יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:05
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

חגיגה באצטדיון האורווה: הפועל פ"ת בליגת העל

בקבוקי השמפניה נפתחו: 6,000 אוהדים חגגו, אחרי עונה בלאומית חוזרים המלאבסים לליגה הראשונה. צפו בחגיגות של פ"ת שניצחה 0:2 את הפועל ר"ג

|
פטי נימבה על גג העולם היום באצטדיון האורווה (תומר גבאי)
פטי נימבה על גג העולם היום באצטדיון האורווה (תומר גבאי)
חגיגה גדולה היום (שישי) באצטדיון האורווה אחרי שהפועל פתח-תקוה הבטיחה את הכרטיס לליגת העל לאחר שניצחה 0:2 את הפועל ר"ג. קבוצתו של אלי מחפוד חוזרת לליגה הראשונה אחרי עונה אחת בלבד בלאומית.

השמפניה הותזה לכל עבר באצטדיון האורווה כש-6,000 אוהדי פ"ת חגגו עם קבוצתם עם סיומו של המשחק בין פ"ת להפועל ר"ג, במחזור האחרון של העונה בליגת הלאומית.

בישורת האחרונה, פ"ת ידעה שניצחון יבטיח לה בוודאות את העליה. אווירה מחשמלת היתה בפ"ת כשאלפיי האוהדים הכחולים הניפו את הצעיפים והדגלים בתצוגת עידוד נפלאה, רגע לפני ליגת העל.


כבר אחרי 4 דקות עלתה המארחת על לוח התוצאות אחרי שער מהיר של שגיב כהן, שפתח את החגיגות ביציעים. פ"ת שלטה לאורך כל המחצית הראשונה, כשר"ג יצאה למספר התקפות בודדות.

בדקה ה-60 פ"ת היתה צריכה להכפיל את התוצאה אחרי התקפה מתפרצת של שלושה שחקנים שהיו לבד רק מול השוער, אייל שן שהוביל את ההתקפה, עבר את שוער ר"ג ובעט רע מאוד אל מחוץ למסגרת. דטורו כמעט והשווה בדקה ה-69.

בדקה ה-73 שחררה פ"ת הרבה לחץ אחרי ששמעון אבו-חצירא הכפיל את התוצאה ואישר לכולם שמקומה של הפועל פ"ת בליגת העל. עם שריקת הסיום פרצו האוהדים לקהל, הניפו את השחקנים על הכתפיים ופתחו בחגיגות הגדולות באורווה.


בקבוקי השמפניה נפתחים באורווה (תומר גבאי)
בקבוקי השמפניה נפתחים באורווה (תומר גבאי)

מחצית ראשונה
עם יציעים מלאים ואווירה מחשמלת בפ"ת נפתח המשחק באורווה. הפועל ר"ג היתה הראשונה לצאת להתקפה אבל הכדור נעצר בהגנה הכחולה. בדקה השלישית יצאו המארחים להתקפה ראשונה וזכו בכדור קרן, יניב לוזון הרים את הכדור אבל המסירה שלו היתה קצרה מידי ויצאה החוצה.


החגיגות באורווה. הפועל פ"ת חזרה לליגת העל (תומר גבאי)
החגיגות באורווה. הפועל פ"ת חזרה לליגת העל (תומר גבאי)

דקה 4, 0:1 להפועל פ"ת: חגיגה גדולה בפ"ת אחרי ששגיב כהן העניק לקבוצתו של אלי מחפוד יתרון יקר וחשוב שמקרב את פתח-תקוה לליגת העל ואיזו פתיחה נהדרת ראינו למשחק בין פ"ת להפועל ר"ג. יניב לוזון, שהיה פעיל בהתקפה כבר משריקת הפתיחה, חתך נהדר באגף השמאלי. לוזון התקדם עם הכדור לאורך הקו, עבר בקלות את מגנו והעביר כדור רוחב מסוכן לאורך הרחבה. שגיב כהן שחיכה בסבלנות ליד השער, קיבל את הכדור ומקרוב דחק את הכדור לשער והקפיץ את אלפיי האוהדים.


הפועל פ"ת. חגיגה גדולה באורווה (תומר גבאי)
הפועל פ"ת. חגיגה גדולה באורווה (תומר גבאי)

שתי דקות לאחר כיבוש השער, פ"ת המשיכה לשלוט במשחק. יניב לוזון לקח בעיטה חופשית מ-35 מ' מימין לשער. אבל הבעיטה של מבשל השער היתה לא מדויקת והכדור עבר מעל לשער.

בדקה ה-13 הפועל ר"ג היתה קרובה להשוות את המשחק ולהפתיע את המלאבסים אבל בזכות שגיב כהן, שגם כבש את השער, היתרון נשאר אצל פ"ת. האדומים יצאו להתקפה מהירה מהאגף הימני, הכדור התעופף ברחבה, תמיר בן-עמי כבר הכין את הרגל לבעיטה אבל גלישה מצוינת של כהן מנעה משחקנה של ר"ג את הכדור.


הפועל פ"ת מול הפועל ר"ג במשחק האחרון של העונה בלאומית (תומר גבאי)
הפועל פ"ת מול הפועל ר"ג במשחק האחרון של העונה בלאומית (תומר גבאי)

חמש דקות לאחר מכן, ראינו החמצה גדולה של פפי קימוטו ליד השער. הכחולים של אלי מחפוד זכו לכדור חופשי ליד פינת הקרן הימנית. לוזון הרים את הכדור מדויק לחלוץ שנותר ללא כיסוי. קימוטו נגח חזק מקרוב ואיתי ארקין, שוער ר"ג, ראה את הכדור מתעופף מעל לשער.

בדקה ה-23 הפועל ר"ג באחת ההתקפות הבודדות שלה עד כה במשחק, השיגה כדור קרן. שי רביבו הרים רע ופ"ת בקלות הרחיקו לקרן נוספת. רביבו קיבל הזדמנות לתקן, הפעם הכדור היה מסוכן וקפץ על הדשא ברחבה, כששחקני ר"ג רק הסתכלו על הכדור שברח החוצה.


פפי קימוטו מראה אקרובטיקה מול ר"ג (תומר גבאי)
פפי קימוטו מראה אקרובטיקה מול ר"ג (תומר גבאי)

קבוצתו של אלי מחפוד המשיכה לשלוט, היידמן הוביל את ההתקפה בדקה ה-27 ושלח כדור נפלא לרחבת האורחים, שם חיכו שלושה שחקני פ"ת, בעוד ששלושתם ניסו להגיע לכדור, הצליחה הגנת ר"ג להרחיק את הסכנה. שתי דקות לאחר מכן, שוקי נגר עלה להתקפה ומצד שמאל מסר לעברו של קימוטו, שניסה לשלוח את הכדור לשער אחרי יציאה רעה של שוער ר"ג, אבל החלוץ המלאבסי היה לא מדויק.

בדקה ה-34, שגיב כהן בפעולה אישית נהדרת בצד הימני השאיר מהרחק את שחקני ר"ג, דהר קדימה והרים את הכדור לקימוטו, שהמשיך להחטיא ובדרך גם הספיק לבצע עבירה.


שוקי נגר. פ"ת מול ר"ג במחזור האחרון (תומר גבאי)
שוקי נגר. פ"ת מול ר"ג במחזור האחרון (תומר גבאי)

בדקה ה-37 התפתחה מהומה במגרש כששריקי ביצע עבירה גסה ללא כדור על אייל שן. הכל החל אחרי כניסה של שן בשריקי, שחקנה של ר"ג נשכב על הדשא והרים רגל גבוהה בעת ששן קפץ מעליו ופגע בו. השופט מנשה משיח שהיה רחוק מהאירוע שלף רק את הכרטיס הצהוב אחרי התייעצות עם הקוון.

הפועל ר"ג ניסתה לצאת להתקפה מתפרצת אבל דטורו נותר לבד מול כל ההגנה הכחולה, שלא התקשתה להרחיק את הכדור. בתוך תוספת הזמן פעולה קבוצתית נהדרת של ר"ג, שי רביבו הצליח להגיע לכדור ברחבה, שלח את הכדור מחוץ לרחבה, שריקי הגיח מאחור שלח את הרגל אבל הכדור התעופף מעל למסגרת.


אוהדי הפועל פ"ת. ממלאים את היציעים באורווה (תומר גבאי)
אוהדי הפועל פ"ת. ממלאים את היציעים באורווה (תומר גבאי)

מחצית שניה
עם פתיחתה של המחצית השניה, ניצלו שחקני פ"ת טעות בהגנת האורחים, פפי קימוטו השתלט על הכדור ניסה למסור לאחור, ההגנה האדומה התעוררה בזמן והרחיקה את הכדור. בדקה ה-49, חלוץ פ"ת, קימוטו, קיבל עוד הזדמנות ליד השער אבל הנגיחה שלו שרקה ליד הקורה.


אלי מחפוד. הוביל את פ"ת מעזיבת מלמיליאן (תומר גבאי)
אלי מחפוד. הוביל את פ"ת מעזיבת מלמיליאן (תומר גבאי)

בדקה ה-55 שמעון אבו חצירא קיבל את הכדור בצידה הימני של הרחבה, אבו חצירא גבר בקלילות על אלי לוי, התקדם כדור ובמקום למסור פס קטן לחבריו שחיכו במרכז, הוא החליט לבעוט ושלח כדור רע מחוץ למסגרת.

דקה לאחר מכן, הלחץ הפתח תקוואי המשיך, כשכדור ארוך הגיע לרחבת ר"ג. פפי קימוטו התעופף אל על, ארקין יצא בזמן וקלט את הכדור לפני שהחלוץ הגיע לכדור.


יניב לוזון. בישל את שער היתרון (תומר גבאי)
יניב לוזון. בישל את שער היתרון (תומר גבאי)

הדקה השישים היתה מרתקת. בצד אחד הצלה ענקית של דורי שניר ובצד השני החמצה ענקית של אייל שן. הפועל ר"ג זכתה לכדור חופשי באגף הימני אחרי נגיעת יד של אייל שן, מתוך הערבוביה הגדולה הכדור קפץ ליד קו השער, שוער פ"ת בתגובה נהדרת הרחיק ממש מהקו.

המארחים ניצלו את הדלול בחלק האחורי של ר"ג ויצאו להתקפה מתפרצת עם שלושה שחקנים. אייל שן הוביל את ההתקפה נשאר לבדו מול השוער, כשיניב לוזון לידו אבל שן, שכבר עבר את השוער, בעט חלש ולא מדויק ושלח את הכדור מחוץ למסגרת - החמצה ענקית של פ"ת.


שחקני פ"ת ור"ג נלחמים באורווה (תומר גבאי)
שחקני פ"ת ור"ג נלחמים באורווה (תומר גבאי)

בדקה ה-63, דטורו דהר קדימה, חדר למרכז הרחבה ומ-12 מטרים ניסה להפתיע את שניר אבל הכדור יצא החוצה. בדקה ה-69 קיבל חלוץ ר"ג, דטורו, כדור מעבר להגנת פ"ת שחלמה. החלוץ בעט חזק מחוץ לרחבה וכמעט עשה את השיוויון, למרות הבעיטה החזקה, הכדור היה לא מדויק וחמק מהשער.

דקה 73, 0:2 להפועל פ"ת: אחרי מספר דקות של לחץ מצדה של ר"ג, הפועל פ"ת החזירה לעצמה הרבה אוויר לנשימה כששמעון אבו חצירא הכפיל את התוצאה. המלאבסים יצאו בכוחות מרובים קדימה, אייל שן ניסה לבעוט מ-16 מטרים, הכדור פגע בדשא והתגלגל קדימה והגיע אל אבו חצירא, שהיה בקו אחד עם הגנת ר"ג, שטענה לנבדל. אבו חצירא מקרוב לא התבלבל ושלח במדויק את הכדור למסגרת.


שמעון אבו חצירא. כובש שער השני (תומר גבאי)
שמעון אבו חצירא. כובש שער השני (תומר גבאי)

בדקה השמונים זכתה פ"ת בקרן נוספת, יניב לוזון הרים את בעיטת הקרן אבל הכדור רק שרק ליד המסגרת. בדקה ה-83 קובי חסן שלח קדימה את הכדור לעברו של דטורו, חלוץ ר"ג מיהר מידי ונתפס מעבר לקו ההגנה ופספס הזדמנות טובה לכבוש.

בסיום, הפועל פ"ת מנצחת את ר"ג ומבטיחה את הכרטיס לליגת העל. אלפיי האוהדים פרצו בסיום לכר הדשא והרימו את השחקנים על הכתפיים.


אוהדי הפועל פ"ת חונקים את נימבה מאהבה (תומר גבאי)
אוהדי הפועל פ"ת חונקים את נימבה מאהבה (תומר גבאי)

הפועל פ"ת: דורי שניר, אבוס יובלדיו, איציק כהן, שוקי נגר, שגיב כהן, אייל שן, יניב לוזון, פפי קימוטו (ארמון בן-נעים, 82), שמעון אבו-חצירא, גל כהן ודניאל היידמן.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, תומר בן-עמי, אבי סופר, אלי לוי, דנדי אוקואנגו, קובי שריקי (כפיר אודי, 76), מרטין סאריץ', שי רביבו, קרלוס צ'קנה (עמית אוברמן, 78), קובי חסן וג'ורג' דטורו.


יובל נעים מברך את אלי מחפוד בסיום (תומר גבאי)
יובל נעים מברך את אלי מחפוד בסיום (תומר גבאי)


שחקני הפועל פ"ת נבלעים בתוך הקהל (תומר גבאי)
שחקני הפועל פ"ת נבלעים בתוך הקהל (תומר גבאי)


צפו בחגיגות של הפועל פ"ת לאחר העליה לליגת העל

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */