים להפוך את העונה הזו להכי גדולה שהייתה בתולדות המועדון. זה משחק שיכול לשנות עונה שלמה ואת פני המועדון, צריך להיות מרוכזים". המאמן התייחס גם לבית"ר כשאמר: "הם קבוצה חזקה והם משנים מקומות במהלך המשחק. יש להם חלק התקפי חזק שצריך להיזהר ממנו".

הקפטן יניב לביא התייחס להכנות לקראת המפגש כשאמר ל-ONE: "אנחנו צריכים לבוא מוכנים ודרוכים ולהביא את הרצון שיש בנו לניצחון למקומות טובים. המשחק הזה חשוב לנו הרבה יותר משהו חשוב לבית"ר. צריך לנתב את הלחץ שלנו לכיוונים חיוביים".

לביא דיבר על השחקנים בצהוב של עטר: "זה ברור שבית"ר יבואו לשחק כדורגל יפה וירצו לנצח בשביל הקהל שלהם ועבור המועדון עצמו. זאת קבוצה ברמה גבוהה, אנחנו צריכים לבוא חדורי מוטיבציה".

רן בן-שמעון (אמיר לוי)
רן בן-שמעון: "לבית"ר יש חלק התקפי שצריך להיזהר ממנו" (אמיר לוי)

הבלם התבקש להתייחס למשחק אחר גורלי עבורם בו הכח עמידר ר"ג יפגשו את אשדוד ואמר: "אנחנו לא צריכים להתייחס למשחק הזה. מדובר בכדורגל מקצועני, קודם כל צריך להסתכל על עצמנו ולבוא לנצח" סיכם הקפטן.

הרכב משוער: דני עמוס, ברק בכר, יניב לביא, לואיס גוטיירס, רן קוז'וק, סלאח חסארמה, יובל שבתאי, גיא צרפתי, טודור קולב, ירו בלו, יובל אבידור.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */