יום חמישי, 18.04.2024 שעה 12:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

נמני חושב על העונה הבאה: לא ניבנה לאליפות

לאחר ה-2:3 על קרית-שמונה, מנג'ר מכבי ת"א כבר מסתכל קדימה: "נעשה הכל שתהיה עונה טובה בהרבה מהנוכחית". כהן: "הבעיות ידועות, זה הגורל שלנו"

|
נמני על הספסל (אור שפונדר)
נמני על הספסל (אור שפונדר)

מכבי ת"א עשתה צעד משמעותי בדרך להבטחת ההישארות בליגה העונה כאשר גברה 2:3 על קרית שמונה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-25 בליגת טוטו.

אמנם היתה זו האורחת שעלתה ליתרון 0:1 משער של ירו בלו, אבל צמד של איליה יבוריאן עשה מהפך וליאור ז'אן השלים 1:3 לצהובים. יובל אבידור עוד צימק לקראת הסיום, אבל זה לא עזר לקבוצתו

מכבי פותחת פער של 10 נקודות על הקבוצה של אלי כהן, שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחני ההישארות בליגת העל, כאשר נותרו 8 מחזורים לסיום.
אבי נמני, מנג'ר מכבי תל-אביב אמר לאחר המשחק: "אני חושב שלא ניצלנו מספיק הזדמנויות, היו לנו הרבה מאוד מצבים שהיינו צריכים לנצל. עצם זה שהשחקנים גילו יכולת טובה לאורך 90 דקות זה טוב".

"כל אחד לוקח לחץ לכיוונים אחרים, צריך לקחת אותו לכיוונים חיוביים וזה מה שתמיד עשיתי, אחרת זה משפיע לרעה. אנחנו לא מסבירים את מה שאנחנו עושים מאחרי התקשורת, אבל אנחנו עובדים על זה שלא צריך לפחד להעיז ואפילו להיות חצופים במגרש, זה בסך הכל כדורגל ולא חיים ומוות".

"במצב של היום, המשחק הזה הוציא אותנו לכיוונים אחרים. זה נותן לנו קצת זמן להתכונן לעונה הבאה. אנחנו עושים את כל המאמצים שהעונה הבאה תיראה הרבה יותר טוב מהעונה הזו. אני אדבר עם שניידר ונראה מה קורה לקראת העונה הבאה, אנחנו לא יודעים, תצא הודעה מסודרת בסוף חודש אפריל. אנחנו רוצים לדעת שאנחנו יכולים להעמיד קבוצה ראויה וזה תהליך, זו קבוצה שתיבנה בצורה נכונה ולא לאליפות, אנחנו צריכים לחכות בסבלנות". 

יש תקופות קשות בכדורגל, צריך לדעת להפיק לקחים מהתקופות הקשות ומהטעויות שעושים, הכי חשוב שכשהולכים על משהו צריך ללכת עליו בגוף זקוף. יש לנו מטרה אחת - שהקבוצה הזו תצליח. האחריות היא בראש ובראשונה עליי, אבל המערכת הזו תגובש עוד יותר כדי שנעמיד את מכבי ת"א במצבים אחרים. אנחנו לא מכוונים לאליפות אבל אנחנו נבנה קבוצה טובה לטווח ארוך עם שחקנים טובים. ככה זה במכבי, כל שחקן שיבוא לכאן צריך לגלות יכולת ואופי".

ניצחון ביתי

איליה יבוריאן שכבש שני שערים במשחק אמר: "נתנו את הכל על המגרש, הגיע הזמן שננצח בבית ואני מאוד שמח שזה הגיע. אני חושב שהכי חשוב שניצחנו".
גיז'רמו ישראלביץ', מהמצטיינים במכבי אמר לאחר המשחק: "אחרי כל ניצחון יש הרגשה טובה, יהיה לנו שבוע יותר טוב וקל, כולנו שמחים בגלל הניצחון החשוב. אני אמרתי כשהתחיל הסיבוב השלישי שיש עוד הרבה משחקים וניתן מלחמה. ממחר אנחנו חושבים על סכנין, אנחנו חושבים על ניצחון. לפעמים הולך ולפעמים לא. היום הלך, נתנו מלחמה והאוהדים ראו את זה, חשוב שנמשיך ככה".

ליאור ז´אן ומאור בוזגלו חוגגים (אור שפונדר)
ליאור ז´אן ומאור בוזגלו חוגגים (אור שפונדר)

צרפתי: "המאבקים יהיו עד הסוף"
גיא צרפתי, קשרה של קרית שמונה היה מאוכזב כמובן: "אנחנו מאוד מאוכזבים, קיבלנו גולים קלים במצבים נייחים. הבקענו שער בבלומפילד ובמצב כזה אסור לצאת בלי נקודות". 

יבוריאן חוגג עם בוזגלו (אור שפונדר)
יבוריאן חוגג עם בוזגלו (אור שפונדר)

"הבנו בשבועות האחרונים שהמאבקים יהיו עד הסוף, אבל קבוצה במצב שלנו צריכה להיאבק בכל משחק. רצינו מאוד לנצח, רצינו להשוות בדקות האחרונות אבל הפסדנו. זה סימפטום של קבוצת תחתית ואני מקווה שנתגבר על זה".

"יש לנו קבוצה טובה, אנחנו מייצרים מצבים בכל מגרש. אני לא יודע אם קבוצות אחרות הגיעו לבלומפילד ושיחקו התקפי כמונו, אבל שילמנו על כך ביוקר. צריך לדעת לצבור נקודות, בסיטואציה שלנו קשה לעשות לעצמנו הנחות".

"אני אישית משחק מעל 10 שנים כדורגל והייתי בקבוצות שנלחמו נגד הירידה עם תקציב גדול בהרבה מקרית-שמונה. השתלשלות הדברים הביאה אותנו למצב הזה, חילופי מאמנים וזרים, השנה הזו זה טלאי על טלאי ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום".

אלי כהן, לא היה מאוכזב פחות מצרפתי: "הבעיות שלנו ידועות, אנחנו קבוצת תחתית, אין לנו ביטחון להכתיב את הקצב, חבל שספגנו את השערים האלו, הובלנו והכתבנו קצב, היה משחק מהיר ושקול, תיקו היה משקף את המשחק".

עידן סרור מאוכזב (אור שפונדר)
עידן סרור מאוכזב (אור שפונדר)

"למכבי היו דקות טובות וגם לנו. בסוף יצאנו עם היד על התחתונה. חייב לבוא גם מזל לטובתנו. אולי גם אנחנו נקבל מתנות מקבוצות אחרות, חבל שלא השכלנו לנצח. הכל משפיע על הביטחון, רואים שהשחקנים משחקים בנבחרות טוב, וזה לא פשוט להחזיר אותם לקבוצה".

"כשהגעתי לכאן ידעתי שיהיה קשה, המצב לא היה מזהיר, וזה הגורל של הקבוצה והמאמן. מה שקיבלתי במהלך העונה זה לבנות קבוצה מחדש. תוך כדי עבודה צריך ללמוד את הקבוצה וזו עבודה מאוד קשה. בשבועות הקרובים אנחנו נשחק עם הקבוצות שנאבקות איתנו. אני מקווה שנוכל להתעלות, לנצח ולשמור על המקום שלנו בליגה".

אלי כהן.  (אור שפונדר)
אלי כהן. "ידעתי שיהיה קשה כבר כשהגעתי" (אור שפונדר)
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */