יום שלישי, 19.03.2024 שעה 08:43

אברהם גרנט: אני רוצה לזכות בליגת האלופות

הישראלי שיפגוש את יונייטד הערב ב-21:45, רוצה להוביל את צ'לסי לזכיה ראשונה בצ'מפיונס. גרנט בראיון מיוחד ל-ONE: "מחמם את הלב לייצג את ישראל"

|
גרנט ולמפארד באימון המסכם במוסקבה (GettyImages)
גרנט ולמפארד באימון המסכם במוסקבה (GettyImages)
מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, העניק ראיון מיוחד ל-ONE לפני המשחק החשוב והיוקרתי הערב (רביעי ב-21:45) בערב מול מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות במוסקבה.

שעתיים לאחר האימון המסכם הסכים גרנט לענות לכמה שאלות ל-ONE, ומראש הודה על כל התמיכה הגדולה שהוא מקבל מכל עבר מכל אלו שמחזיקים לו אצבעות משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום.

ש: האם אתה מרגיש ויודע שכל מדינת ישראל על הרגליים בגלל הגמר היום בערב?
ת:" את לא מבינה איך זה מחמם לי את הלב להיות מנג'ר ישראלי שמייצג את כל מדינת ישראל בטופ של הטופ בכדורגל האירופי. אני יודע שכל עם ישראל מחזיק לי אצבעות. אני מקווה לא לאכזב אתכם".

"הרגשתי את כל התמיכה החמה במשחק חצי-הגמר נגד ליברפול. האמת, גם כשלא חשבתי שנגיע לגמר, התמיכה חיממה לי את הלב. עכשיו אני מרגיש אותה כפליים. אני מקבל את ההודעות והמכתבים ואת הטלפונים. אני מרגיש בצורה בלתי רגילה שכל עם ישראל מאחורי".

ש: האם תעמוד על הקווים כנציג ישראלי או כמנג'ר צ'לסי?
ת: "אני קודם כל ישראלי. באתי ממדינת ישראל ואני גאה במקום ממנו באתי. לא יעזור שום דבר. אני מנג'ר צ'לסי אך בכל מקום קוראים לי ישראלי. יצאתי לרגע מהלובי של המלון ולכל מקום שהסתכלתי ראיתי ישראלים. יש פה יותר ישראלים מאנגלים. לא יאומן כי יסופר איך התמיכה הישראלית באה לידי ביטוי בכל מקום בעולם".

ש: האם האמנת בתחילת דרכך כמנג'ר צ'לסי עם כל סערת הרגשות שהיתה במינוי שתהיה בגמר ליגת האלופות?
ת: "אם את זוכרת, אמרתי במסיבת העיתונאים הראשונה שלי שהמטרות של צ'לסי הן ברורות, לזכות בכל התארים. אמרתי שלא אשן עד שנהיה בגמר. עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט".



ש: אתה באמת הולך לישון או שאתה מתכוון לזכות בגביע?
ת: "הגענו עד לגמר ליגת האלופות ואני לא מכיר אף אחד שיסתפק בהופעה מכובדת. צ'לסי באה כדי לזכות בגביע".


"אני לא חושב שזה סוג של מנוחה ונחלה להגיע לגמר ליגת האלופות. מדובר במעמד הכי מכובד בכדורגל האירופי. לא מכיר מעמד מכובד יותר מזה. זה גורם לי סוג של נחת לסמן וי על מטרה שהצבתי כשאמרתי שנגיע לגמר ליגת האלופות. זה לא מספק אותי, כמו שזה לא מספק את השחקנים שלי".

"אנחנו לא נגיע למגרש כדי לומר רק שהגענו למעמד. כל שחקן ושחקן בצ'לסי יודע שהמטרה ברורה - לנצח את מנצ'סטר יונייטד".

ש: כיצד הניצחון בליגה על מנצ'סטר יונייטד משפיע על בטחון השחקנים שלך לקראת המעמד בערב?
ת: "אין ספק שהניצחון על היונייטד נותן לשחקנים שלי הרבה יותר בטחון. עצם העובדה שניצחנו אותם תגרום להם להבין שאפשר לעשות את זה וזה לא בשמיים. זה סוג של בטחון גדול בפרט לאור העובדה שלפני שלושה שבועות לא היינו מועמדים לתת פייט על האליפות באנגליה. מסתבר שהכל אפשרי בחיים למרות שאני חייב לציין שמנצ'סטר קבוצה מצוינת. אלכס פרגוסון בחור נהדר וחבר טוב שלי. הבטחתי להביא לו יין תוצרת ישראל".

ש: תגיד, כל הליקוקים וההתחנפנויות שלך ושל פרגוסון אחד לשני, אמיתיים או מדובר במלחמה פסיכולוגית?
ת: "ממש לא התחנפנויות ולא ליקוקים. מה שאני אומר על פרגוסון, אני מתכוון לכל מילה. כל מה שפרגוסון אמר עלי הוא התכוון. אין פה שום מלחמה פסיכולוגית, אנחנו מאוד מעריכים זה את זה. אני יודע שהוא מאוד מעריך את מה שעשיתי השנה באנגליה. אף אחד לא יכול לקחת מפרגוסון את פועלו בליגה ובכלל. כל מילה טובה שאומר עליו, אני מתכוון אליה. אם תשימי לב, בהיסטוריה של פרגוסון, הוא מעולם לא החמיא למאמן כפי שהחמיא לי".



ש: בינתיים אתה יכול להתנחם בגביע שקיבלת מההתאחדות האנגלית כשנבחרת למנג'ר החודש של אנגליה, או בבחירה של משרד המדע והספורט לאחד מחמשת ספורטאי העשור
ת: "מדובר בתארי כבוד נחמדים ולא יותר מזה. את כל חיי הקדשתי למען הספורט. מהרגע הראשון הבטחתי לעצמי שאני אגיע למעמד הגבוה ביותר. תוך 24 שעות זה יקרה. תארי כבוד זה לא הכל בחיים. זה נחמד, אבל אני רוצה תואר של ממש. אני רוצה לנצח את מנצ'סטר יונייטד".

ש: האם אתה חושב שבערב הקהל של צ'לסי סוף סוף יעריך אותך?
ת: "במשחק האחרון, 40 אלף אוהדי צ'לסי עמדו על הרגליים, מחאו לי כפיים, קיבלו אותי ואת הילדים המתוקים שלי. מיציע ליציע עם הרבה כבוד והערכה. אני לא יכול להגיד שנשארתי אדיש לאנרגיות העצומות שקיבלתי מהקהל של צ'לסי. בטח ובטח בהשוואה למה שספגתי לפני ארבעה חודשים".

ש: האם העתיד שלך בצ'לסי תלוי בתוצאת המשחק?
ת: "לא מעניין אותי כרגע. תודה רבה על כל התמיכה ממדינת ישראל. אני מרגיש אותה עד למוסקבה כאילו אתם איתי".

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */