יום חמישי, 09.05.2024 שעה 19:09

הצעירה השלימה מהפך וניצחה 1:2 את קפריסין

משחק ידידות: הקפריסאים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך דור מלול בהופעת הבכורה, השווה בדקה ה-57. דובב גבאי השלים את המהפך. צפו בתגובות

|
דור מלול ויובל שפונגין חוגגים הערב בר
דור מלול ויובל שפונגין חוגגים הערב בר"ג (ניר בוקסנבאום)
הנבחרת הצעירה של ישראל גברה 1:2 על הנבחרת המקבילה מקפריסין, במשחק ידידות שנערך לעיני 200 צופים באצטדיון ר"ג.

הנבחרת הקפריסאית עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית משער של ויטאס, חניכיו של גיא לוי שלטו במחצית הראשונה אך לא הצליחו לכבוש.

דור מלול בהופעת הבכורה במדים הלאומיים השווה בדקה ה-57, דובב גבאי השלים את המהפך בדקה ה-78 והעניק לישראל ניצחון במשחק הידידות שהיווה משחק הכנה אחרון לפני המפגש מול מולדובה.

חניכיו של גיא לוי יפגשו בסוף החודש את נבחרת מולדובה במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתתקיים בשבדיה ב-2009.

לוי לא זימן למשחק מול קפריסין את כוכב הנבחרת, מאור בוזגלו, משום שהעדיף להעניק לו מנוחה. בוזגלו הגיע למשחק וישב ביציע. כמו כן, לא זומנו ליאור ג'אן ואלמוג כהן המוצהבים, שיחמיצו את ההתמודדות מול מולדובה.

במשחקה האחרון הנבחרת הצעירה גברה על נבחרת צפון אירלנד במשחק שנערך בחודש שעבר במסגרת מוקדמות היורו, הניצחון היווה צעד נוסף במאבקה של ישראל לזכות במקום שיוביל אותה לאליפות והיא מדורגת במקום השלישי בבית המוקדם עם אותו מספר נקודות (10) כמו גרמניה, השניה.


צפו בתגובות הניצחון על קפריסין

מחצית ראשונה
200 צופים בלבד הגיעו לאצטדיון רמת גן כדי לצפות בנבחרת הצעירה של ישראל במשחק הידידות.

דקה 4, 0:1 לקפריסין: פתיחת המשחק היתה שייכת לאורחים מקפריסין וכבר אחרי ארבע דקות עלו הקפריסאים ליתרון מוקדם. איליאס ואטיס עשה את העבודה מול אוהד לויטה והעניק לנבחרתו שער מהיר. הקפריסאים יצאו להתקפה ראשונה, הכדור הגיע כ-20 מטר מהשער של לויטה, שי מימון העביר את הכדור אחורה לשוערו אבל לא הבחין בואטיס, שהסתנן לרחבה, הקדים את השוער הישראלי וכבש.


נבחרת קפריסין חוגגת שער מוקדם (ניר בוקסנבאום)
נבחרת קפריסין חוגגת שער מוקדם (ניר בוקסנבאום)

חמש דקות לאחר השער, כמעט ראינו שידור חוזר של השער הקפריסאי. שוב הוחזר כדור אחורה לכיוונו של לויטה בהגנה הישראלית. החלוץ דימטריו הסתנן לרחבה, הקדים את השוער הישראלי אך ברגע האחרון הצליחה ההגנה הישראלית להרחיק את הכדור ולמנוע מבוכה גדולה.

ההגנה של גיא לוי נראתה מבולבלת בדקות הפתיחה, הקפריסאים נכנסו למשחק הרבה יותר מהר ורק 20 דקות מהפתיחה הצליח עומר פרץ לסיים התקפה ראשונה של ישראל. שחקנה של מכבי ת"א פרץ מאגף ימין, חדר לתוך הרחבה והוציא כדור רוחב שלא הגיע לרגל ישראלית.


יובל שפונגין מנסה להגיע לכדור מול קפריסין (ניר בוקסנבאום)
יובל שפונגין מנסה להגיע לכדור מול קפריסין (ניר בוקסנבאום)

בדקה ה-24 ישראל עם התקפה נוספת, אושרי רואש הכניס כדור עומק מצוין לאיתי שכטר, שניסה להקשית מ-16 מ' מעל השוער הקפריסאי, אבל השוער מתח את איבריו והצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-26 ישראל המשיכה ללחוץ על הדוושה כדי להשיג את השיוויון, עומר פרץ הפעלתן, הרים כדור מימין הרחבה, יובל אבידור התמקם היטב ונגח בזינוק מ-12 מ' אבל השוער מקפריסין הדף בזינוק מצוין מעל לשער.


קפריסין כבשה בדקה ה-4. 17 דק' אח"כ ולוח התוצאות עדיין מראה על 0:0 (ניר בוקסנבאום)
קפריסין כבשה בדקה ה-4. 17 דק' אח"כ ולוח התוצאות עדיין מראה על 0:0 (ניר בוקסנבאום)

בדקה ה-32 איתי שכטר פרץ לרחבה והגיע כמעט עד לשער, הוא העביר כדור למרכז אבל אף שחקן ישראלי לא היה במקום כדי לגלגל את הכדור פנימה. 2 דק' לאחר מכן, פרץ הרים כדור לרחבה, אבידור התרומם ומשבעה מ' נגח חלש החוצה.

בדקה ה-36 אבידור פרץ דרך האמצע, הקשית מעל השוער הקפריסאי שיצא מולו, הכדור התגלגל לעבר השער, בעוד ששכטר מיהר לכדור, ברגע האחרון הצליח מגן מקפריסין להרחיק מקו השער ולהציל את נבחרתו. השחקנים של גיא לוי השתלטו על מרכז השדה ולחצו על הנבחרת האורחת שאיבדה כדורים רבים.


גיא לוי. הצעירה פתחה רע (ניר בוקסנבאום)
גיא לוי. הצעירה פתחה רע (ניר בוקסנבאום)

עד לסיום המחצית ישראל לא השכילה לכבוש וקפריסין ירדה לחדר ההלבשה כשהיא שומרת על השער שכבשה בדקה הרביעית של המשחק.

מחצית שניה
דקה 57, 1:1 באצטדיון ר"ג: חמישה ימים לפני הדרבי התל אביבי, שיתוף פעולה מוצלח בין קשרי מכבי והפועל ת"א הוליד את השיוויון של הנבחרת הצעירה. נאתכו הרים כדור קרן מצד שמאל, השוער הקפריסאי השמיט את הכדור ודור מלול היה הזריז מכולם ודחק מקרוב לרשת.


איתי שכטר מול קפריסין באצטדיון ר"ג (ניר בוקסנבאום)
איתי שכטר מול קפריסין באצטדיון ר"ג (ניר בוקסנבאום)

לאחר השער ישראל המשיכה ליזום אבל קפריסין היתה יותר מסוכנת לאחר שיצאה למספר מתפרצות שסיכנו את שערו של איתמר ניצן, אבל השוער הישראלי עשה את העבודה והיה במקום.

דקה 78, 1:2 לישראל: כדור הוגבה לרחבת קפריסין, חן עזריאל עצר בחזה את הכדור וניסה לבעוט לעבר השער, הבלם הקפריסאי התערב בניסיון להרחיק אבל הוא הרחיק רע. דובב גבאי המשיך מקרוב מהאוויר ובעט כדור חזק, שפגע בדשא וחדר לרשת הקפריסאית ובכך השלים מהפך.

דקה 88: דובב גבאי מסר כדור עומק לחן עזריאל שחדר לרחבה אבל במקום לבעוט השתהה עם הכדור ובסוף מסר אחורנית לגבאי שבעט לא מדויק.

עד לסיום הנבחרת הישראלית שמרה על היתרון וסיימה את החזרה הגנרלית לפני מולדובה עם ניצחון.


דור מלול ושירן ייני חוגגים את הניצחון (ניר בוקסנבאום)
דור מלול ושירן ייני חוגגים את הניצחון (ניר בוקסנבאום)

ישראל: אוהד לויטה (איתמר ניצן, 45), יובל שפונגין (שמואל קוזיקין, 64), רמי דואני, שי מימון, אורי שטרית (שי חדד, 79), אושרי רואש (בירם כיאל, 45), ביברס נאתכו, עומר פרץ (שירן ייני, 45), דור מלול (עידן סרור, 60), איתי שכטר (דובב גבאי, 60) ויובל אבידור (חן עזריאל, 45).

קפריסין: ניקולס אספרוגניס (אזארגוס אדיפרגיסקו, 85), אלכסנדרוס דימטריו, גיאורגיוס פנאגי, איליס ואטיס (תיאודוראס קצריס, 64), דימטיריס קיריאקו, דימטריס כירסטופי (דימיטריס אפוסלטלקיס, 85), גיארגיוס שליס, אדמוס אסטטיו (סלבאס פיקרמנוף, 64), מיכאליס דימטריו (כריסטוטס אסטמיו, 45), אנדראס אברם (אורתודוקסוס לואנו, 45), מיכאליס מיכאל (מנלאוס אריסטידיו, 45).


מאור בוזגלו ביציע באצטדיון ר"ג (ניר בוקסנבאום)
מאור בוזגלו ביציע באצטדיון ר"ג (ניר בוקסנבאום)

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */