יום שבת, 04.05.2024 שעה 10:32
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

בלדוט: אני מקווה שאזכה ללחוץ לנשיא את היד

קשר בני יהודה מתכונן עם קבוצתו לרבע הגמר הערב ב-19:00 מול סכנין: "זה משחק קשה". גיא לוזון על זימונו של מורי לנבחרת: "מגיעה לו מילה טובה"

|
אסי בלדוט וגיא לוזון.
אסי בלדוט וגיא לוזון. "אנחנו באים מוכנים" (שי לוי)

"הגביע חשוב לנו מאוד. אנחנו נערכים למשחק במלוא הרצינות, יודעים לאן המשחק הזה יכול להוביל אותנו ומה הוא יכול לגרום למועדון ולאוהדים, אנחנו מאוד מחויבים", כך אמר מאמן בני יהודה, גיא לוזון, על קבוצתו, שתפגוש היום(בלומפילד, 19:00) את בני סכנין למשחק חשוב על העליה לרבע גמר גביע המדינה.

חניכיו של גיא לוזון יפגשו את בני סכנין, שכבר הספיקה להחליף שני מאמנים העונה, כאשר האחרון שביניהם הוא ערן קוליק, שהגיע לקבוצה רק בשבוע שעבר ועבר בבקרה בתחילת השבוע. יחד עם קוליק, בסכנין מתכוונים להילחם בכל הכח הן על הישרדותם בליגה והן על גביע המדינה.

בני יהודה הציבה לעצמה מטרה והיא ניצחון, מכיוון שעד היום הזהובים זכו רק פעמיים (בעונות 67/68 ו-80/81) בגביע. בשנים האחרונות, הכי קרוב שהגיעו הזהובים במסגרת המפעל היה בגמר בעונת 2005/06 שם הפסידו להפועל תל אביב, אותה יפגשו בשבת הקרובה בליגה, מיד לאחר הגביע.

המאמן גיא לוזון יזכה לסגל מלא וכשיר למשחק, פרט למגן אלי אברבנל שצפוי לחזור להתאמן כבר בתחילת שבוע הבא. כזכור, המגן קרע את הרצועה הפנימית בברך ונעדר כבר כשלושה שבועות.

גיא לוזון מול חיפה.
גיא לוזון מול חיפה. "אנחנו פייבוריטים בכל משחק" (אלעד ירקון)

לוזון הוסיף ואמר: "מבחינתנו אנחנו פייבוריטים בכל משחק, כי אני מאמין באמונה שלמה כאשר אנחנו באים דרוכים ובצורה כזאת. אני מאמין גדול בקבוצה שלי, וכל משחק תלוי בנו. אנחנו לא מחפשים שום אליבי ושום תירוץ - לא למשחק הזה ולא למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת".

"ההכנות הן שגרתיות לחלוטין. אנחנו מתעסקים בהפקת לקחים מהמשחק שהיה לנו מול מכבי חיפה. אני חושב שבמשחק הזה עשינו הרבה מאוד טעויות. נשפר, נתקדם ונעשה הכל כדי להיות ברבע הגמר", הוסיף המאמן. על החלפת המאמן בסכנין אמר לוזון: "זה לא מעניין אותנו מה קורה בסכנין, מעניין אותנו רק מה קורה בבני יהודה".

דין מורי.
דין מורי. "צריך לומר מילה טובה למורי ולא לקשטן" (עמית מצפה)

על זימונו של הבלם דין מורי לסגל נבחרת ישראל אמר לוזון: "צריך להגיד מילה טובה לדין מורי ולא לקשטן. קשטן, כמו שאני מכיר, בוחר את השחקנים בצורה מקצועית. מי שטוב מוזמן ואני שמח מאוד שהוא הזמין אותו. שחקן נמדד לאורך תקופה ולא על סמך משחק אחד או טעות. אני בטוח שהשיקולים שלו מקצועיים". 

יו"ר הקבוצה, חזי מגן התייחס גם הוא לזימונו של הבלם לנבחרת: "דין מורי הוא גאווה גדולה למועדון. אני מקווה שזאת סנונית ראשונה מיתר השחקנים הצעירים שהחלו את דרכם בעונה שעברה. אני בטוח שאצל מאמן כמו קשטן, מי ששווה זימון גם יוזמן בעתיד. מהרגע שדין הוזמן, חובת ההוכחה עליו". 

חזי מגן.
חזי מגן. "חובת ההוכחה על דין מורי"

גם קפטן הקבוצה אסי בלדוט דיבר על זימונו של דין מורי: "אני רוצה מפה לאחל לדין המון הצלחה בנבחרת. אני חושב שמגיע לו, הוא עשה התקדמות אדירה ואני מקווה שהוא יוכיח את עצמו". על סכנין הוסיף בלדוט: "כן, אנחנו פייבוריטים, אבל אנחנו רואים קבוצות שעושות הפתעות. ראיה לכך המשחק הקודם שלנו שהסתיים רק בפנדלים, למרות שעל הנייר זה היה אמור להיות משחק קל".

"אנחנו באים מוכנים ואני יודע שמצפה לנו משחק מאוד קשה. אני מקווה שנעשה את זה. מגיל קטן אני חולם להגיע לגמר הגביע. הייתי קרוב לזה לפני כמה שנים ואני מקווה שסוף סוף אני אזכה ללחוץ לנשיא את היד".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, כפיר אדרי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פאדרו גלבאן, אסי בלדוט, תמיר כחלון ואלירן עטר.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */