יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:50

אבי נמני נפגש עם גבי קצרה בנוגע לישראלביץ'

פרסום ראשון: המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א נועד היום עם מנכ"ל כפ"ס, שדורשת כ-800 אלף דולר על הקשר. ראובן מועלם מערים קשיים על עסקת בוזגלו

|
גיז'רמו ישראלביץ'. בדרך למכבי ת
גיז'רמו ישראלביץ'. בדרך למכבי ת"א? (תומר גבאי)
פרסום ראשון: המנהל הספורטיבי של מכבי תל-אביב, אבי נמני, ומנכ"ל הפועל כפר-סבא גבי קצרה נפגשו היום (רביעי) ודנו במעבר של גיז'רמו ישראלביץ' לשורות הצהובים.

הקשר הארגנטיני שהיה מנקודות האור הבודדות העונה בכפר-סבא, קרוב לסיכום בשורות הצהובים, אבל לפני כן על הירוקים ומכבי ת"א להגיע לסיכום ביניהם. כפ"ס דורשת על השחקן כ-800 אלף דולר.

נמני וקצרה קבעו להיפגש פעם נוספת השבוע או בשבוע הבא כדי לסגור באופן סופי את פרטי ההעברה. ישראלביץ' שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בכפ"ס, הרוויח כ-200 אלף דולר בעונה האחרונה.

בתוך כך, במכבי ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הבאה. לאחר שכבר נערכו פגישות עם מאזן גנאים לגבי איליה יבוריאן, במכבי ת"א ממתינים כעת שיו"ר סכנין יירד בדרישות שלו לגבי המחיר אותו דורש עבור החלוץ הארמני שהפך לישראלי כ-900 אלף יורו.

במכבי לא מתכוונים לשלם את הסכום ומקווים כי בסופו של דבר גנאים יירד מהדרישות הגבוהות ויבוריאן יוכל ללבוש את החולצה הצהובה בעונה הבאה.

ל-ONE נודע כי יבוריאן לוחץ על הנהלת בני-סכנין להוריד בדרישות, הרי הוא רוצה לשחק במכבי בעונה הבאה ואת זה, הוא הבהיר כבר ליו"ר בני סכנין, מאזן גנאים.

כמו כן, במועדון מתכוונים לשבת בקרוב מאוד עם בלם הקבוצה, אבי יחיאל, ולהציע לו חוזה חדש. מי שעוד יקבל חוזה גם לעונה הבאה, הוא הקשר ארז מסיקה שכמעט ועזב את המועדון בינואר האחרון.


ארז מסיקה. יקבל חוזה חדש (ניר בוקסנבאום)
ארז מסיקה. יקבל חוזה חדש (ניר בוקסנבאום)

מסיקה יפגש עם הנהלת הקבוצה בשבועיים הקרובים וינסה להגיע עימם לסיכום על המשך דרכו במועדון. במכבי מעריכים מאוד את מסיקה ורוצים לראותו גם בשנים הבאות במכבי.

ראובן מועלם מערים קשיים על עסקת מאור בוזגלו
איש העסקים ראובן מועלם, מתכוון להגיש עד מחר בבוקר, צו מניעה מביצוע עסקת מאור בוזגלו למכבי תל-אביב בבית המשפט המחוזי בירושלים. מועלם, אשר טוען כי מחזיק במחצית מכרטיסו של מאור בוזגלו, שמע אמש על הסיכום בין מכבי ת"א לשחקן הצעיר והחליט לא לשתוק.

"הודעתי למשפחת בוזגלו שעד מחר בבוקר נגיש צו מניעה נגד העסקה" - אמר מועלם ל-ONE. "היום התקשר אל עורך הדין שלי יוסי ארנון, עו"ד צ'רלי בוזגלו והציע לו להפקיד סכום של 600 אלף דולר בנאמנות. לאחר מכן הוא התקשר שנית ואמר שבגלל המיסוי הוא יוכל להפקיד רק 300 אלף דולר".


יעקב ומאור בוזגלו. מועלם מערים קשיים
יעקב ומאור בוזגלו. מועלם מערים קשיים

"לאחר שהוא דיבר עם מר יעקב בוזגלו, הסכום ירד ל-150 אלף דולר ולכן סרבנו להצעה. אין לי אינטרס לעצור את הקידום של מאור ולהזיק למכבי ת"א ולאכלס שניידר. אבל אני רוצה לשמור על הזכות הלגטימית שלי. אם בוזגלו כ"כ בטוח בצידקתו, שישים את כל הסכום בנאמנות ובא לציון גואל".

אביו של מאור בוזגלו, יעקב אמר בתגובה ל-ONE: "אני לא חושב עם כל הכבוד שיש לו 50 אחוז מהכרטיס. כל נזק שייגרם לי הוא ישלם על זה ביוקר. הצעתי הצעה של 150 אלף דולר והוא סרב אז שיגיע לבית המשפט".

ל-ONE נודע, כי אחד הסעיפים בחוזה שבין בוזגלו למועלם אומר, כי במידה ויעקב בוזגלו מפר את ההסכם, הוא יצטרך לשלם לאיש העסקים מועלם 840 אלף דולר. הבוררות של בוזגלו ואיש העסקים מועלם תתקיים ב-22 וב-24 לחודש.

ישראלביץ' - היה בליגת האלופות
ג'יזרמו ישראלביץ' (26) נולד בעיר סנטה פה שבארגנטינה, החל לשחק בגיל 11 באוניון סנטה פה הארגנטינית ועלה לבוגרים של אוניון סנטה פה. את הבכורה ערך מול ולז סרספילד ב-10 בפברואר 2000.

בגיל 21 עלה הקשר ארצה ושיחק במכבי חיפה, שם השתתף במשחקי הקבוצה בליגת האלופות, אך לא זכה לדקות משחק רבות בליגה או במפעל אחר.


גיז'רמו ישראלביץ'. מנקודות האור הבודדות העונה בכפ"ס (תומר גבאי)
גיז'רמו ישראלביץ'. מנקודות האור הבודדות העונה בכפ"ס (תומר גבאי)

בעונת 2003/04 עבר ישראלביץ' לנצרת-עילית ששיחקה בליגת העל. בקבוצה הצפונית ישראלביץ' היה מהשחקנים המרכזיים והירבה לשחק, אך הקבוצה ירדה לליגה הלאומית בתום העונה. ישראלביץ' המשיך בנצרת בליגה הלאומית עד לעונת 2006/07.

את אימוני טרום העונה ערך ישראלביץ' עם מכבי חיפה, אך מספר שבועות לפני המחזור הראשון עבר לשחק בהפועל כפר סבא, בעסקה שבמסגרתה עבר אייל משומר לחיפה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */