יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ניר לוין: מול כל יריבה אחרת היינו מנצחים

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מה-0:0 מול בית"ר. גורם בקבוצה: "צריך להגיד לנמני תודה על העבודה שהוא עשה". קשטן וסיני עשויים לזמן את ג'ונתן אסוס

|
לוין:
לוין: "השחקנים החדשים יעזרו לנו" (ניר בוקסנבאום)
מכבי ת"א ובית"ר ירושלים סיימו הערב (ראשון) בתיקו 0:0 במשחק שהשלים את המחזור ה-18 בליגת טוטו. המקומיים פתחו את המשחק טוב, אך לא הצליחו לנצל את היתרון להבקעת שער יתרון. במחצית השניה התנהל משחק חלש, עם הזדמנויות מעטות ליד שני השערים.

ירושלים הגדילה את הפער ממכבי נתניה, השניה בטבלה ל-6 נקודות וממכבי חיפה, לפני המפגש בין השתיים בשבוע הבא ל-10 נקודות. מכבי ת"א עלתה ל-16 נקודות והמרחק בינה לבין מ.ס. אשדוד, שמתחת לקו האדום הוא 3 נקודות.

במשחק חזו מאמן הנבחרת, דרור קשטן, ועוזרו, משה סיני, שהתרשמו מאוד מקשרה החדש של מכבי ת"א, ג'ונתן אסוס. השניים עשויים לזמן את הקשר היהודי לסגל הנבחרת אך בכל מקרה, זה לא יקרה לקראת משחק הידידות של הנבחרת מול רומניה, שייערך ביום רביעי באצטדיון רמת-גן.

בתחילתו, המשחק נעצר לדקות ארוכות בשל כמה רימוני עשן שהתפוצצו ביציע אוהדי בית"ר ירושלים. ירושלים צפויה להיות מועמדת לדין בשל כך. חלוץ מובילת הטבלה, טוטו תמוז, התחמם דקות ארוכות, אך חן עזריאל הצעיר הועדף במקומו.

למכבי ת"א זהו משחק רביעי ללא ניצחון, אבל הם יכולים להתעודד מהיכולת הטובה של הבלם האורוגוואי החדש, ג'ו ביזרה והקשר הצרפתי-יהודי ג'ונתן אסוס, לפני משחק התחתית החשוב בשבוע הבא מול בני יהודה.


צפו בתגובות של שחקני מכבי ת"א לתיקו

מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, דווקא היה מרוצה מהמשחק של קבוצתו: "זה מתסכל. כל יריבה מאחרת היינו מנצחים. בבגל שזה בית"ר לא ניצחנו היו דברים טובים במשחק. סגרנו אותם טוב. זה לא משחק יוצא דופן, גם בנתניה הצגנו משחק לחימה, אז מבחינת לחימה הייתה המשכיות ושיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק בשבוע שעבר". מבחינתינו עשינו את העבודה, וידענו מבחינה התקפית, בעיקר במחצית הראשונה ליצור מצבים, לא ניצלנו אותם וחבל".


ג'ונתן אסוס. פתיחה טובה (אור שפונדר)
ג'ונתן אסוס. פתיחה טובה (אור שפונדר)

על המשחק היום אמר לוין: "ידענו לסגור את בית"ר די טוב ובסך הכל, אם השליטה שלהם במגרש הם לא יצרו המון הזדמנויות, וגם במחצית השנייה, כאשר הם שלטו במגרש, ידענו לנטרל אותם והם לא יצרו הרבה הזדמנויות. בסופו של דבר, ההזדמנות הכי טובה במחצית השנייה הייתה שלנו במתפרצת, לא ניצלנו אותה וחבל".

לגבי הרכש החדש הוסיף המאמן: "אני בטוח שנראה מהם יותר. ההתאקלמות זה דבר שצריך לקחת בחשבון. גם התקשורת, מבחינת שפה, צריכה להשתפר. אני מאמין שהם ילכו וישתפרו ככול שיעבור הזמן, אבל בסך הכל אלה שחקנים שעזרו לנו היום ועוד יעזרו לנו בעתיד".


יבריץ' אוסף את הכדור. מכבי לא ספגה (ניר בוקסנבאום)
יבריץ' אוסף את הכדור. מכבי לא ספגה (ניר בוקסנבאום)

על המשחק בשבוע הבא אמר לוין: "אנחנו משחקים מול בני יהודה, לא מול אף אחד ברמה אישית. נתאושש מהמשחק הזה, נתאמן, יחזרו שחקנים שהיו חסרים היום מכל מיני סיבות. צפוי קרב תחתית קשה".

לוין התייחס גם לדבריו של מרטינוביץ' ("מכבי רצו לגמור לי את הקריירה"): "הופתעתי לראות במשחק מול פ"ת שמרטינוביץ' שיחק 90 דקות, מכיוון שמשך שלושה שבועות דווח לנו שהוא פצוע. הצוות הרפואי שבדק אותו לא כל כך מצא דברים. אני מציע שמילאן מרטינוביץ' יתעסק בבני יהודה ולא במכבי תל אביב. נאחל לו בהצלחה, הייתה לו תקופה יפה במכבי ולא צריך יותר להתעסק בזה".


חדד מנסה לעבור את עידן טל במשחק (ניר בוקסנבאום)
חדד מנסה לעבור את עידן טל במשחק (ניר בוקסנבאום)

לסיום אמר לוין: "תפסנו את בית"ר במומנטום וביכולת טובה. אני לא יכול להגיד שלא חששתי מהמשחק הזה. בשלושת המשחקים האחרונים צברנו נקודה ולכן החשש, אבל בסוף כל מי שהיה על הדשא ושיחק נתן את הנשמה על המגרש. הקרבה, נחישות וגם כדורגל וזו הסיבה שהתמודדנו עם בית"ר שווה בשווה ובדקות מסוימות אפילו יותר".

"מבחינה הגנתית וטקטית מגיעה שאפו לכל השחקנים, אני מקווה שהמשחק הזה יתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. בעידן שלוש הנקודות, תיקו אף פעם לא משמח, אבל מול ביתר ואיך שנראינו יש נקודות חיוביות מהמשחק".


ג'ו ביזרה עוצר את בן שושן. בכורה טובה לאורוגוואי (ניר בוקסנבאום)
ג'ו ביזרה עוצר את בן שושן. בכורה טובה לאורוגוואי (ניר בוקסנבאום)

גורם בקבוצה: "נמני ימשיך עוד שנים רבות במכבי ת"א"
במכבי ת"א מרוצים מהשחקנים החדשים שהגיעו לקבוצה. גורם בכיר אמר ל-ONE: אנשים כאן עשו עבודה גדולה, במיוחד אבי נמני שבלעדיו אף אחד מהזרים לא יכל להגיע. צריך להגיד לו תודה על כל מה שהוא עושה והוא ימשיך עוד שנים רבות במכבי ת"א.

אדוארד שיפרין, אחד משותפיו של אלכס שניידר, הבעלים החדש של מכבי ת"א, נכח במשחק והביע את שביעות רצונו ממה שראה על המגרש: "אני מרוצה מהמשחק". שיפרין התייחס גם ליריבה והמועמדת העיקרית לאליפות: "בית"ר לא כזו גדולה ואני מרוצה שהשקעתי ביחד עם אלכס".


אדוארד שיפרין עם אביב בושינסקי אחרי המשחק (אור שפונדר)
אדוארד שיפרין עם אביב בושינסקי אחרי המשחק (אור שפונדר)

אבי נמני: "מקווה לחזור לקראת סוף העונה"
מנג'ר הצהובים, אבי נמני, דיבר על תוצאת המשחק ועל המשך הדרך: "ברור שהתוצאה משמחת, אנחנו מסתכלים קדימה ואין לנו הרבה זמן לשמוח ולהנות. אנחנו צריכים שהתיאום בין השחקנים יהיו טוב יותר. הצטרפו שחקנים חדשים , לא נשפוט אותם לפי משחק זה אלא לאורך תקופה".

על שני השחקנים החדשים אמר נמני: "מדובר בשני שחקנים איכותיים מאוד. אני מקווה שכעזרן ושבחון יחזרו מפציעות, וגם מסודי יחזור, יהיה לנו סבב מאוד גדול בהרכב. אנחנו מסתכלים כרגע על איך לצאת מהאיזור המסוכן ולאחר מכן. עיבינו את הקאדר, יש פה תחרות על כל משבצת ושחקנים שנתנו בעבר פחות נותנים היום הרבה יותר.


אבי נמני. אולי יחזור לשחק בסוף העונה
אבי נמני. אולי יחזור לשחק בסוף העונה

על השאלה מתי יחזור לשחק אמר נמני: "אני מקווה לחזור לשחק לקראת סוף העונה. אין תאריך מסוים, לקראת סוף העונה, למספר דקות בכמה משחקים".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */