יום ראשון, 16.06.2024 שעה 01:48
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

עכשיו זה סופי: מאור בוזגלו נשאר בסכנין

פרסום ראשון: הקשר יישאר בשורות העולה החדשה. אביו: "הוא לא ישחק בחיפה לעולם". מכבי חיפה: "הוא בא בדרישות כאילו הוא הולך לשחק ביונייטד"

|
מאזן גנאים ויעקב בוזגלו. היום בסכנין (עמית מצפה)
מאזן גנאים ויעקב בוזגלו. היום בסכנין (עמית מצפה)
עכשיו זה סופי: מאור בוזגלו, קשרה של בני סכנין והמלפפון החם ביותר של חלון ההעברות לא הולך לשום מקום.

בתום פגישה שנערכה היום (חמישי) בין מכבי חיפה לעורך דינו של מאור בוזגלו, צ'רלי בוזגלו נודע שהמו"מ בין הצדדים הגיע למבוי סתום, והשחקן יישאר בסכנין עד סוף העונה.

אביו של מאור, יעקב בוזגלו אישר את הידיעה והוסיף: "אני יכול לאשר שמאור יישאר בסכנין עד חודש מאי. אם הוא לא עבר עכשיו עכשיו, הוא לא ישחק שם לעולם".

במכבי חיפה אמרו ל-ONE: "ברוך הנישאר בסכנין, הוא דרש דרישות כאילו הוא הולך לשחק במנצ'סטר יונייטד ובמצב כזה, היה ברור שהוא לא יגיע לכאן".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, אישר את הפרסום ב-ONE ואמר: "לאחר ששקלתי את כל ההיבטים לחזרתו המוקדמת של בוזגלו למכבי חיפה, החלטתי להמתין עד לסוף העונה, עת תסתיים תקופת השאלתו של מאור בסכנין וחזרתו למכבי חיפה. אנחנו מאחלים למאור שימשיך להצטיין בקבוצתו".

קודם לכן, ל-ONE נודע כי בוזגלו דרש ממכבי חיפה שכר של חצי מיליון דולר לעונה, מה שאומר יותר ממיליון דולר בסה"כ (לבוזגלו חוזה לשנתיים). כמו כן, לשחקן יש הצעות מקבוצות נוספות בארץ שמציעות לו סכומים גבוהים יותר.

נתון נוסף שסכנין לקחה בחשבון, שדרישותיה לקבל תחליפים הולמים תמורת בוזגלו, דוגמת תומר חמד ומאור מליקסון לא יתממשו, מכיוון שמליקסון, שאמור להיכנס למשבצת של בוזגלו, אינו מוכן להגיע לסכנין ומעדיף את כפר סבא.

באימון הצהריים, שיחת היום בקרב השחקנים היתה עתידו של בוזגלו בקבוצה. השחקנים השתדלו לא להביע דעה, אבל מי שעשה זאת היה מאזן גנאים עצמו שאמר ל-ONE: "אם תשאל אותי אני מאוד אוהב את מאור ואני חושב שהוא יעשה טעות אם הוא יעבור כבר החודש למכבי חיפה".


צפו באימון סכנין

"אני מאוד מכבד את מכבי חיפה ואת יעקב בוזגלו ובנו, אבל אנחנו עם הגב אל הקיר וצריכים לחשוב מה טוב לסכנין ומה טוב לקהל שלנו".

יעקב בוזגלו, שמתלווה לבנו בדרך כלל לכל האימונים, אמר: "אני יודע שמאור נמצא בבית חם, יש לנו רק מילים טובות על סכנין. אמרתי למאזן שהוא צריך לחשוב רק על סכנין ושיעשה רק מה שטוב לסכנין. מאור נשאר בסכנין עם חיוך גדול".

מאור בוזגלו, שנמצא במרכז הפרשה, התאמן עם שאר שחקני הקבוצה והעדיף שלא להתייחס לכל ההמולה סביבו . סכנין מתכוננת למשחק החוץ בשבת מול הפועל תל אביב והיא תעלה עם ההרכב החזק העומד לרשותה, כולל מאור בוזגלו.

יעקב בוזגלו: "חיפה רוצה מרצדס במחיר של סוסיתא"
אביו של השחקן, יעקב בוזגלו אמר לספורט 99 בשיתוף ONE: "ברקוביץ' טען שמאור מספר 1 בישראל. להגיד שאין לו מקום בחיפה מהווה סתירה. אם מאור יצטרף למכבי חיפה האם הסגל הנוכחי ידולדל או יתחזק? אם מכבי חיפה לא הצליחה להסתדר עם מאור, הוא לעולם לא יהיה בחיפה.


מאזן גנאים ויעקב בוזגלו. מאור נשאר בסכנין (עמית מצפה)
מאזן גנאים ויעקב בוזגלו. מאור נשאר בסכנין (עמית מצפה)

"כל ההבדל היה בגלל שמאור היחיד שניצח את בית"ר ירושלים. אם מאור יצטרף למכבי חיפה הסגל שלה יהיה טוב יותר. רוני לוי בכבודו ובעצמו התקשר אלי בתחילת העונה ורצה את מאור. אני התיישבתי מול צ'יזיק לגבי השנה הנוכחית. לצערי הוצע למאור סכום של 5,000 אלפים שקל לחודש בתחילת העונה".

בוזגלו התייחס לסכומים אותם דרש השחקן: "הדבר הכי משמעותי שקרה זה מה שאמר יעקב שחר, שהודיע שתג המחיר של מאור בוזגלו הוא 2 מיליון יורו. חשבתי שפתאום מעריכים את הילד, הוא נהיה שחקן. כשראיתי שחלה תזוזה אצל מכבי חיפה, אם מבקשים עליו 2 מיליון יורו הוא נהיה קליבר בישראל.

"כמה שחקנים היום במכבי חיפה, השווי שלהם בשוק העולמי 2 מיליון יורו? מגיע למאור הסכום שביקשתי עבורו. אני יודע בוודאות שאין היום שחקן במכבי חיפה עם תג מחיר של 2 מיליון יורו. אם אתה מעריך אותי, תשלם לי.


מאור בוזגלו. דרש חצי מיליון דולר לעונה
מאור בוזגלו. דרש חצי מיליון דולר לעונה

"אני ומאור לא שונאים את כל מה שהמדינה אוהבת. הצלחה של שחקן נמדדת בכמה שהוא מרוויח. לא יכול להיות ששחקן שתג המחיר שלו הוא 2 מיליון יורו, יציעו לו סכומים מגוחכים. מכבי חיפה לא רצתה את מאור בוזגלו. אולי הם לא רוצים אותו בגללי. כשאני לא רוצה משהו, אני אומר את זה. הם לא נותנים לי ללכת. לא יכול להיות שהם יציגו את מאור בתור סוסיתא כשיש להם מרצדס.

"מאור לעולם לא קורא עיתון, לא נכנס לאינטרנט, רק אם התמונה שלו יפה או לא מעניין אותו. יש לו שקט אבסולוטי. הוא שחקן מקצוען ומרוכז במקצוע שלו. אני מסנן לו את הדברים".

אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */