יום שלישי, 19.03.2024 שעה 10:23

אלעד שמואל הפיטבול בדרך למדיסון סקוור גארדן

החייל הראשון שקיבל מצה"ל ספורטאי מצטיין בתחום האגרוף ומכונה "הפיטבול הכשר" מתכונן לתחרות הראשונה שלו בתפוח הגדול לעיני עשרות אלפי נלהבים

|
אלעד שמואל וידידו הפיטבול. כבר עשה היסטוריה
אלעד שמואל וידידו הפיטבול. כבר עשה היסטוריה
לחובבי האגרוף מבינינו שאינם מכירים, אם יש כאלה כמובן, מוטב שתכירו את אלעד שמואל, הכח העולה בתחום. האיש שמכונה "הפיטבול הכשר" מתכונן לאחד הערבים החשובים בחייו, ערב קרבות במדיסון סקוור גארדן בניו יורק.

שמואל, רק בן 21 עדיין לא השתחרר מהצבא, אבל כבר עשה היסטוריה, כשהוכר על ידי שלטונות הצבא כספורטאי מצטיין בתחום האיגרוף. הרקורד של שמואל מרשים עד כה, בהתחשב בגילו ובניסיונו. 18 נצחונות מתוכם 9 נוק אאוטים ו-2 הפסדים בלבד.

אלעד מתחרה בעיקר בארה"ב בעיר האגרוף פילדלפיה, באולם ה"בלו הורייזון" האגדי שהצמיח אלופי עולם כמו ברנרד הופקינס ואף צולם בו הסרט רוקי 1.

שמואל התחרה כבר בעבר על חגורת אליפות העולם לצעירים מטעם ה-IBF והוא נחשב לכוח העולה בזירת האגרוף העולמי. הוא מתחרה בקטגוריה של משקל בינוני/קל והוא ערך בתקופה של 3 שנים מעל ל-20 קרבות זירה, דבר שנחשב המון למתאגרפים בגילו.

את הכינוי, "הפיטבול הכשר" הוא קיבל בזכות טקטיקת האיגרוף שלו שננעל על היריב עד להפלתו.

אמרגנו של אלעד שמואל, רענן טל, אמר ל-ONE: "חרף גילו הצעיר של אלעד הוא צפוי להתחרות פעמים רבות בארה"ב ובאירופה וזאת ע"מ לקפוץ במעלה הדירוג העולמי, ולהתמודד מול הטובים ביותר. בחודשים הקרובים הוא צפוי להתחרות לראשונה בניו יורק במדיסון סקוור גארדן".

שמואל מדורג כיום במקום ה-431 בעולם, ובמידה וינצח בקרבות הבאים הוא צפוי לטפס ל-200 המקומות הראשונים בעולם, ופרשני האגרוף צופים לו עתיד מזהיר.


אלעד שמואל. בדרך למעלה
אלעד שמואל. בדרך למעלה

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */