יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:26

פרננדז, אבראו ובן שושן. הפסידו לנתניה (תומר גבאי)

לא מוכנה לליגה: בית"ר הפסידה למכבי נתניה

שבוע לפתיחת ליגת העל והאלופה סיימה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון ועם יכולת בינונית. קיויו בדקה ה-12 העניק לנתניה 0:1 מוצדק בגביע הטוטו

יום שבת, 23/08/2008, 20:45אצטדיון הקופסאגביע הטוטו - מחזור 3
בית"ר ירושלים
הסתיים
1 0
שופט:
שער פרנסיס קיויו (12)
מכבי נתניה
לוח משחקים
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 1
  • עירוני ק"ש
  • בני סכנין
  • 4 - 0
  • הפועל ת"א
  • בני יהודה
  • 3 - 1
  • מכבי חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 2
  • מכבי פ"ת
  • מכבי נתניה
  • 0 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • הכח עמידר ר"ג
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

מכבי נתניה גברה הערב (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים במחזור השלישי של בית 1 בגביע הטוטו.

לאלופה זה משחק רשמי שלישי רצוף (הפסד לקראקוב ותיקו מול מכבי חיפה) שהיא לא מנצחת, ושבוע לפני פתיחת הליגה נראה שחניכיו של יצחק שום לא יצאו עדיין מהמשבר.

בית"ר הציגה משחק בינוני ונרפה, מיעטה להגיע למצבי הבקעה ולא הזכירה את הרגעים היפים מהעונה שעברה.

לעומתה, מכבי נתניה נראתה טוב. חניכיו של לותר מתיאוס נלחמו על כל כדור, החזיקו יותר בכדור והראו מספר מהלכים יפים בהתקפה. אחד מהם גם נגמר בדקה ה-12 ברשת של טברטקו קאלה מנגיחה של פרנסיס קיויו.

ביום חמישי הקרוב תפגוש נתניה את וארנה במסגרת מוקדמות גביע אופ"א, לאחר תיקו 1:1 במשחק הראשון שנערך בבלומפילד.

בית"ר חסרה במשחק את ברק יצחקי, עידן ורד ומשה אוחיון שחוזיהם עוד לא אושרו בבקרת התקציבים. גם שמעון גרשון שמחלים מפציעה ואבירם ברוכיאן נעדרו.

בית"ר לא מוכנה לליגה

מחצית ראשונה
הדקות הראשונות במשחק לא הניבו מצבים מסוכנים ליד השערים. בדקה ה-6 יצאה בית"ר להתקפה מתפרצת, אך עמית בן שושן לא הצליח להעביר את המסירה האחרונה וההזדמנות אבדה.

נתניה ניסתה לעקוץ ולהפתיע את הירושלמים, אך ההגנה של האלופה עמדה יפה והדפה את הנסיונות.

אוהדי נתניה. מחפשים ניצחון (תומר גבאי)
אוהדי נתניה. מחפשים ניצחון (תומר גבאי)

דקה 12 - נתניה עולה ל-0:1 המארחת הצליחה להשיג שער מהיר. שלו מנשה קיבל כדור באגף שמאל והרים כדור קשתי לרחבה. פרנסיס קיויו הגיע ראשון לכדור לפני בנאדו ונגח אותו בעוצמה פנימה, כדי להעניק יתרון ללותר מתיאוס.

בדקה ה-16 היה ראוי עמית בן שושן לראות את הכרטיס האדום לאחר כניסה מכוערת בטל מעבי. וקסברגר הסתפק בכרטיס צהוב בלבד.

בית"ר ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-21 קיבל דריו פרננדז כדור טוב בתוך הרחבה, אך בעט מהאויר מחוץ למסגרת. כעבור 6 דקות ניהלה נתניה התקפה מצוינת שהסתיימה בבעיטה לשער של שניר גואטה. הכדור חמק ליד קורת שערו של קאלה.

עידן טל. משחק שלישי ללא ניצחון (תומר גבאי)
עידן טל. משחק שלישי ללא ניצחון (תומר גבאי)

בדקה ה-29 קיבל טוטו תמוז כדור, דהר איתו קדימה והיה חייב לכבוש, אך התבלבל מול שטראובר ושלח את הכדור החוצה. המשחק הפך לאגרסיבי ונעצר מדי מספר דקות בעקבות עבירות, בעיקר של שחקני נתניה.

בדקה ה-43 ניסה אוקוצ'ה להכניס כדור עומק לקיויו, אך הכדור היה חזק מדי והגיע לקאלה. כעבור דקה שיחרר גואטה כדור חזק שמצא את השוער במקום. בתוספת הזמן הרים שלו מנשה כדור חופשי שמצא את הראש של ביוואן, אך זה נגח מעל המשקוף.

מחצית שניה
המצב המסוכן הראשון במחצית השניה הגיע מבעיטה חופשית של קלמי סבן, שכמעט הגיעה לרגלו של קיויו, אך הכדור חמק. בית"ר החלה להפעיל לחץ ובדקה ה-52 העביר יואב זיו כדור רוחב, סבסטיאן אבראו הגיע ובעט, אך לא מצא את המסגרת.

דרק בואטנג בקופסא מול נתניה (תומר גבאי)
דרק בואטנג בקופסא מול נתניה (תומר גבאי)

נתניה לא איפשרה לאלופה לפתח את המשחק הרגיל שלה כששחקניה נלחמים על כדור ולא מרפים. בדקה ה-62 ניסה גזל להכניס כדור מעניין לאוקוצ'ה, אבל קאלה הגיע ראשון וקלט את הכדור.

כעבור 2 דקות הגיעה בית"ר למצב מצוין, כשזנדברג מצא בכדור טוב את פרננדז בתוך הרחבה, אך הבעיטה לא היתה חזקה מספיק ושטראובר הדף.

בדקה ה-70 דרש עידן טל כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ספק הכשלה ביוואן. וקסברגר סימן להמשיך וטל רצה אליו תוך שהוא מנופף בידיו. השופט הסתפק בצהוב לעבר הקשר.

קוזוקין ובן יוסף מול ימפולסקי (תומר גבאי)
קוזוקין ובן יוסף מול ימפולסקי (תומר גבאי)

בדקה ה-83 סיכנה בית"ר את השער כשעמית בן שושן שיחרר כדור חזק מ-20 מטר שנעצר רק במשקוף. עד הסיום ניסתה בית"ר להשיג שער שיוויון, אך לירן שטראובר היה ערני ושמר על רשת נקיה עד הסיום.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, פרנסמן ביוואן, אלמוג כהן (רביד גזל, 46), שניר גואטה (דלה ימפולסקי, 68), שלו מנשה (אוראל דגני, 89), אובודה אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו (תיירי טאזמטה, 80).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו (דוד אמסלם, 69), אריק בנאדו, תומר בן יוסף, כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז, דרק בואטנג (שמוליק קוזוקין, 46), עידן טל, טוטו תמוז (מיכאל זנדברג, 46), עמית בן שושן וסבסטיאן אבראו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה