יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:40

יניב קטן מאוכזב. האליפות בורחת לחיפה (עמית מצפה)

האליפות בורחת לחיפה - נתניה דווקא מתקרבת

הירוקים היו טובים יותר ברוב המשחק אך הקבוצה של עטר היתה חדה וניצחה 0:2 משערים של אוקוצ'ה וקיויו. נתניה צימקה את הפער מבית"ר ל-5 נקודות

יום שבת, 02/02/2008, 19:30ליגת העל - מחזור 18
מכבי נתניה
שער אייזיק אבודו (24)
שער פרנסיס קיויו (68)
הסתיים
0 2
שופט:
מכבי חיפה
ליגת העל 07-08
6723-6133בית"ר ירושלים1
5824-4033מכבי נתניה2
5634-4333עירוני ק"ש3
5529-3533בני סכנין4
4727-3833מכבי חיפה5
4143-4333מכבי ת"א6
4140-3533הפועל ת"א7
3952-3633מ.ס אשדוד8
3843-3133בני יהודה9
3739-2833מכבי פ"ת10
3754-3733הפועל כפ"ס11
3051-3233מכבי הרצליה12
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • 3 - 0
  • מכבי הרצליה
  • הפועל כפ"ס
  • 3 - 2
  • עירוני ק"ש
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • בני יהודה
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי נתניה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 
מכבי נתניה רשמה ניצחון חוץ יוקרתי בקרית אליעזר 0:2 על מכבי חיפה משערים של אובודו אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו, בהופעת בכורה שלו במועדון.

האליפות בורחת למכבי חיפה, הפער בינה לבין בית"ר ירושלים עומד על 9 נקודות כשלבית"ר משחק חסר. נתניה לעומת זאת צימקה את הפער מבית"ר ירושלים ל-5 נקודות בלבד.

אם להיות כנים, התוצאה די משקרת. מכבי חיפה היתה טובה יותר ברוב דקות המשחק, שלטה על כר הדשא והגיעה להזדמנויות. אך נתניה היתה חדה הרבה יותר ונהנתה מיכולת נפלאה של השוער שלה, לירן שטראובר שהיה ללא ספק המצטיין על כר הדשא.

בדקה ה-24 הבקיע אובודו אוקוצ'ה את השער הראשון במשחק בניגוד מוחלט למה שהתרחש עד אז על כר הדשא. מכבי חיפה המשיכה לשלוט ולהגיע למצבים אלא ששטראובר בלם הזדמנות אחר הזדמנות.

את השער השני כבש פרנסיס קיויו בדקה ה-68 לאחר בישול של איתי שכטר, קיויו בהחלט יכול להיות מרוצה מעצמו לאחר שרשם הופעת בכורה מוצלחת בליגת טוטו. מלבד השער הוא הפגין יכולת טובה והראה נחישות, חוצפה חיובית וכוח פיזי.

רנה לימה נכנס בדקה ה-54 ורשם את הופעת הבכורה שלו במועדון, אך כמעט ולא הורגש ולא עשה מהלכים יוצאי דופן. מכבי חיפה בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת, היא לא הצליחה לתרגם שליטה במגרש לשערים וכידוע בכדורגל מי שלא כובש סופג.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח ובדקה הרביעית מסר ג'ובאני רוסו כדור יפה לאלירן דנין בצד שמאל. דנין ניסה להכניס כדור רוחב, אך הגנת נתניה היתה במקום והרחיקה את הכדור. בדקה השישית מסר דנין כדור לרנאטו שממרחק של 16 מטר בעט היטב, אך שטראובר זינק והצליח להדוף את הכדור.

מיד לאחר מכן לואיס מרין עשה טעות חמורה ובמקום להרחיק כדור השמיט אותו לכיוון שערו, מה שכמעט ועלה לנתניה בשער, אך הכדור הורחק מהקו.


יניב קטן מתקשה להתקדם (עמית מצפה)
יניב קטן מתקשה להתקדם (עמית מצפה)

ההזדמנות הראשונה של נתניה הגיעה בדקה ה-13 כדור חופשי שהוגבה לתוך הרחבה ננגח ע"י אבי סטרול, אבל דוידוביץ' זינק והדף היטב את הכדור.

בדקה ה-18 הגיעה חיפה למצב הטוב ביותר שלה, רנאטו מסר כדור לעמרי אפק בתוך הרחבה, אך אפק בעט כדור לא טוב שחלף על קו השער ויצא החוצה.


הקהל של מכבי חיפה (עמית מצפה)
הקהל של מכבי חיפה (עמית מצפה)

דקה 24 - 0:1 למכבי נתניה: בניגוד מוחלט למה שקרה עד כה במגרש, כדור שהוגבה ע"י דדי בן דיין ננגח ע"י אובודו אוקוצ'ה לשער. הגנת מכבי חיפה בהחלט יכולה לראות את עצמה אחראית לאחר שהשאירה את אוקוצ'ה חופשי לחלוטין לנגיחה.

בדקה ה-28 היתה קרובה חיפה להשוות, יניב קטן מסר כדור לרנאטו ברחבה. הברזילאי בעט למרכז השער ושטראובר ירד מצויין לכדור וקלט אותו.


אובודו אוקוצ'ה והחברים בנתניה חוגים (עמית מצפה)
אובודו אוקוצ'ה והחברים בנתניה חוגים (עמית מצפה)

מרין המשיך עם הטעויות המוזרות ובדקה ה-38 לא היה רחוק מלהבקיע שער עצמי לאחר שכדור שפגע בו הלך אחורה וגבוה, אך שטראובר קלט את הכדור טוב. פרנסיס קיויו ניסה להפתיע את דוידוביץ' ממרחק 20 מטר סמוך לשריקת המחצית אך הכדור שלו הלך ימינה מדי.

מחצית שניה
המחצית נפתחה בצורה איטית כששתי הקבוצות מגששות ולא מגיעות למצבים מסוכנים. בדקה ה-54 נכנס רנה לימה הארגנטיני במקומו של בירם כיאל וזכה לדקות הראשונות שלו בליגת טוטו העונה.


רנאטו כמעט מצליח לכבוש (עמית מצפה)
רנאטו כמעט מצליח לכבוש (עמית מצפה)

בדקה ה-59 נפל רנאטו ברחבת נתניה, אך השופט הבחין בכך שהברזילאי יותר הפיל את עצמו מאשר הופל והורה בצדק להמשיך במשחק. בדקה ה-61 היתה קרובה מאוד מכבי חיפה להשוות, אייל משומר הגביה כדור מצוין לרחבה ועמרי אפק עלה טוב לכדור, נגח אך שטראובר המשיך ביכולת הנהדרת שלו וזינק מצויין לכדור.

שטראובר התעלה אף על ההצלה הקודמת שדקה מאוחר יותר שי מיימון נגח כדור והשוער הנתנייתי התעופף אליו משום מקום והצליח להציל אותו. בדקה ה-66 פרנסיס קיויו שיגר כדור חזק ממרחק 18 מטר אך הכדור חלף מעל השער של דוידוביץ'.


דדי בן דיין מתעופף (עמית מצפה)
דדי בן דיין מתעופף (עמית מצפה)

דקה 68 - 0:2 לנתניה: פרנסיס קיויו בהופעת הבכורה שלו הכפיל את היתרון לנתניה לאחר בישול נפלא שקיבל מאיתי שכטר שמצא אותו מול דוידוביץ', קיויו בעט לפינה הקרובה וכבש.

בדקה ה-78 כדור שהוגבה לתוך הרחבה ננגח ע"י רנאטו קרוב-קרוב לשער של שטראובר, אך מעט שמאלה מדי. הזדמנות גדולה לירוקים התפספסה.


לירן שטראובר חוגג את השער (עמית מצפה)
לירן שטראובר חוגג את השער (עמית מצפה)

בדקה ה-88 ניסה אלירן דנין להגביה כדור לתוך רחבת נתניה, אך שטראובר שוב היה במקום וקלט את הכדור ללא בעיה. בתוך תוספת הזמן בעט בוקולי כדור חזק ממרחק 18 מטר אך שטראובר התמקם מצויין וקלט את הכדור.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, אלירן דנין, בירם כיאל (רנה לימה, 54), גוסטבו בוקולי, עומרי אפק (ליאור רפאלוב, 64), ג'ובאני רוסו (אושרי גיטא, 76), יניב קטן ורנאטו.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, חורחה קבאיירו, אלמוג כהן (שניר גואטה, 86), טל מעבי, פרנסיס קיויו, איתי שכטר (דלה ימפולסקי, 70) ואובודו אוקוצ'ה (תיירי טאזמטה, 76).


צפו בתגובות מחיפה

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה