יום שלישי, 19.03.2024 שעה 06:50

ויצמן-יער חשף שוחד בליגה א', המשחק בוטל

פרסום ראשון: ההתאחדות ביטלה את המשחק בין איכסל לבית"ר חיפה בעקבות ראיות על כוונה לקנית משחק. בכיר באיכסל נעצר על ידי המשטרה

|
אשר-וייצמן. המשחק בין איכסל ובית
אשר-וייצמן. המשחק בין איכסל ובית"ר חיפה בוטל
ההתאחדות לכדורגל ביטלה היום (שלישי) את משחק הכדורגל בין איכסל לבית"ר חיפה מליגה א' בעקבות ראיות שהגיעו לידי משרד החקירות ויצמן-יער, ולפיהם ניתנו לכאורה כספים, או במילה פשוטה שוחד לקניית המשחק.

בנוסף, בכיר בקבוצת הפועל איכסל נעצר על ידי המשטרה ויובא מחר (רביעי) להארכת מעצר.

הפועל איכסל סיימה את ליגה ב' צפון ב' במקום השני בעוד בית"ר חיפה סיימה במקום ה-10 בליגה א' צפון והמשחק שהיה אמור להתקיים ביניהן הוא במסגרת המחזור השני של מבחני העלייה לליגה א'.

ויצמן-יער הציגו מיד את החומרים להתאחדות לכדורגל. ההתאחדות ביטלה את המשחק ובשעות אלה סיימו אנשי ויצמן-יער להגיש תלונה רשמית במשטרה על שוחד וקבלת מרמה לקניית משחק כדורגל.

אשר ויצמן, מבעלי ויצמן יער אמר ל-ONE: "אני מאשר את הידיעה, אך כרגע אני מנוע מלהוסיף פרטים כדי לא לשבש חלילה את החקירה".

יו"ר בית"ר חיפה, שלמה לוי אמר לגבי המקרה: "כדורגל זה אהבת חיי ובית"ר חיפה זה מפעל חיים שלי משנת 1969, אין בנאדם ישר ממני, עשו עלי קומבינות כל העונה והגעתי למצב שעם כל הקניות משחקים בליגה א' אני משחק במבחנים, ברגע שפנו אלי מאיכסל ישר פניתי להתאחדות, החלטתי לעשות סוף למכירות האלה".

לגבי המשחק של בית"ר חיפה מול מכבי טמרה שאמור להיערך ביום שבת אמר: "שני שחקנים שלי קיבלו פנייה ממכבי טמרה להטות את המשחק לטובת טמרה. אני לא יודע אם יהיה משחק ואם בכל זאת יתקיים המשחק זה יהיה עוול לבית"ר חיפה, גם במשחק שנערך בשבת האחרונה בין מכבי טמרה לאיכסל אני יודע שהייתה מכירת משחק של 4 שחקנים".

מההתאחדות נמסר שמלבד האישור על ביטול המשחק שאמור היה להתקיים בין שתי הקבוצות לא ניתן לדבר או לספר על תוכן החקירה עד שהמשטרה לא תמצה עד תום את כל ההליכים בעקבות הראיות שיש לוייצמן-יער. גורם בהתאחדות: "אם נחשוף פרטים מהפרשה הרי שמדובר בעבירה פלילית ואנחנו לא מעוניינים לדבר על כך".


גיל לבנוני. ההתאחדות תבחן את המשך הטיפול בפרשה
גיל לבנוני. ההתאחדות תבחן את המשך הטיפול בפרשה

מההתאחדות לכדורגל נמסר בנוסף: "בעקבות מידע שהגיע להתאחדות בדבר חשד להטיית המשחק שהיה אמור להתקיים בין הפועל איכסל לבית"ר חיפה במסגרת משחקי המבחן לליגה א' הפעילה ההתאחדות באופן מהיר ומיידי את חברת החקירות שלה, ויצמן-יער, אשר הביאה למעצר חשוד בפרשה. בעקבות כך, החליטה ההתאחדות לבטל את המשחק בין שתי הקבוצות ובימים הקרובים יוחלט בדבר המשך משחקי המבחן".

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */