יום שישי, 29.03.2024 שעה 05:20

מוק' היורוקאפ: הפועל י-ם הובסה בקאזאן 88:66

האדומים שמרו על פער סביר מהרוסים, שברחו בסיום. גודס: "גם פסקי הזמן לא עצרו את המפולת". הגומלין ייערך בשבוע הבא במלחה, המנצחת תעלה לשלב הבתים

|
טימי באוורס. משחק חוץ קשה (מיכה בננו)
טימי באוורס. משחק חוץ קשה (מיכה בננו)

הפועל ירושלים הובסה 88:66 ע"י אוניקס קאזאן הערב (שלישי) במסגרת מוקדמות היורוקאפ. זהו המשחק הראשון מבין שניים, כשהגומלין יתקיים בשבוע הבא במלחה. המנצחת במפגש הכפול תעלה לשלב הבתים ביורוקאפ והמפסידה תישלח למפעל השלישי בחוזקו, היורו-צ'לנג'.

למרות פתיחה חלשה, ירושלים החזיקה ברוב שלבי המשחק בפער סביר מקבוצת הפאר הרוסית, אבל דווקא ברבע האחרון הרוסים קלעו 29 נקודות לעומת 19 בלבד של הירושלמים וניצחו בסיום ב-22 נקודות, שהופכות את משימת ההעפלה של האדומים לשלב הבתים לקשה מאוד.

בירושלים בלטו טימי באוורס עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, טראביס ווטסון עם 14 נקודות ועשרה ריבאונדים ויובל נעימי עם 11 נקודות, כולן במחצית הראשונה, ועוד חמישה ריבאונדים.

אצל הרוסים בלטו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס: לידיי קלע 17 עם שלושה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, סוקולוב קלע 16, קירקסאי קלע 15 וקטף 7 ריבאונדים, ורמינקו קלע 13 בשילוב 11 ריבאונדים ולונצ'אר קלע גם הוא 13 עם 5 ריבאונדים.

גיא גודס: "גם פסקי הזמן לא עצרו את המפולת"
מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שבסך הכל רוב המשחק היינו סבירים והיינו סביב בהפרשים שרצינו. אין ספק שהפיזיות של קאזאן הכריעה בסוף, בעיקר בחמש הדקות האחרונות של המשחק. עד הדקה ה-35 היינו בפיגור של 14 הפרש והיינו בסדר בהגנה. התקפית היה לנו קשה מאוד עם הפיזיות, ולמרות שניצחנו בריבאונד והלכנו יותר לקו, היה לנו קשה וקלענו רק שלשה אחת מעשרה ניסיונות וגם היו לנו יותר איבודי כדור".

טראביס ווטסון הערב מול סוקולוב (אתר פיב
טראביס ווטסון הערב מול סוקולוב (אתר פיב"א)

"בדקות האחרונות גם העייפות השפיעה על קבלת החלטות", הוסיף גודס ופירט: "קאזאן רצו ל-17:9 וגם פסקי זמן לא סייעו לעצור את המפולת. בסוף הם הגיעו להפרש הסביר שהם רצו, אבל אנחנו עדיין מאמינים. אמרתי לחבר'ה שזה החצי הראשון ויש לנו עוד מחצית בשבוע הבא בירושלים, אבל כרגע אנחנו מתרכזים בבני השרון, משחק חשוב מאוד. המשחק הזה נגמר, אומנם לא כמו שהיינו רוצים, רצינו לגמור בהפרש לא יותר גבוה מ-12".

שחקן הקבוצה, יובל נעימי, הוסיף: "פתחנו את המשחק לא טוב ורדפנו אחריהם כל המשחק. קאזאן היא לא קבוצה שקל לרדוף אחריה וידענו את זה כשבאנו לכאן. בדקות האחרונות איבדנו ריכוז, וגם זה דבר שאסור לעשות מול קאזאן וזה עלה לנו ביוקר".

"בשבוע הבא בגומלין נצטרך להתעלות על עצמו, זה לא יהיה קל, אבל כמו שהקלישאה אומרת, זאת רק המחצית הראשונה. אני חושב שיש הרבה דברים שלא הלכו לנו כאן ונצליח לעשות טוב יותר במלחה, כמו האחוז שלנו מהשדה. אני בטוח שיחד עם דחיפה מהקהל נוכל לתת להם פייט רציני וכבר ראינו בעבר קבוצות שחוזרות במשחק השני מפיגור גדול יותר ומנצחות".

רבע ראשון 12:22 לקאזאן
המשחק יצא לדרך, וירושלים פתחה עם שרון ששון, עומאר סניד, טימי באוורס, טראביס ווטסון, מורן רוט. לאחר החטאה של ששון הרוסים עלו ליתרון 0:2 מסל של סוקולוב. הרוסים פתחו טוב, ועלו ליתרון 0:7, כשלוש דקות מהפתיחה, לאחר סל נוסף של סוקולוב וסל ועבירה של ורימניקו.

סל נוסף של סוקולוב גרם למאמן ירושלים, גיא גודס, להזעיק פסק זמן במצב של 0:9 לרוסים.

גיא גודס. הזעיק פסק זמן מוקדם (גיא בן זיו)
גיא גודס. הזעיק פסק זמן מוקדם (גיא בן זיו)

סניד קלע נקודות ראשונות לירושלמים, אבל הרוסים הגיבו בשתי נקודות. טראביס ווטסון צימק ל-4:11 בשתיים מהקו. הרוסים עלו ל-4:14 עם שלשה, ונעימי צימק עם שתיים. קאזאן קלעה עוד שתיים, וסניד קלע רק אחת משתיים מהקו. סל נוסף של נעימי סגר קצת את ההפרש ל-16:9.

ווטסון קלע אחת משתיים מהקו וצימק ל-18:10. הרוסים לא מצאו את הסל במשך כמה התקפות רצופות וטראביס ווטסון, שוב מהעונשיון, צימק ל-18:12. הרוסים לחצו קצת על הדוושה וסיימו את הרבע עם ארבע נקודות רצופות ויתרון 12:22.

רבע שני 31:43 לקאזאן
לונצ'אר פתח את הרבע עם קליעת עונשין אחת מתוך שתיים. פופוביץ' המשיך עם שלשה ובאוורס צימק עם שתי נקודות ל-26:14.

הרוסים קלעו עוד שלשה, וקלארק הגיב בדאנק. עוד שתיים של ווטסון צימקו ל-29:18. קוז'יקין קלע שלשה, ששון הגיב בשתיים ולונצ'אר ירה ג'אמפ מהצד השני כדי להעלות את הרוסים ל-20:34.

טימי באוורס מנסה לשמור, הערב מול קאזאן
טימי באוורס מנסה לשמור, הערב מול קאזאן (אתר פיב"א)

יובל נעימי הגיב עם ארבע נקודות רצופות וסגר קצת את ההפרש ל-34:24, מה שגרם לרוסים לקחת פסק זמן. קאזאן קלעה אחת משתיים מהעונשין, ומורן רוט, בשתי קליעות מוצלחות מהקו, צימק ל-35:26. הרוסים הגיבו בשלשה ושוב נעימי, השחקן הבולט בשורות האדומים בחצי הראשון, הגיב בשתיים.

לידיי הוסיף עוד שלשה והגדיל ל-28:41, ובאוורס הקטין בשתיים. נעימי קלע אחת משתיים מהקו, וסוקולוב קלע שתיים מהעבר השני וקבע 31:43. ירושלים לקחה פסק זמן שלוש שניות לסיום המחצית, וכשיצאה ממנו ניסה מרקוביץ' לקלוע שלשה והחטיא.

יובל נעימי, עם 11 נקודות ושלושה ריבאונדים, וטראביס ווטסון עם 7 נק' ו-7 ריב' בלטו בירושלים. סוקולוב, עם 12 נק' במחצית, בלט אצל הרוסים.

רבע שלישי 47:59 לקאזאן
ירושלים פתחה את המחצית השניה עם שתי נקודות של ווטסון. מהעבר השני הגיב סוקולוב בדאנק. באוורס קלע פעמיים מהקו וצימק ל-45:35. מהעבר השני, ורמינקו הגיב בסל ועבירה וקבע 35:48. סל נוסף שלו העלה את הרוסים ל-15 נקודות יתרון.

ארז מרקוביץ' צימק בשתי נקודות ל-50:37. שתי הקבוצות לא הצליחו לפתח משחק התקפה טוב וארבע דקות לסיום הרבע שוב הזעיקו הרוסים פסק זמן. ששון, עם שתיים מהקו, צימק ל-11 בלבד.

עוד שתיים של באוורס השלימו ריצת 0:6 וסגרו ל-50:41. באוורס קלע עוד שתיים והכניס את הרוסים ללחץ, אלא שאז הגיבה קאזאן באבע נקודות רצופות. ליי אפ של מרקוביץ' הפך שוב את ההפרש לחד ספרתי, 54:45.

קירקסאי הקטין את מפלס הלחץ אצל הרוסים עם שלשה ולונצ'אר קבר דאנק לאחר איבוד כדור של באוורס. המהלך האחרון ברבע היה של מרקוביץ', שקלע סל וסחט עבירה, אך החטיא מהקו - 59:47 בסיום הרבע.

רבע רביעי 66:88 לקאזאן
הרוסים פתחו עם דאנק של ורימינקו, ומהצד השני מרקוביץ' הגיב בשתיים - 61:49. סניד צימק ל-10 עם עוד שתי נקודות, אבל קירקסאי הגיב עם שלשה ועוד ליי אפ שהגדילו ל-51:66 וגרמו לגיא גודס לעוד פסק זמן.

ארז מרקוביץ. ירושלים נשארה בתמונה (איתי חסיד)
ארז מרקוביץ. ירושלים נשארה בתמונה (איתי חסיד)

ווטסון קלע אחת מתוך שתיים מהקו, אבל שלשה נוספת של קירקסאי והפער גדל ל-17, 52:69 לקאזאן. ווטסון הקטין עם שתיים מהקו, סוקולוב שוב הגיב עם 2, אבל ירושלים לא נשברה - שלשה של באוורס וליי אפ של ווטסון צימקו שוב לפער סביר, 71:59.

קאזאן קלעה שלשה נוספת, הפעם של לידיי, וסניד שוב דייק רק באחת מתוך שתיים מהקו - 74:60. לומצ'אר קלע עוד שתיים מהשדה והוסיף שתיים מהקו, והרוסים עלו ל-60:78. שלשה של ורמינקו, והפער כבר עלה ל-21 נקודות, שתי דקות לסיום.

טראביס ווטסון במאמץ הגנתי, הערב (אתר פיב
טראביס ווטסון במאמץ הגנתי, הערב (אתר פיב"א)

באוורס קלע רק נקודה מתוך שתיים מהעונשין, ולונצ'אר הגיב בשתיים, 61:83. באוורס הגיב בשתיים מהשדה - 63:83. שוב לונצ'אר עם שתיים וההפרש כבר ב-22. קלארק קיבל הזדמנות לצמק עם שלוש זריקות עונשין, אבל קלע רק אחת.

מהעבר השני פופוביץ' קלע שתיים מהקו והעלה ל-64:87. באוורס קלע שתיים מהקו, והרוסים סיימו עם נקודה אחת מהעונשין וניצחון 66:88 ששם אותם עם רגל וחצי בשלב הבא.

קלעו להפועל ירושלים: באוורס 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, טראביס ווטסון 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, יובל נעימי 11 נקודות ו-5 ריבאונדים, מרקוביץ' 8, סניד 6, ששון 4 ו-8 ריבאונדים, קלארק 3, רוט 2.

קלעו לקאזאן: לידיי 17, סוקולוב 16, קירקסאי 15 ו-7 ריבאונדים, ורמינקו 13 ו- 11 ריבאונדים, לונצ'אר 13, פופוביץ' 9, קוזיאקין 3, זמנסקי 2.
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */