יום שלישי, 16.04.2024 שעה 21:22

בן לוז מול חמד גנאים. תיקו מוצדק בדוחא (עמית מצפה)

בני סכנין והפועל כפ"ס נפרדו בתיקו 1:1 בדוחא

מחזור 19 בליגת טוטו: אלי אוחנה וחניכיו כבר עם משחק רביעי ללא ניצחון. דה סילבה כבש בדקה ה-14 לאורחים, קולמה השווה בדקה ה-47 וחילק את הנקודות

יום שבת, 09/02/2008, 17:00אצטדיון דוחא - 3000 צופיםליגת העל - מחזור 19
הפועל כפ"ס
שער דאגלס דה סילבה (14)
הסתיים
1 1
שופט: ערן פרוסט
שער ג'ון קולמה (47)
בני סכנין
ליגת העל 07-08
6723-6133בית"ר ירושלים1
5824-4033מכבי נתניה2
5634-4333עירוני ק"ש3
5529-3533בני סכנין4
4727-3833מכבי חיפה5
4143-4333מכבי ת"א6
4140-3533הפועל ת"א7
3952-3633מ.ס אשדוד8
3843-3133בני יהודה9
3739-2833מכבי פ"ת10
3754-3733הפועל כפ"ס11
3051-3233מכבי הרצליה12
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 4 - 0
  • מכבי ת"א
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי נתניה
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • מכבי הרצליה
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 1 - 2
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 
בני סכנין והפועל כפ"ס נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 בדוחא, במסגרת המחזור ה-19 בליגת טוטו.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בתקופה לא אידיאלית: הירוקים מהשרון לא השיגו ניצחון בשלושת המחזורים הקודמים ואילו חניכיו של אלישע לוי הגיעו חבולים לאחר התבוסה 3:0 להרצליה בשבוע שעבר. עם זאת, 3000 הצופים בדוחא חזו במשחק לא רע בכלל שבסיומו חולקו הנקודות ובצדק.

המחצית הראשונה היתה שייכת לאורחים מכפ"ס, ששלטו בנעשה על כר הדשא והצליחו לעלות ליתרון בדקה ה-14 משער של דגלאס דה סילבה, שנגח מתוך הרחבה פנימה וקבע 0:1. את החצי השני פתחו שחקניו של אלישע לוי בסערה והצליחו להשוות מנגיחה נהדרת של ג'ון קולמה.

עד לסיום, המשחק נרגע והפך להיות לפיזי יותר עם שליטה מסויימת של סכנין, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את התוצאה בתום 90 הדקות.

כפ"ס שלא ניצחה כבר 4 משחקים, נותרה במקום ה-7 עם 25 נקודות. סכנין, שהשיגה רק נקודה בשני משחקי הבית האחרונים שלה, העפילה זמנית למקום הרביעי עם 32 נקודות.

מחצית ראשונה
המשחק, שנערך אל מול עיניהם של 3000 צופים בדוחא, נפתח בקצב טוב וכאשר שחקני שתי הקבוצות מנסים בהתקפות מתפרצות להביך את ההגנות, אך עדיין ללא מצבים מיוחדים ליד השערים. שחקני סכנין נראו מאוד לחוצים בדקות הראשונות, כשההפסד בשבוע שעבר נותן את אותותיו.


חאלד חליילה מנסה להתגבר על עידן שום (עמית מצפה)
חאלד חליילה מנסה להתגבר על עידן שום (עמית מצפה)

לעומת זאת כפ"ס נראית מאורגנת יותר, הרבה בניצוחו של מאור מליקסון שהיה פעלתן באגף ימין ונראה נהדר בפתיחת המשחק. בדקה ה-7 כפ"ס הגיעה להזדמנות טובה, כשגיז'רמו ישראלביץ' מסר כדור עומק לסמואל יבואה, שבעט מהאוויר נפלא, אבל הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 14 - 0:1 להפועל כפ"ס: פתיחה נהדרת לירוקים מהשרון. גיז'רמו ישראלביץ' הגביה מ-40 מטרים לעבר הרחבה, הבלם הברזילאי של כפ"ס, דגלאס דה סילבה, התרומם מעל כל הגנת סכנין ונגח לרשת הגבוהה של מאיר כהן בכדי להעניק לאורחים 0:1 מוצדק.


דה סילבה מקבל חיבוקים משחקני כפ"ס  (עמית מצפה)
דה סילבה מקבל חיבוקים משחקני כפ"ס (עמית מצפה)

בדקה ה-21 כפ"ס כמעט הכפילה את יתרונה כשמאור מליקסון ניסה להרים לכיוון הרחבה, הכדור תפס תאוצה וחלף במעט מעל השער של כהן. לקראת הדקה ה-30 נרשמה התעוררות מסויימת בשורות סכנין, שנראתה מבולבלת ולא מדוייקת קודם לכן, אך עדיין ללא איום ממשי על שערו של לויטה.

הרכש הרומני של סכנין, בוגדן אפוסטו, מציג משחק חלש מאוד ולא משפיע על הנעשה בכר הדשא. מנגד, איליה יבוריאן מאוד פעיל בהתקפה ומנסה לנווט את משחקה של סכנין. בדקה ה-37 דאבל פס יפייפה בין ישראלביץ' ומליקסון, הותיר את האחרון במצב נהדר, אך הבעיטה של שחקן הרכש מחיפה היתה חלשה ועברה ליד העמוד.


יברויאן מכניע את לויטה אך השער נפסל (עמית מצפה)
יברויאן מכניע את לויטה אך השער נפסל (עמית מצפה)

דקה 38 - סכנין כובשת, אך השער נפסל בטענת נבדל: מחלוקת גדולה בדוחא לאחר שחאלד חליילה מסר כדור בשמאל לבאסם גנאים, שהמשיך עם רוחב ליבוריאן והאחרון כבש בכדי להשוות, אך הקוון ארז זטלמן הרים דגל בטענה תמוהה לנבדל והשער כאמור לא אושר.

מנגד, כפ"ס יצאה למתפרצת במהלכה קיבל סמואל יבואה כדור וניצב לבד מול מאיר כהן שיצא לעברו, הבעיטה של החלוץ הגנאי פגעה בשוער סכנין שהיה מחוץ לרחבת ה-16, ערן פרוסט שרק ליד, אבל מהר מאוד התחרט והודה בטעותו.


יבוריאן מתקשה להבין את הפסיקה של זטלמן (עמית מצפה)
יבוריאן מתקשה להבין את הפסיקה של זטלמן (עמית מצפה)

בדקה ה-44 ספג עלא אבו סלאח כרטיס צהוב ראשון במשחק, לאחר שתיקל בחריפות את מאור מליקסון. עד למחצית התוצאה נותרה בעיניה, 0:1 לכפ"ס בתום 45 דקות.

מחצית שניה
דקה 47 - סכנין משווה ל-1:1: איזו פתיחה נהדרת למחצית השניה עבור חניכיו של אלישע לוי. מאור בוזגלו סובב כדור קרן לעבר הרחבה, ג'ון קולמה עם ניתור מרשים, התרומם מעל כל השחקנים ברחבת כפ"ס ונגח כדור אדיר לחיבורים של אוהד לויטה - שער נהדר לקשר הקולומביאני ובישול שביעי העונה לבוזגלו.


לויטה נכנע. שחקני סכנין חוגגים (עמית מצפה)
לויטה נכנע. שחקני סכנין חוגגים (עמית מצפה)

בדקה ה-51 הזדמנות קורצת לסכנין לעלות ליתרון, כאשר אופוסטו קיבל כדור כשהוא לבדו מול לויטה, אך מ-7 מטרים בעט מהאוויר החוצה. סכנין בתנופה אדירה לאחר השער ותוקפת גלים את שערה של כפ"ס.

בדקה ה-60 חילוף מתבקש בסכנין - בוגדן אפוסטטו החלש יוצא ואילו חמד גנאים נכנס לאגף שמאל, כשבוזגלו חוזר למקומו הטבעי בימין. לאחר דקות נהדרות ורוויות באירועים, המשחק נרגע לו במעט והפך להיות נוקשה, עם עבירות רבות משני הצדדים.


קולמה בטירוף לאחר שער השיוויון (עמית מצפה)
קולמה בטירוף לאחר שער השיוויון (עמית מצפה)

בדקה ה-73 חילוף ראשון בכפ"ס כאשר מאור מליקסון מפנה את מקומו לטובת אבי אבינו. בדקות אלו התנהל המשחק רובו ככולו במרכז השדה, כששתי הקבוצות לא משחקות נכון בחלק ההתקפי. בדקה ה-77 ניסה מאור בוזגלו את מזלו מבעיטה חופשית ממרחק 25 מטרים, אך לויטה היה במקום וקלט את הכדור ללא בעיות.

בדקה ה-82 הגיעו המארחים להזדמנות מצויינת לאחר חילופי מסירות בין קולמה ויברויאן בתוך הרחבה, הארמני בעט מ-7 מטרים אך לויטה, באינסטינקט מצויין, מנע מסכנין לעלות ליתרון.


אוזן וחליילה נלחמים באגף (עמית מצפה)
אוזן וחליילה נלחמים באגף (עמית מצפה)

בדקה ה-85 ביצע אלישע לוי חילוף שני בשורות סכנין, כשהוציא את מאור מוזגלו שרשם משחק פושר והכניס במקומו על עלי עות'מאן. בדקה ה-87 בעיטה חופשית טובה של חמד גנאים חלפה ליד העמוד של לויטה.


בתוספת הזמן ביצע אלי אוחנה חילוף נוסף על מנת לשמור על התוצאה והכניס את לירון זרקו על חשבונו של סמואל יבואה הגנאי. סמוך לשריקה לסיום ספג יה יה פטי את הכרטיס הצהוב לאחר שהפריע לאורחים לבעוט ממצב נייח. ערן פרוסט הוסיף 2 דקות להתמודדות שבמהלכן לא הצליחו שתי הקבוצות להכריע את המפגש - בסיום 1:1 מוצדק.


מאור בוזגלו מרחף מעל אורי אוזן (עמית מצפה)
מאור בוזגלו מרחף מעל אורי אוזן (עמית מצפה)

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יה יה, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חליילה, מאור בוזגלו (עלי עות'מאן, 85), בוגדאן אפוסטו (חמד גנאים, 60) ואיליה יבוריאן.

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירה, עידן שום, אבובקרי יעוזה, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', מאור מליקסון (אבי אבינו, 73), סמואל יבואה (לירון זרקו, 90).


צפו בתגובות מסכנין

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק