יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:06

הכל מוכן לקרב בין נבחרת יוון לנבחרת ישראל

מוקדמות הגביע העולמי: ישראל תשחק ב-21:30 בכרתים ללא יוסי בניון, שיישב על הספסל. כיאל, יואב זיו שכטר בהרכב. אוואט הקפטן, סהר יוביל את ההתקפה

|
בן סהר ויואב זיו. יפתחו בהרכב של קשטן (גיא בן זיו)
בן סהר ויואב זיו. יפתחו בהרכב של קשטן (גיא בן זיו)

הכל כבר מוכן לקרב הקריטי של ישראל מול יוון הערב ב-21:30 בכרתים במוקדמות המונדיאל.

עם יוסי בניון רק על הספסל, תתמודד הערב נבחרת ישראל בכרתים מול יוון במסגרת מחזור מס' 6 במוקדמות הגביע העולמי.

הכבישים באיזור האצטדיון נסגרו והאוטובוס של הנבחרת היה היחידי שנסע על הכביש בדרך למגרש - כשהמטרה ברורה: השגת ניצחון או לפחות תיקו שישאיר את הנבחרת שלנו עם חלום המונדיאל.

אלפי צופים כבר זורמים אל תוך האצטדיון וההערכה היא שיהיו כ-20 אלף. שחקני הנבחרת עלו להרגיש את הדשא (עדיין לא לחימום) והתקבלו בשריקות בוז.  

בדיקות קפדניות בכניסות למגרשים עם מגנומטרים קיבלו את האוהדים. אוהדי נבחרת ישראל, כמאתיים במספרם, כבר התמקמו במגרש עם דגלים וצעיפים.

עם בניון על הספסל
אחרי 5 מחזורים בבית 2 של מוקדמות המונדיאל, נבחרת ישראל עדיין לא הפסידה משחק, אך גם לא ניצחה את 2 היריבות שלה על העליה, יוון ושוייץ. לנבחרת של קשטן יש 9 נקודות, לעומת 10 של היוונים והשוייצרים.

המדריך המלא לניצחון ביוון

שתי הנבחרות סיימו ב-1:1 ביום שבת האחרון באיצטדיון ר"ג ושתיהן זקוקות לניצחון ו-3 נקודות על מנת להתקרב להבטחת המקום בגביע העולמי.

במשחק ביום שבת היה זה תאופניקס גקאס, שניצל חוסר עירנות בהגנה הישראלית על מנת להעלות את יוון ליתרון 0:1. ישראל הצליחה להשוות את התוצאה מרגליו של עומר גולן, שדחק פנימה במחצית השניה ממסירת רוחב של יוסי בניון.

שחקני הנבחרת על כר הדשא בכרתים (גיא בן זיו)
שחקני הנבחרת על כר הדשא בכרתים (גיא בן זיו)

מה-11 הפותחים נעדר יוסי בניון שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי - פציעה שאיתה הגיע לארץ ובעקבותיה היה בספק גם למשחק הראשון מול היוונים באצטדיון ר"ג.

כזכור, בניון היה בספק למשחק שנערך בישראל בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, אך שיחק בסופו של דבר למרות המלצת קבוצתו, ליברפול, כי לא ישחק. במהלך המשחק בניון מתח את שריר התאומים והוחלף בדקה ה-77 על ידי בירם כיאל.

אוהדי נבחרת ישראל מתמקמים ביציע (גיא בן זיו)
אוהדי נבחרת ישראל מתמקמים ביציע (גיא בן זיו)

קשטן נשאר עם אותה חוליית הגנה שכוללת את דודו אוואט, שיענוד את סרט הקפטן במקום בניון, קלמי סבן ודדי בן-דיין ממכבי נתניה כמגינים ודקל קינן וטל בן-חיים כבלמים.

בקישור הפתיע המאמן כשהציב את יואב זיו. ביחד איתו יעלו גם גל אלברמן, בירם כיאל ואיתי שכטר שיחליפו את תמיר כהן ויוסי בניון. בהתקפה יפתחו עומר גולן ובן סהר, שהצטיין במשחק מול היוונים ביום שבת.

בניון מול יוון. נפצע במשחק הראשון (אמיר לוי)
בניון מול יוון. נפצע במשחק הראשון (אמיר לוי)

על הספסל יישבו: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אבי סטרול, תמיר כהן, ברק יצחקי, יוסי בניון ואליניב ברדה.

קשר בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, שנותר מחוץ לסגל של קשטן במשחק מול היוונים ביום שבת, נותר גם הפעם בחוץ למרות היותו אחד השחקנים הטובים העונה בליגה וכמוהו גם גילי ורמוט שנכנס כמחליף בשבת.

בניון עם קשטן. המאמן הלאומי יצטרך להסתדר עם הכוכב על הספסל (גיא בן זיו)
בניון עם קשטן. המאמן הלאומי יצטרך להסתדר עם הכוכב על הספסל (גיא בן זיו)

אבי לוזון: זה המשחק, אולי, הכי חשוב בקמפיין
האדם האופטימי ביותר בסביבת הנבחרת, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, המריא הבוקר (רביעי) לאתונה וכבר הגיע לכרתים, שם ייערך הערב ב-21:30 המשחק הקריטי בין יוון לנבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם, דרום-אפריקה 2010. את לוזון ליוו אחיו, עמוס, והאחראי על קשרי החוץ בהתאחדות, טובי מלאך.

"אנחנו הולכים לעבור אולי את המשחק הכי חשוב בקמפיין", אמר אבי לוזון לפני הטיסה, "אני מקווה ומתפלל שננצח ואם חס וחלילה לא נצליח, אז לפחות שיהיה תיקו".

דרור קשטן ואבי לוזון (שוקה כהן)
דרור קשטן ואבי לוזון. היו"ר מאמין בנבחרת (שוקה כהן)

על היריבה אמר לוזון: "נבחרת יוון היא נבחרת טובה וראויה, למרות שהיא נבחרת מצוינת, היא לא נבחרת בלתי עבירה. מצד שני, אי אפשר לעשות אסון לאומי או טרגדיה אם לא מצליחים לעבור, כי זאת בכל זאת אלופת אירופה מ-2004.

רק לא לקבל צהוב: לארבעה שחקנים בנבחרת, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין ועומר גולן יש צהוב אחד, משמע צהוב נוסף במשחק מול יוון והם לא יוכלו לשחק במשחק הנבחרת הבא

ההרכב הפותח של הנבחרת למשחק מול יוון: דודו אוואט, דדי בן-דיין, קלמי סבן, טל בן-חיים, דקל קינן, גל אלברמן, בירם כיאל, יואב זיו, איתי שכטר, בן סהר ועומר גולן.

בן סהר (גיא בן זיו)
בן סהר ותמיר כהן באימון בכרתים (גיא בן זיו)

אוטו רהגאל: נצטרך להיות חזקים וטובים כדי לנצח
המאמן הגרמני של היוונים, אוטו רהאגל, אמר: "אנחנו מקווים לנצח את ישראל אבל בשביל זה נצטרך להיות חזקים וטובים יותר מאשר היינו ברמת גן. כל השחקנים שלנו בריאים וכשירים למשחק, יש לי את מחשבות שלי לקראת המשחק ובהמשך אפרסם את ההרכב של הנבחרת שלנו".

המאמן הגרמני עדיין מתלבט אם לפתוח באותו מערך בו פתח ברמת-גן (3-5-2) או לפתוח במערך יותר התקפי (4-3-3). נוכח חזרתו מהשעיה של קוסטאס קצוראניס, ביוון לא שוללים את האפשרות שהקפטן, אנגלוס באסינס, שאם ישחק, יחגוג את ההופעה ה-100 בנבחרת, יפתח על הספסל וציוליס ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.

אוטו רהאגל (רויטרס)
אוטו רהאגל. לוקח את המשחק ברצינות רבה (רויטרס)

אם רהאגל יחליט לפתוח במערך התקפי, סמאראס צפוי להיות זה שיקבל את המקום בהרכב, כנראה במקומו של אברם פאפאדופולוס, שפתח בשלישיית ההגנה היוונית במשחק בישראל.

הרכב משוער יוון: קוסטאס חלקיאס, גיורגוס סייטארידיס, סוטיריס קירגיאקוס, אברם פאפאדופולוס (גיורגיוס סמארס), טריאנוס דלאס, וסיליס טורוסידיס, אלכסנדרוס ציוליס, אנגלוס בסינאס (קוסטאס קצוראניס), גיורגוס קראגוניס; אנגלוס חריסטאס ותאופניס גקאס.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */