יום שלישי, 07.05.2024 שעה 12:39

סולידי, צעיר או התקפי? מי יהיה בהרכב לשוייץ?

משחק הפתיחה של נבחרת ישראל מול שוייץ במוק' המונדיאל כבר בפתח. ONE מרכז עבורכם שלוש אופציות אפשריות להרכב הנבחרת במשחק החשוב

|
נבחרת ישראל. מה ההרכב המועדף? (איתי חסיד)
נבחרת ישראל. מה ההרכב המועדף? (איתי חסיד)

המשחק החשוב מול נבחרת שוייץ מחר (שבת) ב-20:55 כבר בפתח ובפני דרור קשטן עומדת משימת הרכבת ה-11 שיפתחו.

הזמן קצר והמלאכה מרובה ועל כן מערכת ONE החליטה להעמיד לרשותכם שלוש אופציות להרכב כחול לבן לשבת. מה דעתכם?

ההרכב הסולידי:
הרכב זה מיועד לדרור קשטן ולאנשים הסולידיים שביניכם.

ההרכב הסולידי הוא הקרוב ביותר למציאות וסביר שבהרכב זה (אולי עם שינויים קלים כגון ברוכיאן במקום בוזגלו) יפתח קשטן בשבת מול שוייץ.

בין הקורות יעמוד אוואט ובמרכז ההגנה בן-חיים וסטרול יצטרכו לעצור את השוייצרים משער יתרון בשלב מוקדם ובכלל.

בקישור האחורי תמיר כהן יקבל קרדיט למרות שהעונה בבולטון הוא עדיין לא שיחק במשחק רשמי. הקפטן בניון כמובן בפנים ובחוד הלגיונרים קולאוטי וברדה שהראו שהם לא שכחו להבקיע.

הרכב סולידי משוער: דודו אוואט, יואב זיו, טל בן-חיים, אבי סטרול, דדי בן-דיין, תמיר כהן, יוסי בניון, משה אוחיון, מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי, אליניב ברדה.

 (גבע תלם)
יוסי בניון. הוא יהיה בהרכב בכל תסריט אפשרי (גבע תלם)

תוצאה טובה: השחקנים נרגשים, האווירה בר"ג נפלאה ואחרי התקווה שריקת הפתיחה. מחצית ראשונה בקצב טוב אבל ללא שערים, בדקה ה-72 בניון מוסר כדור ענק לברדה שמקפיץ את  אצטדיון ר"ג לשמים. רגע לפני שזה נגמר שוב בניון, הפעם כל הדרך, דקה 88 והשני בפנים. 0:2 לישראל בתום 90 דקות.

תוצאה רעה: האווירה והציפיות ישפיעו על השחקנים שייכנסו ללחץ ויובילו את המשחק לבונקר. הקהל לא יהיה מרוצה ובסוף 90 דקות נשמור על רשת נקייה אבל עם הרבה מקום למחשבה למה בבית לא הצלחנו להבקיע. 0:0 נוראי בתום 90 דקות.

ההרכב ההתקפי:
הרכב זה לא מיועד לאנשים סולידיים ולבעלי לב חלש אלא לפנטזיונרים שביניכם ולבעלי הדמיון הפורה. שוער בשער ושלושה בלמים יהוו את חוליית ההגנה ומכאן תתחילו לפנטז.

מאור בוזגלו יעלה לאגף ימין וסלים טועמה יפתח באגף השמאלי, אוחיון בקישור האחורי (אלברמן פצוע למי שלא זוכר). יוסי בניון באגף שמאל וברדה בימין. בסופו של יום רבים מאיתנו חולמים על הרכב כזה אבל זה בוודאי יישאר בגדר חלום.

 (ניר בוקסנבאום)
מאור בוזגלו. הרבה אנשים היו רוצים לראות אותו בהרכב בשבת (ניר בוקסנבאום)

הרכב התקפי משוער: דודו אוואט, טל בן-חיים, אבי סטרול, דקל קינן, מאור בוזגלו, סלים טועמה, משה אוחיון, יוסי בניון, אליניב ברדה, עומר גולן, בן סהר.

תוצאה טובה: הקישור וההתקפה החזקים של ישראל יתפסו את השוייצרים מבולבלים. אחרי 12 דקות בלבד ובדחיפת הקהל האדיר, בוזגלו יעלה מהאגף, ימסור לבניון שיחזיר לו תשעה מטרים מהשער ומשם בוזגלו יראה רק רשת.

לקראת תום המחצית הראשונה החגיגה תמשך. בניון יוסיף אחד משלו ובמחצית השניה סהר יצטרף. השוייצרים רק יצליחו לצמק עם שער חוץ אחד. 1:3 לישראל בתום 90 דקות של חגיגה.

טועמה (ONE)
טועמה. נמצא בכושר נהדר

תוצאה רעה: ההגנה לא עומדת בלחץ של השוייצרים, בוזגלו וטועמה לא מסתדרים באגפים וישראל חוטפת שער כבר בדקה השביעית. קשטן יודע שחייבים לעשות שינוי ועד למחצית ישראל מצליחה בקושי לשמור את השוייצרים.

במחצית השניה קשטן מבצע חילופים, בניון מבקיע אבל זה לא מספיק. השוייצרים מצליחים להסתנן לרחבה בדקה ה-78 ומבקיעים.1:2 לשוייץ בתום 90 דקות.

ההרכב הצעיר:
ההרכב הבא מיועד לכל מי שבונה על עתיד הכדורגל הישראלי ולמי שמאמין בדור ההמשך. אמנם רק שמואל קוזוקין הוא הזימון החדש הצעיר היחיד של קשטן אך יש לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים בסגל הכחול לבן.

נבחרת ישראל בפינלנד (יופ ציוני)
קוזוקין וטל בן חיים. הראשון יפתיע אם יפתח, השני יפתיע אם לא (יופ ציוני)

מי שרוצה לראות את קוזוקין, דקל קינן, בירם כיאל, מאור בוזגלו, אבירם ברוכיאן ובן סהר פורצים קדימה בוודאי ישמח אם קשטן יפתח בהרכב זה. יש עתיד לכדורגל בישראל.

הרכב צעיר משוער: דודו אוואט, שמואל קוזוקין, טל בן-חיים, דקל קינן, יואב זיו, בירם כיאל, משה אוחיון, יוסי בניון, מאור בוזגלו, אבירם ברוכיאן, בן סהר.

תוצאה טובה: הצעירים רוצים להוכיח את עצמם והאנרגיות שלהם בהתאם. קוזוקין מפגין יכולת נפלאה וסותם לכולם את הפה. בירם כיאל פורץ קדימה ומעביר כדור מושלם לבן סהר שבדקה ה-22 קובע 0:1 לישראל. בוזגלו, ברוכיאן וסהר חוגגים והמושג "האפרוחים של קשטן" שוב הופך לרלבנטי. 1:2 לישראל בתום 90 דקות ונראה כי יש דור המשך בכדורגל הישראלי.

 (גבע תלם)
בן סהר. נגד פינלנד הוא נראה טוב

 
תוצאה רעה: הצעירים לא עומדים בלחץ, האווירה והקהל משפיעים ומהר מאוד השוויצרים משתלטים על המגרש כולו. 0:1 לשוייץ בדקה ה-17, טעות של קוזוקין ורחשי הקהל נשמעים עד לכר הדשא.

בוזגלו מצליח להשוות קרוב לסיום המחצית אבל כאן זה נגמר. במחצית השניה קשטן מכניס את הותיקים, השוייצרים כבר דוהרים קדימה ובדקה ה-74 מבקיעים את השני. 1:2 לשוייץ בתום 90 דקות.

כפי שבוודאי שמתם לב, בכל אחת מהאופציות אוואט פותח בשער, אין כאן הצהרת כוונות של מערכת ONE או חלילה רצון להיכנס לנעליו של קשטן שעומד לקבל החלטה קשה, אך מכיוון שאוואט עמד בין הקורות בקמפיין האחרון ולפי מה שמסתמן מהאימונים האחרונים, נראה כי בכל זאת הוא יהיה השוער במשחק.

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */