יום שבת, 01.06.2024 שעה 17:37
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

אולימפיאקוס ניצחה, חייבת ניצחון על ריאל

טופ 16: היוונים ניצחו בקובנה 52:61 את ז'לגיריס ויארחו את הספרדים. המנצחת תעלה לשלב ההצלבה. בלאט ופילזן איבדו סיכוי לעלות אחרי הפסד לפרטיזן

|
אולימפיאקוס בקובנה. בדרך לשלב הבא (יעל מרגלית)
אולימפיאקוס בקובנה. בדרך לשלב הבא (יעל מרגלית)
אולימפיאקוס פיראוס ממשיכה בקאמבק הגדול שלה בבית של מכבי ת"א בטופ 16 ואחרי הפסדים בשני מחזורי הפתיחה, הקבוצה היוונית של פנאיוטיס יאנאקיס ניצחה את ז'לגיריס קובנה בליטא 52:61. המאזן של היוונים עומד כעת על שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

בשבוע הבא תארח אולימפיאקוס את ריאל מדריד במשחק ביתי ביוון, ואיזו מלחמה תהיה שם. המנצחת תצטרף למכבי ת"א בשלב ההצלבה של היורוליג.

ז'לגיריס תגיע בשבוע הבא לת"א במאזן של ניצחון אחד וארבעה הפסדים, ומכבי ת"א תוכל לנצל את היעדר המוטיביציה שלה, יש להניח, כדי להשיג ניצחון ולסיים במקום הראשון.

לין גריר, מלך הסלים של היורוליג בשלב הטופ 16, הוביל גם הפעם את היוונים עם 14 נקודות. מארק ג'קסון הוסיף 14 נקודות ו-6 ריבאונדים.

הסנטר יאניס בורוסיס סיים עם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים והרכז המחליף, רודריק בלייקני, הוסיף 8. המשחק היה שקול במשך שלושה רבעים, אבל את האחרון ניצחו היוונים 9:22.

יונאס מאסיוליס היה היחיד בקובנה שקלע בשתי ספרות וסיים עם 10. מרקוס בראון ודחואן קולינס קלעו 9 נקודות כל אחד והוסיפו גם חמישה ריבאונדים.

סוף העונה של בלאט
דייויד בלאט ועוזרו דני גוט החלו מצוין את הטופ 16 עם ניצחון ביתי על פנאתינאיקוס, אלופת היורוליג, אבל לא תיארו לעצמם שההמשך יהיה כל כך גרוע. מאז אותו ניצחון הטורקים הפסידו בכל ארבעת המשחקים הבאים שלהם, כולל הערב, בבית, נגד פרטיזן בלגרד, 83:79.

פילזן סובלת אמנם מההחלטה לשחרר שלושה שחקנים אמריקאים שסירבו להגיע לפני שבועיים למשחק החוץ בבלגרד בשל הוראת משרד החוץ האמריקאי שהזהיר מפני המצב הבטחוני באזור, אבל הקבוצה לא מצליחה להתאושש מהעניין וסיימה את חלק ביורוליג. בשבוע הבא תשחק אפס פילזן, המדורגת אחרונה בבית שלה, במשחק לפרוטוקול בלבד מבחינתה נגד סיינה באיטליה.


דייויד בלאט. סוף העונה האירופית  (אתר היורוליג)
דייויד בלאט. סוף העונה האירופית (אתר היורוליג)

הסרבים הובילו לאורך כל המשחק באיסטנבול. הם הובילו בפערים גדולים של 10 ו-15 נקודות, ורק לקראת הסיום צימקה פילזן עד לתוצאה הסופית, הפסד ביתי בארבע נקודות בלבד.

ניקולה פקוביץ', הסנטר של פרטיזן, היה הקלע הבולט אצל הקבוצה מבלגרד עם 22 נקודות. מילט פלאסיו ומילנקו טפיץ' הוסיפו 11 כל אחד.

סקוני פן סיים עם 33 נקודות לטורקים, וקרם גונלום בלט אף הוא עם 9 נקודות ו-13 ריבאונדים. פרטיזן תארח במחזור האחרון את פנתינאייקוס, לה הפסידה בסיבוב הקודם בשתי נקודות הפרש בלבד.

פאו ניצחה בבית את סיינה 76:77
סל של מייק באטיסט העניק לפנאתינאיקוס ניצחון ביתי על סיינה, 76:77 אחרי מאבק דרמטי לא פחות מזה שהיה במדריד. משמעות הדבר היא, ששלוש קבוצות עומדות כעת בבית הזה עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים לכל אחת: סיינה, פנאתינאיקוס ופרטיזן בלגרד.



סיינה תפגוש בשבוע הבא את אפס פילזן שנחלשה ואיבדה עניין במפעל, ותנצח אותה קרוב לוודאי כדי לסיים במקום הראשון. גם אם לא ינצחו, האיטלקים כבר הבטיחו עלייתם כיוון שהם נהנים מיתרון במפגשים הפנימיים מול פאו ומול פרטיזן.

פנאתינאיקוס תצא לבלגרד לשחק נגד פרטיזן, במשחק שבו המנצחת תעלה לשלב ההצלבה ותעלה מהמקום השני, כדי לפגוש את טאו ויטוריה ברבע הגמר.

באטיסט קלע 18 נקודות לזכות פאו, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 13 ושרונאס יאסיקביצ'וס סיים עם 12. לסיינה: בוטסי ת'ורנטון 19, טרל מקינטייר 15.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */