יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:44

קבלו את עשרת המלפפונים של מועד ההעברות

ינואר הקרוב צפוי לספק לנו חלון העברות שיחמם אותנו בימי החורף. את מי בית"ר תמכור? את מי שניידר יקנה? ואיפה ישחק טועמה? כל התשובות בפנים

|
טועמה, ארבייטמן וזנדברג. איפה נמצא אותם בינואר?
טועמה, ארבייטמן וזנדברג. איפה נמצא אותם בינואר?

על פי תחזית מזג האוויר, בחודש ינואר נזכה לחוש את החורף, אבל על פי התחזיות של הכדורגל הישראלי, לא נראה שיהיה כל כך קר. מי יימכר במכירת החיסול בבית"ר ירושלים, את מי תביא מכבי תל אביב של אלכס שניידר, ואיפה סלים טועמה ישחק?  ONE מציג בפניכם את עשרת המלפפונים החמים של חלון העברות הקרוב. ספקולציות? נחכה ונראה....

סלים טועמה, סטנדרד ליאז'
אין ספק, המלפפון החם של הקיץ. אחרי עונה טובה בה זכה להרבה דקות משחק בסטנדרד ליאז' הבלגית, טועמה נראה קרוב מתמיד לסיום הפרק הבלגי בקריירה שלו. למרות שכמעט ולא זכה העונה לדקות משחק, טועמה נמצא בכושר ויוסיף הרבה מחץ לכל בו ישחק, בייחוד של אלה מקבוצות הצמרת שחפצות בשירותיו ובבעיטותיו.

רק שאלה אחת נותרה פתוחה - מי תהיה זו שתכניס את היד עמוק לתוך הכיס ותוציא סכום לא מבוטל של דולרים כדי לראות את הקשר הכישרוני לובש את מדיה.

הביעו עניין: כמעט כל קבוצות הצמרת למעט מכבי חיפה. המאבק המסקרן על שירותיו של השחקן יתנהל בין מכבי תל אביב, שכבר פנתה למקורבים וגיששה על אפשרות לצרף את קשר ליאז', לבין הפועל תל אביב, קבוצת האם של הקשר, שכבר הצהירה לא פעם שבארץ ישחק טועמה רק אצלה.

כמה כסף זה יעלה להם: על פי על ההערכות, כל מי שתחפוץ בשירותיו של טועמה תיאלץ לוותר על כמיליון דולר אותם תדרוש ליאז', וכן על משכורת של לא פחות מ-600 אלף דולרים לעונה. יקר, אבל שווה.

סלים טועמה. יעבור למכבי או להפועל? (תומר גבאי)
סלים טועמה. יעבור למכבי או להפועל? (תומר גבאי)

מיכאל זנדברג, בית"ר ירושלים
אחרי שנתיים מצוינות בהן הספיק לזכות עם בית"ר בשתי אליפויות ובגביע אחד, נראה כי זנדברג מיצה את עצמו בבירה. הקשר השמאלי צפוי להימצא ברשימת מכירת החיסול של בית"ר, כשגם גם ראובן עטר הבין שהקשר זקוק לחמצן חדש. מה שבטוח הוא שגם אם זנדברג יישאר בסוף חלון העברות בבית וגן - אף אחד לא באמת יצטער.

הביעו עניין: נכון להיום הקבוצה ששמו הוזכר בה ולא פעם אחת היא מכבי תל אביב. ההצהרה של יו"ר הצהובים, אביב בושינסקי, השבוע על המעקב אחרי ההתפתחויות בבית"ר בחודש ינואר, רק שופך עוד קצת אור על המעבר הצפוי של זנדברג לאזור המרכז, שגם בו הוא כנראה ילבש צהוב.

מיכאל זנדברג. יישאר בצהוב. באיזו עיר? (גיא בן זיו)
מיכאל זנדברג. יישאר בצהוב. באיזו עיר? (גיא בן זיו)

כמה כסף זה יעלה: זנדברג יסיים את חוזהו בבירה בתום העונה הנוכחית כך שמי שתרצה לראותו בשורותיה כבר בינואר הקרוב, תצטרך לוותר על שכר שנתי סביב ה-400 אלף דולר ופיצוי לבית"ר.

טוטו תמוז, בית"ר ירושלים
למרות שמאז בואו של ראובן עטר לבירה תמוז רואה יותר דקות משחק, הוא עדיין מתקשה לתרגם את היכולת שלו לשערים, והתסכול ניכר על פניו, ולא פחות על פני ראשי הקבוצה. תמוז, בדומה לזנדברג, זקוק לשינוי שיחזיר אותו למסלול ההבקעות, ונראה כי גם הוא צפוי להיכלל ברשימת השחקנים למכירה כבר בחודש ינואר הקרוב.

הביעו בו עניין: לפחות על פי הקיץ האחרון נראה שלא מעט קבוצות בבלגיה היו שמחות לראות את החלוץ בקבוצתם. גם מכבי תל אביב כבר הביע עניין בשחקן בקיץ האחרון, ונראה כי גם בינואר הזה הצהובים לא היו מתנגדים לראותו בקרית שלום.

טוטו תמוז. זקוק לשינוי (עדי בן ברון)
טוטו תמוז. זקוק לשינוי (עדי בן ברון)

כמה כסף זה יעלה: פה קבור הכלב - או המוקש אם תרצו. לתמוז חוזה בשורות האלופה לשנתיים הקרובות. מי שתרצה בשירותיו תיאלץ לוותר על כ-500 אלף דולר לעונה.

שלומי ארבייטמן, מכבי חיפה
כמו כל חודש ינואר בשנים האחרונות, גם העונה חלוץ מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן, צפוי להיות המלפפון החם של הקבוצה מעיר הכרמל. אחרי החתמתו של אוסי רנספורד, לא נראה כי לכישרון הצעיר יהיה מקום בקבוצתו של אלישע לוי. ארבייטמן כבר הביע לא פעם רצון למצוא בית חם אחר. בחיפה הצהירו כי אין בכוונתם לוותר על החלוץ, אולם נראה כי אם תבוא הצעה מספיק מפתה ארבייטמן ילבש מדים אחרים כבר בינואר.

הביעו בו עניין: לא מעט קבוצות היו שמחות לקלוט את הכישרון הצעיר הזה אך עד כה אין התעניינות רצינית. ככל שנתקרב לחודש ינואר נהיה עדים לפניות ולא נופתע אם חלקן יהיו מהצמרת.

שלומי ארבייטמן. ימשיך בנדידה? (עמית מצפה)
שלומי ארבייטמן. ימשיך בנדידה? (עמית מצפה)

כמה כסף זה יעלה: בקבוצה מעיר הכרמל לא פסלו את האפשרות להשאיל את החלוץ. במצב כזה כל קבוצה שתחפוץ בארבייטמן תיאלץ להיפרד מכ-70 אלף דולר דמי השאלה.

דרק בואטנג, בית"ר ירושלים
בואטנג נמצא כבר תקופה ארוכה במשבר מקצועי. הקשר הגנאי מרגיש שמיצה עצמו בקבוצה. בואטנג אותת בדרכים משלו על רצונו לעזוב. מי שקיווה למצוא את מקומו באירופה כבר בקיץ האחרון, ימצא לעצמו קבוצה חדשה בחו"ל או בארץ, השאלה שנותרה פתוחה היא האם זה יקרה בחודש ינואר הקרוב.

הביעו בו עניין: לא מעט קבוצות אירופיות גיששו בעניין האפשרות לצרפו לשורותיהן, כשהרצינית מכולן הינה קלן הגרמנית שכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כבר סיכמה את התנאים עם השחקן. אולם במידה והעסקה עם הגרמנים לא תצלח ישנן לא מעט קבוצות שישמחו לקלוט את בואטנג.

דרק בואטנג. יעבור לגרמניה? (גיא בן זיו)
דרק בואטנג. יעבור לגרמניה? (גיא בן זיו)

כמה כסף זה יעלה: חוזהו של בואטנג מסתיים העונה. הגנאי שמשתכר בכ-800 אלף דולר לעונה לא יקבל עסקה שתכלול שכר נמוך מזה בקבוצות באירופה.

עומרי אפק, מכבי חיפה
עד לפני כמה שנים - אחד מהכישרונות של הכדורגל הישראלי, כיום - לא מוצא את מקומו במכבי חיפה. הקשר המוכשר לא זוכה כמעט לדקות משחק בקרית אליעזר. כמו חברו לקבוצה, שלומי ארבייטמן, גם הוא יקווה למצוא דקות משחק בקבוצה אחרת בליגת העל.

הביעו בו עניין: הצעה קונקרטית עוד לא התקבלה בפקסים בכפר גלים, אך השמות של מכבי פ"ת, עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד בהחלט נשמעות כאופציה מעניינת עבור אפק, שיכול רק לעזור ולתרום להן.

עומרי אפק. ממעט לשחק
עומרי אפק. ממעט לשחק

כמה כסף זה יעלה: האופציה הריאלית היא השאלה שתעלה בסכום דומה לזה של ארבייטמן, כ-70 אלף דולרים.

דמיטאר מקרייב, מ.ס. אשדוד
לא, זה לא שג'קי בן זקן מתכוון לוותר על החלוץ, וגם לא נראה שמקרייב שש לעזוב את חבריו הטובים, אבל כמו בקיץ האחרון גם החורף, שמו של מקרייב יהיה מוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות מהצמרת בליגה. החלוץ הבולגרי כבר הוכיח שכשהוא בכושר הוא ברמה אחת מעל לליגה שלנו ויש לא מעט קבוצות שהיו רוצות לראותו מוביל את חוד ההתקפה שלהן בצמרת.

הביעו בו עניין: בקיץ האחרון שמו של מקרייב הוזכר כמועמד למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ואף הוזכר בנשימה אחת עם מכבי חיפה. מבין השלוש, היחידה שממשיכה להזכיר עד כמה היתה רוצה לראות את מקרייב משחק בה היא בית"ר ירושלים.

דמיטאר מקרייב. יעבור לקבוצת צמרת?
דמיטאר מקרייב. יעבור לקבוצת צמרת?

כמה כסף זה יעלה: הבעלים ג'קי בן זקן ששילם סכום עתק עבור כרטיסו של מקרייב, כמיליון יורו (!), הבהיר בלא מעט הזדמנויות שמי שתרצה לקנות את שירותיו של החלוץ הבולגרי תיאלץ לשלם סכום גבוה בהרבה.

עבאס סואן, עירוני קרית שמונה
סואן מתעלה על עצמו העונה ומציג את היכולת שהתרגלנו לראות ממנו בתקופות הטובות שלו. בלא מעט קבוצות בארץ גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון חסר שחקן מרכז שדה ברמתו של סואן, בייחוד בקבוצות הקטנות יותר שם הוא בהחלט יכול לעזור.

הביעו בו עניין: בני סכנין. בין הקשר מהמגזר לבין הקבוצה מהמגזר צפוי להמשיך גם בינואר הקרוב. ישנם לא מעט דיבורים בקבוצתו של אייל לחמן על הרצון לראות את סואן עוזר לקבוצת האם שלו לשרוד את העונה בליגת העל.

עבאס סואן. יחזק את סכנין? (עמית מצפה)
עבאס סואן. יחזק את סכנין? (עמית מצפה)

כמה כסף זה יעלה: הבעלים של קרית שמונה, איזי שירצקי ,הצהיר לא אחת כי אין בכוונתו למכור בינואר שחקנים מקבוצתו. במידה ותוצע לשירצקי עסקה אטרקטיבית, נראה כי שני הצדדים ייפרדו בידידות ובכבוד.

יובל אבידור, עירוני קרית שמונה
אחד מהמועמדים לתואר חלוץ הסיבוב וללא ספק אחד מחלוצי דור העתיד של הכדורגל הישראלי יישאר גם בחלון העברות הקרוב מועמד לחיזוק לא מעט מקבוצות הצמרת בליגה. כמו כל שחקן, נראה שגם אבידור יתקשה לעמוד מול הצעות שיגיעו מקבוצות הצמרת בהן הוא צפוי להרוויח סכומים שבקרית שמונה יתקשו לעמוד בהם.

הביעו בו עניין: שמו של החלוץ המצטיין הוזכר גם במכבי חיפה וגם בבית"ר ירושלים, כשנראה כי הרצינית מבין השתיים היא הדאבליסטית.

יובל אבידור. שירצקי יוותר עליו?
יובל אבידור. שירצקי יוותר עליו?

כמה כסף זה יעלה: הבעלים של קרית שמונה הבהיר שהחלוץ, שרק לפני כשנה חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה הצפונית, אינו למכירה. יהיה קשה לשכנע את שירצקי בכל זאת לוותר על החלוץ, אבל לא מדובר במשימה בלתי אפשרית.

ראובן עובד, הפועל תל אביב
לא, לא מדובר בטעות. אולי כבר שכחתם את השם הזה, אבל בין כל השמות והספקולציות האפשריות, האפשרות שבינואר הקרוב ראובן עובד ימצא לעצמו קבוצה שתחזיר לו את דקות המשחק בהחלט אפשרית. העובדה היא שאלי גוטמן לא ממש מעוניין בקשר, ובמידה ועובד לא ירשים בתקופה הקרובה, האדומים לא יהססו להשאילו לקבוצה אחרת.

הביעו בו עניין: כרגע אף קבוצה לא גיששה בנוגע לקשר, אך כמו בכל חלון העברות, לא מעט מקבוצות התחתית שירצו להתחזק ולא בסכומים גבוהים בהחלט עשויות לראות בעובד כמועמד ראוי.

ראובן עובד. עד מתי יישאר בחודורוב?
ראובן עובד. עד מתי יישאר בחודורוב?

כמה כסף זה יעלה: אין תג מחיר אך לא נראה כי יהיה מדובר בסכום שמי שתחפוץ בו תתקשה לשלם אותו.   

רוצים לראות שחקנים אחרים בקבוצתכם? חושבים על שם אחר שיהפוך למלפפון בחלון העברות? טקבקו עכשיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */